Kérem szépen az OTP egy komoly intézmény, csak azt kellene eldönteni, hogy a lakosság van az érte, vagy fordítva???
Már többször előfordult, (gondolom sokunkkal) hogy néhány perces pénzfelvétel, vagy befizetés végett több félórákat kell várakozni.
Az új bilétás rendszer sem sokat segített a sok fölösleges várakozáson.
Tegnap azaz január 24-én 10: 41 –kor 644 számú bilétával odaálltam a pénztár elé pénzfelvételi szándékkal és végig hallgattam, hogy a pénztárban ideiglenesen helyettesítő szemüveges fiatalember hogyan gőz meg egy nem túlképzett idős urat a jó pénzbefektetésről. (több mint 10 perces beszélgetés után sem derült ki, hogy a leendő delikvensnek van e TAJ, meg adóazonosítója)
Párpercen belül szaporodott a hallgatóság egy csekkbefizető, majd egy újabb pénzfelvétel reményébe érkező hölgy ügyféllel.
11: 14-kor a hölgyvárakozóval együtt távoztunk, nekem megvolt a heti kötelező 33 perc, várakozás a hölgy pedig ment egy újabb parkoló bilétát váltani.
Igaz a 644 számú bilétát magammal hoztam emlékbe.
Valahogy azt sem értem mi tart több mint harminc percig egy diákszámla megnyitása? (ez egy régebbi decemberi eset)
Akkor több mint 40 percvárakozás után hárman távoztunk dolgavégezetlenül.
Ezeket lehetne sorolni, nagyon ritkán van olyan, hogy egy 3 perces tranzakciót sikerül 10 perc alatt elintézni.
Nem ártana az OTP vezetésének elgondolkodni: Lakosság van az OTP-ért, vagy fordítva???
Sózott Földi Mogyoró? Sótalan! Javaslom a Mogyi minőségi ellenőrének sűrűbben, kóstolja meg a terméket.
A minap fogyott el a Németországból kapott földimogyoró, ami valóban sózott volt és fonom.
Mai nap a Pennyben vásárolt 40 dekásról ez nem mondható el.
Amit fél éve vásároltam abban elég sok avas szem volt. (kukus, landus)
Uraim nem ártana javítani a minőségen.
Javaslom az illetékeseknek, hogy a tavalyi temetök elötti forgalom zavart néhány aútó rendész kiállitásával mérsékelni lehetne. (csekk tömb helyet, a szolgálati zseblámpát hozzák magukkal)
Az előbb valahogy nem akar működni, hát elég körülményes!
Útvonal követése a következőhöz: index.hu [217.20.134.241]
legfeljebb 30 ugrással:
1 117 ms 109 ms 110 ms 195.228.182.61
2 106 ms 110 ms 109 ms 195.228.182.62
3 209 ms 115 ms 114 ms 145.236.8.249
4 128 ms 146 ms 174 ms lo1.lsc0-szeged.matav.net [145.236.225.60]
5 275 ms 255 ms 251 ms lsc2.matav.net [145.236.225.16]
6 345 ms 322 ms 257 ms lsc1.matav.net [145.236.225.11]
7 184 ms 168 ms 173 ms core1.matav.net [145.236.225.5]
8 150 ms 161 ms 167 ms a6-0-0-2.border2.matav.net [145.236.244.17]
9 316 ms 320 ms 320 ms dtag-if.matav.net [145.236.246.10]
10 186 ms 156 ms 170 ms INXS-gw2.M.net.DTAG.DE [194.25.6.246]
11 522 ms 169 ms 186 ms 194.25.6.30
12 186 ms 191 ms 188 ms demun101-tc-r6-0.ebone.net [213.174.68.213]
13 171 ms 167 ms 174 ms atvie102-tc-p2-0.ebone.net [213.174.71.69]
14 176 ms 173 ms 176 ms atvie101-tc-p2-0.ebone.net [213.174.70.225]
15 238 ms 322 ms 317 ms 195.158.245.46
16 153 ms 142 ms 133 ms 194.88.32.170
17 255 ms 323 ms 322 ms 194.88.32.178
18 217 ms 187 ms 184 ms index.hu [217.20.134.241]
Hello egy kis adalék! Ha valaki nem találkozott volna eme tájékoztatóval.
Tisztelt Előfizetőnk!
Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét fejlesztésről számolhatunk be.
