Sziasztok !1.5 ie 1992 Unom problémája h. hidegen taknyosan indult , fehér fűst ,most már eljutottam oda h. ma nem indult be , rotor csere , gyújtás elosztófedél csere volt, illetve alapjárati motor csere megtörtént, melegen csinált ilyet hogy menet közben megállt,álló helybe padlógáznál visszahőköl sok idő eltelik mire felpörög a motor, volt egy hengerfej csere , de már előtte is csinálta , mostani hengerfej jó...
egyszer kihúztam a injektorból az összes vezetéket akkor megjavult csak néha üzemi hőmérsékletű motornál megállt , most nem áll le de hidegen alig indul be...folyamatos gázadással indul csak be , olyan mintha sok benzint kapna és lezabál...
Karbi dokit keresek. Egy Weber karburátorom van mely 903 ccm FIAT motort üzemeltetne ha be tudnám állítani.
Sajnos semmi leírásom nincs és nem találok a neten sem hozzá. Új tűszelep úszó stb került bele de a benzinszintet nem tudom hogyan állítsam be,(mennyi legyen a szint magasság. Szeretnék valakitől aki ismeri segítséget kérni!
Szia! Nekem is az van, csak 91-es évjárat! Nekem télen a több szívató miatt 5,5-6 l között van, nyáron pedig 4-5 l között! A csúcs eddig 3,9 volt.... :
Miért haragudnék. ;) Nem is papírozni kell elvigyék. Az már kuka. Alkatrésznek. Anno (kb 2001 ben) 26000ft volt az a gumi spoyler ami az autómon látható. Ilyen szárnyacska meg égen földön sehol. Most bezzeg ;) De nem vagyok elkeseredve,mert jön a jobb idő, azt a kard fűrésszel megoldom. Igaz vasban kb 15000et ér, de kell a hely az AR155 alkatrészeknek is ;)
Hali! Jah làtom màr nem talàlom azt a közössèget, face-m meg nincs.. Nagyon vagàny kis uno!... Neked sincs ötleted legalàbb hogy honnan szerezzek egy uno turbot??? aNem hiszem el hogy nem talàlok legalàbb eladòt ami nem roncs.. Valaki csak meg akar vàlni egytől legalàbb az orszàgban puntot lehet talàlni de az ugyan az. Valaki adjon màr tippet legalàbb hogy merre èrdeklődjek.
Nem a kötözködésért, csak leírom, hogy miért nem viszik el , töbszöri felhívásodra sem. 45-ért olyanokat lehet vásárolni, amire két hét, de az a max. ráfordítás után műszakiztatható és üzemeltethető, legális papírokkal. Azt én is tudom, hogy a motor-váltó combó ér ennyit, de így ennyiért sosem fogod eladni. Lehet, hogy most megharagszol rám, de ez van.
sziasztok! A segìtsègetek kèrem! 27 èves vagyok ès kb. 7-8 ève vagy talàn több volt a neten egy eladò svàjci tuningos fekete mk2 es uno turbo. Kicsit megvolt törve 500 ezerèrt volt fent, azòta sokat vàltoztam nem is fiatom van de annò bàttyàmmal csak fiatot vettūk imàttuk unokat, tipokat hgt bravokak. 5 èv alatt 9 unon, tipon, bravon voltam tùl. lènyeg: azòta is folyton a fejemben van, bànom hogy nem vettem meg ès nagyon vàgyom rà! Kèrlek segìtsetek megtalàĺni, nem tudom kiverni a fejemből!!! Van pàr bmw-m tènyleg jò mert hàtsò kerèk de valami hiànyzik.. Az egyik egy gyönyörű e36 320i hell- rot, nagy felnik szalon àllapotù odaadom èrte vagy az àrat csak segìtsetek megtalàlni!!!! Remèlem komolyan vesztek majd 10 èv alatt sem tudom elengedni!!! Köszönöm! +36706093174 Email cimem bolex1990@gmail.com
A kocsi nagyon régóta megy ezzel a problémával, városban volt rövid távra használva, ott nem jött elő.
Most hónapokig állt akksi nélkül, a computernek tuti volt ideje felejteni.
Másik computerem nincs hozzá, elvileg rá lehet csatlakozni, nekem nem látja az ecu-t a K vonalon. A hőmérő majdnem középen van, ha meleg kapcsol a venti is. Melegen is hol elindul, hol csak teker, ha csak teker, a hidegindító spray mindig segít, beindul, nem tudom mitől függhet, pl műszakin indult :Dd
Melegen, amikor nem indul, illetve mikor leáll, vedd le az akkusarút és várj öt percet! Ha beindul és nem áll le gázadásnál, akkor három dolog lehet. Lambda, hőérzékelő jeladó gomba, computer. A lambdát lehúztad, jeladót lehúztad, nem reagál.
Amikor leveszed a sarút, reset-eleled a computert. Először még meleg állapotban próbáld indítani!
Mindenképp meg kell ejteni egy reset-et!
A pontos végrehajtása: Hideg állapotban akkusarú le. 15 perc múlva sarú vissza. Gáz nyomása nélkül indít, majd addig járat, amíg a ventilátor be nem indul. Addig nem szabad gázt nyomni!
Adott egy Fiat Uno 1.0 ie, Bosch központi befecskendezéssel. Az autó melegen nem mindig indul el, csak nyöszörög, ha ilyenkor kap egy kis hidegindítót, beindul azonnal. Ezen kívül melegen padlógázra azonnal leáll, vagy lassan dadogva felpörög. Hidegen normálisan indul, a computerre VAG-COMmal nem tudtam rácsatlakozni, lambda, hőfok jeladó lehúzására nem reagál. Injektorfej kipucolva, benzinnyomás jó, bemérve, alapjárati motort próbáltam cserélni, sajnos nem segít. Merre kezdjek nézelődni?