Keresés

Részletes keresés

CsA Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229350

Nekem a 74.04. havi T5-H 1999-ig volt vizsgáztatva az első tulajnál, én 2003-ban vettem meg, és 1-2 éven belül levizsgáztattam, 2005-ben már azzal voltam Bodrogkeresztúrban. Azóta talán egy év kihagyás volt, amikor nem volt rajta műszaki, de az alatt is használtam, sajnos a rendőr szólt, hogy 9 hónapja lejárt a műszaki. Nem volt olcsó... :-(

Előzmény: Törölt nick (229338)
vti00 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229349

Pwk van felrakni, nincs pontos fúvóka meret, neked kell végig járni a karburátor beállítás lépéseit, ha ezeket nem tudod a neten rengeteg videó van róla!

Előzmény: garagge (229348)
garagge Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229348

Sziasztok! Dellorto phbh28 -as karburátort rakott már fel valaki T1-re? Mik a tapasztalatok? Pontosan miket kell alakítani? Fúvókaméretek stb? Köszönöm 

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.22 0 0 229347

Jók az ilyen törtenetek. Ráadasul egy P20-as, nem mintha a többi alacsonyabb ertekű lenne de na.. mégis egy állandóan mozgó kéthengeres.

Évekig kerestem amugy ilyen patinans darabot, főleg 21-est. Aztán már bármilyen jó lett volna. Az a baj kesőn kezdtem a keresét olyan 2017 körül, elötte persze csináltam magamnak, felujítottakat. De ma már inkább az ilyen gepekben látom az ertéket. Csak szinte felllelhetetlen, pedig 2-3 éve még adtam volna értük 1-1,3 milliót is. Ma már nem tudom nekem érne-e annyit. Kicsit akkor belefáradtam a keresésbe.

 

Előzmény: p21-feri-tb2 (229346)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.22 0 2 229346

Köszönöm. Második. 

Pista barátom (volt kollegám) vásárolta a Tatai Keravillban. De évente minimum egyszer el kell mennem a géppel hozzá szemrevételezésre. Azt mondta ha nem jól viselem dolgát visszakell adom és szíjat hasít a hátamból :-) 

Előzmény: Törölt nick (229344)
cbx Creative Commons License 2024.01.21 0 0 229345

Előzmény: p21-feri-tb2 (229343)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.21 0 0 229344

Az azert szép idő! Gratulálok hozzá! Hányadik tulajdonosa vagy?

Előzmény: p21-feri-tb2 (229341)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.20 0 1 229343

100  hat ezer.

Előzmény: abes (229342)
abes Creative Commons License 2024.01.19 0 0 229342

Kilométer állás mennyi?

Előzmény: p21-feri-tb2 (229341)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 229341

A "szódás" 70 május 07.-én lett forgalomba helyezve azóta szolgálatban van.

Előzmény: Törölt nick (229338)
T1OK3 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229340

Az enyém 64-es, 1994-ig volt 1 tulaja. A második tulajnál 1 évig, a harmadiknál 3 évig volt, én vagyok a negyedik tulajdonosa 1998-óta. Szürke forgalmiba még bekerült a nevem átíratáskor.

Mindvégig forgalomban volt tartva, jelenleg műszakija lejárt. Idén lesz a 60. szülinapja.

Sajnos egyre kevesebbet használom már!

Előzmény: Törölt nick (229338)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229339

En egyszer vettem egy olyan 69-es P10-es Pannoniat, ha jol emlekszem 2003-ban, aminek meg a regi szurke forgalmijaban volt ervenyes muszakija, elotte is folyamatosan vizsgazott (hogy volt-e esetleg kozben nagyobb kihagyas, arra sajna nem emlekszem). En is kb. 6-7 evig hasznaltam, mentem vele kb. 40ezer km-t. 60-parezer korul mutatott az oraja mikor hozzam kerult es nalam fordult at, sanszos, hogy nem eloszor. Megis kulsore tok jo borben volt, persze latszottak rajta hasznalati nyomok, de nem volt lelakva. Szerintem pont azert, mert folyamatosan hasznaltak, azok a gepek, amiket letamasztottak hosszu idore, azok ennyi idos korukra altalaban sokkal jobban lepusztultak.

Előzmény: Törölt nick (229338)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229338

Ki milyen Pannoniaról tud ami a legtovább volt használatban az ismerettségi körében. 

Ezt úgy értem, hogy első tulaj megvette és használta karbantartásokkal a motort amig szüksége volt rá. De meddig?

Vagy a másik lehetőség, hogy több tulajdonos használta de folyamatossan, tehát nem merült a motor  soha " Csipke Rozsika álomba" hanem a gyartásától/ első vásarlástól folyamatossan hasznalatban volt. 

Tudunk jó pár motorrol amiket akar 1-2 év után nyugdíjaztak, sokból lett kistraktor, sokat megtalaltak, restauraltak. De most nem ez érdekelne. 90-es évek elején kezdtek nagyon kikopni a Pannoniák az utakról. Te tudok olyanról aki első tulajdonosként 72 es 96 között folyamatossan használta a Pannoniaját.

