Keresés

Részletes keresés

Mice007 Creative Commons License 2003.06.02 0 0 337
Hi,

Igen, en meg regi regi 3DStudio, meg lightwave, vegulul 3DSMax sorozatok utan ultem be az indian melle, es hat ugy ereztem magam mintha most latnek eloszor ilyen programot :)

eg es fold a ketto :)

par nap szorakozas utan sikeult csinalnom valami alapszintu uveg poharat, szep raytracelt renderelessel, meg par finomsag, de aztan ido hianyaban inkabb nem szorakoztam tovabb

Előzmény: BlackStar (336)
BlackStar Creative Commons License 2003.06.02 0 0 336
Ja, meg aztan szervaltam Maya 4-hez egy konyvet, azzal, hogy azt is meg kellene tanulni... Nagyon elvontan gondolkozik am az indian srac, szoval konyv nelkul, pusztan jozan esszel egy orokkevalosag lenne barmit is kezdeni vele
BlackStar Creative Commons License 2003.06.02 0 0 335
Idokozben a Rhino + Solid Edge kombot hasznalom firkaszasra, mert nem zabalja annyira le a gepkapacitast, mint mongyuk egy IDEAS, a vegeredmenyt meg mongyuk Maxszal renderelem, igy aztan muszaki rajzot is tudok a cuccosrol csinalni.
Talaltam elfekvoben egy oreg Lightwave 5.0-t, ezzel szorakozom most, mert nem tudok mit kezdeni a sok idommel - renderelni szepen tud, de tobb bajom is van vele. Eloszor is, ha megszakadok se hajlando se szint se kepet betenni a renderelt kepbe hatternek. Aztan a renderelt kepet nem is akarja elmenteni. Szerintetek mi a megoldas?
BlackStar Creative Commons License 2003.03.12 0 0 334
Thx!
A flimre mar tisztara nem is emlekszem, pedig tisztara gaz, akkor mar regota figyeltem a 3Dvel kapcsolatos dolgokat... ki erti ezt...
Előzmény: pitonix (333)
pitonix Creative Commons License 2003.03.12 0 0 333
Adtak, eleg regen 2001 augusztusaban. Bovebb infot biztosan talalsz itt - persze itt nem csak a filmhez vannak linkek.
Előzmény: BlackStar (332)
BlackStar Creative Commons License 2003.03.12 0 0 332
Epp nezem a Final Fantasyt (illetve csak majdnem, mert zehara tanulok), hat atom. Adtak ezt nalunk moziba?
Toltottem le anno egy par perces mekingoffot rola, mar ott latszott, hogy nem egyszeru anyag. Kivancsi vagyok, vajon mifele szoftvert es hardvert hasznalhattak (mert errol a mekingof nem szol, viszont egy Maya es egy Softimage demoreel igen, de mindketto szerint ok kovettek el...)
BlackStar Creative Commons License 2003.03.04 0 0 331
Ismerjük, neveztem is
Mondom en :))
Előzmény: Törölt nick (329)
BlackStar Creative Commons License 2003.03.04 0 0 330
van egy magyar 3d-s oldal, ismeritek? render.hu
Ismerjuk. Nagyon szinvonalas, jok a cikkei, es jok a linkjeik. Kar, hogy a forumokon nem nagyon van elet, de telleg csak ennyi az osszes baj vele.

az a baj, hogy egyelore nem tul nagy a forgalom ott, pedig mar volt egy verseny is, amire nagyon profi kepek erkeztek be
Matiz topiktarsunk nevezett is, en sajna nem lettem nyomokban se kesz a hataridore.
Kene megint egy konteszt :))

Előzmény: Alsóbbrendű szenny-lény (328)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.04 0 0 329
Ismerjük, neveztem is
Előzmény: Alsóbbrendű szenny-lény (328)
Alsóbbrendű szenny-lény Creative Commons License 2003.03.04 0 0 328
van egy magyar 3d-s oldal, ismeritek? render.hu

az a baj, hogy egyelore nem tul nagy a forgalom ott, pedig mar volt egy verseny is, amire nagyon profi kepek erkeztek be

BlackStar Creative Commons License 2003.03.04 0 0 327
Letoltottem egy Softimages demoreelt, amiben roviden a program eddigi holloffemjet targyaljak. Hat igen. Aztan eloszedtem ugyanezt Mayaban is, es hat mit ne mondjak, van par atfedes. Itt van mindjart a Dzsurasszik park 3, es a Mumia 2, (meg pl. a Final Fantasy, meg meg sok minden, amit nem ismerek) ezekert ugylatszik olre mennek. Raadasul majdnem ugyanazokat a jeleneteket mutatjak be, mint 'ezt mind a mi progink tudja, bibi...'
Az is lehet, hogy a kettot parhuzamban hasznaltak, de aztan mindaketto a sajat bicepszet feszegeti tole... hat ez szep. Mar csak azert sem ertem, mert lattam egy mekingoffot pl. a Final Fantasyrol, de nem nagyon feszegettek ezt a 'mivel csinaltuk' dolgot...
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 326
Megarulez, viszont annál jóval kevesebb poligon, mertmivelhogyvagyis ez a TrainSimhez készült modell!
Előzmény: BlackStar (325)
BlackStar Creative Commons License 2003.01.29 0 0 325

