Ja, nekem is GS500-am van, ülni ültem már "kis Banditon", de egy métert sem mentem vele. 177 cm vagyok, a GS nekem kicsit szűk (túl fenn van a lábtartója), de nem tervezem a motorváltást - hibátlan az "öreg csont", idén kétszer is voltam vele Erdélyben.
Értem. A keretem kb 600 Mátyás, úgy hogy csak karbisat tudok venni a 600-asból. Azok megbízhatóak, jól mennek? Néztem hogy 210 kg, én meg 165cm vagyok. Nem lesz nagy nekem?
A 250-es és a 400-as japán belpiacos. Öregek, a kis köbci 4 henger miatt kopnak is rendesen és nagyon drága a javításuk / fenntartásuk a fórumok szerint. 650-es, injektorost nézz, ha elbírja a zsebed....
Sziasztok,Suzuki Gsf650s bandit 2008,86le. Érdeklődnék nem e tud nekem valaki segíteni, olyan probléma jött elő a motoromon, hogy meggyek vele kb 20km adig nagyon jól megy. És utána elfogy belőle az erő és nem akar ki pörögni max 7000 for 130km óra olyankor a vége, és gyengén húz. Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok,Érdeklődnék nem e tud nekem valaki segíteni, olyan probléma jött elő a motoromon, hogy meggyek vele kb 20km adig nagyon jól megy. És utána elfogy belőle az erő és nem akar ki pörögni max 7000 for 130km óra olyankor a vége, és gyengén húz. Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv a nyár elején vettem egy nagyon szép 1994 400as banditot,változó szelepvezérlésű.Két hónap után nehezen indult,talátam egy szerelőt aki átnézte és kiderült, hogy jól átbaztak.Komplett hengerfej csere,karburátor csere kellene eddig.Sajnos nem találok hozzá alkatrészt,ha tudnátok segíteni köszi.
A vassal azóta pár száz kilométert már gurultam. Nem tudom, másnál a fejidom környékén bizonyos fordulatszámnál berezonál-e (zörög-e), hogy lehet ezt kiküszöbölni? Please! Segítséget , tanácsot kérek!
Ha esetleg valakit érdekel Eladó SUZUKI GSX 1400 hátsó doboz tartó konzol, rögzítőcsavarokkal, csavarfedő kupakokkal tokkal-vonóval eladó egy tank benzin áráért;) 13e Ft-ért.
Lehet benne valami. Van egy új szbály, egységesítik a típusneveket, UNIO-s szinten. Így fordulhat elő, hogy korábban itthon már forgalomba lévő jármű, amit eladnak esetlegesen még nem szerepel az új típusjelzésével, az alvázszámhoz csatolva és heteket - hónapokat kell rá várni, amíg bekerül a rendszerbe. Egy barátom is így járt. Van egy öreg motorja, 92-es. Eleve itthon forgalomba helyezett. Ki volt vonva ideiglenesen a forgalomból és most szerette volna a faterja nevéről a sajátjára íratni. Az okmányirodában közölték vele, hogy még nem szerepel ez a típus a rendszerben, valahogy egységes néven + hozzátársított alvázszám egy részével kerül be a rendszerbe. Így várnia kell, míg jóváhagyják. Namost addig a motort nem tudja átiratni, így használni sem.Kész vicc! Igazolást állít ki az iroda, hogy azért nem tudja az ember átíratni 15 napon belül, mert a rednszerben nem szerepel a jármű, ezzel nincs gond, de a tulajt az nem vígasztalja, hogy így a járművet nem tudja addig használni. Újra gratula a törvényalkkotóknak a félkészült ügyintézéshez... Szóval a lényeg, hogy ehhez lehet köze a dolognak.
Beszéltem a két régi nagy japán belpiacos importőrrel, mindkettő befejezte a belpiacos gépek behozatalát, mert állítólag ezen gépek alvázszáma "túl rövid".
Amúgy meg nosztalgiából szeretnék egyet. Jó hallani, ahogy sivítanak.
Miért ne lehetne? Más kérdés, hogy mennyire jó az neked? Alig találni hozzá itthon bármit is. Ha mégis, akkor a kinti ár többszöröséért. Mindenki kínlódik a belpiacos gépekkel. Aki teheti szabadul tőle. Ragaszkodsz hozzá? Vagy a korlátozott jogsihoz kellene egy kisebb 4 hengeres?
Rz egy "butított" motor, hogy kisebb jogosítvány kategóriával rendelkező motoros is használhassa. A folytást, -már ha valós és nem csak papíron végezték el-több félelépp is kialakíthatták. Pl fúvókál cseréje, fordulaszám korlátozás, meg a fene tudja még hogyan. Egészen biztosan visszaalakítható, csak kell egy jó szerelő, aki a szervíztörténet ismerete nélkül is metalálja az elvégzett módosítás(okat). Így a visszaállítás lehet akár filléres, vagy akár jelentős is. Ha pl kell egy gyári fúvóka szett, az nem aprópénz, még bontottan sem.
Egyébként talán nem is baj ez. Lehet, hogy jobban megérné eladnod. Itthon keresik a korlátozott jogsikhoz, a folytott motorokat. Ezért legtöbbször az ára is magasabb, mint egy simának. Pl a folytás elvégésekor kellenek a vizsgálatok, engedélyek, stb. Ez a motor ezen már túl van, így simán mehet a forgalmiba a 25 Kw. Szóval én eladnám és vennék egy fiatalabbat az árán, ami nincs folytva.
Vásároltam egy Suzuki Banditot 600-ast 2000év de sajnos kiderült hogy a papirokba a teljesitmény csak 25kw. mivel behozatal ezért még nem tudtam nagyok kiprobálni sem.A 25kw az gondolom le van butítva mivel sokat megnéztem hirdetésekben ott 57kw van irva.
Lehet evvel valamit csinálni?
A motor 2 évet állt mit kellene rajta elvégezni?karbulatorok puculása beállitása olajcsere szelephézag beállitás.
Szia! Elég soványan pörög ez a fórum. A Facebook-on a "Suzuki GSF Bandit Club-Hungary" csoport jobban szalad. Próbáld meg ott feltenni a kérdéseid. Talán gyorsabban kapsz rá választ.
Egyébként én a helyedben bontóban keresnék hozzá törött km órát és abból szedném ki. A hibátlan bontott egy vagyon lehet, feltéve ha találsz hozzá, mert rendszerint a motorok eleje törik, épp ezért az ép műszeregység kincset ér. Az új pedig horror árban mozog. Ha jól tudom a 250-es belpiacos, így kevesebb van belőle nálunk, ráadásul a bontók nagy része 400 Ccm fölött foglalkozik bontással, de próbáld meg a www.sugomotor.hu -nál. Elég nagy bontó, elég nagy készlettel.
Az a helyzet, hogy van '97-es 250V Bandim, de km számláló megadta magát. A "fogas tengely",amit a bowden meghjat /nem tudom ez e a neve xd/ fogait megette az idő, és így csak a km óra megy, a számláló meg se moccan...
Tud valaki segíteni,hogy honnan tudok hozzá ilyet rendelni, vagy keressek bontott órát kompletten?
Új vagyok itt, nem tudom van-e erre külön fórum. Ha van irányítsatok oda kérlek. ;)
Értem én.... :) A romlott benya kérdés azokat éri utol, akiknek a motorja a tiédtől többet áll. Hamar leteszik a motort a nyár elteltével és nem is veszik elő, csak a következő nyáron. Sajnos nem találom a fotót, amit anno a karbisorról készítettem. Nem is baj, nem szép látvány :)