Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gstyle Creative Commons License 2001.10.12 0 0 65
nagyon off!

gstyle! nézzé' emilt lécci. asszem elcserélted a nickem...

bővebben itt: http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9020915

gstyle Creative Commons License 2001.10.12 0 0 64
Sajna elkövetkezett e szomorú pillanat:(((

Egy nagyon korrokt, sportszerű pilóta fog búcsúzni Japánban. Remélem dobogon fejezi be a versenyt. Nagyon szurkolok neki.

Személyszerint nekem nagyon, de nagyon hiányozni fog a mezőnyből:((

Előzmény: nekrofil (63)
nekrofil Creative Commons License 2001.10.11 0 0 63
sajnos nem:(((((

es az a furcsa, h sato a kedvenc fiatal f1-en kivuli pilotam (+ sarrazine)

vasarnapra sok sikert kivanok jean, es a forma1 egyik oriasi maradsz!

remelem befejezi a versenyt, es megmutatja milyen is az igazi kerekfustoles:)

Előzmény: gstyle (53)
gstyle Creative Commons License 2001.09.25 0 0 62
Kétszázadik futamára készül Jean Alesi

2001.09.24. 14:57:07



Ha nem történik semmi rendkívüli, akkor Jean Alesi vasárnap 200. Forma-1-es futamán áll rajthoz. A francia pilóta azonban a szeptember 11-i, New York-i és washingtoni terrortámadások miatt nem készül hatalmas ünneplésre az Amerikai Nagydíjon.

"Nagyszerű, hogy éppen Indianapolisban indulok kétszázadik alkalommal, hiszen a pálya kiemelt helyet foglal el az autóversenyek történetében. Boldog lennék, ha dobogós helyen végeznék, de az elmúlt hetek eseményei miatt az ünneplés kissé háttérbe szorul" - mondta az 1964. június 11-én Avignonban született pilóta.

Jean Alesi a bicentenáriummal megelőzi honfitársát, a négyszeres világbajnok Alain Prostot (199 GP-indulás), s már az örökranglista ötödik helyét foglalja majd el.

"Sokszor gondolok arra, hogy milyen sokszor álltam autómmal a rajtrácson. Számtalan embert ismertem meg, csodálatos pillanatokat éltem át. Hálás vagyok a sorsnak, hogy pályafutásom során elkerültek a nagy balesetek, de sajnos így is többször voltam szemtanúja különböző tragikus eseményeknek" - idézte fel emlékeit a Jordan-Honda pilótája. "Talán annak is köszönhetem hosszú pályafutásomat, hogy soha sem változott a motivációm, szenvedélyesen imádom a versenyzést. Mindig százszázalékos teljesítményre törekedtem, mert másképp már régen be kellett volna fejeznem."

A Forma-1 mezőnyének egyik legnépszerűbb tagja 1989. július 9-én hazai pályán, a Le Castellet-ben rendezett Francia Nagydíjon mutatkozott be a Tyrell-csapat pilótájaként, s a 16. helyről indulva negyedik lett. Egyetlen futamgyőzelmét 1995. június 11-én már a Ferrari versenyzőjeként a Kanadai Nagydíjon aratta. Összesen 32 alkalommal volt dobogós, utoljára 1998. augusztus 30-án Spában, ahol harmadikként ért célba.

Jean Alesi Forma-1-es pályafutása:
Futamok a Forma-1-ben/pontszám: 199/241
Első rajtkocka: 2 (1994: Monza, 1997: Monza)
Futamgyőzelem: 1 (1995: Montreal)

A Forma-1-es indulások örökranglistája, az élcsoport:
1. Ricardo Patrese (olasz) 256 GP
2. Gerhard Berger (osztrák) 210
3. Andrea De Cesaris (olasz) 208
4. Nelson Piquet (brazil) 204
5. Jean Alesi (francia) és Alain Prost (francia) 199-199
7. Michele Alboreto (olasz) 194
8. Nigel Mansell (brit) 187
9. Graham Hill (brit) és Jacques Laffite (francia) 176-176
...15. Michael Schumacher (német) 159
...16. Mika Häkkinen (finn) 158

