Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.05.28 0 0 15059

Pic or didn't happen.

Előzmény: kisqKta (15058)
kisqKta Creative Commons License 2019.05.28 0 0 15058

Köszönöm a tippeket.

Újabb érdekes kérdésem volna.

A CC váltó tipikus problémája a hátramenet kapcsoló villa elgörbülésének vagy eltörésének.

Erre már találtam is egy angol céget aki gyárt erősített változatot.

https://www.hillengineering.co.uk/reverse-levers/rl-01-reverse-lever-355-360-575m-cambiocorsa

Viszont nekem a befogadó műanyag klipsz is törött, amelyre nem találok alternatív megoldást.

Nincs valakinek egy amelyet lemásolhatok egy 3D nyomtató segítségével? vagy egyéb ötlet.

 

Ajtó gumitömítés is érdekelne, ha erre is van más olasz márka/típus megfelelője vagy esetleg a gyártója azt is megköszönném.

 

Üdv

qKta

 

 

lowdesertpunk Creative Commons License 2019.05.26 0 1 15057

Alternativa lehet a Merci SL R230 potkereke, osztokor modositoval. Angol forumon reszletesebben: https://www.sportsmaserati.com/index.php?threads/4200-gs-alternative-space-saver-from-a-mercedes-sl-r230.10671/

Előzmény: maseratisti (15056)
maseratisti Creative Commons License 2019.05.22 0 0 15056

Az új ár kb 1000 euro, a komplett cuccra, de ahogy látom készleten pld eurosparesnél sincs, rendelniük kell a gyártól. Bele kell még kalkulálni az átfutási időt, meg a szállítási díjat ami szintén lesz vagy 200 euro.

 

https://www.eurospares.co.uk/parts/maserati/4200-spyder-2004/brakes-wheels/spare-wheel-and-equipment-optional-21253

 

Két megoldás van. Bemész (felhívod, e-mailezel) a Maserati Wallis szervizbe, és rákérdezel mennyiért, és mikorra hozzák.

 

A másik hogy a eurospares bont is maseratikat, és 2004-est ugyan nem, de bontódik náluk 2003-as spyder.

https://www.eurospares.co.uk/cars-breaking-for-spares/car/172

ebben az esetben viszont jól gondold át mi kellhet még mert az egy pótkerék vagy egy jó nagy doboznyi alkarész is kb ugyanannyiért jön házhoz.

 

Esetleg külföldi bontott alkatrészes oldalak...

Előzmény: kisqKta (15055)
kisqKta Creative Commons License 2019.05.19 0 0 15055

Remek nagyon szépen köszönöm. 

Alkatrészek - eredeti/bontott terén hol-kinél tudok érdeklődni?

 

Sürgősen szükségpótkerékre volna szükségem az emelővel együtt, mivel hiányzik a viszgához, illetve kisebb-nagyobb hiányosságok is vannak. 

Skyhook rendszerre van doktor magyarországon? néha belejez az óracsoporton. 

 

Üdv

qKta

Előzmény: maseratisti (15054)
maseratisti Creative Commons License 2019.05.16 0 0 15054
Előzmény: kisqKta (15053)
kisqKta Creative Commons License 2019.05.16 0 0 15053
Köszönöm szépen. Esetleg használati útmutató is van valahol?
Előzmény: maseratisti (15052)
maseratisti Creative Commons License 2019.05.16 0 0 15052

Általános karbantartós Coupe, spyder ugyan az:

http://workshopmanual.com/doc/d293-m138-coupe-workshop-manual/read?page=1

(bal oldalon odagörgetsz ami érdekel mert mindig csak két oldalt nagyít ki)

 

Robbantott ábrák és alkatrész cikkszámok, árak:

https://www.eurospares.co.uk/parts/maserati/4200-spyder-2004/

 

Komolyabb melóra meg szerviz...

Előzmény: kisqKta (15051)
kisqKta Creative Commons License 2019.05.16 0 0 15051
Sziasztok,

2004-es Spyderhez van esetleg valakinek irodalma bármilyen nyelven elektronikusan?
Köszönöm előre is.

KisqKta
Lajesz1 Creative Commons License 2019.04.04 0 0 15050

Szevasz Napoleon Solo!

 

Ha 2009-est keresel, akkor vedd meg az enyém (QP S, 2009.09.hó). Én idén épp "fiatalítást" tervezek, vagy egy 2012-13-as QP GTS-re, vagy egy GranTurismo S-re.

