Elméletileg adódhatnak olyan helyzetek, amikor kisebb áttételre van szükség, pl sok emelkedő, két személyes terhelés plusz csomagok. Ilyenkor jól jön a Csepel szerszámkészletében lévő kombinált lehúzó, amivel egy lánckerék csere pár perc alatt elvégezhető. Talán ilyen megfontolásból volt a többféle lánckerék. Bejáratáshoz egy személlyel a 17 fogas járt valószínűleg, tehát az volt a kiindulás.
125/49 váznyakhoz első csapágycsészéket és a töbi apróságot lehet pótolni? Keresek felső zárócsavart, kormányszorító alá való rugót, és csapágyazáshoz szinte mindent.
Nem a padláson,hanem a kamarában.Jó tizen éve vettem, mert nagyobb kereket akartam a Simsonra. Rossz úton jártam dolgozni és azzal nem raázott annyira. Hátra került egy Puch felni Simson aggyal, előre pedig ez a 18 as. Sokkal stabilabb volt vele, feleúgy sem rázott.
Szia! A csíkozás jónak tűnik, bár nem látni, hogy meddig megy fel a tanksapkánál. A Csepel felirat is jó csak egy kicsit hátrébb kellene kezdeni, kicsit belemegy az íves részbe.
Szia! Elsőre azt hittem, hogy egy szép eredeti tank, de a kék festék és az alatta lévő fehér szórógitt nagyon nem azt mutatja, hogy eredeti lenne. Szerintem egy régi felújítás lehet ami kívülről egész jól sikerült.
Szeretnék véleményt kérni Szakik a tankomról, lehet-e,hogy eredeti a csíkozás és a felirat mivel nem teljesen az egyenes részbe van írva,vagy ez is ahogy sikerült alapon ment.tehát vehetem e alapul az újrafényezésnél.