kösz, rákeresek. nem tudom pontosan, apám alatt van a gép (nagyon régen az enyém volt). annyi biztos h rossz úton nagyon üt. néha utána kell tölteni a folyadékot. azt nem tudom, h a levegőben van-e a hátulja.
gyms megyében van türelmes és rutinos autóvillanyász aki bele tudna túrni egy 2007-es picasso agyába és belátható időn belül rendbetenni pár villamos anomáliát?
Sziasztok. Egy 2007 es c3 1.1 benzines autóhoz kérnék segítséget. Reggeli hidegíndításkor az történik hogy szépen elindul majd 8-10 mp múlva le is áll. Be is dob kódot p0130 és p0132. Lambdaszonda áramkör hibás illetve lambdaszonda túl nagy feszültség. Innentől kezdve elindul újra, viszont alapjáraton már meleg motorján is többször befullad. Menet közben nincs gond, csak alapjáraton, vagy annak közelében. Pumpálni kell a gázpedált és akkor lassan életre kell, de van hogy nem segít és leáll. Vettem új lambdaszondát amit ehhez az autóhoz írták bosch 0 258 006 027 . Ezzel még rosszabb, ha bemelegszik olyan mintha nem lenne egy henger. Új akksi van benne, töltés jó, új gyertyák, folytószelep tisztítva, új légszűrő, főtengely jeladó tisztítva, vezérlés nem régi, jelen van. Csak mert néha jön p0008 hiba is illetve p0131. Ha valakinek van ötlete írjon lêgyszi.
Saxo 1,5d-n kellene szelephézagot állítanom. Vki tudja, hogy lehet kicserélni a lapkákat. Milyen célszersztám kell hozzá? Vagy anélkül is megoldható, Természetesen vezérműtengellyel a helyén akarom beállítani..
Sziasztok olyan problémával fordulnák hozzátok hogy mi okozhatja hogy a motortérben kipufogó gáz van azt ki derítettük hogy a turbó környékén jön ki a kipufogó gáz de ha adunk egy kis gázt neki jobban füstöl és egy sziszegő hangot ad ki ebben szeretnék segítséget kérni !
Ritkaság ilyen jó állapotban találni egy ilyen kocsit! Minden eredeti a kocsin, nem lett javítva és felújítva sem, a festék eredeti (gyári) Az ülések is nagyon szépek és jó állapotban vannak, az állapot látható a képeken, A fotózás előtt az autót csak le lett mosva, nem lett kisminkelve, még arra sem volt időm hogy az üléseket kiporszívóztam, a képeken is látszik. Az autó az én nevemen van, a kocsi az első tulajdonostól eladó, (én vagyok a második, örököltem a kocsit, de nem használtam! A kocsi Vajdasági (Szerbia-i) származású, vám és adó KI VAN FIZETVE, a kocsi forgalomba helyezhető, az ár minimálisan alkuképes.
Sziasztok!!! Segítséget szeretnék kérni egy 2002-es citroen C3 1.4 HDI-vel kapcsolatban. A hiba jelenség az hogy lassításkor amikor pl 3.-ból 2.-ba kapcsolok vagy üresbe rakom az autót akkor kivillan az aksit jelző lámpa a műszarfalon és leáll az autó majd egyből utána újra lehet indítani. Hiba olvasás még ezután jön, csak kíváncsi vagyok hogy valakinél is volt-e hasonló hiba.
Én is autóvillamossági szakembert keresek aki házhoz jön Budapesten. Sajnos régebben volt egy ilyen szerelő és nagyon jól dolgozott mind a két citroenemet javította, de sajnos már nincs meg a telefon száma
Sziasztok! Tudtok-e ajánlani Pécs-Budapest vonalon, Székesfehérvár, Kecskemét szélességben autóvillamossági szerelőt, aki a diagnosztizálás mellett akár pepecselős javítást is vállal.
C4 Grand II Picasso 2.0 BLUEHDI 2015-ös, elektromos parkoló/kézifék nem működik, adblue nyomásprobléma, kommunikációs hibák.
