Nekem is van olyan repro dobozom, amiről tényleg alig lehet megmondani, hogy nem eredeti, ráadásul egy az 50-es évek végi modellé. Azt olvastam, hogy a repro dobozokat a legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni az eredetitől, hogy a hajtásoknál hiányzik egy vonalszerű benyomás (prégelés) a kartonban, ami megkönnyítette a dobozok készre hajtogatását. A repro dobozoknál ezért a hajtások nem elég élesek és enyhén kitöredezik a festék. Az egyik fórumon leegyszerűsítették a kérdést, az eredeti doboznak "régi doboz" szaga van, a repro doboznak meg nincs:)
Fel se tűnt:) Gyorsan utánanéztem, létezett egy bliszteres csomagolás, kétféle kék "ablakos" doboz, meg egy német promóciós karton dobozos. Ez tényleg custom doboz, de jól néz ki. Vegyük úgy, hogy ilyen lehetett volna, ha még a Lesney érában adták volna ki.
Ja, elfelejtettem mondani, hogy ilyen doboz nem létezett; Ez egy - szerintem nagyon jól sikerült, - fantázia/ repro box. A minősége 10/10. Meg nem mondanám, hogy nem eredeti MB.
Mamád reakciója érthető, ha valaki a 70 -es évek végéig a magyar, csehszlovák, NDK filmekhez volt "szoktatva", vagy esetleg még a szovjet "Natasa nem menj a frontra, mert alacsonyan szállnak a katyusák" című alkotáshoz mérve is a Konvoj eléggé "kontrasztos" lehetett.
Biztosan emlékszel a Konvoj című mozifilmre... (Gumikacsa, stb. ...) Az egyik első halivúdi kultúrsokk volt, a magyar mozikban.
Szegény nagyanyám kifordult a moziból és egyedül hazasétált, amikor valamelyik szereplő kitette a se...jjhaját a kamion "ablakán". Őt nem így nevelték! ;))
Nekem a kamionok területén volt némi "elmaradásom", az utóbbi hónapokban ezt igyekeztem korrigálni. Ezek a Convoy és Collectibles modellek jöttek, van pár köztük, ami nem hibátlan, de még teljesen vállalható. A Harley-Davidson kamion hatalmas, 1:58-as, ez inkább már King Size méret, kb. 29 cm-es és a nagy része fém öntvény, a pót is. Az utolsó fotó viszonyításnak, hogy egy kb. 1:80-1:90-es modellhez képest mekkora. (Saját készítésű fotóim még sajnos nincsenek).
Ez pl. vektorizált, aztán 4x-es (mindkét irányban) felbontásban exportált pixeles. De nyomdában a vektorost ugye bármekkorára tudják növelni. Ok, közelről nem szép, de egy A1 körüli poszteren szerintem garázsfalra elmenne.. Na, a kimondottan frankó ábrákkal tele lehetne lőni a man-cave-et.. :D
Ez engem is érdekel! Mentegetem néha ezeket a grafikákat, meg vannak doboz szkennjeim (valahol). NAgyon jók ezek a rajzok. Valami side-projekt ötlet a fejemben, hogy a jobbakat átrakom vektoros ábrába (kisebbekkel próbáltam, egész jó eredményekkel) és akkor lehetne posztert nyomtatni belőle, ami nem pixeles.
The AudiSport Quattro S1 was a variant of the Quattro developed for homologation for Group Brallying in 1984, and sold as a production car in limited numbers.[4] It featured an all aluminium 2,133 cc (2.1 L) Inline-five engine with a bore x stroke of 79.3 mm × 86.4 mm (3.1 in × 3.4 in) DOHC4 valves per cylinder, BoschLH Jetronicfuel injection and a KKK K27 turbocharger. The engine was slightly smaller than that of the standard Audi Quattro in terms of displacement in order to qualify for the 3-litre engine class after the 1.4 multiplication factor applied to turbocharged engines. In road-going form, the engine was capable of generating 306 PS (302 hp; 225 kW) at 6,700 rpm and 350 N⋅m (258 lb⋅ft) at 3,700 rpm,[26][27] with the engine on the competition cars initially generating around 331 kW (450 PS; 444 hp).[4]