Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szalaiisti Creative Commons License 2019.12.03 0 0 1090

Szia!  Pesten lakom. Köszönöm a válaszod.

Előzmény: blaskojanos (1087)
ScooterRider Creative Commons License 2019.12.02 0 0 1089

Köszönöm a választ! 

A probléma részben megoldódott, de nem teljesen. Most a 21 fogas pinion helyett kapott egy 15-öset. Jobb, de érzem, hogy ennél is többre lenne képes. 64T-s spur van rajta. 

Na és a gond az, hogy nemigen találok a neten 15t-nél kisebb spurt, vagy 64t-nél nagyobb piniont. Probléma lehet az is, hogy 64T-nél nem sokkal nagyobb fér csak bele spurból.

Valakinek ötlet? Hol lehetne beszerezni egy jó nyomatékos szettet hozzá?

Előzmény: plangee (1084)
laci710422 Creative Commons License 2019.11.30 0 1 1088

Sziasztok kezdő vagyok van egy wl toys 12428as kis rc autóm a gond az hogy egy ideig megy rendesen és egyszer még áll a kormányzás működik az előre hátra menet nem működik kikapcsolom az autót vissza kapcsolom és minden jó egy ideig és megint meg áll megint ki be kapcs és oké mi lehet a baj? 

blaskojanos Creative Commons License 2019.11.27 0 0 1087

Még az jó lenne tudni, hogy mekkora az áramfelvétele a motornak mert erre lehet szabályzót tenni és akkor mindegy az akku mérete. Igazán szeretnék segíteni de így elég macerás ha nem tud az ember többet a dologról. Helyileg merre laksz, én Gyomaendrődön mert ha nem laksz messze akkor személyesen többet tudnék segíteni.

 

 

Előzmény: szalaiisti (1085)
blaskojanos Creative Commons License 2019.11.27 0 1 1086

Hát sok érdekes dolgot láttam már életemben de ez még nekem is új. Zselés akkuban 6vagy12 V-os szokott lenni csak az A-ben van eltérés de ilyet, hogy 10 volt még csak nem is hallottam

 

Előzmény: szalaiisti (1085)
szalaiisti Creative Commons License 2019.11.27 0 0 1085

Szia!

 

Elnézést de csak most volt időm  a képeket feltenni, köszönöm a segítséget.

 

 

 

 

 

Előzmény: blaskojanos (1083)