Ez nem az a szolgáltatás amiért akár 1ft-ot is lehet kérni, vissza kell nézni a topikot miket műveltek, a legnagyobb balhék idején pökhendi, kioktató, lekezelő stílusban kommunikáltak a felhasználókkal. Aki ezeket átélte az nem fog nekik SEMMIT fizetni. Az új regisztráló meg keres egy ingyenes szolgálatást. Húztak egy új köntöst aztán most már minden egy csapásra rendben van. 20 éves a Mailbox, majd az egész levél arról szól hogy ennek örömére fizess nekik. Mi ez??
Szerintem alapvetően ott a különbség, hogy a 444 olvasnivalót szolgáltat. Nem tudja elzárni a tartalmat a nem fizetők elöl. Itt meg tárhely van, online szerviz. Viszont nem kötelező megvenni. De ha valakinek ez kell, akkor szembesül a fizetés tényével és még mindig jogában áll eldönteni, hogy akarja-e azt, vagy nem. Még én sem vettem meg, mert nem köteleztek rá, hogy azonnal döntsek. Van időm két hónapig. Addig meg kitalálom.
Persze, gyerekes dolog. főleg, hogy már másodszor tűntek el a leveleim. Ugyan most már semmi számomra fontos nem volt közöttük, de ha hiszek a mesékben, lehetett volna. Továbbá: minek fizessek egy megbízhatatlan, lenyúlós "szolgáltatásért", mikor ingyen vannak ugyanabban a műfajban profi, megbízható szolgáltatások. Akik meg tudnak élni a reklámjaikból, mert a reklámozók megbízható szolgátatóknak tartják őket, ahol érdemes és ,egéri reklámozni. "A 444 havi (!) 3000 Ft támogatást javasol magának". Javasol. Nem pedig követel. Ez a nagy különbség. Az önkéntes támogatás és a fizetős szolgáltatás között van némi különbség. A mailbox nem támogatást javasol, hanem éves előfizetést kér, amit van pofája "támogatásnak" hívni. Persze mindenkinek szíve joga, hogy olyan szolgáltatást vegyen igénybe, amit akar. De a magam részéről a mailboxot csak azoknak a kalandkedvelőknek javasolnám, akik szeretik a vadászeffektust. Ennyire érdekesek ezek a stratégiák, számok.
Úgy látszik teljesen legatyásodott a gugli, (mivelhogy az övék ez sz@r) van bőr az ocsmány pofájukon pénzt kérni a reklámmal telib@szott úgymond ingyenes levelezőprogramért. Ilyet az életben nem hallottam. Ja, hogy ez magyarország ... bocs, néha elfelejtem.
Gyerekes dolog ezen rédzselni. A fizetéses dolog mondjuk nekem is merész húzásnak tűnik. De ha jobban belegondolok, csak elvi szinten. A mobilommal havonta 30-40e a számlám, ha meg hűségtelefont veszek, akkor két év alatt 400.000 Ft felett van az iPhone ára. Inkább lenne havi 200 Ft, de ne volna reklám rajta. 700 Ft évente az semmi.
A 444 havi (!) 3000 Ft támogatást javasol magának, 1000 Ft alatt nem is lehet támogatni és van havi 10000 Ft-os csomagjuk is, miközben ez csak egy újság. Szóval eléggé érdekesek ezek a stratégiák, számok.
Ezek nem normálisak. Először elvesztették az összes levelemet. Majd hónapokig hazudoztak, hogy az "ország legjobb mérnökei" dolgoznak a helyreállításon. Ezek után, mikor kellemetlen kérdéseket kezdtek feltenni az ügyfelek, törölték a számukra kellemetlen hozzászólásokat. Többek között az enyémeket is. Hazudoztak, csúsztattak, végül mikor már nagyon rájukégett a dolog, nemes egyszerűséggel törölték a facebook oldalt, és a másik, saját platformjukat is, ahol szintén összevissza hazudoztak a dolgok állásáról.. Természetesen azonnal átmentem a gmailra, és megpróbáltam törölni az 5 fiókomat, amiket addig használtam. Nem lehetett törölni, nem hagyta magát. Azóta nem lehetett regisztrálni náluk (bár ki az a hülye, aki ezek után szeretett volna regisztrálni?).
