Keresés

Részletes keresés

vasa Creative Commons License 2007.10.05 0 0 220
Eddig hatszor hívtam (ha nem többször), semmi eredmény.
Előzmény: napalm. (219)
napalm. Creative Commons License 2007.10.05 0 0 219
fenéket.
hívogasd naponta az ügyfélszolgálatot.
ha ennyire biztos vagy magadban (mármint hogy átnéztél mindent és úgy gondolod hogy a hiba nem a te készülékedben van) akkor ragaszkodj ahhoz hogy kiszálljon hozzád egy szerelő laptoppal karöltve és csekkolja ő is a netet.
hangsúlyozom, ragaszkodj a személyes kiszálláshoz!
Előzmény: vasa (218)
vasa Creative Commons License 2007.10.05 0 0 218
Sziasztok!

Én több mint két éve vagyok externetes. Néhány karbantartáson kívül eddig semmi baj nem volt. Eddig!
Most 2007. szeptember 28-óta nincs netem, és most október 5.-e van...
Hiába telefonálok az ügyfélszolgálatra, nem segítenek. Náluk, és a T-comnál minden rendben van. Azt mondták biztosan a modemem rossz, vettem egy újat, amivel szintén ugyanaz a hiba, nem világít az ADSL link/act LED!
Már mindent kipróbáltam, splittert cseréltem, másik fali aljzatba dugtam a vezetéket stb... E-mailt is írtam nekik, de semmi.

Mit tegyek, kihez forduljak?!
Így nem fogom kifizetni a számlát, ha nem kapok érte netet!!!

Ha valakinek van ötlete esetleg az szóljon.
Már arra is gondoltam, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulok.
Iparvagány Creative Commons License 2007.09.28 0 0 217

A minap felhívott egy nő, hogy ők a T-com üzleti partnere, és a számláim alapján percdíj-kedvezményt tudnak felajánlani, de ehhez szükséges hogy elfaxoljam a T-Com számláimat. Kérdeztem hogy erre mi szükség ha egyszer tőlük kapom a számlákat. Valamit hablatyolt az adatvédelmi törvényről, majd megkérdeztem hogy melyik céget tisztelhetem bennük. Externet.

Na mondom ez csodás. Én is egy rakás cégnek vagyok ám az üzleti partnere. Mol, OMV, Auchan, Volán, MÁV, BKV, van minden...

Ezt a bunkó üzletpolitikát... szégyen.

fvk Creative Commons License 2007.06.06 0 0 216
ha ah
lejárt az Externet kötelező egy éve, és meg kérdeztem mibe kerül a folytatás. Érdekes választ kaptam: a megajánlott új egyévesdíj nagyobb volt, igaz nem jelentős összeggel. Levelezés oda vissza, eredmény a meglévő szolgáltatási díjnál kevesebet nem tudnak ajánlani. Szünetmentes szolgáltató-váltással 2000 Ft -al olcsóbb szerződést kötöttem.
Érdekesség, hogy az akcióknál a T-com egyszei belépési /kiépítési/díját nem számítják fel, ez az akció. Konklúzió az a látszat (számolás alapon) minden már meglévő szolgáltatás hosszabításnál/váltásnál a szolgáltató felszámolja ezt adíjat, holott .....

Előzmény: Kosztya19 (212)
pluszminusz Creative Commons License 2007.05.06 0 0 215

Namost ez érdekes eset.

 

Nekem Március 1.-egy járt le a hűségnyilatkozat ami az emelés előtt 1M-s net volt 8990 Ft-ért. 1év hosszabbítás azaz hűségnyilatkozat vállalásával most 6990 Ft-ot fizetek a 4M-s netért.

 

Mindenesetre nem tudom mitől függ a dolog, mondjuk nekem az elején volt egy többhónapos kálváriám velük de inkább a T-Com volt akkor a hibás.

 

Üdv.

Előzmény: Kosztya19 (212)
napalm. Creative Commons License 2007.05.05 0 0 214
hogy hova nem süllyedt az externet....
Előzmény: pazsolt (213)
pazsolt Creative Commons License 2007.05.04 0 0 213
Emberek, vigyázzatok az EXTERNET –tel!

