én konkrétan gmailről meg freemailről sem tudok irni semmilyen freemailesre mert nem letező emailcimet dob...:D előtte 20 percel arról kaptam levelet.. ötlet?:D
Nem, 06.08 simán ment, nem volt gond, azóta küzdök az ügyiogyi szolgálattal, de eredmény 0. Természetesen már gép, más ip, minden meg volt. Azért kérdezem, ha esetleg valakinél menne a gmail pop3.freemial.huimport és smtp akkor írja már meg a beállításokat. A freemail-t csak a sok szemét miatt tartom, vírusírtó nincs a gépen (teljesen felesleges, nem ma kezdtem az ipart).
Valakinek van megoldása vagy esetleg tud valamit PC-s gmail (Mobil Gmail érdekes módon azonnal kapcsolódik automata beállítással) kapcsolódáshoz? Amit az ügyfélszolgálati cica vissza ír sablon szöveget 'Kérjük, adja meg az alábbi adatokat a kliensében: SMTP beállítása: A kimenő levelek (SMTP) kiszolgálója:' bla-bla az természetesen nem megy. Többszöri baszogatásra sem érkezik válasz, csak a fenti duma.
Ui.: és igen, megpróbáltam a mobil által visszaadott beállításokkal, de AUTH authentication faled.
Remek ez az új arculat. Eddig a Mypal böngészővel legalább meg tudtam nézni a leveleket. Az új verzió óta viszont nem. Ezt is sikerült elbaszni. Nem kicsit, nagyon.
Na, már adják a hülyét. Írták küldjek képet a hibaüzenetről, meg a fiók beállításairól. Na ja, ha csak úgy napközben magától elbaszódik, biztos hozzá piszkált valaki, még csak véletlenül sem náluk keresendő a hiba. Ezek nem változtak semmit.
Üdv. Nekem konkrétan semmilyen email nem érkezik meg a freemail fiókba.Egy ideig bombáztak a sok spammal,csaló levelekkel.Egyszer csak megállt,és azóta semmi.
Megint nem megy a POP3-as letöltés. Webről nyögvenyelősen be lehet jutni, de azért mégis na. Belépek webről, hogy megnézzem van-e levél. Míg nem jöttem rá, hogy megint szar, azt hittem nincs új levél. Hát volt, három is. Webről csatolmány letölt, feldolgoz, levelező programmal visszaküld. A küldés legalább működik. Pontosabban tőlem elmegy, de hogy a címzett megkapja-e, azt nem tudom. Az új webes kinézet meg egyenesen undorító. Én sem értem mi a retkes picsáért kell állandóan átvariálni. Egyszerű, áttekinthető volt. Most meg minden máshol. Még jó, hogy csak akkor használom webről, ha valami gubanc van a POP3-al.
Már megint miért kelet megváltoztatni a freemailt? Nem kértem, ahányszor rákérdezett a kipróbálásra, a NEM válaszát adtam! Most át van állítva, ami nem működik megfelelően, átláthatatlan, és nem érkeznek a leveleim a mappába. Ha valami beválik, azt önként kell megváltoztatni! Kérem az előző freemail felületet visszaállítani! Andi 1960
Milyen érdekes, hogy nálam ilyen probléma, sosincs! De, ez a még újabb felület, rosszabb, mint az előző!! Annál volt egy buborék-os ficsőr, ahol mutatta a levél tartalmának, egy részét. Az jobb volt másban is, mint ez. A Promóciók/Közösségi mappák "részben" megszűntek, a "Beérkezettek" alatt van, külön-külön fülön.
A levelezés betöltése, az amúgy is egy ideje lassú, mióta a jó régi felületet (2019 előtti vagy mikori már) megszüntették. Van lehetőség menedzselni, a biztonságosnak tartott eszközöket, a "Biztonság" fülön. (Honnan lépkedtél be és mikor, stb...) Ha, egy levélre válaszolni akarsz, akkor egy külön fülön, jobboldalt teszi ki az ablakot, ahol írhatsz levelet, asszem a Gmail webes felülete is valami hasonlóképpen néz ki. (HTML-esben használom, az jobban bejön nekem.) Valahogy így néz már ki, a Freemail alatt is: https://www.youtube.com/watch?v=0bIp03cQhhw
Bár ez így nekem kényelmetlenebb. Jobb, ha az egész képernyő nagyja rendelkezésre áll, pláne ha sokat írok!