 

 

Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.14 0 1 229337

Siman elofordulhatott, nekem is volt egy 57-es gyari feketem, sajna nagyon lepusztult volt, akkoriban (1998 kornyeken) nagyon dragan, kerek 20 ezerert vettem az elso tulajtol. Sajna nagyon lelakta az oreg, meg szet is bontotta, az akkori lehetosegeimhez kepest igen nagy falat volt. De megvettem, mert megvolt nagyjabol mindene, meg ugye a papirok, adasveteli a tulajjal mar akkor is ertek volt. Beszereztem hozza par cuccot, par evig kerulgettem, vegul nem lett belole semmi, ugy ahogy volt, darabokban, "kemeny haszonnal", ha jol emlekszem talan harminc ezer korul tovabbadtam valakinek, akinel nagyobb eselye volt, hogy lesz belole valami. 

Előzmény: szilard80 (229335)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2024.01.13 0 1 229336

Lehetett simán fekete, nekem van fekete 57 februári vázam

Előzmény: szilard80 (229333)
szilard80 Creative Commons License 2024.01.13 0 0 229335

köszönöm az infót. Az lehetséges, hogy ekkor fekete színű volt?

 

Előzmény: Zoli_t5H (229334)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.13 0 0 229334

Na, de ebből tévesen következtetted ki, hogy 59-es, így már világosan látszik a váz- és motorszámból, hogy tenyleg TLT, meghozzá 57 szeptemberi kiadás. 

Előzmény: szilard80 (229333)
szilard80 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 229333

A forgalmiból gondoltam az évjáratot, 59ben volt az első tulaj.

Előzmény: Zoli_t5H (229331)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2024.01.10 0 0 229332

Amit említettél, hogy eltérő áttétel a 4. sebességnél- ez meddig létezett,nem csak 250-es csepel- és pontosan hogy nézett ki fogszám tekintetében.

Nekem eddig nem is volt róla tudomásom.

Pont most szedek össze egy tl blokk belsejét, és a nagy keresgélés közben rátaláltam egy 4.fogaskerékre, ami kisebb 1 foggal, mint a többi, viszont nincs párja( nincs olyan primer tengelyem, ami eltér a többitől) 

 

Előzmény: bervas (229328)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.10 0 0 229331

Akkor egybol bibibe utkoztunk, mert 59-ben mar nem volt TLT, a TLT/TLF valtas 58-ban megtortent. Szoval korai TLF lesz az. 

 

Előzmény: szilard80 (229329)
szilard80 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 229330

Köszi, a vázat most szedem kicsit szét, küldöm majd a képeket róla.

A blokk 1-0-2-3-4.

Előzmény: bervas (229323)
szilard80 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 229329

Szia,

 

1959-es.

 

Előzmény: Zoli_t5H (229321)
bervas Creative Commons License 2024.01.09 0 0 229328

Simán lehet, hogy belekeveredtem. Emlékezetből írtam, hirtelen felindulásból.

Javítsátok nyugodtan :-)

Előzmény: Nagyon vidéki (229327)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2024.01.09 0 1 229327

Üdv!

Szerintem kicsit belekeveredtél

Nem tom mikori a TLT. amiről szó van, de ahogy a fényképeket látom szerintem nem 56-os 

Részben beleírtad a TL-t

Hátsó kerékről km-hajtás? , meg alu takaró a láncvédőn kicsit üti egymást. A vékony küllő is TL szerelvény tudtommal.

Üdv R.

Előzmény: bervas (229323)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229326

Jó megoldás a teszteléshez.  Csak "eszi" az időt. De mondom én is sokat mentem az eredeti gyújtással.

Előzmény: trafo2000 (229324)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229325

Elcsúszott? 200.000-dik hsz?

Előzmény: Zoli_t5H (200000)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229324

Persze,értem ezeket,tisztában vagyok ezekkel.Előbb utóbb lesz is Vape a motoromba,mert az előnyei nyilvánvalóak. De mindig kell használnom a gyárit is,épül jó lassan még egy p12,van egy t1 ami keveset megy,készül még lassabban egy cross motor is,egy tlf is vár feltámasztásra,szóval ezek miatt dolgozok a meglévő gyári gyújtásokkal.

Mivel jobb ötlet nincs,így van egy blokkom próbapadba beépítve,azon cserélgetem a komplett alaplapokat,nézem hogy indul,veszi a fordulatot,világítás tekercsek működtetnek egy 6 voltos izzót.

Előzmény: Törölt nick (229320)
bervas Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229323

Folytatva:

- nincs féklámpa kapcsoló

- kis hátsó helyzetjelző

- nem felhajtható hátsó lábtartó

- km órahajtás a hátsó villában a keréktengelynél

- a hátsó lengőkarban fém feszességnéző ablak, rögzítő rugófüllel

- zárható légszűrő

stb.

Előzmény: bervas (229322)
bervas Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229322

TLT, csak emlékezetből:

- vékonyabb kerékküllők

- térdpárna nélküli, ellenben szerszámdobozos tank

- folyamatosan, megszakítás nélkül bordázott henger

- szétszedős BK25 karburátor

- más a váltóban a körömrendszer és a negyedik fokozat áttétele

- a km hajtás nem a blokkban van, ezért rövidebb a váltó kihajtó tengely

- nagy égésteres hengerfej

- körmös meghúzású záródugók az első villaszár végén

- felső villafejben nincs lik a kormányzárnak

- km óra számlapon más a számok alakja

- kétgombos oldaldobozok acél gombbal

- hosszú kipufogó könyökök, buzogány dobbal

- egycsíkos motorblokk deknik

- perem nélküli, visszahajtott lemezes sárvédők

- nem állítható hátsó rugóstag

stb.

Előzmény: szilard80 (229316)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.08 0 0 229321

Szeva, baromi sok apro elteres van. Mikori TLT?

 

Előzmény: szilard80 (229316)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!