Ha esetleg valalmelyikőtök találkozott már fék, adblue problémával szívesen veszem a tapasztalatát is .
Van egy problémám, amivel hátha találkozott már valaki és tud tanácsot adni.
Az autó egy Citroen C4 (B7) 2015-ös. 1.6 HDI (120 HP) automata.
Kb. másfélv éve jött ki a P20E8 hibakód, az adblue pumpa hibájára gyanakodtunk (a vákumot okozó tartály-kupak visszahívás után ki lett cserélve, de simán lehet, hogy addigra már károsodott az adblue pumpa - hallottam olyat is, hogy a pumpa mástól károsodik, nem ettől). Mivel horror árban lehetne csak cserélni a pumpát, ezzel a kóddal nem nagyon foglalkoztam, mindig kiütöttem egy sima OBD-vel és héha idővel visszajött (ami így utólag lehet, hogy nem volt jó ötlet...).
Aztán kb. 3 hónapja megjelent egy új hibakód (U029E), amire azt írta, hogy nem kommunikál a NOx szenzorral. Ezt már nem tudtuk kiütni, ugyhogy kicseréltük a szenzort, de sajnos az új szenzorral még iniciálizálások után is marad a hibakód. A látható kábeleken sérülést nem látni.
A hibajelzéseken (és emiatti km korlátozásokon) kívül más probléma nincs. Ugyanolyan erős a motor és nem fogyaszt többet sem.
Az a bajom, hogy a legtöbb szerelő nem tud már mit mondani rá, de hátha itt valakinek van megbízható ismerőse megfelelő szaktudással, aki vállalja a hiba felderítésést.
Sikerült a mechanika gumiharmonikája alá befújni a WD-t. A toló-húzórúd kenése meghozta a sikert. Háromkezes munka volt, tükörből dolgozva, némelyiket félig meg kellett bontanom. De sikerült!!! Közben sokat öregedtem.
Szó volt erről itt a fórumon. Nem lehet mindenütt odaférni a WD 40-el. A zár belsejébe nem, ami zsírozva van. Egy idő után a zsír megkeményedik benne, és nem működik a zárszerkezet, ajtó nem záródik be, vagy nem nyílik ki. Ez főleg télen, hidegben, mikor még keményebb lesz a zsír. Nyáron megjavul a melegben. A 4 új zár ára közel az autó árának fele lett volna. Már nem kívántam rá áldozni. A torziós hátsó híd is hamarosan felújításra szorult volna.
Nekem is volt gondom a zárakkal: gyakran nem nyitott vagy nem zárt a központi zár. Két körben, két délután még nyár végi melegben ajtópanelek le, és nagy szopka árán, de mind a négy elektromágnes mechanika be lett kenve WD40-nel, azóta hibátlan (egyelőre, mert tuti be fog ez még jelentkezni). Hozzávalók: WD, hosszú vékony műanyag cső, kb 10 db kárpitpatent. A végén jöhet a jutalomsör.
Az agyamra mentek az ajtózárak. 160.000 km-nél az unokaöcsémnek adtam oda. Nagyon klassz autó volt 2-3-10 éves koráig, nagyon szerettem, nagyon elégedett voltam vele, a WC-re is azzal jártam. :-)
Audi A2 Dízelt vettem helyette. Alu karosszéria, jó kidolgozás, jó menettulajdonságok különösen 100-150 km/h között nagyon dinamikus. Jó futómű, kényelmes vezetési körülmények, és finom vezetéssel még takarékosabb is, mint a Saxo, pedig virágkorában az is nagyon takarékos volt.
Elég nyomós ok, hogy nekem sem legyen. Még egy kérdés foglalkoztat. Azt már felfogtam, hogy a helyzetjelzőnek nincs külön visszajelzője, de azt nem tudom, hogy a ventillátor kapcsolónak van-e háttérvilágítása. Sötétben meg sem talàlom a kapcsolót, meg az aktuálisan beállított fokozat sem làtható.