Hogy mozog mostanában egy olyan jószág?
Mert néztem, és mint alább is írtam, külföldről régebbi típust szerintem olyan 1.5-ért lehet hozni (esprit régi)
Szia! Tiéd az Omega, vagy rosszul olvastam? Az ismerősödé? Végülis lényegtelen. Egyszer láttam életben Lotus Omegát, hát, még Omegában is gyönyörű.
Attól a műszerfaltól majd elszálltam. Az a gép gyönyörű! :-) Bocsi az ömlengésért :-)
Nem akarok (annyira) nagyképűnek látszani de én eléggé sűrűn ültem/vezettem az emlitett modellt.
Ez egy Esprit turbo a már lentebb idézett 2.2T 4I motorral, 280 BHP. Ez egy barátomé volt, 1997-ben egy török kamion elvitte a 1/2 bal oldalát...
Nos akkor lett eladva.
Az autó MINDEN paramétere brutális. Amennyire kicsi (a 190 cm-es haver csak a levett üvegtetővel fért be!) annyira megy, ehhez a nagynyomású (majdnem 2 bar) turbo optimális szintentartása kell, 4.7-4.9 között gyorsul 100-ra.
Ez a kocsi alapvetően gyöngyházfehér volt, de törés után az új tulaj festette át kellemes pasztellsárgára.
A gumikat eléggé 1xű venni hozzá, Lotus BE, BH, JE, JH, és csak 2 cég gyártja.
Csak a bal oldali tükör lett volna 11.000 ATS!!!
Viszont Lotus Omega a kertben figyel, KIZÁRÓLAG gyöngyház zöldben gyártották, 500-500 db-ot 1990-1991-ben. Ez a mai napig a világ leggyorsabb limuzinja, motorja 3,6 biT 6I, ugy ~385 paci (majdnem annyi mint az Audi S8, de a biturbo és a speedlimiter miatt az igencsak lemarad). De a Lotech ezt is tuningolja az 505 lógyenge. Mármint az O+A.
Élelmes magyar műanyagos gyárt majnem echte spoiler settet Omegára (és Senatorra), igy sok az olyan mint a Lotus... De azért a szakértő szem hamar észre veszi a humbugot.
Wow! :-) Ez egy vadállat! :-)
Néztem én is a neten, és egy 1-es Esprithez (bár ő még nem a legszebb), már forintban kb 900000-ért hozzá lehet kint jutni. Mennyi lehet a vám, meg ilyesmi?
Az aktualis EVO-ban a vasarlasi tanacsado temaja a Lotus Esprit (V8 elotti modellek, foleg az SE)
2, 2.2 literes 4hengeres motorok, 250-300 loero.
Valtoja eredetileg Citroen, kesobb a Renault 25 valtoja kerult bele. (A V8-asok mar mas teszta)
Allitolag eleg gaz az epites minosege (zorog minden), es a valtora is sokat panaszkodnak.
Angliaban mar 4 millatol hozza lehet jutni egy regebbi modellhez, de a szervizeles nagyon korulmenyes es draga. (Vezermuszij pl. kb. 35000 kmkent cserelendo)
Korabbi modellekben nem volt kormanyszervo,a cikk szerint ezekkel kinszenvedes a parkolas. Akkoriban elol 15" hatul 16" kerekekkel keszult, kesobb 17" lett a meret. Volt brutal valtozat is, hatul 335 -os gumikkal (osszesen 50 darab keszult ebbol)
Nem, nem, csak vicc volt, ezért a szmájli. A képet nem találtam, hanem én csináltam, amikor a napokban Angliában jártam. A rossz viccért kárpótlásként még két kép, bár offtopik, mert nincs rajtuk Esprit, de nagyon szépek.
1.2.
sziasztok,
en egy darabrol tudok, abban ultem is, az egy citromsarga kis darab es nem all kereskedesben, nagyon franko kis gep, az egyik magyar internetszolgaltato vezerigazgatojae.
alpha
Ja, igen. Azt már láttam. :-) Odamentem, de majdnem kidobtak onnan. Nem votl semmi kb. 3 méterről látni :-)))) Közelebb nem nagyon ment :-(
Valami tapintható kellene, ahol látni lehetni. Mindenesetre az a citromsárga egy gyönyörű példány. Miért maffia autókereskedés?
A XII. keruletben a Jagello uti maffia autokereskedesben all egy V8, sarga, nagyon kemeny! Hatul van eldugva, remelem tenyleg ott van, mert en most Agadirban vagyok foiskolan.
Volt mar ott egy fekete 456 GT is!!!!
Egyebkent meg kepesauto x-pressben is lattam regen Espritet 6 millaert.
Igaz, Diabloja volt, de tavaly eladta 20M-ert... Asszem kb. 300 km volt benne, Magyarorszagon ki sem mozdult vele a garazsbol. Ugy kellett elvontatni, amikor egy nemet pasi megvette, hogy berakja a tobbi koze egy tanyan... Igy kerulnek rossz kezbe a kiraly autok. Mondjuk azzal a Diabloval meg a Hegyalja uton sem birt volna vegigmenni, annyira alacsony volt, amikor megvettek, el kellett trelerezni... Egyebkent Lotusa soha nem volt neki, inkabb az olasz autokat kultivalta (Ferrari, Maserati, Lamborghini). Lotus Eliset viszont lattam egyszer a koruton. Eleg pici, de kiralyul nezett ki! Es egy szoke plazacica vezette :-(
Hat ha ez megvigasztal en mar lattam egy olyan embert aki ult mar amelett akinek mar majdnem volt egyszer egy olyanja. Persze lehet hogy vki hazudik :-)
ESI
Nemrég láttam a "svéd Képes Autó Expressz"-ben egy korai szériás Espritet valami röhejes pénzért, még röhejesebb futásteljesítménnyel, húszezer kilométer vagy ilyesmi (ott az ötvenezer már nagyon-nagyon soknak számít), de sajna olyat nem hozhatsz be (még ha tudnál is svédül). Idehaza a KAE-ben hirdettek egyet-kettőt, köztük egy újat mint "Pretty Woman, Elemi Ösztön-típust", láthatóan a hozzáértőknek...
Szemét amerikaiak :-) Pedig már venni akartam. Főleg egy régebbi típus érdekelne igazán :-) Múltkor láttam egy benzinkútnál egy Diablo SV-t :-) Nem semmi mérete van!
Látni én is talán 2-t láttam magyar rendszámmal. Engem viszont a Lambok izgatnak, úgyhogy azokat jegyzem inkább. Pedig a Lotus csak fele annyiba kerül és többet is gyártanak belöle, de az amerikai piac felszippantja a jórészét.
Gyorben is volt idoben egy feher aztan mar nem nagyon lattam. Fene tudja, honnan jonnek, hova mennek ezek a jarganyok.
De nem gyakori tipus, foleg balkormanyos valtozatban. Londonban is csak 1 db-t lattam, mig Maranellobol harmat is.
Szerintem az a reteg, akinek ilyen van, nem vesztegeti arra az idejet, hogy forumozzon, hanem inkabb termeli a penzt. A megtobb penzt... :)