Keresés

Részletes keresés

bandolesa Creative Commons License 2024.02.04 0 0 27141

Mit kellene még leszűrnöm külön?

Előzmény: RadiX (27140)
RadiX Creative Commons License 2024.02.04 0 0 27140

Tényleg, ezt szűrted le abból, amit írtunk?

Előzmény: bandolesa (27138)
bandolesa Creative Commons License 2024.02.04 0 0 27139

Természetesen próbakör csak a ház körül,nagyobb távra 7 km a város,oda viszem a kulcsot,meg a pedált is áttettük az egyik hajtókar is cserére szorult, nagy volt a holtjátéka,-tehát a pedál is kitekeredhet hosszú távon, erre is lehet kell ráhúzás.-

-csavar kulcs és pedálhoz villáskulcs kell vinni egyenlőre.-

 

Előzmény: xrami (27136)
bandolesa Creative Commons License 2024.02.04 0 0 27138

Na köszönöm, akkor így kell keresni-ez a neve-fűzött kerék.-

A felni sérült kerékből pedig áttesszük az agyat.

Előzmény: RadiX (27134)
xrami Creative Commons License 2024.02.03 0 0 27137

Az lesz. Csak előbb vissza kell szerelnem mindent a másik bringáról.

Előzmény: lomposlompos3 (27135)
xrami Creative Commons License 2024.02.03 0 0 27136

Nem biztos, hogy jó lesz az a tengely. Vigyél magaddal kulcsot hogy meg tudd húzni amikor kilazul.

 

Vegyél komplett kereket, ne ezen smucigoskodj, ha nem vagy agyilag ráállva a kerékfűzésre.

Előzmény: bandolesa (27133)
lomposlompos3 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 27135

A kis kerékre állítsd be a végállást a váltón, utána a bowdenfeszességet, és próbáld ki.

Előzmény: xrami (27130)
RadiX Creative Commons License 2024.02.03 0 0 27134

mi marad a kerékből, ha kiveszed az agyat? egy felni és egy köteg küllő, meg jó  esetben egy felniszalag

 

de ha csak nem vagy profi kerékfűzésben, jobban jársz, ha veszel egy komplett fűzött kereket, akár használtat is

Előzmény: bandolesa (27133)
bandolesa Creative Commons License 2024.02.03 0 0 27133

Sikerült megoldani egy 131 mm-es négyszög tengellyel,annyi,hogy a hajtókario feltétele után a lezáráshoz kicsit hosszabb csavarok kellettek!

Másik kerékpár-26-os MTB.-

A hátsó fék okozhatta éveken keresztül kiszakadt a felni oldala pár centin,így meg a gumi feszíti...

Hátsó kereket kell vennem,de az agy jó, kaphatok 26-os hátsó kereket agy nélkül?-Így olcsóbb azért...

Mi a neve az agy nélküli hátsó 26-os keréknek?

 

Előzmény: RadiX (27121)
xrami Creative Commons License 2024.02.02 0 0 27132

Megnéztem jobban, 99%, hogy a legkisebbhez kell, tehát a kapcsolónál a 2-7 lesz a jó verzió, mert a legkisebb lánckerék messzebb van mindkettőnél a mellette levőtől, az 5-6-7 pedig egyforma távolságra van egymástól. A 6-os és a 7-es is indexes racsni.

Előzmény: b_zsiga (27131)
b_zsiga Creative Commons License 2024.02.02 0 0 27131

SZERINTEM a legnagyobb lánckerékhez kell beállítani.

 

- Így lesz egy "üres" fokozat a váltókaron, amikor a bowden nagyon laza lesz, de az nem probléma. Ha a legkisebbhez állítanád, akkor abban az esetben, amikor a lánc a legnagyobb lánckeréken van, még mindig lenne egy fokozat a váltókaron. Meredek emelkedőn előfordulhat, hogy elkélne még egy fokozat. Véletlenül, vagy reflexből megpróbálnál még váltani, ami feleslegesen terhelné a bowdent.

- Ha mégsem jó, a nagyobb lánkerékhez igazítás hosszabb bowdent jelent, abból még könnyű a másikat csinálni. 