Mint bizonyára Ön is tapasztalta, megváltozott társaságunk www.emitel.hu
címen elérhető honlapja. A változás több ponton érintette az oldalt.
Igyekeztünk a kor követelményeinek megfelelő és a társaság arculatával
összeegyeztethető, igényes kivitelezést megvalósítani, kellemesebb
színeket,
több mozgalmasságot vinni megjelenésébe.
Fontosnak tartottuk, hogy a különböző típusú böngészőkben közel azonos
minőségben lehessen megjeleníteni.
A szerkezetben is változtattunk.
Külön részt nyitottunk az Ön számára:
-Előfizetőinknek: itt elérheti forgalmi statisztikáit, megváltoztathatja
jelszavát, és az új Internet szolgáltatásokról tájékozódhat.
-HelpDesk: az oldal tartalmazza a szükséges beállításokat, a telefonos
ügyeletet, néhány gyakori kérdést (nem csak Internet témában) és a
leggyakrabban észlelt hibák elleni tanácsokat.
A lap alján "Iránytű a honlaphoz" címmel elérhető a honlap
tartalomjegyzéke.
Mindig megtalálhatja külön kiemelve az akciót, újdonságot, jelen esetben
ez
a Szolid csomag.
A hatályos Üzletszabályzat teljes terjedelmében elérhető.
Minden szolgáltatásnál igyekeztünk külön megjelölni a kapcsolattartót,
az
illetékes munkatársat, akihez kérdéseivel, észrevételeivel fordulhat.
Műszaki okok miatt sajnos pillanatnyilag még nem elérhető két új
szolgáltatásunk, a hírlevél és az Internet tanfolyam. Előbbinél
szolgáltatásonként lehet majd e-mail hírlevélre feliratkozni. A
tanfolyam
oldal pedig tartalmazza majd egyfelől a személyes oktatások helyszínét,
időpontját, a jelentkezés módját, másfelől egy kis online tanfolyamot
indítunk az Internet használatról, amihez a résztvevő e-mailben kapja
meg a
"tananyagot", és ezen az oldalon töltheti ki a tesztet, ellenőrizheti
tudását. A tanfolyam elvégzőjének apró ajándékkal is kedveskedünk majd.
A két új szolgáltatás indulásakor tájékoztatni fogjuk, de addig is
javasoljuk, hogy látogasson el oldalunkra. Reméljük, az új változat
elnyeri
tetszését, és mindig megtalálja az Ön számára fontos, aktuális
információkat.
Szintén folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatás műszaki hátterét, hiszen
hónapról hónapra jelentősen nő előfizetői táborunk és ezzel együtt a
felcsatlakozások száma, a továbbított adatmennyiség. Célunk, hogy Ön a
lehető legjobb minőségben kapcsolódhasson a világhálóhoz.
Köszönjük eddigi bizalmát, és reméljük, továbbra is segíthetünk Önnek az
Internetezésben.
Üdvözlettel:
Emitel Távközlési Rt.
*****************************************************************
Az Ön levelét az Emitel RT vírusellenôrzô rendszere átvizsgálta.
No kérem szépen a fa ügy megoldódott, vihar kidöntötte, szerencsére senkinek nem esett baja! (remélem)
Kíváncsi vagyok, mikor szállítják el?
Elég baleset veszélyes az út mellet fekszik!
Kéthete szóltam a sövényíró dolgozóknak, olyasmit mondtak, hogy keresek meg egy hölgyszemélyt és annak szoljak!
Úgy tűnik, hogy dolgozok nincsenek beszédviszonyba a főnökükkel!
Microsoft(R) Windows 98
(C)Copyright Microsoft Corp 1981-1998.
C:\WINDOWS>tracert index.hu
Útvonal követése a következőhöz: index.hu [217.20.134.241]
legfeljebb 30 ugrással:
1 172 ms 125 ms 111 ms 195.228.182.29
2 113 ms 111 ms 109 ms 195.228.182.62
3 156 ms 183 ms 136 ms 145.236.8.253
4 678 ms 150 ms 122 ms core0-szeged.matav.net [145.236.225.247]
5 161 ms 135 ms 179 ms border1.matav.net [145.236.225.2]
6 147 ms 142 ms 340 ms bix.index.hu [193.188.137.49]
7 201 ms 138 ms 128 ms index.hu [217.20.134.241]
Tisztelt Oszibá
Nekem osztálytársam volt. Mikor halt meg. Borzasztóan sajnálom, magamnak is megmagyarázhatatlan ok miatt mindig együttéreztem Vele, pedig nem tartoztunk - kölcsönösen - egymás baráti körébe.