Ezek után nemrégen elkezdtek nyüzsögni, hogy majd most jól megújulnak. Gondolták, mostanra már elfelejtették az emberek, mit tettek. Kiküldtek egy kérdőívet, hogy hajlandók lennénk-e fizetni a mailbpxért, továbbá ha fizetős lenne, törölném-e fiókjaimat? Válaszoltam, hogy azonnal törölném mind az ötöt. Mégis, mit gondoltak, ki az a hülye, aki azok után, hogy jól kibaxtak vele, még fizetni is hajlandó ezért, Ahelyett, hogy megbecsülték volna, aki még ennek ellenére ottmaradt, közölték, hogy fizetős lesz az oldal. Én tegnap és ma megnéztem az oldalt. Teljesen zavaros szar, áttekinthetetlen, és megint eltűntek a leveleim. Ugyan egy se hiányzik, mert csak kéretlen reklámok voltak rajta, de hát aki esetleg még használta? Az a kérdőív pedig, ami fogad a belépő oldalon, és amit ki kell töltenie az újonnan regisztrálóknak (ha akad ilyen marha), illetve a régieknek, ha maradni akarnak. egy vicc. Nem beszélve arról, hogy súlyos adatvédelmi aggályokat is felvet, amiről tájékoztatni is fogom a megfelelő hatóságot. Ha ezen új regisztrálóként túljutott valaki, jön az, hogy "hozzájárulásként) utaljak nekik a bankszámlámról hétszázvalahány forintot. Ráadásul évente! Először is, ha valamit hozzájárulásnak hívnak, az önkéntes, és nem kötelező. Kérdezem: van olyan suicid alkatú hülye, aki hajlandó ezért a szarért még fizetni is? A gmail ingyenes, és megbízható, amióta csak van. Ez az fiúk, csak így tovább. Gondolom az emberek emlékezete, józansága, és a piac beáraz benneteket. Remélem, minél hamarabb tönkrementek, és eltűntök a netről.......
igen, ez is érdekes, mert amióta visszaállították a jelszavam, azóta csak reklámanyagokat, és spamot kapok, semmit olyan feladótól, ami érdekes számomra, pedig azelőtt azoktól is sok levelet kaptam!
a legnagyobb mutatvány mégiscsak az volt mikor az összes felhasználó összes levelét eltüntették, komoly zavar van a fejben ott valakinél ezt rendszeresen bizonyítja, a magam részéről meglep hogy ez az ember még nem tette tönkre teljesen ezt a céget az évek során.
Mit ne mondjak, fel is háborít, mert egy ingyenes levelező rendszer volt, ami az elmúlt 5 évben csak hibásan működött, és még volna pofájuk pénzt kérni érte!
Nos a legutóbb hetekig tartó üzemképtelenségük miatt már amúgy is átváltottam más levelező rendszerre, és a mailboxos címemet nem fogom használni, ezért törölni fogom magam, és kéregessenek mástól pénzt egy használhatatlan, tele reklámokkal tűzdelt vacakért.
"Miért kaptad ezt a levelet?Mert egyike vagy a legrégebbi és legkitartóbb levelezőinknek
Idén lesz 20. éve, hogy a Mailbox.hu email címeket biztosít böngészős, levelezőprogramos és telefonos elérhetőséggel. Szolgáltatásunk népszerűségére jellemző, hogy még külföldről is több tízezer postafiókot regisztráltak. Az elmúlt években rengeteg tapasztalattal gyarapodtunk, sok-sok hasznos felhasználói visszajelzést, javaslatot is kaptunk.
Mi a legfontosabb?
Hamarosan megújult felülettel, arculattal és funkciókkal jelentkezünk. Szeretnénk ismét megnyitni a regisztráció lehetőségét is, előtte azonban az általunk kezelt és az általatok használt csaknem 500.000 (!) cím sorsáról kell közösen döntenünk.
Miről is kell döntenünk?
Rengeteg "alvó", illetve a felhasználási feltételeket nem feltétlenül tiszteletben tartó email fiókról van tudomásunk. Ezek státuszát tisztáznunk kell, hogy még biztonságosabbá tehessük szolgáltatásaink üzemeltetését. A regisztrációs eljárást egy olyan tranzakcióval végezzük el, ami kizárja annak a lehetőségét, hogy rosszindulatú regisztrációk tömege árassza el a rendszert.
Tehát fizetőssé teszitek a szolgáltatást? Fizetni kell, de nem előfizetni
Lesz a regisztrációs lépésben fizetés, de nem havi díjra és nem is nagy összegre kell gondolni. A fizetési folyamat lényege az azonosítás, amivel ki tudjuk zárni az email postafiók halmozókat (nyerési esélynövelő ovis szépségversenyre szavazók, nyereményjátékokra jelentkezések, stb.) illetve gátolni tudjuk a kéretlen reklámlevelek küldőinek tevékenységét.