Év végi helyezései:
1989 (8 futam, Tyrrell): 9., 8 pont
1990 (15 futam, Tyrrell): 9., 13 pont
1991 (16 futam, Ferrari): 7., 21 pont
1992 (16 futam, Ferrari): 7., 18 pont
1993 (16 futam, Ferrari): 6., 16 pont
1994 (14 futam, Ferrari): 5., 24 pont
1995 (17 futam, Ferrari): 5., 42 pont
1996 (16 futam, Benetton): 4., 47 pont
1997 (17 futam, Benetton): 4., 36 pont
1998 (16 futam, Sauber): 11., 9 pont
1999 (16 futam, Sauber): 15., 2 pont
2000 (17 futam, Prost): 0 pont
2001 (eddig 15 futam - Prost: 12 futam/4 pont, Jordan: 3/1): a 13. helyen áll holtversenyben a szintén francia Olivier Panisszal

nekrofil Creative Commons License 2001.08.31 0 0 61
nekrofil Creative Commons License 2001.07.02 0 0 60
bocs, ezt muszaly:)

Kumiko Alesi:

gstyle Creative Commons License 2001.06.29 0 0 59
2001 Europa GP
gstyle Creative Commons License 2001.06.22 0 0 58
gstyle Creative Commons License 2001.06.17 0 0 57
Na még egyszer, hátha most jó lesz.

még egy kép

Előzmény: gstyle (56)
gstyle Creative Commons License 2001.06.17 0 0 56
Az 1995-ös győzelmének ünneplése:))
gstyle Creative Commons License 2001.06.17 0 0 55
"Ha így folytatódik a sor(6.-5.-...1.), akkor 4 verseny múlva futamgyőztes lesz!!! :)))"

Így legyen:))
Már nagyon megérdemelné a jó eredményeket, és nagyon jó lenne dobogón látni újra. Kíváncsi lennék, hogy akkor hogyan örülne, mert amit kanadában csinált, az fantasztikus volt!:))

Előzmény: Törölt nick (54)
gstyle Creative Commons License 2001.06.17 0 0 53
Jó hír az Alesi rajongóknak!
Jan Alesi egyenlőre még nem tervezi a visszavonulását, sőt inkább még pár évet szeretne versenyezni az F-1-ben.

REMÉLEM EZ SIKERÜLNI IS FOG JEAN-NAK!

ezsolt Creative Commons License 2001.05.25 0 0 52
nagyobb kép nem vót??

Ami azt illeti, a kép háttere alapján a monacóiak
a 2001-es évben kiváltképp sokat invesztáltak a parkosításba!
Pl. eldózerolták a Kaszinót, és helyette egy domboldalt emeltek, melyet máris benőtt a fű...
;-)

Előzmény: gstyle (51)
gstyle Creative Commons License 2001.05.25 0 0 51
Jean Alesi 2001 Monaco GP

nekrofil Creative Commons License 2001.05.07 0 0 50

Mindossze 900$:)))

Zsolt nem veszel egyet?

nekrofil Creative Commons License 2001.05.01 0 0 49
ezsolt Creative Commons License 2001.04.24 0 0 48
nekrofil: "...lehet, hogy csak szemelyes perverzio, de szvsz ezek a kepek is hozzatartoznak 1 pilota karrierjehez: "

Alesi ütközik Prosttal az 1993-as imolai időmérésen....

