Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

antforce Creative Commons License 2001.03.18 0 0 42
sansali:
vegulis igen, a topic inditasa azert volt mert van par igen erosen elvakult emberke, aki ettol isteni magaslatokba emeli az autojat.. :)) Igy elgondolkoztam a dolgon es megelapitottam ezt a topicot.. :)) Vegulis erdekes, mert jo latni masok velemenyet, valahol errol is szol ez a forum hogy az emberek velemenyt cserelnek, vitaznak, es mindenki megismerheti a masik allaspotjat.. :)

De marcsak azert megerte, mert haitival szepen elbeszelgetunk a nemletezo automrol, meg arrol hogy egy irasomban nem emlitettem hogy a kuplunggal is gond volt, es ez igencsak felvidit engem ezen az esos esten :)

Előzmény: sansalvador (40)
Ordas Creative Commons License 2001.03.18 0 0 41
Meg is neztem, 85 es 86-os VB nyerte meg. Elitelheto modon atfutva nem lattam hanybol hany futamot nyert. Viszont audirol szo sincs [magam se talaltam semmit].

Akkor mire jelented ki, hogy az Audit letronazta a tronrol. Ami lehet vegulis, de elkepzelehto, hogy az Audi tobbet neyrt [jo magam nem tudom]

Előzmény: sansalvador (40)
sansalvador Creative Commons License 2001.03.17 0 0 40
Szia Fastcar!

A 205 T16-ot azért hoztam példaként, mert mb001 kollega lefikázta a 206 WRC-t, amit szerintem alaptalanul tett. Tehát: a 206 rally szereplésének volt már előzménye a 205 személyében. Ezt akartam mondani.

Ordas!

Nézd meg a linkeket, amit az irásomhoz raktam. Ott van minden... (mégis mi a szarnak tettem oda?)

Antforce!

Na akkor mi a gond? Valahol egyről beszélünk. Én ugyanis arról beszéltem itt, hogy ha egy gyártó jól szerepel a motorsportban és EXTRÉM körülmények között versenyeztet és ott bizonyit akkor az valószinűsithetően meglátszik a márka egyéb fejlesztéseiben. Ez erény. Persze ettől függetlenül viszont nem kell, hogy mindekinek tetszen az a márka!!! Nekem SEM TETSZIK mindegyik, ami a sportban domborit - viszont ELISMEREM, hogy ott van! És nem fikázok, mint egy félőrült, mert nekem az nem tetszik és azt sem tudom, mi fán terem...

Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 39
antforce, egy rossz szot sem mondtam a suzukidra, ne eroltesd ezt a hondas tortenetet, faraszto.
Jo a Swifted, ennyi nem eleg.
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 38
De ugyanezt a tortenetet antforce(a hazudos) febr.16-an igy irja le a nem letezo autojarol:

"""A helyzet a következő.. kiválasztottam, megnézettem szerelővel hogy jó állapotban van -e majd megvettem.
Nemsokkal utána leejtőn éreztem hogy akadozik a váltó aznap szervízbe vittem, olajcsere megoldotta. Akkro kerdeztem tobb szerelotol hogyha kivan kicsit a motortarto bak az nem art neki.. """"

Tehat itt antforce(a hazudos) mar egy szot sem mond a kuplungrol.Akkor nem ertem miert kellet arajanlat a kuplungszerkezetre:)))

antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 37

haiti okee mar leirtam hogy par honapot csuszott a kormeghatarozas, ezt el is neztek nekem.. :))

a kuplung: nos ha a kuplungtarcsa szethullik ez zogor a kinyomocsapagy az szar dolog, de lehet vele menni, a rugoknal kilazultak es ha a tengely helyenel satuba fogtul kezzel lehetett elmozditani a tarcsat aminek fizen ott kellene allnia.. Ez zavaro mert zorog, es ut ha nem jol engedi fel az emebr a kuplungot, de el lehet vele jarni..
Igy lehet, hogy valami tonkremegy, es megis hasznalhato tovabb..

1 het utan mar volt vele bajom, de 10e km utan volt vele nagyon sok bajom.. Nyaron sokat autoztam vele, osszel nem mert 2 honapot allt szervizben, utana meg mar nem autozgattma vele hobbybol ejszakankent...

De hazudtam, igazabol nincs is hondam, mindig kolcsonkerem a szomszed kati nenitol ha megyek valahova hadd lassak milyen uberfasza csavo vagyok.