 

Mielőtt hozzáfogsz, érdemes ellenőrizni a lánkerekek hézagolását és a váltó húzásarányát.

 

6-os rendszerek esetén különböző hézagolások fordulnak elő. 

 

link

Előzmény: xrami (27130)
xrami Creative Commons License 2024.01.31 0 0 27130

Van egy SIS 6-os kazetta, és egy 7-es SIS váltó, egyelőre nem akarok 6-os váltókart venni hozzá, az későbbi történet lesz.

De ilyenkor mi van? A legnagyobb lánckerékhez vagy a legkisebb lánckerékhez kell beállítani a váltókart?

Magyarul: 1-6-ig, vagy 2-7-ig működik helyesen a váltás? Remélem érti valaki a kérdés lényegét. :)

Grey_hound Creative Commons License 2024.01.30 0 0 27129

Köszönöm a gondolatokat!

 

A bicikli egy cianelli hobootleg grey soul. Nem hidraulikus, hanem campagnolo athena 11-es. A vázméret megengedi a módosítást. 

 

 

Előzmény: henngergely (27128)
henngergely Creative Commons License 2024.01.30 0 1 27128

Mielőtt belevágnál jobb, ha tudod:

- A koskormányhoz tervezett vázak geometriája más, mint az egyenes (mtb, trekking, túra) kormányhoz tervezett vázak. 2-3 centivel rövidebbek azonos ajánlott testmagassághoz.

-A 11-es gravel, országúti váltórendszerek nem kompatibilisek az MTB váltórendszer elemeivel. Nem elég csak váltókart cserélni, kivéve ha az nscatto által említett váltókart veszed pl.

- A koskormányos fékváltókar ha hidraulikus fékkart rejt, azt jobb ha kompletten a féktestekkel együtt cseréled. Ha mázlid van, a bicikliden FlatMount a féktest felfogatás nem PostMount, így vagy spéci féknyerget veszel vagy adaptereket pluszban

Milyen bicikliről van szó amúgy?

Előzmény: Grey_hound (27127)
Grey_hound Creative Commons License 2024.01.30 0 0 27127

Sziasztok!

Az alábbiban kérném véleményeteket, segítségeteket.

 

Adott egy 3x11s váltórendszer a gravel biciklimen koskormánnyal. Szeretném hagyományos montis, vagy valami jobban túra jellegű kormányra cserélni kényelmi és egyéb praktikus okokból.

 

Nem idegen tőlem, sőt szándékom, hogy valami frikciós váltókarra + fékkarokra cseléjem az integrált rendszert ehhez néztem már a MicrShift ilyen megoldásait. Sajnos csak kormányvégbe szerelhető váltókart tudok vásárolni, aminek...és itt jön a kérdés:

 

láttatok-e, tudtok-e, használ-e valaki erre olyan megoldást, hogy a kormányvéges váltókarokat egyéb módon szereljem a kormányra. Pl. kormányszarv, vagy lehet kapni felszerelhető kormánybővítő rudat, ami lehet akár jó is, de nem tudom, egy ilyennek a végébe beilleszthető-e a váltókar.

 

Ha nem tudtam közérthetően feltenni a kérdést, bocs, de a kérdés talán így is kezelhető. Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

 

rotring05 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 27126

Neked valószínű 3RM, vagy 3RMC jelölésű kell. Fellelni nehéz :)

Előzmény: bandolesa (27115)
kelly58 Creative Commons License 2024.01.27 0 0 27125

Nagyon szépen köszönöm a választ

Előzmény: RadiX (27124)
RadiX Creative Commons License 2024.01.27 0 0 27124

Kicserélheted, természetesen. Gyorsabb lesz ugyanakkora pedálfordulatnál 12.5%-kal, de annyival nehezebb is lesz tekerni. Elképzelhető, hogy a lánc hosszán is kell változtatnod, vagy a hátsó kerék pozícióján, ha csúszópapucsos a váz (gondolom láncfeszítő nincs).

