Keresés

Részletes keresés

radikál Creative Commons License 2013.08.24 0 0 38195
radikál Creative Commons License 2013.08.24 0 0 38194

Ú bazz csak most olvastam de írtam neki.

 

Hátha ;)

 

Amúgy köszi!

Előzmény: petyov6 (38188)
Laliiii Creative Commons License 2013.06.16 0 0 38193

Már csak 308 mm kéne előre. :))

Előzmény: Törölt nick (38192)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 38192

Akkor örülök, hogy jó lett  !!!

Előzmény: Laliiii (38191)
Laliiii Creative Commons License 2013.06.15 0 0 38191

Nekem is hátul a 38 mmes A Omi nyereg van. Elől 288 ATE Powerdisc, mindenhol fémszálas csövek és EBC Blackstuff. Nehéz elmondani, de talán úgy tudnám megfogalmazni, hogy hamarabb van a nyomáspont, fogáspont, ugyanakkora pedál távolságnál jobban fog, haraposabb. De nem volt egyszerű berakni, szívósor le, fém fékcsöveket kellett csinálni, szervotartályról új csöveket a szívósorra, de szerintem megérte. Nekem amúgy is felújítani kellett volna a gyári 23 mmes főfékhengert és fékolaj csere ideje is itt volt már. 

 

De eleinte jól megszívattam magamat, mert a nyomórudat rövid távolságra állítottam, s elfelejtettem beállítani amikor összekötöttem a pedálhoz és hoppá semmi fék nem volt. :D Na és mondom most mi van? :D 

Előzmény: Törölt nick (38190)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.11 0 0 38190

És mennyit javitott a fékhatáson ezen átalakítás ?

Előzmény: Laliiii (38189)
Laliiii Creative Commons License 2013.05.26 0 0 38189

Bent van a V6 motorterében a B Veki 2.5 szervodob és 25 mm-es főfékhenger. :))) 

petyov6 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 38188

Radikál, ha olvasod, légyszi Eperkutyusra írjál már rá!! Köszi

Laliiii Creative Commons License 2013.05.11 0 0 38187

Zsííír :)) De azért a tárcsákat nem fúrnám át még akkor se ha felkerül előre a B Omi féknyerge. A hátsó is jó kérdés, hogy van a gyárilag két dugattyús 35 mmes a jobb vagy a nagyobb átmérőjű csúszónyereg. :) 

Előzmény: Törölt nick (38185)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.05 0 0 38186

A legdurvább túraautó

A túraautózás csodálatos. Az egész versenyen statáriális ítélkezés folyik, és ha nem megy ésszel, majd megy erőből. Egyenesben és kanyarban is kilincs a kilincsen, fém a fémen, féktávon pedig lökhárító a lökhárítón. Nincs benne hajbókolás, nincs álságosság - a pályán háború van. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.24 0 0 38185
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.24 0 0 38184

Omegatd Creative Commons License 2012.12.24 0 0 38183

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 38182

http://www.youtube.com/watch?v=JbInEfHelKM

 

érdemes a felhasználó összes videóját megnézni

Omegatd Creative Commons License 2012.12.10 0 0 38181

Olvastad a kommenteket ISS? Tele van IQ bajnokokkal...

Előzmény: Törölt nick (38180)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 38180

Hé rendőrök, nem én vakítok

Mi a veszélyesebb, ha nem látom a gyalogost az út szélén, mert olyan gyenge a lámpám, vagy az, ha illegális xenonnal járok? A calibrás közbeszól. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.09 0 0 38179
UnitedParcelService Creative Commons License 2012.09.29 0 0 38178

Talán jobb lett volna nem meghallgatni. 

Előzmény: bhz564 (38177)
bhz564 Creative Commons License 2012.09.29 0 0 38177

 Érdemes meghallgatni :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.16 0 0 38176
bhz564 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 38175

Egy problémával kevesebb. :D

Előzmény: UnitedParcelService (38174)
UnitedParcelService Creative Commons License 2012.08.06 0 0 38174

Nem, ez így normális. 

Előzmény: bhz564 (38173)
bhz564 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 38173

Aha, akkor az nem olyan nagy probléma, ezutóbbi.

Előzmény: UnitedParcelService (38172)
UnitedParcelService Creative Commons License 2012.08.02 0 0 38172

Az ABS lámpa az ABS hibáját jelzi. A diag csatlakozón keresztük ki tudod villogtani a hibakódot. Két lábat kell összekötin, meg ne kérdezd melyikeket. 

 

A másik a féklámpa hibáját, vagyis ha kialszik akkor a féklámpák jók. Ha égve maradt, az egyik féklámpa izzód ki van égve. 

Előzmény: bhz564 (38171)
bhz564 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 38171

Aztán van itt még probléma. A műszerfalon nem alszik ki minden lámpa, többek közt az ABS -é. Azt viszont sejtem miért, mert a jobb hátsó jeladó tárcsa hiányzik. valamint van egy olyan lámpa, amely a fékpedál első lenyomásáig világít, majd kialszik. Van e valami leírás arról, hogy melyik lámpa mit jelent?

Előzmény: UnitedParcelService (38170)
UnitedParcelService Creative Commons License 2012.08.01 0 0 38170

Felhúzod végállásig, elengeded a gombot, megnyomod és úgytartod 4-5 másodpercig.

Lefelé ugyanaz. 

Előzmény: bhz564 (38169)
bhz564 Creative Commons License 2012.07.31 0 0 38169

próbáltam, de nem reagál. miképp lehet programozni?

 

Előzmény: UnitedParcelService (38168)
UnitedParcelService Creative Commons License 2012.07.29 0 0 38168

Leveszed az akkusarut pár percre, elvileg megoldja, ha ez után nem programozod az automata felhúzást. 

Előzmény: bhz564 (38167)
bhz564 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 38167

Lenne egy kérdésem :a baloldali ablakemeő gombját ha megnyomom egyszer, akkor teljesen fel-, ill le megy az ablak. Ha meg akarom állítani valahol akkor meg kell nyomnom mégegyszer. Ez miért van? Hogy tudom megoldani azt, hogy addig menjen, amíg a fgombot nyomom?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.27 0 0 38166

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!