Sajnos manapság minden lehet - és mindennek az elllenkezője is :-(
Tbányán a SOlvart kft csinál fesszabokat - és is most fogok a tenerére rendelni egyet.
Egy kicsit utána kellene nézni, hogy milyen kütyü van benne - 4eFt-ért kaptam most gyárit (valsz leesett a kamionról...) az xt400-hoz, de nem biztos, hogy egyforma a kettő, az xt 91-es moci, nem 1 mai csirke...
Sziasztok!Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok hogy nekem van egy Yamaha Virago típusú 125cm3-es chopper motorom, és a feszültség szabályzóval van gondom.Szeretném megtudni hogy tudtok-e olyan oldalt vagy esetleg olyan üzletet ahonnan tudnék rendelni hozzá.Kínai nem kell.Köszönöm a segítségeteket!
Keresek egy szerelőt vagy egy olyan embert aki ért a karburátorokhoz egy Yamaha Tzr 125 van . Bp környékéről keresek valakit , vagy ha köztetek nincsen akkor kit tudnátok ajánlani aki foglalkozik ilyenekkel . Kösziii
A 1:1-es ccm:kg arány nem igazán előnyös... (ha érted mire gondolok...) (és ha még a motor önsúlyát is beleveszed a játékba, az arány még rosszabb lesz :-(
SZóval, 110 kiló motort + NYOLCVAN kiló motorost vígan elvisz a 125-ös gép, de a 230 kiló elég passzentos lesz neki. Hasznosabb lenne egy kicsit feljebb tenni a lécet és ha nem is a sornégyes ezerkettes a cél, de egy 350-500-as kategóriával - igény esetén - már előzni is tudnál néhol...
(értem én, csak ezekhez "erősebb" jogsi is kell)
Nekem van ybr125 (4T), cagiva elphant 125 2T, xt400, xtz660 - és 185/90... Mindegyik más világ - de temészetesen a Tenere a kedvenc! (az ybr meg elmegy 2lityivel... Most akkor melyik ujjamba harapjak!?)
Már másodjára tettem szert eme kiváló szerkezetre. A neten találtam service manual-t is, de sehol nem találok egy kis gumírozott gyantával kiöntött dobozka funkcióját.
Történetesen ez nekem elfüstölt.. szó szerint.. van másik, de érdekelne, hogy mit csinál.
Ez a dobozka a jobb oldali dekli alatt a TCI mögött a deklire felakasztva található, 6-os csatlakozó van rajta.
Nekem ez gyújtás ráadásánál elkezdett sercegni, majd szép füst szált fel.. lehúztam, látszólag minden elektromos rész működött, ezért nem értem, hogy mi a funkciója.
Üdv mindenkinek.Van egy 1989 es Yamaha PW 50 es motorom.Érdeklödnék hogy van e valakinek hozzá bármijen alkatrésze?Vagy hogy holl találhatnék hozzá akár ujjonan vagy használtan.
Sziasztok, nem jártam még itt, de most hogy pár óra tanfolyammal és vizsgával lehet B jogsival 125-ösön motorozni, így érdekelne, hogy mit ajánlanátok nekem erre a célra :o) És ne legyen túl drága! 180 cm vagyok, és 120 kg :o)
bár gyanítom hogy már nem aktuális a kérdésed de azért válaszolok :) A szívató ugye arra kell, hogy az elején mikor még a karbin lerakódott benzin filmréteg elpárolgott újra lerakódjon, tehát hogy kell mennyiségű üzemanyag jusson a blokkba. Ergo beinduljon a motor. Ha rátekered felmelegedett motornál még az is előfordulhat hogy lefullad a motor, ha túldúsít. Másrészt pedig felpörgeti a motort mert sok benyát kap a gép. Viszont van neki is egy fúvókája az úszóházból, ami nem enged át csak meghatározott mennyiségű benzint. Tehát ha szívatás közben kiürült akkor utána csak bizonyos idő után telítődik ismét ha leállítod, vagy nem használod a szivatót.