 

 

Nagyon rossz tapasztalatom van velük.

Olyan, mint ügyfélszolgálat az EXTERNET-nél szinte nincsen.

Mindig mindenben késnek, nem beszélve a hozzá nem értésükről.

Ez az EXTERNET sajnos.

A legutóbbi szösszenet, hogy milyen az EXTERNET:

 

Át szerettem volna állítani az egyik domainem-nek a dns szervereit egy másik szerverre.

Elvileg 48 óra alatt frissül a világban az új beállítás. De az EXTERNET-nél NEM.

 

Szerdán de 10-kor telefonáltam, egyeztettem, milyen úton tudom megváltoztatni a DNS szervereimet. A választ negyed óra zenehallgatás után megkaptam: belső, tehát EXTERNET-es email címről küldjem el kérésemet az externet@externet.hu-ra.

Az emailbe külön kihangsúlyozva beleírtam telefonszámom, ha esetleg valami probléma merülne fel, vagy akármi kérdés merülne fel, feltétlenül hívjanak.

Aznap délután egy másik szolgáltatónál is kezdeményeztem egy ugyanilyen DNS cserét.

Szerdán este 9 órakor hopp mit látok, a „másik” szolgáltatónál, már frissült az új DNS beállítás, az EXTERNET-nél még nem. Nem baj, gondoltam, hagyjunk időt a frissítésnek, nem megy ez egyik percről a másikra.

 

Csütörtökön reggel, már aggódni kezdtem, nosza rajta, újra ügyfélszolgálat telefonon. Újabb 20 percnyi zenehallgatás után Az EXTERNET ügyfélszolgálata – mivel ebben a témában nem nagyon tud segíteni – megadta az illetékes kolleganőnek, Szabó Mariann –nak a telefonszámát, aki az EXTERNET munkatársa. Felhívtam volna, azonban hosszas próbálkozás után feladtam a telefonálást. Délfelé újból próbálkoztam, amikor a harmadik tárcsázás után felvette a telefont a domain ügyekben állítólag járatos kolleganő. Miután kérdeztem, hogy hol tart a DNS frissítésem azt közölte, hogy hát nem is jó a technikai beállítás, és ezért visszadobták a kérésemet. Én közöltem a hölggyel, hogy a beállítás bizony jó, és rendben lefut a www.domain.hu szerverén. Visszakérdezett: alul zöld? Válaszom: igen zöld, lefutott hiba nélkül. Megegyeztünk abban, hogy „frissíti a kérést”. Megnyugodtam, hogy ha nem is 24, de azért 48 óra alatt csak összejön a dolog. De tévedtem, hiszen ez az EXTERNET kft.

 

Péntek van..Lassan letelik a 48 óra és még mindig semmi jele a változásnak a hálón. Gondoltam reggel 9 óra körül felhívom mégegyszer Mariann kisasszonyt. Hála istennek felvette (később kiderül miért hála istennek), s mondta, most megy a munkába, de 10 körül hívhatom akkor gépközelben lesz. Hagytam neki 3 órát, nem akartam hogy úgy tűnjön, hogy ZAKLATOM a kis apró-cseprő ügyemmel (kihangsúlyozom, üzleti előfizető vagyok, nem 250 000 ft ot hagytam ott az EXTERNET-nél évente.