Előzmény: Haliti (35)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 36
sansali:
vegigolvastam amit irtal.. Ha az en szemszogembol nezzuk a dolgot szerintem nekem van igazam, de a te szemszogedbol nezve megcafolhatatlanak az allitasaid..

Egy autogyar hagyomanyai az en szememben reklamnak minosulnek (hisz elmondhatja hogy neki vannak hagyomanyai) de sok embert megnyugvassal tolt el a tudat hogy egy olyan autoban ul aminek a gyartoja mar bizonyitott..

Mivel en sok autot vezethettem eletemben, sokszor ugy erzem hogy nem a bizonyitason van a hangsuly, ugyanaz a gyarto tud jo es rossz autot gyartani, keves auto van amit en elvezek..

Az egyik kedvencemre a lancer evora megiscsak ilyen 'reklam' utjan figyeltem fel, azota figyelek rola minden leirast, ha meglatom az utcan megcsodalom, es ha lesz tudni fogom hogy egy ojan autoban ulok ami atalakitasokkal ugyan, de mar bizonyitott. Ez jo erzes.. De maga a bizonyitas mit sem er, ha az auto nem olyan amire vagyik az ember..

Előzmény: sansalvador (31)
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 35
antforce(a hazudos),2000 majus 9-en ezt irta:

"""na most halal ideg vagyok, holnap kapom meg az arat az uj kuplungszerkezetre ami ma megadta magat az integraban..
a szerelo meg fog vele szopni mire megtalalja a muszerfalban levo kontkathibat, mert ugye annak is be kellett ma szarnia.. de legalabb a mult heten jart le a garancia... """

Ekkor 6 napja volt meg az "Integra", de megin egy kis tevedes csuszott be, mert ha oszig raert a javitas, akkor el sem romlott a kuplung?
De iden februar 16-an ezt irja a hazudos:

"""bar futrahogy mikor megvettem semmi baja se volt, majd 10e km-re ra elkezdett szejjelpotyogni.. """

Hat azota konyorgom 20ezret tettel bele az 'autoba'.Akkor most 1 het utan, vagy 10ezer km utan kezdett szetesni?

De ne felejtsd antforce, az egvilagon semmi bajom a suzukival,te se baszogasd a hondat ami nincs is neked.

Ordas Creative Commons License 2001.03.17 0 0 34
Mostmar tellegerdekel, hogy a 205-os Pug hany rali futamot, VB cimet nyert?
fastcar Creative Commons License 2001.03.17 0 0 33
Azért a 205 T16-ot ne keverjük ide, mert abból a 200 darabos homológ széria készült csak el, és abszolút semmit nem tetek vele, mint hogy annyira visszavették a teljesítményt, hogy néhány 10, vagy 1-2 százezer km-t is kibírhasson.

405, az már jó példa, hiszen turbo is, összkerék is, és relatíve nagyobb szériában készült, tehát megvehetö, elérhetö autó.

Előzmény: sansalvador (11)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 32
naes ?? ez megint egy velemeny, nem szeretem ha valakiket kategorizalnak. Nekem volt suzukim ujonnan vettem 22-23 evesen, elso igazi uj autom, eaz az auto volt ami segitett nekem megelni, az az auto mellett tudtam csinalni a vallalkozasaimat, segitett megkeresni a sajat arat plusz a honda arat is, naponta hasznaltam, teherauto is volt nemegyszer tobbszoros tulterhelessel, utottem vagtam, 2x rongyoltam bele hatulrol masik autoba vele, 8e kmenkent megetettem egy fekbetetet, 9 liter korul evett varosban alattam, kitapostam a lelket, telen elmentem vele rallyzni telente nyomtam el egy garnitura teligumit, 15 ezreknekt kapott egy olajat, 60e km-el adtam el, teljes meghibasodasi lista egy szimmering volt ami 500 ft anyag es 0! ft munkakoltseg volt markaszervizben egy kotelezo szerviz alkalmaval. igy amit rakoltottem az csak a fekbetet es az olaj volt, meg a filleres kotelezo szervizek.
Szovla o votl a legjobban gyilkolt autom, megis semmi baja se volt, ezert megvan az en sajat velemenyem rola, csorog zorog papirkasztni de legalabb megy, amit en nagyon nagyra ertekelek, mert szamomra egy auto legfontosabb tulajdonsaga a megbizhatosaga. Ezt mas autom nem teljesitette pedig a jelenlegi miota megszuletett 5000 kmenkent jart olajcserere, foglalkoztak vele rendszerensen, iszonyuan vigyazok ra en is, a felet nem kapta mint az elozo autom, megis a mostani 'szethajthatatlan' csoda teli volt problemaval.

