Szerintem hangulatilag a NOLF nagyon jó, az AI is király, és eddig nagyon élvezetes volt (a felénél tartok kb) remélem a továbbiakban is. Na és persze a half-Life!
Pályák terén a SOF volt nagyon jó. Multiplayer ben pedig a Day Of Defeat és a Counterstrike a csúcs. Meg az Unreal Tournament.
Hangulatában szerintem a S.O.F. (azok az iszonyatos üvöltések, mikor shotgunnal szakítod le a végtagokat, azok a bugyorgások toroklövésnél...) meg a Blood2.
Játszhatóságban talán a kvék3, (és a HalfLife!)de személyes kedvencem még a Sin is (bár az elejére jobban figyeltek, később elég unalmasság vált).
Az Unreal nekem mindig túl sötét és túl szögletes (darabos) volt... :*)
Bírtam még a Kiss Psycho-t is, de lehet, hogy csak a zenekar miatt.
Ja igen, - bizonyos hangulatban/állapotban - az Alice is király!!!
OFF
Utánna leírtam véleményemet a mai fps-ekről ;)
Egyébként már baromira várom aug. 10 et. Quakecon lesz. Akkor fogják bejelenteni, hogy most mit is csinálnak. Nagyon sok pletyka van, a leghihetőbb az az, hogy az ID csinálja a "Nextdoomot", és egy fejlesztőcsapatnak kiadták a Quake4-et. (A'la Unreal2). Az tuti, hogy nem csak a nextdoomot csinálják...
OFF
Ami még nagy dobás lesz az a DOOM3:)Még mostani szemmel is olyan hihetetlen dolgok vannak a videóban.
(Jah és ne hagyjam ki az Unreal 2-t.Bár a D3 meggyőzőbb volt:))
ON
Nade beszéljünk egyenlőre a múltról és jelenről, azok már tények...:)
Ami szerintem nagy dobás lesz az a Medal Honour: Allied Assault. Mindenki aki látta az E3-on agyondícsérte. Úgy készítették, hogy WWII-es szakértőket bíztak meg, hogy segítség őket a játék elkészítésében. Pl. az a faszi is segít nekik, aki Steven Spielbergnek tanácsadója volt a "Saving private Ryan" c. film megcsinálásában.
Teljesen élethű hangok(Fegyver, jármű stb.), helyszínek, (katona)ruhák, etc.-k lesznek a játékban.
Nálam az eddigi fps-ek közül a DOOM, Half-life, SS2, DeusEx, OF1985 jöttek be legjobban. Multiban Quake, CS.
Az AvP tényleg király. De csakis tengerészgyalogossal.Játéktól nem ijedtem még meg úgy, mint itt az arctámadóktól.Szerintem főleg amiatt volt izgalmas, hogy nem lehetett menteni.Leírhatatlan az amikor félholtan, már csak 20%-on vagy, távolban hallod a "vinnyogást" kaparászást.Folyamatosan a monitorra összpontosítassz közben szószerint csak centimétereket haladsz előre.A motoszkálás egyre közelebbről hallatszik.Te tovább mész nagyon óvatosan, remélve, hogy vagy előbb látod meg őket, vagy esetleg valamelyik sarkon elsősegélycsomagra bukkansz.A szemed sarkából látod őket egy-egy pillanatra, majd ismét eltűnnek.És a kaparászás, vinnyogás egyre hangosabb...
Amit a Delta Force-ról írtál(az AI), az a Project IGI-re is tökéletesen igaz.Ebben a kommandós kategóriában szerintem az IGI lenne a csúcs ha nem lenne olyan siralmas az AI. Oké, hogy így könnyebb, de elveszlik az igazi izgalom varázsa.Az a tudat, hogy sorban leszedhetsz mindenkit távcsövessel-független attól, hogy egymás előtt állnak kb. 2 méterenként-jó poén, de nem nagy buli.(A varázsbarakkokról nem is beszélve.Van olyan barakk, amikből folyamatosan ömlik az ellen, de amikor bemész tök üres.Ha pedig kijössz, láss csodát, ismét csak jönnek, jönnek,jönnek...)
Aliens vs Predator a LEGNAGYOBB KIRÁLY! Alig várom a 2-őt... szerintem grafika is király, hangok is, zene ISTEN, hangulat leírhatatlan (főleg éjjel...). Alig várom a 2-t.
Szerintem a Wolf3d volt a legkirályabb, az eredeti FPS. Az is király lesz, az új! :)
Ja, aki akarna egy AvP coop Stranded-et nyomni, no predator, az jelezzen a fórumon! :)
"ezek szerint a Soldier of Fortune & a Delta Force 1,2,3 senkit nem hozott lazba?"
Dehogynem, nálam a SoF annyira természetesen ott van hogy el is felejtetem irni:), ott van hangulat rendesen viszont én egy kicsit túl könnyűnek éreztem. A távcsöves puskával amivel elég egy lövés, simán végig lehet menni. Persze lehet neheziteni, de ez inkább mennyiségi nehezités (több ellenfél), nem minőségi. Kipróbáltam, hogy beállítottam a legdurvább nehézségi szintet és az első pályán a metróban az első lépcsőig nem jutottam el, úgy nöttek ki az ellenfelek a földből mint a gombák.
A Delta Force az a "ronda és finom" kategória, isszonyú grafika, hihetetlen gyenge AI (volt olyan, hogy a földön lapultam, és vagy 5 katona ugrott át rajtam és közben lőtték a távolban a nagy semmit:). Ennek ellenére nagyszerű hangulata volt, tök jó volt meglapulni egy hegytetőn és onnan leszedegetni a gyanútlan ellenfeleket. Az is tök poén, hogy ha ketten állnak egymás melett, és az egyiket kinyirom és orditva elesik addig a másik fikcó meg se moccan, tök nyugodtan áll ott tovább, ugyhogy simán le lehet őt is szedni:)
"Az Unreal iszonyú jó hangulatú volt, bár akkor még nagyon szaggatott (P166mmx+voodoo1). Aztán igazából a többi pálya nem is volt már olyan jó benne, csak a történet eleje, meg a lények se jöttek be nekem egyáltalán. "
Hát igen, az Unreal-lel nekem is ez a nagy bajom. K... jól néz ki a grafika (környezet), a Quake2 ehhez képest lóf..., az AI se rossz éppen, csak a szörnyek NAGYON egy kaptafára készültek, én kb. csak tök közelről tudtam őket megkülönböztetni, akkor meg már késő volt... :-)
"Az elözőekhez én a SHOGO-t tenném hozzá, hangulatban nem marad el a Half-Life-tól legalábbis nálam, és az a kettősség, hogy hol emberként, hol pedig tizemeletnyi robotként kell harcolni nagyon változatossá teszi a játékot."
Jogos, a SHOGO demoja megvan, elég állat. Kicsit hasonlít a Blood2-höz...
"A Requiem-el épp most játszom, már közepesen szinten is elképesztően nehéz"
Na de kib... jó!!!
gyilok: UT
taktika: OF1985
hangulat: AvS (elmúlik az aranyered)
nosztalgia: 3dwolf (nagyon sokáig verhetetlen volt)
látvány: serious sam (de a látvány kevés)
Dehogynem támogatja! De még hogy! Először nekem sem ment, de töltsd le az update-et az unreal.com-ról (nem emlékszem a verziószámra, de mindegy), és csodát fogsz látni. Baromi jó, helyenként textúracsere, tükröződő felületek, gyönyörű lett.
Egyébként én csak most játszom végig először, végre megtaláltam a snipert, jesssz. :-)