Még azt akartam mondani, hogy nincs még egy autó, amiben olyan könnyű az olajszűrő cseréje, mint a BMW-n. Ha tudnátok, az Alfa V6-on micsoda nőgyógyász-mutatványokat kell ehhez végezni még azután is, hogy félig leszedtük a kipufogócsövet!
Ugye, jó az?! Nekem júniusban érkezik el a két év, de még nem vettem meg az olajszűrőt. Légszűrőm meg ugye nincs, mert direkt :) De azt legalább kimostam/beolajoztam. Viszont közeleg a vizsga...
Nagy a csend. Én az E36-ban lecseréltem a két éves, kétezer km-t futott olajat és unalmamban a hűtővizet is, mert hát illik.
Olajcserénél viszont előjött a Kohn énem, mert csak olajszűrőt cseréltem, levegőszűrőt és pollenszűrőt nem :). Mostanában egy kicsit többet megyek vele egyébként, jó érzés!
Áhh, most a fekete-fehér bűvöletben élek. A kocsi is fehér, fekete belsővel, vesével, tükörrel, a barátnő haja is fekete. Tehát az én csajom megy az autómhoz. A féknyereg a kabrión pirosra van szinterezve. Amúgy ez a Style 193 felni a kedvencem ehhez, sajnos az enyémen nem ilyen van (még).
Amúgy úgy 20 éves forma voltam, mikor az egyik szőke lány - ismerősöm, kicsis hangyás volt - mondta anno, hogy a már nagyon várt új családi zsigulit bordóban válasszuk ki, mert az megy a hajához. Soha sem ült egyik autónkban sem, nem akartam tőle semmit. De magmaradt emlékeimben.
Elég erős felhozatal volt. Az E24 M635csi iszonyú gyönyörűen volt restaurálva. Beszéltem a tulajjal. Európából az Egyesült államokba került, aztán vissza. A kasztnin minimális lakatolnivaló volt, a belteret viszont természetesen megette a nap. Emez nagy része egy svájci donorból került át. Naphosszat tudtam volna csorgatni a nyálam, de a gyerekek nyakon csíptek :)
Az új kocsiktól tartottam a 10 lépés távolságot: )
Ki volt állítva a legújabb M3 CS, az egy bumfordi nagy dögnek tűnik a régi filigrán BMW-khez képest. :)
Azt kell mondjam, valahogy semmi rokonságot nem látok a régiekkel. Mármint hogy ez az új csak a nevében BMW M3, az eredetinek mintha nem a leszármazottja volna, hanem egy teljesen másik autó azonos névvel. Hipermodern kívül-belül; hozzá képest ezek az egykori csúcsmodellek most puritán elavult vacaknak néznek ki.
Szóval érdekes a kontraszt. Az E46 idejében még nem éreztem ekkora ugrást.
Igen, plusz azok negatívumok amiket én láttam amikor ott voltam és kipróbáltam: borzasztó hangos, tákolt kipufogó, short shifter amit nagyon nehéz kapcsolni, akku tálca alatt fenéklemez átlyukadva. Maga a fényezése viszont szép, egységes. Ezek miatt dobtam fel a linket hogy szerintetek kb mennyit érhet?