Az, ha valaki lenez egy automarkat, tegye, megvan minden joga, de undoritonak tartom ha valaki lenezi a masikat mert annak rosszabb ill. masfajta autoja van, en ezellen lazadok a tobbi nem erdekel, szidhatjak a suzukit, ha sok jot mondanak rola ugyanugy nem dob fel mintha kitalalt rosszakat is hozzatesznek. Nem abbol elek hogy reklamot csinalok egy egy automarkanak, igy baromira hidegen hagy ez a dolog, de egy embert azert kategorizalni mert x tipusu autoban ul elegge siralmas.. En se lettem az isten hogy atultem egy dragabb autoba, de ha atmegyek a varoson latom hogy sokkal baratsagosabbak az emberek a hondaban velem mint a suzukiban vagy eppen a kispolszkiban. En a varosban is ugyanugy egyenrangunak tekintem a buszvezetot, a trabantost, a kopasz bmw-st, a jaguaros uzletembert..

Apamnak meg nem mutatok semmit, mert nem erdekel mit mond sok sok evel nem vele elek, amikor eloszor meglatogattam oket az intgraval apam beleult majd 1 perc utan kijelentette hogy ilyen borzaszto autoban meg eleteben nem ult.. Es igaz is, utaskent ultem mar parszor a sajat kocsimban es tenyleg borzasztoan rossz.. dobal (ez nem zavar vegtere is sportkocsi utanzat), zug (neha idegesito), es baromira zorog benne minden.

sansalvador Creative Commons License 2001.03.17 0 0 31
Srácok! Ne legyetek naivak!:-)

Attól, még egy autógyár nem a legjobb és legokosabb, mert ő bizony nem áldoz pénzt ilyen "balfasz" sportszereplésekre, mert van fékpadja meg tesztpályája!:-) Na, azért ez nem igy van. Tesztpályája mindenkinek van. Sporthagyományai és tapasztalata illetve esélye viszont nem mindenkinek...

Attól, hogy kisebb márkák (sőt néha nagyobbak sem) nem tudnak vagy nem akarnak nagy pénzeket áldozni sportcélokra, az nem azt jelenti, hogy ők a fasza gyerekek. Én általában sokkal többre becsülök egy olyan márkát, amelyik a sportban bizonyit,mert ott akaratlanul is megtapasztalnak dolgokat, hiszen, hogy egy autó hibátlanul és első helyeken végezzen, ahhoz egy igen megbizható és erős technikai és emberi háttér kell! Ehhez komoly gyári fejlesztések, beruházások kellenek, ami elsősorban pénzbe kerül. Ezek viszont megtérülnek illetve éreztetik hatásukat a márka technikai jellemzőiben! Ezt miért felejtitek el?

Ezért szavazok elsőbbséget pl a legtöbb japánnak, olasznak és franciának, akiket az európai ember, akit érdekel a motor ill. autósport sokszor lát eredményesen szerepelni. Viszont ami a lényeg: nem csak mostanság, hanem amióta márka a márka, már évtizedek óta! Ezek az autók a motortechnika területén verhetetlenek. Általában kiforrott, megbizható és tartós motorokat épitenek. Ezen lehet vitatkozni, de felesleges: ezek tények. Azt pedig kijelenteni, hogy mindez marketing miatt van, badarság. Egyszer már leirtam: márkahagyomány, sporttörténelem. Van akinek van és van akinek nincsen. Ennyi. Remélem nem akarjátok megmagyarázni nekem, hogy az a márka, aki évtizedek óta az autósportok szereplője, annak nincsen semmilyen technikai haszna belőle?... Mert még mosolyognom kellenne!:-)

"Tapasztalatot olcsóbban és jobb eredménnyel lehet gyűjteni fékpadon és tesztpályán."

Nos ha ezt igy kijelented, akkor nagyot csalódtam Benned! Komolyan! Csak nem gondolod komolyan, hogy mesterségesen előállitott körülmények között ugyanazt vagy jobbat lehet elérni egy autó "nyúzásában"??? Hiszen Te is tudod: mindegyik márkánál vannak gyári tesztpályás és egyéb nyúzások, mielőtt az kijönne az "utcára". Viszont van aki ennél tovább megy és megméretteti az autót illetve azon keresztül a márkát. Itt veszthet és győzhet. Aki oda mer állni a startvonalhoz, az számomra az AUTÓ. A többiek pedig csak mellékszereplők, az utak mellékszereplői. Számomra! Hiszen ettől függetlenül gyárhatnak jó autót - ez nem is kétséges...