De miért fizetéssel oldjátok ezt meg?
Jelenleg ez az egyetlen olyan módszer, amelyet minden résztvevő elfogad. Természetesen nemcsak az új felhasználóinkat, hanem jelenlegi, aktív levelezőinket is meg fogjuk kérni, hogy a használni kívánt fiókjukban tárolt adataikat pontosítsák és a fizetési lépést is teljesítsék.
Mibe fog ez kerülni? Egyszeri díjról beszélünk?
Nos, erről szeretnénk egy gyors konzultációt. Készítettünk egy kérdőívet, melyet ide kattintva találsz meg, és meg is kérünk, hogy töltsd ki gyorsan - egy perc alatt végzel vele."
16 nappal az első email-em küldése után reagált az illetékes (szigorúan egyes szám!).
Addig még az email olvasás visszaigazolása sem jött meg.
Csak az ideiglenesen létrehozott ('*.com'-os harmadik) email címre jött meg az említett válasz, amit pár, kezdeti nap figyelés után már nem figyeltem aktívan. A sűrűbben használt másik címeimre, ahonnan az első néhány email-t írtam, semmi válasz nem jött.
A válasz levélben egy átmeneti jelszó volt megadva. Azt, hogy az általam megadott email cím valóban hozzám tartozik, semmivel nem kellett igazolnom (ugye, fő a biztonság)!
A fiókba belépve és körülnézve, a bejövő levelek dátuma alapján a kiesett időben jött email-ek eldobódtak (= megsemmisültek).
Egy szolgáltatás színvonalát nem az jellemzi, hogy vannak-e páran akiknek nincs kifogásuk a használatával, hanem az, hogy hányan vannak akiknek viszont van.
többször írtam nekik, aztán csoda történt válaszoltak, generáltak egy másik jelszót, így betudtam lépni!
De érdekes volt először a névhez tartozó szót küldték el, és elég flegmán válaszoltak amikor az általuk küldött szóval akartam belépni és nem sikerült, és jeleztem nekik azt mondták "nem rémlik" mit adtam meg? én pedig írtam nekik, "nem rémlik, képzeld el, mivel 1999 marha régen volt"
mindegy sikerült, és most már átállítottam, hogy minden levelet küldjön át egy másikra, ami nem ilyen hulladék, és működik!
Sajnos én sem tudok belépni a levelezésembe. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de eddig nem érkezett válasz a levelemre.
Viszont én is ránéztem a cégre. Tényleg felszámolás alatt áll, melyet ha jól látom a NAV indított el nála. Biztosan nem fizette az adót és járulékokat, hiszen a tavalyi mérleg adatai szerint nyereséggel zárta a 2018-as évet.
Nagyon remélem, hogy sikerül még belépni a levelezésembe. Szerencsére csak 2.fióknak használom, ide inkább olyan üzeneteket kapok, amik csak reklám és egyebek. De azért néha beesik egy egy fontosabb üzenetem is.
Nem tudom milyen stratédia alapján válaszol az illető az email-ekre, mert én már vagy 10-et írtam (3 különböző címről), és még egyikre sem vette a fáradságot reagálni.
'tündérlala68' 1300-as beírása alapján 2 hónap után reagált az illető. Mostanában már nem írtam, mert ha több száz email várakozik nála, akkor miért szaporítsam ismétlő levelekkel ezeket.
Viszont: a mailboxhu-t az MBX Infokommunikációs Kft. kezeli, ami egyrész egy egyszemélyes vállakozás!
Másrészt már felszámolás alatt áll, mint jeleztem is az 1297-es hozzászólásban, és ez online is ellenőrizhető.
Ezek alapján bizzatok meg benne, ha az eddigi működés esetleg nem okozott kétséget bennetek.
Nálam az a helyzett , hogy nálam is Ápilis óta nem tudtam belépni a mailboxomba. Két hónapja irtam nekik levelet úgy hetente egyett . Lehet hogy megúnták mert a hét elején küldték az e-mail cimhez a belépési kódot. És most már be tudok lépni a mailboxomba. Nekem segitettek rendbe rakni a levelezésemet . De most olyan gondom van hogy az egész levelezés Angolul van. Tud valaki segiteni abban hogy tudom beállitani a magyar nyelvet. Remélem tudtam segiteni valakinek .