Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 1358
. kata31 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 1357

Pilisborosra pont annyi fog menni, mint most, hiszen egy zsákfalu, ahova csak a lakói mennek.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1354)
. kata31 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 1356

Budakeszi- Nagyszénás-Solymár - Ürömön át rövid.. (ja az Árpád hídig minek mennének el az ürömi körforgóból??)

:-)

Előzmény: NAR (1355)
NAR Creative Commons License 2023.01.25 -1 0 1355

Ja, a Budakeszi-Újpest-Központ távolság az Árpád hídon át nincs 19 km, Ürömön és a Megyeri hídon át 36 km - valahogy nem látom, hogy tömegek választanák a kétszer hosszabb útvonalat... Tegnap arra bicikliztem, abszolút nem volt erős forgalom, viszont helyi volt, le-lekanyarodtak az autósok a mellékutcákba, illetve Pilisborosjenő felé.

Előzmény: . kata31 (1352)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.01.22 0 0 1354

Miután az M0É elviszi a tranzitot a jövőben, a megmaradó forgalomnak már számottévő része fog Pilisborosjenő irányába menni.

Előzmény: . kata31 (1353)
. kata31 Creative Commons License 2023.01.20 0 0 1353

Pilisboros miben tényező a maga elenyésző lakosságával, ami a 10-esről meg sem közelíthető?

Előzmény: ÁsítóSárkány (1351)
. kata31 Creative Commons License 2023.01.20 0 0 1352

Nyugodj meg, sokan már Budaleszitől mennek Kalásznak..pl Újpestre.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1351)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.01.01 0 0 1351

Budakalász dugójának a zöme abból adódik, hogy a hiányzó M0É forgalma már eddig is részben rajtuk megy át -- jó eséllyel a tranzitforgalom jelentősen nagyobb, mint a helyben érdekelt (onnan induló, oda menő, ide értve Ürömöt és Pilisborosjenőt is).

Persze havária esetén legalább a szakasz fele mentesülhet az átzúduló forgalomtól... (ehhez amúgy elég lenne, ha gyorsan meg lehetne nyitni egy amúgy lezárt csomópontot)

A legnagyobb különbség amúgy az Üröm 10-es úthoz közelebbi oldalán várható: így a megmaradó forgalom jobban megoszolhat, így lesz aki inkább a másik oldalról megy pl. Pilisborosjenőre. De afelől, hogy ez a forgalom mennyire erős, nekem legalábbis kétségeim vannak.

Előzmény: . kata31 (1350)
. kata31 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 1350

Én örülök, hogy nem a 10-esen vissza, a körforgón át kell majd mennie mindenkinek Ürömre és Pilisborosra. - Budakalász dugójában is ugyanennek örülnek. - Te meg nem örülsz...

Előzmény: NAR (1349)
NAR Creative Commons License 2022.12.30 0 1 1349

Nem a szellőzővel van gondom, hanem a csomópont (potenciális) létezésével.

Előzmény: . kata31 (1347)
. kata31 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 1348

A hír híre, az amit sokan nem akartak felismerni, pedig a kimaradt projektek listáiban nem jelentek meg az M0 közbeszerzései!

 

Nem Lázár támogatja a nyugati szakaszt hanem más minisztériumok is.(itt miniszter helyettes)

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1328325317699566&set=gm.1084946015478318&idorvanity=316733755632885

 

. kata31 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 1347

A Budakalász-Ürömi csomópont közelében jelölik ez egyik szellőzőt. A környék legmagasabb pontja.

Lakott területtől távol , attól erdősávval elvlasztva. - felesleges lenne bárkinek éppen ebbe belekötnie!

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1401063807092383&set=p.1401063807092383&type=3

 

Az rendben van, hogy sokaknak fáj, hogy kikerült az M10 első üteme a projektől, de azzal meghallt volna az együttépítéssel a teljes-10-es, a Bécsi út és a körforgótól az átkötés Budakalásznak, ahonnan sokan Solymár - Hidekút - Budakeszi felé járnak és vissza!

 

Végre egy normális terv készül mindenre figyelve.

