Első körben megnézném a gyertyákat. Lehet csak símán tulszívattad a sok indítózással. Ha benzines a gyertya törölgesd meg indítózz egy kicsit gyertya nélkül és utána be kell indulnia. Ha nem akkor, lehet a karbival lesz a bibi.
Újonc vagyok a "szakmában" és egy kis segitségre lenne szükségem. van egy 92-es kawasaki zx4-em és eddig minden rendben volt vele, viszont most nem indul:S. Amit csinál az annyi, hogy az aksiban van erő, hogy indítózzak viszont folyamatosan csak kerreg és nem indul be. Először mikor ezt csinálta kicsit megtoltam aztán beindult, viszont kb. 200 méter után leállt. Azóta nem indul csak kerreg, pedig már egy fél-maratoni távot tologattam. Esetleg valami tipp, hogy mit tudnék kezdeni a helyzettel? mert jobb szeretném én (is) tudni csinálni, mint bármi aprósággal a szervizbe rohangálni vele. Ha esetleg ide nem írnátok, hogy ne itt foglaljuk a helyet a beszélgetésekből akkor talán e-mail: bapom1x@hotmail.com.
A segítséget előre is köszönöm és minenkinek további jó motorozást!
én ezt egyszerűen megoldottam: nyáron beleszerettem a Moto Gymkhanába, és vettem egy ZZR600-at, amiről eladtam az idomokat stb. így 150-ből megállt a motor a versenyre.
Pont azon agyalok hogy jo lenne egy veretos motor is, ami akar palyazni is jo... (az euro ring a vstrommal is nagyon tetszett, csak hat azt hamar ki lehet motorozni)
Triple ugyben nekem az elozo a 2kerek lampas jobban tetszik
Nincs valakinek itt Triumph Speed Triple-je? Elkezdett erdekelni egy olyan gep is, szivesen meghallgatnam a tapasztalatokat, es esetleg (majd) egy kozos gurulason egy motorcsere kereteben szivesen ki is probalnam.
Megnosultem, gyerek meg nincs. Pesten dolgozom, kornyeki telepulesen elunk. Most sajnos egy igen nehez feladat ele allitott minket a sors :(, minden bizonnyal sikeresen tul leszunk rajta, remelhetoleg a motoros ideny elejevel fog ez egybeesni. Ugy gondolom megerdemeljuk majd hogy kicsit vilagotlassunk, a gyerek projekttel ugy is varnunk kell majd 1-2 evet sajnos. Ugyhogy sokminden mason kivul motorozgatni fogunk, legalabbis ez a terv...
Én a DL1000-t javaslom neked :) 1 hónap után úgy is kevés lenne Neked a 650-es :))))
Negatívum elsősorban a fékje (mindkét DL-nek), némi tuning ráfér, külföldi oldalakon van rá megoldás.
Pozitívuma a brutál nyers motor (a 650-est csak 6000 fölött mozdul meg), kényelmes üléspozíció, normál túratempónál (100 km/h) 5 liter alatti fogyasztás.
Majd lesz is egy kerdesem a vstrom tulajokhoz: A DL650 es DL1000 kozott vacilalok, pozitivumok negativumok johetnek. Bar meg rengeteg idom lesz donteni :P