De az elv és a siker sokkal többet számit, főleg ha ez az adott márka nevét öregbiti és azt technikai tapasztalattal gazdagitja. A tulaj pedig méltán érzi magát az autójában jól, ha tudja, hogy a világon a nevét sokszor kisérte győzelmi ováció más márkák felett aratott kemény megmérettetésekben! Az autósportokat nagyon sokan szeretik, főleg azok a márkarajongók, akik méltán büszkék is kedvenc autójukra. Nem olyan bonyolult dolog ez, csak fel kell fogni, hogy ha az ember olyan márkát szeret, amelyik nem szerepel a világ előtt reflektorfényben, az tudja elviselni, hogy más márkák esetleg meg ott vannak és (jól) szerepelnek....

Előzmény: fargo (13)
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 30
Es megegy: a suzukis topicon nagyon ki tudsz akadni te is, mint verbeli suzukis, ha azokat kulon allatfajnak nevezik.
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 29
Rendben, akkor olvassa apad vegig a topicot, es rajon, hogy az a Honda a TV-ben nem a te Hondad.Segits az oregnek:))
Előzmény: antforce (28)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 28
A topicot miert nyitottam.. Gyoz 1 autromarka egybol harsogjak az emberek hogy az osszes autoja tuti a legjobb. Tobb topicot is elo lehetne tutira keresni, ahol errol volt szo mert olvastam nem egyrol. Nem egy emberrrel beszeltem aki szerint minden olyan auto jo, amelyik markaja valamely versenyen helyezest ert el.. Es ez szerintem kurva nagy baromsag, mar elnezest a kifejezesert. Az, hogy ezt te a Hondara vetted ez privat problemad, errol en nem tehetek.

hogy jozanul irtam -e

jozanul, ezzel peldat akartam mondani az atlag emberi gondolkodasra,itt a forumon tuti van sok ember akinek egy honda nem kellene, egy hondasnak meg mas auto nem kell, usaban az emberek nagyresze lenezi a honda-t. De egy atlag hozzanemerto ha lat egy versenyt es ott pl a honda nyer (mondhatnek mercedest, mitsubishit, subarut, peugeotot barmit) akkor az o szemeben jobb autonak lesz betudhato az adott marka.. erre volt a pelda.. remelem azert van aki megertette mit irok, elnezest hogy a hondat hoztam fel, en nem tartom rossz autonak, szerintem egy korrekt low budget auto volt (mostmar az ujak tul dragak ahhoz kepest amit nyujt).

a szemelyeskedesedre..

Amikor vettem a hondamat nagyon szerettem, persze azota megvaltozott a velemenyem es az en sajat ertekrendemben a helyere tettem, mit mondjak nem valami tul elokelo helyre, de ez mar szubjektiv, jelenleg ilyen elfogult vagyok a lancer evoval szemben meg a ford mustanggal szemben, egyik se volt nekem egyelore, ha lenne lehet hogy megvaltozna a velemenyem, lehet hogy nem.
Ellenpelda: Az alfakrol nem volt tul sok jo velemenyem, de miota sokat jartam egy 155 2.5 v6-al azota tudom ertekelni ezeket az autokat, ertem hogy valaki miert tudja szeretni. A hondanal ezt nem ertem annyira, mert egy civictol ne mtudok hasraesni, az integrat jo vezetni mert jo a feke es a futomuve, meg a kormanymuve, csak motorikusan borzaszto, de ez ujra szubjektiv, hisz sokan az egyik legtutibb motornak tartjak ami elol ketyeg benne.. Es lehet hogy igazuk van.. Izles kerdese.

Apamat meg sajnalhatod, o majdnem 60 eves, nem ert az autokhoz, a kispolszki wartburg ladan kivul nem volt mas autoja, a reklamokbol tud tajekozodni, es abbol hogy aszongyak a 'geza micsubicsije' jo auto.

Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 27
Most mar akkor csak ezt a topicot nem ertem miert nyitottad, hisz ezt irod szo szerint:

""Apam hallotta a tvben hogy a Honda is a versenyzik, abban a pillanatban a honda jó autóvá változott, addig meg egy rakás hulladék volt az ő szemében, panaszkodottis mindenkinek hogy a huje fia egy ócska honda-t vett. ""

Hat ezt te irtad, sajnalom apadat is meg teged is.