Előzmény: Pathmaster (1344)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.12.29 0 0 1346

Amennyiben az "itt" szócskával magára a hirkapszula oldal térképváltozatra utalaltál vissza, egyet is értünk :)

Előzmény: . kata31 (1343)
NAR Creative Commons License 2022.12.29 0 1 1345

Szellőzéssel magyarázták nekem, hogy a lejtős alagútban nem áll meg a kipufogógáz és az jó. Szerintem feltalálták már a ventillátorokat meg a 10-es út is magasabban van, mint a 11-es, meg lehetne oldani, hogy a piros turistajelzés ne kapjon csomópontot és kevesebb alagút is elég lenne.

Előzmény: Pathmaster (1344)
Pathmaster Creative Commons License 2022.12.29 0 0 1344

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2022/12/29/az-m0-as-eszaki-szakszabol-8-km-epul-bo-5-kilometernyi-alaguttal/

A fenti képen az látszik, hogy az M0-ás autóútról a 11-es útnál is, és a 120 méterrel magasabban lévő Budakalászt Ürömmel összekötő útnál is egy-egy kijáratot terveztek. Vagyis az alagutat olyanra tervezték, amely a horizontális és vertikális görbülete miatt jelentősen eltér az ideális egyenestől. Mi erről a véleményetek?

. kata31 Creative Commons License 2022.10.28 0 0 1343

Itt totál érdektelen, mondhatni felesleges trollkodás..

 

https://mkif.hu/terkep/

Előzmény: ÁsítóSárkány (1342)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.10.19 0 0 1342

Az M34 kapcsán továbbra is LOL

Előzmény: . kata31 (1341)
. kata31 Creative Commons License 2022.10.19 0 0 1341

Van azon szaggatott is, ha figyelmes vagy, azaz tervezet..

Előzmény: hegyaljai4 (1340)
hegyaljai4 Creative Commons License 2022.10.04 -1 1 1340

Az M34 építését még el sem kezdték, a térkép szerint készen van. :(

Előzmény: . kata31 (1339)
. kata31 Creative Commons License 2022.10.04 0 0 1339

https://hirkapszula.hu/styles-data/images/content/Hírképek/_1024x680_crop_center-center_75_none/gyorsforgalmi-út-hálózat-1024x724.jpg

 

Látható mely utaktól szabadult meg az állam és mi maradt nála, mint az EU forrásos M0 nyugat.

Azok ütemezése viszont márciusra várható Lázár nyilatkozata szerint.

. kata31 Creative Commons License 2022.10.03 0 0 1338
Előzmény: NAR (1337)
NAR Creative Commons License 2022.09.26 -1 0 1337

Ennek szerintem az az oka, hogy nem volt olyan állapotban, még addig sem jutott el, hogy törölni lehessen... Szerintem azokat törölték, ahol már szerződéskötés volt (pl. M100) vagy közelében jártak.

Előzmény: . kata31 (1335)
. kata31 Creative Commons License 2022.09.26 0 0 1336
Előzmény: . kata31 (1335)
. kata31 Creative Commons License 2022.09.24 -1 0 1335

No lehet küldeni a leveleket, Lázár az M0 nyugat tervezését nem törölte!

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1086342638671989/

. kata31 Creative Commons License 2022.08.25 0 0 1334
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.27 -1 0 1333

csak az általad linkelt tartalomhoz kell belépés...

Előzmény: . kata31 (1331)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 1332

Ezek a cikkek nem megjelent határozatról, közbeszerzésről szónak. - ezekből tájékozódni?

https://www.napi.hu/magyar-vallalatok/az-m100-as-autout-megepitese-is-bizonytalan.756609.html

. kata31 Creative Commons License 2022.07.27 -1 0 1331

Ne untassál már, inkognitó módban az is látható, aki letiltott.. :D 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1330)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.26 -1 0 1330

Az egész magyar útépítést és közéletet minősíti, ha olyan FB csoportokból kell tájékozódni amelyek nem teljesen nyilvánosak (FB felhasználó nélkül is).

Mi köze ehhez az egészhez Cukordomb úréknak?

Előzmény: . kata31 (1327)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1329

törölték, alighanem NAR-nak volt igaza

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=162033148&t=9013571

Előzmény: . kata31 (1328)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!