Öccsém...az kurva jó ár! Mondanám azt, hogy ennyiért nekem is kell...de nem perpillanat. Pont mostanában szünik meg a munkahelyem, úgyhogy kell a zsé. :-(
Nekem egy YAMAHA 01W -m van és ALESIS ADAT -tal dolgozom. A keverőm hibája, hogy önmagában csak statikus automatikával rendelkezik. Látásból nekem TASCAM DM-3200 -hoz volt szerencsém. Képet tudnál felnyomni?
Hali! Tascam TM-D4000 32 sávos digitális keverőpult eladó, bővítőkártyákkal, jelszintmérővel, leírással, az ár 200 000 Ft. Részletek és érdeklődés tomdelille@gmail.com
Értem. Köszönöm a választ. Közben átgondoltam jobban. Azt hiszem a Crossoverem marad, és inkább gyüjtök pénzt jó EQ ra. Azért szeretném így mert ez a 1502 ugyan ad egy SUB kimenetet de ugyanakkor a normál kimenetre is kirakja a teljes jelet. Azaz nem veszi ki belőle a "lábdobot". Pedig én pont ezt szeretném: megvédeni a középmagas ládákat.
Szóval marad a crossom nem lesz 1502-őm és várom a mikulást :)
Vince, a Behringer drossoverei az árukhoz képest teljesen korrektek. Ha az FBQ 1502 EQ-t tekintjük, az ugye eleve egy nagyon olcsó kis EQ, meg a 2X15 sávval az ember eleve nem ugrabugrálhat túl sokat, tehát feltételezem, te sem egy 20 milás hangrendszert akarsz ezzel feljavítani. Ehhez képest az a tény, hogy van benne egy szabályozható frekvenciájú cross, már eleve plusz pont. A törésponti meredekség persze egy ilyen jószágon még nem állítható, de talán ez ebben az árfekvésben még nem bűn.
YAMAHA 02R -digitális pult...elég sokan használták. A TASCAM DM-3200 se lehet rossz :-)
Egy kicsit más szemléletet igényel...aki a több méteres analóg pultokhoz szokott, kicsit idegenkedik tőle. Nekem is YAMAHA-m van...méretei alapján könnyen hurcibálható, korrekt hangminőség, automatika (snapshot vagy dinamikus), beépített effektek, zajzár-dinamikaszabályzók,parametrikus szűrők...egy nagy zenekarhoz kevés, de egy kisebb zenekarnak ideális lehet.
A 01W, 03D és 02R a minőségi lépcső... házi stúdiózáshoz (demó) is használhatók, bár ehhez inkább valami HD-vel egybeépített dolog jobb: YAMAHA AW 44-16 vagy TASCAM 2488 (ez utóbbi már 24 sávos).
Tudtommal a Parlamentben is YAMAHA 02R-ek vannak (vagy voltak). A MADÁCH Színházban is digitális a keverő...igaz, az anno volt kb. 60 milla.
Marhára nem találok, hangosítós, diszkós topic-ot ezért a sajátomba rombolok :)
Keverő után szokás sok sávos EQ-t elhelyezni.
Na most én csak műkedvelő volnék, ezért spórolnék.
Láttam egy EQ-t Behringer 1502 és a leírásban szerepel, hogy van egy extra SUB kimenete. Szerintetek milyen lehet egy olcsó EQ mellesleg odavetett Crossoverje? Nagyon rotty. Nekem már van egy Crossom, de szeretnék megfogni egy kis pénzt. Bele merjek kóstolni a Berci olcsó világába evvel a Crossal? Még sose volt Bercim.
A keverőmmel pedig tök megvagyok elégedve. Spirit (folio) SX.
Valaki tudna-e írni pár sort a Peavey PV20 USB keverőpultról. Esetleg aki használta már ezt a családot, vagy akár konkrétan ezt a típust, az leírhatná tapasztalatait, vagy csak simán, hogy egy hangosításban milyen minőséget tudott adni. Gondolom nem egy Soundcraft vagy Yamaha, de kíváncsi lennék, hogy egy zenekari hangosításhoz mennyire válna be... Milyen effektjei vannak, tiszta, vagy csak olyan gagyi??? bár ez szubjektív...
Esetleg valaki ismer olyan helyet, ahol olcsón jó csopkábelt lehet beszerezni?
Hello! Lenne egypár kérdésem! Keverőpulthoz mindenképpen kell erősítő vagy erősítő nélkül is lehet használni? A hangfalakat hogy kötöm rá hogyha nem oylan a csatlakozása mint a keverőé? Számítógépre rálehet kötni mintha a gép lenne az eggyik cd lejátszó? Légyszi segítsetek! Köszi!
Előerősített jel bemehet egy olyan hangsugárzó-szettbe ami egybe van építve az erősítővel (Genius, olyan gyengébb házimoziféle)? Azaz előerősített jel bemehet egy másik előerősítőbe, nem vágja tönkre?? Azt remélem intelligensen leszabályozza és kész...de mi a valóság?
/Pontosabban egy keverő Masterkimenetéről és egy vonalszintű bemenetről lenne szó..
Ja, konkrétumokat annyit tudunk, amennyit Frankfurtban tapogattuk őket, az meg rém kevés ahhoz, hogy érdemi véleményt formáljunk róluk. Szerintem a faderes kontroller az árához képest elég jó lesz, ha minden (driverek, support, megbízhatóság) rendben lesznek. De először legalább készüljön el...
Amúgy közben érkeztek Behringer monitorok.
Pillanatnyilag a passzív 2031-est tesztelem, és nekem sokkal jobban bejön, mint az aktív verzió.
Köszi az infókat, de a manuálok elolvasása után (letöltve a www.behringer.de-ről) tudom, hogy mire valók. Az érdekelt volna, mi a véleményed a használhatóságról, illetve mik a tapasztalataid. De akkor ez is olyan, mint a studió monitor a Behringertől... Mint a mesében: hol volt, hol (méginkább) nem volt! :o(((
zwl,
két féle vitruális Behringer kontrollerről tudok, a BCF2000-ről és a BCR2000-ről. Azért virtuálisak, mert már egy éve hitegeti velük a jónépet a Behringer, de a frunkfurti vásáron kirakott darabokon kívül még ember nem fogott ilyeneket.
A BCF tolópotis, sőt motorfaderes cucc, a BCR pedig tekergetős. USB/midi kontrollerek, tehát elvben alkalmasak a szokásos DAW progik (Cubase, Logic, Sonar stb) vezérlésére. A BCF verziót nyilván elsősorban mixnél lehet jól használni, de vannak rajta tekerentyűk is, a BCR pedig direkt a szoftszintik és hasonló jószágok menedzselésére való. USB -n és midin kommunkálnak. A piacon jópár hasonló cikk kapható máris, pl az Evolution-től vagy az Ediroltól. Hogy a Behringer cuccok a gyakorlatban miként szerepelnek, azt majd akkor tudjuk megmondani, ha végre kegyeskednek majd gyártani őket.