Ui.:ezt jozanul irtad?

Előzmény: antforce (14)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 26
haiti: oke ez a beszed, nezd tudom hogy kevesebb mint 2 eveas volt amikro vettem, amikor tenyleg gaz volt vele mar lejart a garija, de nem neztem meg napra pontosan, az autom eletkoraban nem az az 1-2 honap jatszik, sot mind1 hogy 2 evesen vagy 1 ev 10 honaposan van baja, a baj az baj. De mostmar tokeletes egy jo ideje, es en csak orulok neki, attol fuggoen hogy emiatt ezt az autot messze nem sikerult ugy megszeretni mint a suzukimat.
Ez van.
Előzmény: Haliti (23)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 25
adam: kosszi, Rad szamitottam, mert ha mgharagszol ram ki fogja megcsinalni a hifit ?? :)))))) mar uugy varom, marcsak 5 het a fekvesbol es ujra ulhetek autoba meg miegymas, addigra kesznek kell lennie a kocsinak teljesen, es zenehallgatas kozben szerteszejjel hajtom.. :))

Ant

Előzmény: Adm (21)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 24
zema: de meg mijen kispolszki.. :)) Nem sok polakrol tudok ami km ora szerint 110 felett megy fel 2 szemellyel plusz egy 17" monitorral az erdi emelkedon..

zema: Jahh de az enyem az mindenki helyett elromlott, ezt vedd figyelembe.. :)) bar az enyemnek se volt tul sok baja, mert 1 elkopott valtocsapagy meg 1 zorgos de nem rossz vizpumpa az nem veszes.. :) A kipuffogo meg miota kabelkotegelovel van rogzitve mar nem zajos, az lett a legprofibb javtas.. :)))

Előzmény: ZEMA (22)
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 23
Hat ha majus 9-en irod, hogy mult heten jart le a gari, akkor megbocsass, az napra pontosan 2(ketto) ev. Ha valami napra pontosan 2(ketto) eves, en veletlen sem irnek masfel evet.De jo, elnezted, csak vigyazz, nehogy pont a szuletesnapodon mondj fel evvel kevesebbet.:)))
ZEMA Creative Commons License 2001.03.17 0 0 22
Sziasztok!

Engem ugyan senkisem kérdezett de én láttam Antforce Integráját!Söt szerintem Ant multi milliomos ,mert van egy kis-Polskijuk is!

Zema

U.I.:Az egész Honda topicban csak Antforce Hondája romlik el!A többiek csak tankolnak és élvezik!

Adm Creative Commons License 2001.03.17 0 0 21
antforce, elnézzük :o))

Haliti pedig egy fasz....

Előzmény: antforce (20)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 20
a masfel egv garin meg felesleges lovagolni kozelebb volt a 2 evhez mint a 1.5hez ezt elismerem, elnezest hogy becsaptam mindenkit par honappal az autom korat illetoen, remelem ezt paran elnezik nekem, aki meg nem az nem erdekel.

Előzmény: Haliti (17)
antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 19
meg 1 adalek, minden osszel lett rajta megcsinaltatva, 55e km-nel, kuplung csere (szetesett), valto ujracsapagyazva, aztan kimentem vele lengyelorszagba meg vissza az ut alatt szejjelment a vizpumpa igy a vizpumpa mellett vezermuszij csere is volt.. az osszes javitas kb 300e ft volt, erre jott ra az uj nyari gumi meg a teli 200-ert kez alol ujonnan vasarolva 350e ft hejett

antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 18
haiti: a 98-as honmdak garija 2 eves volt meg, majdnem 2 eves volt amikor vettem, a gari lejarta utan jott az elso hiba par nappal. De nem kelkl hnogy elhidd, akkor meg megv olt a suzukim is kb 1m ftnyi hifivel a csomagtartojaban (hobby volt anno mowst ez a hondaban van kicsit szarul beszerelve mert szakmuhely vegezte) kozben megvolt a 93-as fiat croma 2.0ie autom is. a suzuki es a croma osszel lett eladva.

tenyleg sajnalom hogy ennyire faj az ha valakinek 25 eves korara mar van autoja, de en nem irigykedem ha valakinek jobb van, hanem inkabb orulok neki..

kulonben egy kep az automrol amivel a honda topic lakoi 90%-ban talalkoztak, a terminal.hu forum vagyis a mostani netmania forum 90%-a ugyszinten.

http://kep.tar.hu/bzrbzbz/index.phtml?aid=27493923

Ant

Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 17
Ordi,

olvasd vegig a hozzaszolasait, hazudik.Ha majd o vedekezik, jonnek az irasai.
Addig is adok gondolkodasi idot, hogyan jarhat le egy masfel eves auto garanciaja, 40ezer km-el.
Ordas ne is erolkodj ez az ember nem fogja tobbet a Hondasokat hulyiteni.

