Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jcsanad Creative Commons License 2018.05.18 0 0 589

Akkor ezek szerint bajban vagyok.

Akitől vettem, az a magyar cég német partnere. Ők vették meg az eredeti német kereskedéstől és adták el tovább nekem.

Én úgy tudom (tudtam), hogy a német kereskedőnek is 1 évig szavatosságot kell vállalni a fődarabokra (pl. hengerfejes a motor), aminél ráadásul az első 6 hónapban neki kell bizonyítani, hogy a hiba nem állt fenn a vásárlásnál. A második 6 hónapban pedig nekem, hogy fennállt. Ha ez igaz, akkor a német eladót (a magyar cég kinti cége) eltudom kapni jogosan szerintem.

 

Persze lehet rosszul tudom, illetve a gyakorlat mindig más mint az elmélet...

 

Erdőkertesről nem hallok jókat, de megpróbálom, hátha mond valami értelmeset. Elsőre pedig ő tűnt a legszimpatikusabbnak, de valszeg csak amiatt, mert ő zárta ki egyedül a nagyobb hibát. (mondván ha nem fogyott a víz és jöttem vele 150 km-t hiba nélkül akkor nem lehet hfejes)

 

Köszönöm a választ!

 

Üdv,

Cs

Előzmény: gsis (588)
gsis Creative Commons License 2018.05.17 0 0 588

Ha a kereskedő kimaradt a buliból, azaz német címmel rendelkező az eladó, akkor nagy bajban vagy, mert a kereskedő mindent

hárítani fog, és a javítás a te költséged marad.

Előzmény: jcsanad (587)
jcsanad Creative Commons License 2018.05.17 0 0 587

Sziasztok,

 

Ma vettem egy 2,5 V6 automata X-type-ot. 

Nyíregyházáról hoztam haza pestre. kb 150 km-t mentem vele -kétszer megálltam közben (tankolni, és a telefon párosítani a bluetoothal)- minden  gond nélkül. Majd egyszer csak kigyullad a sárga check engine lámpa és pirosan világít a hibajelző, miközben a kijelzőn németül kiírta, hogy túl magas a motor hőmérséklet. A hőjeladó maxra kiugorva... A motor dadogni kezdett magas fordulaton. Gyorsan leállok megnézni mi a helyzet.

A víz nem forr, sehol hűtőfolyadék szag. Vártam kicsit, a piros hibajel eltűnt, a hőmérséklet jeladó visszament a normálisba. 

Elindultam, de 7-8 km után újra ez a probléma. Ezt kb. 15X csináltam végig, mármint ezt a félreállós dolgot, szóval szuper utam volt. Pedig amikor mentem, direkt nem pörgettem 2000 fölé, és 70-90-el araszoltam a pályán végig.

 

Itthon (Érd) mentem vele egy kicsit (10-15 km) és nem írta ki a hibát, de természetesen városba nem is nyomtam neki.

Ja és még valami: gázadásra a hűtőfolyadékban apró buborékok keletkeznek. Erre az eddigi Roveres szerelőm azt mondta, hogy repedt a henger...

 

Beszéltem két szerelővel is (Landhorváth, Erdőkertes) viszem hozzájuk holnap és holnapután. Nagyon SOS lenne megtudnom, hogy mi a gond, mert ha nagy a baj akkor természetesen megyek vissza a kereskedéshez reklamálni. (sajnos bonyolítja az ügyet, hogy Németországból hozták be a kocsit az én megrendelésemre, de elvileg átnézték)

 

A szerelőkkel való beszélgetésből a következő problémák merültek fel:

- hengerfejes, repedt a henger 

- termosztáttal van baj, nem nyit ki vagy nem nyit ki időben

- hőmérséklet érzékelő romlott el

- katalizátorral van probléma

 

Esetleg tudnátok segíteni szerelőben, illetve ha valakinek van egyéb ötlete a hibára, az írhatna. Sajnos Facebookom nincs, de ha valaki oda felrakná, megköszönném, hátha jön onnan válasz.

Előre is köszönöm!

 

Üdv,

Csanád

Gábor_official Creative Commons License 2018.05.17 0 0 586

Sziasztok,

erdeklodnek, hogy nem tudtok e veletlenul megbizhato szerelot ajanlani nekem Jaguar XF -hez, 2009-es evjarat. Olajcsere es fekbetet plusz tarcsa cserehez. Alkatreszt a britishparts-rol rendelem.

Elore is koszi!

