Nekem is hátul a 38 mmes A Omi nyereg van. Elől 288 ATE Powerdisc, mindenhol fémszálas csövek és EBC Blackstuff. Nehéz elmondani, de talán úgy tudnám megfogalmazni, hogy hamarabb van a nyomáspont, fogáspont, ugyanakkora pedál távolságnál jobban fog, haraposabb. De nem volt egyszerű berakni, szívósor le, fém fékcsöveket kellett csinálni, szervotartályról új csöveket a szívósorra, de szerintem megérte. Nekem amúgy is felújítani kellett volna a gyári 23 mmes főfékhengert és fékolaj csere ideje is itt volt már.
De eleinte jól megszívattam magamat, mert a nyomórudat rövid távolságra állítottam, s elfelejtettem beállítani amikor összekötöttem a pedálhoz és hoppá semmi fék nem volt. :D Na és mondom most mi van? :D
Zsííír :)) De azért a tárcsákat nem fúrnám át még akkor se ha felkerül előre a B Omi féknyerge. A hátsó is jó kérdés, hogy van a gyárilag két dugattyús 35 mmes a jobb vagy a nagyobb átmérőjű csúszónyereg. :)
A túraautózás csodálatos. Az egész versenyen statáriális ítélkezés folyik, és ha nem megy ésszel, majd megy erőből. Egyenesben és kanyarban is kilincs a kilincsen, fém a fémen, féktávon pedig lökhárító a lökhárítón. Nincs benne hajbókolás, nincs álságosság - a pályán háború van. Tovább »
Mi a veszélyesebb, ha nem látom a gyalogost az út szélén, mert olyan gyenge a lámpám, vagy az, ha illegális xenonnal járok? A calibrás közbeszól. Tovább »
Aztán van itt még probléma. A műszerfalon nem alszik ki minden lámpa, többek közt az ABS -é. Azt viszont sejtem miért, mert a jobb hátsó jeladó tárcsa hiányzik. valamint van egy olyan lámpa, amely a fékpedál első lenyomásáig világít, majd kialszik. Van e valami leírás arról, hogy melyik lámpa mit jelent?
Lenne egy kérdésem :a baloldali ablakemeő gombját ha megnyomom egyszer, akkor teljesen fel-, ill le megy az ablak. Ha meg akarom állítani valahol akkor meg kell nyomnom mégegyszer. Ez miért van? Hogy tudom megoldani azt, hogy addig menjen, amíg a fgombot nyomom?