Nem rég lett meg a jogsim és vettem motort, sajnos mást nem tudok megkérdezni, hátha itt tud valaki segíteni :) Egy Yamaha Xs 250-es motorom van. Annyi van vele, ami nekem fura, hogy ha a szívatót ráhúzom a fordulat számot nem pörgeti fel. Amiken mentem motorokon a gyakorlatokon, mindegyik gép úgy működött, hogy a szívatóval a motort is felpörgette. Ez vajon ennek a típusnak a sajátossága, vagy van valami trükkje? Köszönöm előre is a segítséget!
Igaz,hogy ez a levél a Pannonia MGTSZ (Magyar Gépjármüvek Túra Szakosztályának) a hírlevele,de biztos,hogy itt is van olyan ember aki átérzi a dolog lényegét..
Tisztelet Mindenkinek!
Amikor 2 hónapja jeleztem a veterános társadalomnak (köztük valószínűleg Neked is),hogy sok év után megjelent egy könyv a Danuvia motorkerékpárokról (mellékesen megjegyzem,hogy azóta megjelent még egy könyv,és 2 hete lett bemutatva az "új Danuvia motorkerékpár" egy sajtótájékoztatón), akkor tájékoztattalak arról is, hogy a könyvből befolyó összeg jótékonysági célokat fog szolgálni.
Nos,nemrégiben eldőlt,hogy mi lesz a további sorsa az összegnek!!!
Itt én beszúrnék egy idézetet,amit a szerzőktől kaptam:
"270 oldalon keresztül, közel 400 sok eddig soha nem közölt fényképpel, típustörténettel és javítási tanáccsal ellátott kiadvány. A magunk részéről ajánlanám Pannónia, Berva, Panni, Dongó, Tünde, Csepel és minden magyar (és retró vagy veterán, MZ, Jawa, Simson, Ural, Junak, stb...) motor tisztelőjének, azok barátainak ajándékként ezt a komoly sportsikereket elért ám méltatlanul mellőzött márkát bemutató könyvet, vagy egyszerűen azoknak, akik a könyv megvásárlásával segíteni kívánják a girincsi Óvoda, Általános Iskola, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és Diákotthonban tanuló értelmileg akadályozott gyermekek életkörülményeinek javítására irányuló törekvésünket.
A könyv ára: 4200Ft.
Tehát, a kiadvány teljesen non-profit, a szerzők a könyvből származó bevételüket teljes egészében felajánlották.
A Danuvia motorkerékpárok történetét feldogozó könyvünk egy példányát Talmácsi Gábor, a MotoGP 125-ös kategóriájának világbajnoka is ellátta kézjegyével, mely egy jótékonysági licit keretében 130.000.Ft.-ért talált gazdára, egy másik példány pedig 100.000.Ft.-ért. Természetesen mindkét összeg átutalásra került az intézmény számlájára.
Cégektől nagyobb tétel megrendelésére is számítunk (akár repi célokra). A kiadvány hivatalosan bejegyzett, számlát tudunk biztosítani.
A következőkben újra számítunk a segítségedre! Az adomány átadását azzal szeretnénk színesebbé tenni,hogy meghírdetünk egy játék gyűjtő akciót, amiben Te is tudsz segíteni. Semmi más dolgod nincs csak azokat a gyerekjátékokat,amiket már nem használ a család,de kidobni sajnálod,és egy dobozban pihen évek óta a szekrény alatt vagy a tetején,pincében,padláson,a garázsban,vagy éppen ahol helyet találtál annak idején,azt juttassad el valamelyikünkhöz.
Azzal,hogy rászánsz egy pár percet erre a dologra valószínű,hogy egy kis embernek nagy örömöt fogsz okozni!
Biztos,hogy Nálatok is van megunt mese könyv,kirakós,plüss,vagy társasjáték,építő kocka,robot,vagy a megunt katonák és autók is várják a jobb sorsukat valahol a háztartásban. Az Intézmény használt ruhaneműt is szívesen fogad!