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 585

LIMITED króm- piros fém embléma

90mm x 15mm

2000Ft

postaköltség (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 584

LIMITED króm- fekete fém embléma

90mm x 15mm

2000Ft

postaköltség (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 583

4x4 króm-piros műanyag embléma

84mm x 34mm

1000Ft

postaköltség (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 582

4x4 króm-piros fém embléma

108mm x 32mm

2000Ft

postaköltség (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 581

4x4 króm fém embléma

86mm x 34mm

2000Ft

postaköltség + (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 580

4x4 króm-piros fém embléma

108mm x 32mm

2000Ft

postaköltség (ajánlott küldeményként, bélelt borítékban) 500Ft

Jag Man Creative Commons License 2018.05.03 0 0 579

Üdvözlet Jaguar X-Type tulajdonosok!
A képeken látható rozsdamentes acélból készült ablakkeret (alsó) díszléc garnitúra (4db-os szett) postaköltséggel 32.000Ftért eladó.
Új, védőcelofánban csomagolt.
A képen látható hengeres vastag csomagolásban postázom.
A rozsdamentes díszlécek hátulján kétoldali ragasztószalag van, csupán a piros színű szalagot kell eltávolítani és máris felhelyezhető.

A bemutató (forrás YouTube): https://www.youtube.com/watch?v=G-uyQnMkfAw

dEdE19860 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 578

Szia!

 

Engem érdekelne a cucc!

Kérlek írj, hogy hogyan tudom átvenni!?

 

Köszi

Előzmény: Brig falcon (561)
jcsanad Creative Commons License 2018.04.29 0 0 577

Köszi a segítséget!

 

Igen tudom, olvastam hogy van FB csoport, csak nincs facebookom és egyenlőre nem is terveztem visszamenni rá.

Előzmény: csorba23 (576)
csorba23 Creative Commons License 2018.04.28 0 0 576

Szia!

 

Tudtommal nem normális hogy úgy áll a légzsák, ennek ellenére a legtöbb autóban ilyen. Ha jól tudom, a műanyag a nagy hőmérséklet miatt eldeformálódik.

Sajnos ez a forum elég halott. Van egy Facebook csoportunk, az sokkal pörgösebb:

 

https://www.facebook.com/groups/1589286731082114/?fref=nf

Előzmény: jcsanad (575)
jcsanad Creative Commons License 2018.04.28 0 0 575

Sziasztok,

 

Sajnos eléggé haldoklik az oldal, de azért megpróbálok segítséget kérni, hátha olvassa még valaki.

Elsősorban az új kormánnyal szerelt (talán 2005 utáni) tulajdonosoktól kérdezem, hogy a képeken látható légyzsák illesztés normális-e? Nem találtam a neten olyan képet az eredeti illesztésről, ami megmutatná.

 

Illetve olyan kérdésem is lenne, hogy a bézs kormány mennyi km után kezd kopni szerintetek? Csak mert majdnem az összes kopott a használtautó piacon és nem hiszem, hogy mind egytől egyig 350e-ről van visszatekerve.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Egy becsületbeli ügy Creative Commons License 2018.02.04 0 0 574

Sziasztok JAG rajongók!

 

Új vagyok az oldalon. Kérdéssel fordulok hozzátok, hátha már találkoztatok ezzel a problémával. A kicsike (2.1) hidegen kiteszi a sárga lámát (cruises not aviable), korlátozza a fordulatot kb. 3000-re. Ha csak beindítom, beáll a fordulat a hidegindítási alapjáratra, majd szép lassan csökken a fordulat, képes saját magát lefullasztani. Ha tartom gázpedál lenyomásával az alapjáratot, egy idő után a sárga lámpa kialszik és mintha semmi sem történt volna. Hibakód szerint elektromos folytószelep hibát dob fel elsőre. Véleményetek szerint beszívott levegő hőmérséklet jeladó, esetleg lambda szonda cserével megoldódhat-e a probléma.

 

Ha valakinek jelentkezett már ilyen jellegű hiba jelezze. Köszönöm.

csorba23 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 573

Sziasztok!

 

Van egy FB csoportunk, ott többen vagyunk aktívak, így hamarabb jön válasz is.

 

https://www.facebook.com/groups/1589286731082114/

csorba23 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 572

Szia! Van elegendő hűtővíz a rendszerben?