Kabaré amit művelnek... Pár nap után egy órája beléptem, erre megint megváltozott a felület, mire megtaláltam a válasz funkciót egy levélre, megőszültem. Azután mappák között akartam váltani, azóta csak levelezés betöltése folyamatban és csak teker az oldal...
Nálam Bluemail kliens van a Telón de ezt dobja: "szinkronizálás nem sikerült felhasználói neve vagy jelszava (3010) email szerver visszaküldve :AUTH authentication faled" De azóta se akar semmit csinálni ...
Én is "küzdök" december eleje óta. Amikor írtam nekik, egy tök más kérdésre válaszoltak, amikor ezt jeleztem, akkor meg egy semmitmondó válasz érkezett.
"
Kata [freemail] ügyfélszolgálat ([freemail])
2023. jan. 13. 11:45 CET
Kedves ..., Köszönjük jelzésed! A leveledben említett probléma rendszerünkben hibajavítás alatt áll. A probléma megoldásáig szíves türelmed kérjük. Sajnáljuk az ebből adódó kellemetlenségeid!"
Azóta semmi.
A gmailben jön ez az üzenet, akármit csinálok: "„The other server sent messages in the wrong order. Please contact your other ...”
Korábban egyébként simán a levelek továbbítása volt beállítva évekig, ez érdekes módon 1-2 levéllel működött, de a többséggel nem. Muszáj belépnem és ott olvasnom a leveleket...
Kedves Felhasználónk! Kérjük, adja meg az alábbi adatokat a kliensében: (mobilon szükséges az SMTP + az IMAP) SMTP beállítása: A kimenő levelek (SMTP) kiszolgálója: smtp.freemail.hu A Fióknévnél az email cím megadása szükséges. A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges. Port: 587 (STARTTLS támogatással) + Az IMAP kliens beállítása (ajánlott) A bejövő levelek (IMAP) kiszolgálója: imap.freemail.hu A Fióknévnél az email cím megadása szükséges. A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges. Port: 143 (STARTTLS támogatással) A POP3 kliens beállítása A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu A Fióknévnél az email cím megadása szükséges. A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges. Port: 110 (TLS támogatással) Ha a fenti adatok megadását követően sem éri el a leveleit a kliensen keresztül, kérjük, ellenőrizze, hogy a Beállítások/ Levelezés menüpont alján igenre állította-e a kliensek engedélyezését.
Végül az én fő fiókom is elérhetővé vált. Azt válaszolták, hogy spam tevékenység miatt volt letiltva. Akkor lehet, hogy feltörték? De szerintem emellett volt más is. Tavaly ősszel, év végén vettem észre, hogy egyes leveleimet nem tölti át a gmail-be. Úgyhogy, voltak vele gondok. Most meg még ez az általános üzemzavar is.
Mindegy, most már hanyagolom. Meg nem szüntetem, mert sok helyen ezt adtam meg. De lassan, fokozatosan mindent átírok a gmail-re. Ami regisztrált weblap elém kerül, ott is átírom, ahol csak lehet.
Ma én is úgy voltam vele, hogy felhívom őket, ha nem tudok bejelentkezni.De csodák csodájára sikerült.Mint ahogy lentebb olvastam, akkor dolgoznak a problémán, csak lehet egyeseknek később sikerül majd visszaállítani.Bár amikor én küldtem nekik emailt(hétfőn), a másodlagos email címemre még semmi sem jött eddig.Azért elvárná az ember, hogy megírnák mi a helyzet.Főleg hogy több mint 10 éve használom.
Vagyis, most megpróbáltam. A "fő" fiókom kivételével az összes többire be tudok lépni. Csak arra nem. Bejelentkezési kísérletkor a következő üzenetet kapom:
"Felfüggesztett fiók. Kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat."
Ami a legviccesebb: még írni sem tudok nekik onnan. Na, mindegy, bármi is lesz, mennek. Az még rendben, hogy egy rendszer pár órára vagy max. egy napra kifekszik, de ez már 14-e óta tarthat. Legalábbis, akkorra írta a legutolsó sikeres bejelentkezésemet.
Sehogy. Tegnap felhívtam őket. Annyi derült ki, hogy nem szűntek meg, dolgoznak a probléma elhárításán. Külföldön vagyok, innen még most sem elérhető. Azt monndták, tudnak róla. Ha minden jól megy, egy hét alatt meg is oldódhat. Köszönöm, de akkor velük mostantól befejeztem. Átállok a gmail-re.
"Felfüggesztett fiók. Kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat."
Annyi a haladás, hogy ezt most már egy másodperc alatt kiírja, nem öt perc után, mint tegnap.