Péntek dél van. Felhívtam Mariann számát, egy hetvenes számot, ami céges telefon, illetve nem felhívtam, csak szerettem volna, ez annyit jelentett, hogy hívtam, majd amikor szétkapcsolt a hívás, újra hívtam. Egy órán keresztül semmi mással nem foglalkoztam, csak avval, hogy tárcsáztam, gombot nyomtam, meg tárcsáztam. Néha magától szakadt meg, néha meg hirtelen egy-két kicsöngés után foglalt lett. Egy óra után nosza rajta, már görcsben álló kezekkel, kellően paprikásan felhívtam az EXTERNET ügyfélszolgálatát. Kértem, hogy adják Mariannát, azonban ő nem ott dolgozik. Akkor kapcsoljanak valakihez, aki felelős a munkaerőért az EXTERNET-nél. Én kis naív. Persze hogy senki nem volt kapcsolható az ügyben, mit tegyek, kifakadtam az aktuális ügyfélszolgálatosnak, aki hosszas hallgatás után megígérte, hogy ő felhívja a kolleganőt, és intézkedik. A telefon kapcsolat végén, eldöntve, hogy addig hívom Szabó Mariannát, amíg nem válaszol, elkezdtem tárcsázni. Újabb 30 perc elteltével, felvette a telefont. És közölte velem, hogy nem tud mit csinálni, mert hibás DNS szerverre nem tudja átállítani a rekordokat. Én bizonygattam, hogy de igenis jó! Ő azt válaszolta hogy nem jó. Akkor már követelően mondtam neki, rendben, csináljuk együtt az ellenőrzést, lépésről lépésre telefonon keresztül. Kihangsúlyoztam a domain nevét, betűzve (ekkor egy kis csöndet érzékeltem – lehet hogy a kolleganő teljesen más domaint próbálgatott?). És lássunk csodát, nálam rendben találta az ellenőrző szkript, lefutott hiba nélkül. Mariann azt mondta az ő gépén nem jó. Mondtam, egy azon hálózati szegmensen vagyunk ugyan azt csináljuk, nem lehet más eredmény. Azt mondta, hogy küldjem el neki az eredményt emailben. Leraktuk a telefont, 1 perc alatt lementettem, és elküldtem az email címére a jó eredményt, azzal a kéréssel megtoldva, hogy az Ő ellenőrzésének végeredményét, a rosszat pedig Ő küldje el., és természetesen beállítva hogy jellezzen ha elolvassa a levelet.

Egy perc és a levél elolvasva, gondoltam „nyomogatom a telefonom gombjait kicsit megint”, mivel ugye más dolgom nincsen…...

Egy órán keresztül tárcsáztam, és tárcsáztam. Semmi, nem vette fel, csak egy válasz jött az emailemre, aminek a tartalma semmit nem mondott, így nézett ki:

 

Tisztelt cím!

 

Domain:   xxxxxxx

Domain-használó: xxxxxxx

Domain használó: xxxxxxx

Admin-kontakt: xxxxxxx

Tech-contact: xxxxxx

Zone-kontakt: xxxxxxx

Névszerver: xxxxxxxxxxx az új névszerver (elsődleges)

 

Na most az a problémám, hogy ez nem tudom mi, mit jelent. Ez volt a levél, semmi olyasmi, hogy elindítottuk, vagy nem sikerült, vagy akármi. Gondoltam csak nem halok meg hülyén, addig tárcsázok, amíg meg nem unja, és fel nem veszi azt a …. Telefont (már nagyon mérges voltam). Küldtem egy emailt neki  amiben kértem vegye fel legyen szíves a telefont (könyörögtem, én az ügyfél – nevetséges). Egyik hívásom után nem hittem a fülemnek, az EXTERNET központi ügyfélszolgálata jelentkezett. Pedig nem tárcsáztam félre, REDIAL volt. Kicsit megszeppenve vettem tudomásul, hogy Szabó Mariann fogta magát és a telefonját átirányította az Externet központi ügyfélszolgálatára, mivel megunta hogy egy ügyfél a közbenjárását szerette volna kérni

 

Itt tartok, illetve nem tudom hogy hol tartok, csak azt, hogy elbúcsúzom az externet KFT –től.

Ez nem szolgáltató cég, ez csak pénzbeszedő cég, vagy lehet hogy az sem? Ugyanis az egy éves prepaid előfizetésem egy hónapja lejárt, egy hónapja ingyen kapom a „szolgáltatást” vagy nem tudom minek nevezzem ezt.