Ordas Creative Commons License 2001.03.17 0 0 16
Nem ismerem az elozmenyeket, de ennyire faj, ah kiderul, hogy a honda is csak auto,s konnyen szetesik?
Előzmény: Haliti (15)
Haliti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 15
antforce, te ossze-vissza hazudoztal eddig, hogy Integrad van.A te irasod alapjan:

2000.majus.3-an vezetted eloszor az Integra-t sajatkent
2000.majus 5-en meg megvan a Suzuki-d, autohifi-re varva.....
(gratula, jol keresel:)))
2000.majus.9-en irod, hogy 1.5 hete van nalad az auto es szetesett a kupplung, javitas kb.1het
Azt is hozzateszed, hogy a garancia a mult heten jart le:)))
A te allitasod szerint az autot masfel evesen, 40ezer km-el vetted, szervizkonyvvel.
Hat nem tudom, melyik az az autogyarto, amely masfel ev vagy 40ezer km garanciat ad? :)))))))

2001 (ev ev) februar vegen irod, hogy az autora 500ezer forintot koltottel javitasra.

Par napja meg azt irod, hogy 300ezer volt a javitasi koltseg.
(tudom, nagyon jol megy, nem szamit a 2kilo:))

Szoval mesterien hazudoztal egy darabig, de igy 10honap tavlatabol mar nem emlekezhetsz ra, mennyi idosen vetted az Integrat, es hogy volt-e garancia ra.
De tovabbi jo autozast a csaladi suzukival, es csak egy picit hitelesebben...
Ha ezekutan is hulyited a nepet, tetelesen jonnek be a szovegeid

antforce Creative Commons License 2001.03.17 0 0 14
egyértelműen reklám, ki a fene venne subaru-t ha nem reklámozná magát a versenyeken ? A PUG gyozelmevel is olyan sokan jönnek, és így bizonyítják az autó minőségét. a világon milliók figyelik az autóversenyeket, nem kevés autót vesznek azért mert az a márka jól szerepelt egy versenyen. A mercedes se azért ruházott be az F1-be, mert valaki éppen ráért és sok volt a pénz. Reklám keményen.. Gondolj bele, pl ha a Ferrari győaz, akkor a TVben a híradóban bemondják mindenhol, a világon hogy FORMA 1-BEN A FERRARI gyozott.. Hoppaa.. mekkora auto a freeari.. Ha a Honda gyoz, a honda rajongok ugralnak oromukben, de sokan elgondolkoznak hogy honda-t kellene venni. Egyszerűen az utcai autókat azonosítják mégha tudat alatt is a versenyautóval.. Ha egy versenyt meg lehetett vele nyerni akkor az csak jó lehet.
Apam hallotta a tvben hogy a Honda is a versenyzik, abban a pillanatban a honda jó autóvá változott, addig meg egy rakás hulladék volt az ő szemében, panaszkodottis mindenkinek hogy a huje fia egy ócska honda-t vett. Pedig nem érdekli az autó, a legjobb kocsi a suzuki wagon R az ujak közül, a régiek közül a wartburg a király.
És ő lenne egyedül ezzel ?? nemhiszem..
Ez egy olyan reklám aminek nincs reklám szaga, bizonyítékot kap az egyszeri ember az autórol, hogy jó.
Hogy nem ugyanazt kapja a boltban mint amit a tvben lát ? Jaa... Addig még sok értelmes hozzáértő ember se jut el, nemhogy józsibácsai aki megvette élete első autóját.

fargo Creative Commons License 2001.03.17 0 0 13
san,

mi a manóért futtatnak az autógyárk kocsikat a különbözô versenyeken, ha nem marketing célból? Nyereséget direkt módon nem termelnek vele, inkább belekerül párszáz millió dollárba nekik. Tapasztalatot olcsóbban és jobb eredménnyel lehet gyűjteni fékpadon és tesztpályán. Naná, hogy marketing célból tartanak/építenek versenyautókat! Ezt kár tagadni vagy cáfolni, mert nagyon egyértelmű...

Előzmény: sansalvador (11)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!