Előzmény: nekrofil (46)
ezsolt Creative Commons License 2001.04.24 0 0 47

1991 február, Estoril:
Jean Alesi teszteli élete első Ferrariját.
A tesztautón látszik, hogy még az 1990-es típus.

nekrofil Creative Commons License 2001.04.22 0 0 46
lehet, hogy csak szemelyes perverzio, de szvsz ezek a kepek is hozzatartoznak 1 pilota karrierjehez:


After the restart of the German GP 2000 at Hockenheim Jean Alesi crashes heavily with Pedro Diniz and spins several times around his axis.

ezsolt Creative Commons License 2001.04.11 0 0 45

1992 a kettős fenekű kocsi
(qrva nagy légellenállása volt,tapadt rendesen, csak a motor hőveszteségét növelte = megbízhatatlanság)

Előzmény: gstyle (44)
gstyle Creative Commons License 2001.04.10 0 0 44
hehehe
ez jó!!
Előzmény: ezsolt (43)
ezsolt Creative Commons License 2001.04.10 0 0 43

1993:
Jean!
Igen uram!
Miért veszi ilyen "körömhegyen" a kanyart?
Azért, hogy 8 év múlva bekerüljek az Index képarchívumba!

ezsolt Creative Commons License 2001.03.21 0 0 42
szivesen.

Visszatérve Alesire:

Előzmény: gstyle (41)
gstyle Creative Commons License 2001.03.20 0 0 41
Zsolti köszi a képeket!
Előzmény: ezsolt (39)
gstyle Creative Commons License 2001.03.16 0 0 40
Érdekes volt ez a fajta pontozási szisztéma.
Vagy két részre osztották az idényt, vagy pl. a legjobb 11 eredményt számolták. Prost így veszített Sennával szemben VB címet. Prost több pontott szerzett, de mivel a legjobb 11 eredmény számított ezért kevesebb pontja maradt mint Sennának.
Szerencsétlen pilóta kiad magából mindent a futamokon minden pontért. A sok okostojás meg kitalálja a pontozási sémákat.

Gilles villeneuve is egy beváltatlan ígéret maradt. Véleményem szerint a '82-es évad az övé lett volna. Söt 1983-ban is elsőszámú esélyes lett volna. Ha még 1985-ben is a Ferrarinál marad, az egy újabb esély a VB címre.

Előzmény: ezsolt (39)
ezsolt Creative Commons License 2001.03.16 0 0 39

Futás Sepangban 2001

Villeneuve megérdemli a legeket.
79-ben Zandwoortban muszáj volt végigmennie. A szezon 2. felében jártak, és abból is csak a legjobb 4 futam számított be. Az év első felében Scheckternek volt 4 jó eredménye, Villeneuve-nek csak kettő, ezzel óriási hátrányba került.
Ha másképp pontoznak jobbak lettek volna Gilles esélyei, aki szintén 3-szor nyert, de "rosszkor".

Előzmény: gstyle (38)
gstyle Creative Commons License 2001.03.14 0 0 38
A honlap jó ötlet! Csak azt a francos html szerkesztést kellene megtanulnunk.

Ezsolt:
részemről Gilles Villeneuve volt a tökéletes versenyző. Ha kérdezik: miért?? Hát ezekért a nagyszerű képességeiért. Nála nem létezett olyan, hogy vesztett helyzet.
Mindig a maximumot adta ki magából.

Előzmény: Törölt nick (34)
gstyle Creative Commons License 2001.03.14 0 0 37
Ha nem baj akkor én megmondanám.
1979 Francia GP - Le Castellet - , utolsó kör a 2. helyért. Na és ki lett a második???
Igen Gilles Villeneuve.

1Forma!

Ez a kép GYÖNYÖRŰŰŰŰ!!!!

Én szerencsésnek mondhatom magam. Láttam GV-t nyerni 1981-ben Monacoban. Persze csak TV-n keresztül.

Előzmény: Törölt nick (36)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.14 0 0 36
Nagyon jó! Még sosem láttam a kicsúszást, csak ahogy a box fele halad. Még egy legendás pillanat (bár ez inkább legendás kör):

Villeneuve és Arnoux
(Most meg nem mondom melyik futamon az utolsó körben 79-ben.)

(Bár fogadni mernék, hogy neked egy teljes képsorozatod v. letölthető videód van róla.)
Előzmény: ezsolt (35)
ezsolt Creative Commons License 2001.03.14 0 0 35
Kapcsolódik Villeneuvehöz:

Feltétlen nézd meg!

http://www.extra.hu/f1plus/79fe.htm

Előzmény: Törölt nick (33)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!