 

Pálfi Zsolt

 

Előzmény: Kosztya19 (212)
Kosztya19 Creative Commons License 2007.03.28 0 0 212
Nekem egy furcsa afférom adódott az "Externet"-tel:
2006 januárjában havi 6990 Ft-ért (bruttó ár, és a továbbiakban is ez lesz) rendeltem meg az 512kbit/s -os csomagot (ez akkor elég kedvező volt). Egy évig a hűségnyilatkozat garantálta nekem, hogy nem emelkedik a szolgáltatás díja, de nem is csökken.
Most januárban lejárt a hűségnyilatkozat.
Igaz, hogy megemelkedett a sávszélesség 1Mbit/s-ra, de azt hittem, hogy az előfizetési díjam is csökkenni fog, ha nem is oly kedvezően mint az új belépőknek, de valamennyire.
Ez nem történt meg! Fölhívtam az ügyfélszolgálatot többször is. Ott azt mondták nem tudnak segíteni, vagy lépjek ki-be három hónap szünettel, vagy váltsak szolgáltatót... (micsoda "üzleti politika" egy amúgy is rohamosan telítődő piacon).
Végül kaptam egy e-mail címet, egy externetes főnökét, hogy forduljak hozzá segítségért. Az e-mailt a múlt héten megírtam, de semmi válasz (még).

Most jelenleg még erre várok, és ha nem lesz érdemi megegyezés természetesen kilépek!
6990 Ft-ot fizetek egy hónapban, amibe már a 4 Mbit/s -os is jócskán beleférne. A haverom decemberbe kötött 3400 Ft-ért 1Mbit/s -ra szerződést, szintén az Externetnél, és olyan szerencséje volt, hogy megemelték a sávszélességét rögtön (változatlan díjszabással) 4Mbit/s-ra.

Tényleg nem érdeke az Externetnek a meglévő ügyfelei megtartása?

Jár még valaki hasonló cipőben mint én, és milyen megoldást talált?
Köszi a választ!
Soká Creative Commons License 2007.02.11 0 0 211
Jelzem, hogy ma este 8-ig egyáltalán nem volt elérhető a net.
Betelefonáltam, vártam egy jó csomót, aztán a kezelő szépen türelmesen végighallgatta a mondandómat, szépen végigkérdezgette a hibalehetőségeimet, aztán amikor nem talált fogást, akkor jelezte, hogy gond van náluk...
Miért nem lehet ilyenkor ezzel kezdeni?? - mert egyébként nagy panaszom nem lehet rájuk, 10-12 órás kimaradás talán egyszer ha volt, az elmúlt egy évben (már amit én észrevettem)

Ja, és ilyenkor szívesen venném, ha küldenének egy mailt rövid bocsánatkéréssel. Ez a minimum lenne.
Gyap Creative Commons License 2007.01.31 0 0 210

Most komolyan nem lehet őket beperelni??

 

Javítsák ki a vonalat, cseréljék ki vagy amit akarnak,rakjanak be kis alálomásokat vagy mit tudom én!

 

A boltba is ha bemegyek veszek 15 dkg párizsit akkor nem 10-et adnak...

 

Komolyan ma kocsival lemérem mennyire is lakom az elosztó központtól!!!

 

De tényleg mit lehet csinálni, parasztvakítás ez az egész!

 

Mondjuk az tény az externettel amióta náluk vagyok semmi de tényleg szinte semmi bajom..

 

 

Mirrmurr Creative Commons License 2007.01.31 0 0 209
Bázz, akkor előbb kezdjem a Matávnál, baszogtassam őket?
Előzmény: Déliember (208)
Déliember Creative Commons License 2007.01.30 0 0 208
Szia!