Előzmény: lamego (571)
lamego Creative Commons License 2018.01.13 0 0 571

Sziasztok ! A 2005 évjáratú 2.0D autómban a motorhőmérséklet nem megy fel még a minimális tartományba sem. Nyilván ezért nincs fűtés sem az autóban. Nem tudom összefügg -e ezzel , hogy egy furcsa nyekergés-sivítás  hallatszik a  motorházból a vezetőoldal felől és ez inkább valamilyen szíj hangja lehet...  A hang alapjáraton minimális, gázadásra álló helyzetben és menet közben is  erősödik.  A klíma illetve a szellőzés kizárva mert ha kikapcsolom akkor is hallatszik...

Ha van ötlet köszi!

synthchild Creative Commons License 2018.01.07 0 0 570

Sziasztok.

Véletlen bukkantam erre a fórumra, de nagyon megörültem, így hát regisztráltam is.

Kb fél éve vagyok boldog x-type tulaj, és akad bőven tennivaló az autóval, így hát alkalom adtán szeretném majd a segítségeteket kérni, illetve én is segítek ahol tudok.

 

csorba23 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 569

Sziasztok!

 

A második találkozónk 2018-01-14 vasárnapra tolódott.
11.00-kor találkozunk a Kilátó Vendégház és Étteremnél.
(Galyatető. 3234 Mátraszentimre, Kodály Zoltán sétány 17) 
https://www.facebook.com/kilatovendeghaz/

A sétányon, ha picit tovább mentek mint az étterem, van egy nekünk pont megfelelő parkoló, ott lesz a randi.

Kérek mindenkit, aki biztosan eljön, legyen kedves a hozzászólásba megírni 2017-12-31-ig hány főre számítsunk. Az asztalfoglalás miatt fontos.

 

Üdv: csorba

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.03 0 0 568

Szia!

Sikerült megoldást találnod a problémádra?

Nekem is ez a gondom, nem igazán akar gyorsulni rendesen az autó!

Előzmény: gulett (560)
Knall Creative Commons License 2017.11.28 0 0 567

Szia :-)

A képen pirossal bekarikáztam neked,hogy honnan jön a hang (90%)

A rács mögött van egy kis ventilátor,ami beszívja a levegőt,és így állapítja meg hány fok van a beltérben. Nekem is hangos volt de kivettem,kapott egy kis WD40-et és azóta nem hallom..

Üdv.

Előzmény: Tappanch (541)
Brig falcon Creative Commons License 2017.11.23 0 0 566

.?

Gero 187 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 565

Előzmény: gulett (560)
Gero 187 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 564

Szia

Elsőnek próbáld meg a bilincset újra kicserélni.....ne a régit rakd vissza,

nekem is ez volt a probléma.....a régiek valahogy elfáradnak,szabad szemmel fel sem tűnik,nem lehet észre venni,de a nyomás elfúj mellette.....

Előzmény: gulett (560)
Ati73 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 563

A 2 literes diesel hutoje ugyanolyan mint a 2.1-es benzinese?

 

sons Creative Commons License 2017.10.24 0 0 562

Köszi a tippet ! Remélem csak azért ázik be mert eldugult a levezető.Egyelőre megakadtam időhiány miatt,meg  azért mert nem tudom levenni az ablaktörlő kart.

Az anya lejött,de kellene valami csapágylehúzó féle ezköz hogy a tengelyről lecsússzon,Sztem még nem volt levéve.(minek is lett volna)

Üdv. Gerő.

Előzmény: Gero 187 (559)
Brig falcon Creative Commons License 2017.10.24 0 0 561

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekel esetleg, van egy eladó p-box om.

2.0D hez való. Kb 30% oz emel az auto teljesitményén. Nem cseszi szét,viszont nem ismersz a kocsira.

 A fogyasztás optimalizálódik.

kár kihagyni,mert valóban boszorkányos szerkezet.

40000 Ft ês akár otthon is beszerelhető 5 perc alatt.

gulett Creative Commons License 2017.10.22 0 0 560

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2005-ös 2.0 dízel Jaguár X-type-om. Az a problémám, hogy az EGR szelep alatt kicseréltem a turbó csövet, mert be volt repedezve én nem volt nyomás. Viszont a cső cseréje után sem az igazi az autó ereje. Fél gázig nagyon jól gyorsul, de utána nem akar menni. Megnéztem, van turbónyomás, computer-re raktam, ami valamilyen "gyorsító elektronika/szenzor" hibát ír ki. Nem tudom, hogy azt hol keresem, illetve egyáltalán mi lehet a hibája a járgánynak... Nagyon megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!