Kedves Mijo!
Mi előtt a bunkóságot emlegeted légyszi néz a tükörbe!
Nem ártana, ha időnként saját magad is ellátnád jó tanáccsal és meg is, fogadnád.
Kár, de úgy emlékszem, hogy a csendőrség intézményét elég régen megszüntették. (felénk)
Rendkívüli Önök Kérték az RTL Klub műsorán
[január 3. 19:19 - Pir0ska]
Grespik László"Egy normális, humánus, emberi hangnemű műsort szeretnék."
Műsorváltozás lesz ma este az RTL-en. A 20:25 - től kezdődő Csíííz helyett a TV vezetősége egy Rendkívüli Önök Kérték-et fog sugározi. Az előzetesből megtudtuk, hogy egyetlen néző óhaja lesz teljesítve, aki nem más mint Grespik úr. A kívánság a tegnapi békéltető tárgyaláson már elhangzott: "egy normális, humánus, emberi hangnemű műsort szeretnék." A szórakoztató adásban az Örömóda, a Szeressük egymást gyerekek, a Nincs ami jobb a szeretetnél és a Szeretni bolondulásig című művek hangzanak majd el Hernádi Judit, Havas Henrik és Verebes István előadásában. A műsorszerkesztők azonban fontosnak tartják jelezni, hogy szombatonként továbbra is eleget tesznek annak a nagyszámú nézőseregnek is, akik a humoros, élcelődő, jó hangulatú, spontán műsorok kedvelői.
Mostani pénzszállító autórablások is gyanúsak. Rablok jó tájékozottak (nem véletlen)
Ha ilyen balfácánok a kísérők, akkor kár költeni drága autóra, vihetnék harci Trabanttal + vízi pisztollyal.
Urak, amire tegnap nyújtott lehetoséget az Emitel, az egyenlo a rakás szarral ....., és még csak egy nyamvadt elnézést kéro levelet sem képesek küldeni :((( !
Tisztelt EMITELES URAK nem tudom mi okból, szakad meg a vonal az utóbbi időben.
2001, 01, 20. kb. 19, 55-töl az alábbi szöveget ismétli a gép.
((„Nem lehet kapcsolatot létesíteni.
Tárcsázási kísérlet: 1 / 5.
Tárcsázás...
Nem lehet kapcsolatot létesíteni.” ))
Fenomenális szórakozásnak nem lehet mondani.
Szeretem, volna érdeklődni a 79/499-088 számon, 19, 30-tól, de foglaltat jelzet, (79/444-507 szintén foglalt volt) majd sikerült vonalat kapnom a 06/80-864-357-es számon itt közölték, hogy vonalak zsúfoltak. Végül is meg vigasztaltak, hogy hamarosan lesz bővítés.
Általányt fizető ügyfél lévén szeretném tudni, miért adnak el jóval több vonalat, mint amennyit ki tudnak elégíteni.
Javaslom a tisztelt szolgáltatónak, hogy a következő havi díjnál vegye figyelembe a túl zsúfolt napok számát és vonja le a díjból.
Szerintem pofátlanság olyan dologért pénzt beszedni, amit nem szolgálunk meg.
Lehet, hogy ez a legújabb privatizációs pénzrablás
2001, 01, 20. / 20: 50 Nem lehet kapcsolatot létesíteni.
Fojt: Ma délelőtt beszéltem klub ügyben az illetékes hölggyel, és abba maradtunk, hogy megvárjuk Szegedről napokban érkező tájékoztatót. Hétfőn folytatjuk .
Fojt. Ma kétszer voltam a szigeten, de nem találtam senkit.
Majd több órás nyomozás után sikerült megtudni a gondnok címét telefonszámát, de a telefont nem vették fel.
Holnap folytatom.
Fiuk minap folyamán személyesen felkeresem az illetékes helyi klub felelőst a szigeten és kedvező megállapodás esetén, hívom a szegedi Financiát. (fojt. köv.)
Bocs, de ez most nem igazán világos ...., na persze, mert hiszen fekete van írva ......??
Nekem több alkalommal is volt már részem ebben az élményben, de nem vettem észre magamon ilyen jelenséget :( !???