Externet korrekt szolgáltató, de hogy Nálad a telefonvonal mekkora sebességet fog tudni produkálni, az sajnos nem rajta múlik...
Saját tapasztalat: a kétmegás ADSL a sávemelés után nálam 2,7(!!) Mb/s-ra változott - az elméleti max 8 mega helyett - köszönhetően a telefonközpont nagy távolságának + a "jó minőségű" kábelezésnek. Ezen az ISP nem tud segíteni, T-Com meg nem akar - ígyjárás...
:((
Előzmény: Mirrmurr (207)
Mirrmurr Creative Commons License 2007.01.30 0 0 207
Hahó! Nyáron lejár a fibernetes szerződésem. Az Externetnek jó ár/sebesség kínálata van. Egyéb tapasztalat velük kapcsolatban? Ha 4 Mbitet mondanak, az annyi is lesz a valóságban (+- 20%)?
Gyap Creative Commons License 2007.01.19 0 0 206

Úgy látom manapság csak én írogatok ide..

 

Kicsit örülök is meg nem is az új sávszélesség növelésnek!!!

 

Nálam már átkapcsoltak a nagyobb sebességre, csak sajnos kicsit kevesebb!

 

Konkrétan.: 5358 kbit/s s max 6105 ig tud felmászni!!!

 

De meg kell vallanom nem is nagyon vártam többet, s ennél már csak egy nagyobb gond maradt, hogy a tárhelyem adatait ugyan ftp-vel elérem de sajnos a html rész az valahogyan elérhetetlen!!

 

 

Üdv.: Gyapi

Gyap Creative Commons License 2006.09.15 0 0 205

Csak kérdésként, valaki olvasta mi a topicnyító cím..

Az externet oldalán is körülnéztél??? 

USBgyilok Creative Commons License 2006.09.15 0 0 204
Köszi! Most hívott az egyik haverom, hogy látta egy szóróanyagon, a honlapjukon még nem találom, hogy lesz valami új Datanet ajánlat Yo néven, és megfelel a vázoltaknak, 512 kbps korlátlan ADSL, más szolgáltatótol is átmehetsz és 5 rongy alatt megkapod. Végül is ez tényleg elég jó biznisz!
Slam1 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 203
Előzmény: USBgyilok (202)
USBgyilok Creative Commons License 2006.09.15 0 0 202
Elérhető árú szolgáltatást kínáló ADSL internet szolgáltatót keresek. Tud valaki segíteni? Az isite.hu-ról eltűnt a GTS-Datanet ajánlata, tud vki vmi infót ez ügyben?
Slam1 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 201

Biztos Ti is kaptatok ilyen levelet.Kipróbáltam, megváltoztattam a mailcímemet, műxik, ezentúl használni fogom.

 

 

 

"Tisztelt Előfizetőnk,

Elindult az Externet Online Ügyfélszolgálata, ahol a nap 24 órájában
kényelmesen, másodpercek alatt cserélheti le jelszavait, végezheti el
szolgáltatásainak beállítását, sorbanállás vagy telefonálás nélkül!
Látogasson el a https://www.externet.hu címre, és a weboldal tetején lévő
bejelentkező ablaknál nyomja meg a REGISZTRÁCIÓ gombot a szolgáltatás
igénybevételéhez.

Élvezze az azonnali ügyintézés előnyeit, éjjel-nappal, az Externet
internetes ügyfélszolgálatán.

1. Előfizetői adatok
A szerződéskötéskor megadott előfizetői adatait ellenőrizheti, melyek
közül a postázási címét, kapcsolattartási adatait, illetve a díjfizetés
módját bármikor megváltoztathatja.

2. Számlainformációk
A szolgáltatás segítségével lekérhető az adott számlázási időszakban
feldolgozott, valamint az utolsó lezárt számlák végösszege. Az egyes számlák
mellett található gombra kattintva a részletes számlát is megtekintheti.

3. Szerződések
Egy kattintással ellenőrizheti érvényben lévő szerződéseit, lejáró
szerződéseit pedig ugyanilyen egyszerűen és gyorsan meghosszabbíthatja.

4. Szolgáltatások
A szolgáltatásösszesítő táblázatban pontosan nyomonkövetheti, hogy az
előfizetett szolgáltatásaihoz milyen kiegészítő szolgáltatások tartoznak,
és azok beállításait könnyedén, a nap 24 órájában módosíthatja.
Konfigurálhatja e-mail postafiókjait és lecserélheti a szolgáltatásokhoz
tartozó jelszavakat.

