Hát azért... Overlord -> Toad Demon :) Meg az a denevérizé is sokszor előjött... :) Amúgy a D1 nekem sokkal jobban tetszik, mint a D2, nemtom, talán az 1-nek darkosabb a hangulata, + nagyra becsülöm az eredeti ötleteket (na jó, azért a D1 sem annyira eredeti, pl. Castle of the Winds, meg ilyenek megelőzték...).
bye
Archenemy
Azt hiszem nem sikerült megértetnem magam teljesen. Persze, hogy volt ez a szörnyes móka a D1-ben is, de ott csak egymást követő szinteken. A D2-ben viszont a Carverek (Act 1) fekete verziója, vagy a bogarak (Act 2) zöld verziója visszaköszöntött a pokolban is. Ezt szerintem nem kellett volna. A D1-ben fel volt építve: azonos jellegű szörnyek 3-4 egymást követő pályán. A D2-ben végre örültem, hogy nem kell több Carver sámánt írtanom, erre tessék, ott vár a pokolban, csak más a neve.
A Hellfire egy nagyon használható kiegészítő. Nekem a kedvenc részem a kripta volt. Az grafikailag és hangulatilag is csúcs volt.
Ha jól emlékszem, ilyen az első részben is volt. Pl. fallen->carver->devilkin->dark one: ugyanaz a szörny, csak több típusa létezik(több HP, valamilyen ellenállása volt és persze más színe). Általában mindegyiknek volt három-négy változata. Vagy pl. az élőhalottak: zombie->ghoul->rotting carcass->black death (ez utóbbi hatalmas szívatás volt, emlékeztek?).
Abban teljesen igazad van, hogy bár jól néz ki a játék, de az az élmény/feeling, ami az első rész sajátja volt, az itt nincs meg. Mintha egy más jellegű játékot adtak volna ki folytatásként. Annak idején kb. 600-700 órát játszottam az első résszel, de nem bánom a rászánt időt. Tényleg, a Hellfire nevű kiegészítővel senki sem játszott?
Azért ez a Dio1 -ben is volt, gondolj a piros és a kék boszikra :) (a bosziknál mindig megnyomtam pár percre a Z betűt, pedig eléggé élvezhetetlen lett a kép :)) Ennek ellenére a D1 jobb. Ott legalább lehet menteni egy -egy keményebb csata előtt.
Örülök, hogy a War2 nem csak nálam az etalon...
Én személy szerint jobban tudok azonosulni a D1 karaktereivel, mint a D2-ével. Valahogy szimpatikusabbak. A D1 feelingje, csak úgy, mint a Warcraft II és a Doom feelingje, verhetetlen.
A D2-vel az a baj, hogy még 256 MB rammal is beszaggat néha a multiplayer. Meg a grafikája sem tetszik igazán. Szép, de nem diablós. Asszem érti mindenki, hogy mire gondolok.
Az az eljárárs sem tetszett, hogy egyféle szörnyet több heleyen is felhasználtak, csak a színét, a nevét és a HP-ját nyomtájk fel, semmi más változás. Gondolok itt elsősorban a Carverekre, akikkel a pokolban is találkoztam, csak feketék voltak és más név alatt futottak. Nevetséges...
Uhh, az a feeling, mikor eloszor letoltottem a demot es es eloszor lementem a temlompba...akkor szerettem bele a Diabloba :)
Egyebkent szerintem sok mindent elszurtak grafikailag is a Dio2-ben, rondak a monszterek, a kezdo karakterek is, meg az ActI is, bar kesobb azert sokat javul.
A dio1 mai napig egyedülálló stílust képvisel a műfajban. A multiplayer része egyszerűen verhetetlen, azt a hangulatot a dio2 csak megközelíti de nem éri el.
A dio2 grafika szerintem szép lett, de gondolj bele, hogy javult-e annyit, mint arányosan a hardware ami a gépedben ketyeg.
A dio1-ben kevesebb fejlesztési lehetőség és kaszt volt, mégis valahogy jobban ki volt egyensúlyozva a dolog. (Gondolok itt a duelekre etc)
Hát ja. Valóban idegesítő, amikor hallod a pendülést, de a gyűrűt már nem találod meg. A kiegészítőben (Hellfire - marha jó) viszont egész jól megoldották ezt a Search varázslattal. A Diablo ezzel a kiegészítővel együtt nagyon jól játszható. Azt hiszem, elő is fogom venni. Tényleg, kinek mi a véleménye a Hellfire-ről?
Szerintem nem indul be a topci, de én a dio1-et végignyomtam mindhárom karival 4 nap alatt (kb. 16 óra/nap), míg a dio2 egy nehézségi szint alatt is legalább egy hét, de inkább több. Egyébként nagyon idegesítő, hogy a tárgyakat keresgetni kell, leesik egy gyűrű, és egy óráig keresed...