Jiiiiiiiiiii-haaaaaaaaaaa!
Acs Zoltan kollegank muve ez a 424-es - MEGARULEZ!!!
BlackStar Creative Commons License 2003.01.04 0 0 324
Éppen a Mayába lehelltem életet. Tök kafa. Mindenki oda meg vissza volt a kezelőfelületétől, de szerintem ezek az odavisszalevő emberek nem saját0tották el a megfelelő ergonómiai szemléletet, vagy csak én szoktam má' meg nagyon a 3DsMaxot...?
Azé tecc. Épp tutoriált túrok hozzá.
BlackStar Creative Commons License 2002.11.29 0 0 323
Asziszem annó innen töltöttem le mindenféle tutorialt:
http://www.trainartisan.com/
Előzmény: stewes (322)
stewes Creative Commons License 2002.11.27 0 0 322
Sziasztok! Most elöször írok ide. 3D-vel csak most kezdek foglalkozni és csak érintôlegesen. A Microsoft Trainsimulatorhoz szeretnék néhány egyszerübb kiegészítöt barkácsolni gmax-al (3D studio max butított változata)
A gamehoz az elkészült objektumból kell egy shape, egy shapedata állományt generálni. Kellenek még a textúrák és egy referencia bejegyzés. Úgy néz ki, hogy a shapedata az egyetlen amivel nem boldogulok. Nevezetesen a bounding box megadásával van gondom. Ez hat darab szám. Tudom, hogy láma kérdés, de még csak próbálgatom a dolgot. A kezemben van a 3d studio max biblia, de ezzel nem foglalkozik (már mint a bounding boxal)
BlackStar Creative Commons License 2002.11.16 0 0 321
Most éppen ezt csinálom. Még messze a vége, de azért már alakulgat...

BlackStar Creative Commons License 2002.11.16 0 0 320
Most éppen ezt csinálom. Még messze a vége, de azért már alakulgat...

BlackStar Creative Commons License 2002.10.30 0 0 319
Csak fogunk, természetesen belefér ebbe a topikba :))
Előzmény: Gonda Iren (318)
Gonda Iren Creative Commons License 2002.10.30 0 0 318
Elnezest kerek! Itt senki sem foglalkozik Pro/E-val? Vagy az masik topik?
;-)
Előzmény: BlackStar (317)
BlackStar Creative Commons License 2002.10.28 0 0 317
Neked nincs Normalize módosítód? :)))
Előzmény: Ordas (316)
Ordas Creative Commons License 2002.10.28 0 0 316
Már csak 19685 hozzászólás kell :)))
Előzmény: BlackStar (315)
BlackStar Creative Commons License 2002.10.27 0 0 315
Na azé' :))
Már megijedtem :)))
Előzmény: körömpörkölt (314)
körömpörkölt Creative Commons License 2002.10.27 0 0 314
Hülye vagyok, nem Normalize, hanem Relax, és mint a neve mutatja, kisimítja a "ráncokat", mivel egérrel , 2D-ben tökéletes gócpontokat lehetetlen csinálni.

MilGra

Előzmény: BlackStar (311)
BlackStar Creative Commons License 2002.10.26 0 0 313
Na elmész a... :)))
Előzmény: Ordas (312)
Ordas Creative Commons License 2002.10.26 0 0 312
Hozzájárulok egy hozászolással, hogy meg legyen a 20ezer :)
BlackStar Creative Commons License 2002.10.26 0 0 311
Beletetted ám a kativcabogarat a fülembe ezzel a Normalize-zal... Még nem jöttem rá a hasznára... Neked mi a trükköd?
Mice007 Creative Commons License 2002.10.17 0 0 310
Hi

Kiprobaltam surface modositot, nagyon jo dolognak tunik, bar meg gyakorolni kell :)

udv es koszi az 5letet ;)

BlackStar Creative Commons License 2002.10.17 0 0 309
Annyi mindent be kéne már fejezni, hogy még :((


Ez már vagy 2 éve dekkol... (a kezet csak rúfusiztam messből, már tisztára szégyen... mingyá levágom :)) )

BlackStar Creative Commons License 2002.10.17 0 0 308
no, szép lesz, csak igazítsd ki a gócpontok bezier-görbéit, és eressz rá egy normalize-ot.
Ha meglenne, már kész lennék :))
Na nem is, mert hiányoznak a napsugarak :))
Előzmény: körömpörkölt (305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!