Regisztrálja magát most a https://www.externet.hu oldalon!

Üdvözlettel,
Externet Kft."

decubitus Creative Commons License 2006.08.24 0 0 200
Amikor én kötöttem velük szerződést, akkor szintén jó árak voltak. Aztán egy tapodtat nem változtak a szerződésesek részére, pedig már a hűségnyilatkozatos időszak rég rég lejárt. Utána meg nem lehetett tőlük megszabadulni és csak nyomták kifele a csekkeket a régi áron. Olvasd el valamelyik régi hozzászólásom.
Előzmény: napalm. (199)
napalm. Creative Commons License 2006.08.23 0 0 199

nagyon jó ajánlattal jött elő az ex.

nem tudom hogy mennyit változott a műszaki support (bejelentkezési idő).

a mostani szolgáltatómnál február óta 1 ft-ot nem változtak az árak.

mondjuk a suppira nincs panasz....

decubitus Creative Commons License 2006.08.23 0 0 198
Javaslom a részletek átbogarászását. Például, mi történik, ha lejár az 1 éves hűségnyilatkozat, és elfelejted napra pontosan figyelni.
Előzmény: Mad Max (197)
Mad Max Creative Commons License 2006.08.23 0 0 197
512-es ADSL vonal már bruttó 3600Ft-ért!!! Részletek a http://www.pcadsl.hu/ oldalon! Részletek itt
shabbarulez Creative Commons License 2006.06.30 0 0 196
Én úgy tudom ki van csukva ez a lehetőség az időkorlátos előfizetéseknél, hisz akkor nagyon vissza lehetne élni. De ki kell próbálni, próba, cseresznye.
Előzmény: Traim (195)
Traim Creative Commons License 2006.06.29 0 0 195

Szevasztok !

 

Valakinek egy 10 emeletes panelházban időkorlátos ADSL -je van, másik embernek ugyanabban a panelházban korlátlan ADSL elérése van.

Az időkorlátos netező tudna korlátlanul netezni a korlátlan netelérésű kóddal ?

Soká Creative Commons License 2006.06.23 0 0 194
Azt kell mondanom, hogy miután nem pörög ez a topik, rendben mennek a dolgok.
Éppen egy éve vagyok externetes és gyakorlatilag az egyetlen panaszom, hogy nem válaszoltak egy e-mailemre. Ami persze bunkóság, de egyébként nem panaszkodom, egy év alatt alig-alig akadt olyan pillanat, hogy ne ment volna a kapcsolódás.
Azt meg tudomásul vettem, hogy nem küldenek hírleveleket, sem mást. Kifizettem egy évet előre, a bájtok csordogálnak rendesen, semmi marketing semmi líra.
napalm. Creative Commons License 2006.02.10 0 0 193
JAYMZ Creative Commons License 2006.02.09 0 0 192
milyen csomag, és mennyiért kötötted?

nekem most jár le majd májusban náluk, az enyém 2mega/192kila és 9500bruttora jön ki, ha lebontom egy évre, mer ez prepaides
Előzmény: mitbanomen (191)
mitbanomen Creative Commons License 2006.02.09 0 0 191

hali

 

enis nemreg valtottam externetre tonlinerol, es csatlakozom azok taborahoz akik meg vannak elegedve a dologgal :)

nekem franko siman ment a dolog, 1 het alatt megvolt minden, es azota sincs vele semmi gaz.

aki viszont most valtana, annak mindenkeppen csak ajanlani tudom, hogy hivja fel oket, kerdezzen meg mindent, nehogy vetelenul valamit elbenazzon :) velem asz rendesek voltak, ket emberkevel is beszeltem ugyfelszolgalatukon, es mindketto reszletesen elmagyarazta mi a helyzet, mit csinaljak es mikor. szal ugyfelszolgalat is kiemelkedoen jo szerintem, es (legalabbis mikor en kotottem) az arak is eppen eleg meggyozoek voltak. remelem most jonnek valami ujabb, megjobb akcioval es szivhatom a fogam :))

szoval csak jot tudok mondani.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!