Előzmény: kelly58 (27123)
kelly58 Creative Commons License 2024.01.27 0 0 27123

Üdv mindenkinek. Azt szeretném kérdezni, hogy van egy kerékpárom elöl 44 fogas lánckerék a hátsó 18 fogas. Kicserélhetem a hátsó fogaskereket 16 fogasra? Ettől gyorsabb lesz? Előre is köszönöm a válaszokat

sys4096 Creative Commons License 2024.01.25 0 1 27122

Bocs, akkor félreértettem, szóval négyszög. A 134-et és a 143-at meg összekevertem.

Volt egy puch bringám 68 mm-es szélességű csapágyházzal és Thun hajtóművel (amilyen a '90-es évekbeli schwinn csepeleken volt gyárilag), 131-es monoblokkal. Jó volt a láncvonal. Valószínű, hogy a te Csepeledhez is jó lesz ez a méret.

Előzmény: bandolesa (27120)
RadiX Creative Commons License 2024.01.25 0 1 27121

Mérd meg a csapágyházat, valószínűleg 68 mm lesz, és akkor a monoblokk jó lesz hozzá. Ha esetleg 73 mm hosszú, akkor olyan monoblokkot kell hozzá keresni.

Előzmény: bandolesa (27120)
bandolesa Creative Commons License 2024.01.25 0 0 27120

Igen,és nem ékes négyszögtengely kellene.- 1993-as női Csepel kerékpárhoz.-

Ezt írta egy bolt, hogy az általam keresett már kifutó modell volt,jelenleg monoblokkban kapható 131 mm es négyszögtengely.

Nem kizárt,hogy jó lesz rá!

Hogyan tudom összehozni?

A monoblikk belefér a helyére?...

És a 3 mm rövidség miatt rámegy a hajtókar?

131 mm-es van monoblokkban,ami nem ékes tengely.

https://www.emag.hu/monoblokk-kerekpar-pedalok-131mm-bsa-1-37x24-acel-anyak-s319/pd/D751WGMBM/?ref=hdr-favorite_products

Előzmény: főgóré (27119)
főgóré Creative Commons License 2024.01.24 0 0 27119

ez 143 mm

neki meg 134 mm-es kellene

Előzmény: sys4096 (27118)
sys4096 Creative Commons License 2024.01.24 0 0 27118
Előzmény: bandolesa (27117)
bandolesa Creative Commons License 2024.01.23 -1 0 27117

Igen a képen szereplő 126.5 mm, de ugyanez kellene 134 mm-ben?

Hol tudnék kapni....

Előzmény: RadiX (27116)
RadiX Creative Commons License 2024.01.22 0 0 27116

35-54-37,5

 

Ezeket összeadva 126.5 jön ki, szerintem az a hossza.

Előzmény: bandolesa (27115)
bandolesa Creative Commons License 2024.01.22 0 1 27115

Jó napot!

134-mm es hosszban létezik valahol Csepel kerékpár középagy?

30-éves egy sebességes kerékpárhoz?

Ez lenne,nem ékes tengely,de a hosszát nem írják.-

https://bringaszaki.hu/velotechnoname-kozeptengely-5s-35-54-375-kerekparos-4723

főgóré Creative Commons License 2024.01.12 0 0 27114
xrami Creative Commons License 2024.01.11 0 0 27113

Tömör gumit rakass rá.

Előzmény: Bobbin (27112)
Bobbin Creative Commons License 2024.01.10 -1 0 27112

Üdv

Elektromos roller hátsó kereke leeresztett. A szelephez akkor is nehéz hozzáférni, ha kiszerelem a kereket. 

Úgyhogy végül is kivettem, elvittem gumishoz, aki töltött bele usa gyártmányú zselészerű cuccot, oszt így lett felfújva. Ugyanis még tovább kellett volna szétszedni a felnit, hogy kivegye a belsőt.

Eléggé viccesnek tartom azt, hogy nem lehet felfújni, nem férni a szelephez. Talán mondanom sem kell, nem olyan könnyű kiszerelni meg vissza szerelni a kereket. 

Van erről valakinek tapasztalata? Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!