A legkésőbbi időpont:2008 augusztus 1.
Segítségedet előre is köszönjük szépen!
Itt küldök egy linket egy nagyon elgondolkodtató kisfilmhez, ami az emberi akaratról,és kitartásról szól. Érdemes megnézni!
http://youtube.com/watch?v=f4B-r8KJhlE
Ezt az írást küldd tovább minden jóérzésű barátodnak!
Köszönöm.
Tisztelettel:
Fóti Gyula
Pannonia MGTSZ
________________________________________________________ Papírképek akár ingyen! Digitális fényképezőgépek már 5000 Ft ajándék fotókidolgozással a FotoMarket Online Fotóáruházban! www.fotomarket.hu
3 melléklet — Az összes melléklet letöltése Összes kép megtekintése konyv_3d_2.jpg 153K Megtekintés LetöltésTalma6.bmp 901K Megtekintés LetöltésAlapítvány_tevékenysége.doc 29K Megtekintés HTML-ként Megnyitás Google-dokumentumként Letöltés
A Pannonia MGTSZ meghívást kapott a Közlekedési Múzeumtól a június 5.i új kiálításának a megnyitó ünnepségére, amely a "Motor és a Reklám"címet viseli.A megnyitó 15:00 lesz.Várunk szeretettel.
Ha erre nem tudsz eljönni,mert munkanapon van,akkor gyere két nap múlva június 7.én.Amikor is el indul útjára a két fiatalember,Treszl Gábor és Magyar Zoltán Pekingbe egy T5-ös Pannoniával.Részleteket itt találsz: www.pannoniaexpedicio.hu
Gyülekező a Közlekedési Múzeum elött 13:00 órától.
Ha valaki akar venni megbízható forrásból egy XV535-öt az most jelentkezzem mert levittem az árát 690.000 Ft-ra. Ha ezután sem veszi meg senki akkor kénytelen leszek elvinni a Red Baronba mert valamiből finanszíroznom kell az XJR renoválását.
Amúgy meg megszakad a szívem, hogy ennyiért el kell adnom. :(
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés.
nos igen ezt az előző tulajának kellett volna a figyelmébe ajánlani mert ennyire hagyta leamortizálni a blokkot de miután így szépen rendbe raktam. Most az új motor vásárlása miatt eladó sorba került a kicsike. Persze ha nem kell senkinek árban egy ilyen jól karban tartott motor akkor használni fogom városi közlekedésre. Bár azért az 5 literes fogyasztása lehetne kevesebb is... igaz ahhoz kisebb köbcentisnek kellene lennie. :)
Szval elégedett vagyok vele csak most túrázásra már a nagyobb motort fogom használni. Hosszútávon kényelmesebb. Na meg az sem árt ha van benne tartalék ha előzni kell. Igaz azért a csupasz motoron sem fenékig tejfel 140-es tempóval huzamosabb ideig haladni. A viragon meg egyenesen felsőtest szaggató :)
Neked is balesetmentes motorozást... mindjárt itt a tartós jóidő. Bár az elmúlt pár hétben már raktam kb. 600 km-t az új motorba... igaz volt olyan hogy a taknyom odafagyott az esti időben :D
Nekem egy XV 400-asom van, de az viszi a 150-et (egyszer próbálva, de soha többet, ha rajta múlik...). Már többször volt, hogy visszaváltással kellett korrigálnom a kamionosok ostobaságát, ezért fontos, hogy 4. fokozatban is legyen erő még a motorban 110-120 környékén...
Átlagban én csak 100-110 es tempót megyek,itt még a menetszél is elfogadható. A végsebességnél fontosabb az erőtartalék, ezért jól tetted, hogy lelket öntöttél a v2-esedbe... még ha az említett összegbe került is. Megjegyzem, a jó olaj megfelelő időben cserélve itt hozza meg az árát...
Sok balesetmentes kilómétert, Hosszú túrát, szép Nyarat!!!!