Üdv,

 

Lajesz1 :)

 

Előzmény: Napoleon Solo (15048)
lowdesertpunk Creative Commons License 2019.03.29 0 0 15049

> Illetve csak márkaszervíz jöhet szóba?Csak gyári gép tudja olvasni?

 

Itthon szerintem markaszervizen kivul nem talalsz senki mast aki tudja olvasni. Alap OBD-n keresztul elerheto funkciokon tul a lenyegi reszekehez (kuplung, stb.) vagy gyari SD2 / SD3 rendszer kell hozza ami tobb 10K USD, vagy alternativakent Leonardo / Galileo rendszer aminek szinten borsos ara van. Raadasul a kezdeti dij utan eves dijat is kotelezoen fizetni kell frissitesekre.

Előzmény: Napoleon Solo (15048)
Napoleon Solo Creative Commons License 2019.03.26 0 0 15048

Szervusztok,

 

  A német prémium szegmens megunva,úgy döntöttem,hogy ismét kiélem az itáliai termékek iránti vonzalmamat s vásárlok egy Quattroporte V-öt,már a Facelift verziót,2009-ből. Rá is akadtam a megfelelő jelöltre,de mint Lajesz1 típustárs is nagyon jól mondotta,a használt autó vétel fokozott körültekintést igényel s ez nagyon elgondolkodtatott. Itt jön a képbe az alvázszám szerinti leinformálás az autó előélete kapcsán,ami a felszereltségen túl,az autón elvégzett inspekciókat is feltárja kronológiai sorrendben. Na most,ami számomra megdöbbentő, a hivatalos márkaképviseletnél nincs erre mód(Wallis),mivel tájékoztatásuk szerint a Maserati rendszerében nincs lehetőség a szervíztörténet lekérésére,tekintve,hogy csak a garanciális beavatkozásokat rögzítik. A szervízhistória könyv szerint 2013 tavaszán szakad meg a Maseratinál,onnatól egy komoly bajororszågi luxusautó kereskedés és szervíz végezte a gondoskodát,de nem márkaszervíz. A Maseartinál elvégzett szervizek kapcsán egyeztettem a könyv szerint bejegyzett szakszervízzel,visszaigazoltak,minden rendben volt.

A bajor szabadszervíz viszont azóta csődbe ment,így nem tudtam őket megkérdezni. Hozzáteszem az autó műszaki,mind esztétikai állapota nem ad rossz érzésre okot,de alapos emberként szeretnék minden lehetőséget kizárni.

  Lajesz régebbi hozzászolása alapján idézem:" a legmegnyugtatóbb az autó  elektronikája,ami a szervizek alatt a diagnosztikai számítógépen keresztül szigorúan a gyári szerverrel kommunikál." Ezt hogy kell elképzelni? Mert ebből az a benyomásom,hogy egy márkaszervízben végzett diagnosztika minden további kétkedésnek elejét veszi.Illetve csak márkaszervíz jöhet szóba?Csak gyári gép tudja olvasni?Mert több BMW-mből kiindulva sajnos nincs jó tapasztalatom a márkaszervizekkel,nem örülök mikor pénzeszsáknak néznek. Köszönöm annak aki végigolvassa s előre is köszönöm a szíves észrevételeket.

maseratisti Creative Commons License 2019.02.23 0 0 15047
aeromukodj! Creative Commons License 2018.12.11 0 0 15046

Sziasztok, a magyar maseratis élet hol zajlik mostanában, hova költözött erről a fórumról?

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.27 0 1 15045

Azt csak biztonsági tartaléknak raktam fel - hátha egyszer még összehoz a sors vele véletlenül ;). Nem szeretnék akkor sem felkészületlen lenni !

Amúgy csak azért raktam fel mellé, mert ezek vannak az elektronikai szerelési könyvben párosítva és akkor már mindkettőt kimásoltattam belőle a sarki fénymásolós műhellyel. Már amikor először megpillantottam pár hónapja kézbe véve a szerelési könyvet, akkor azonnal megfogadtam, hogy ezt a két rajzot kirakom a falra az új műhelyben, mert tetszik. 




Előzmény: maseratisti (15044)
maseratisti Creative Commons License 2018.08.27 0 0 15044

Azért nyugtass meg hogy a baloldali röntgenrajz nem célzás, és a  Thema 8.32, a Beta Coupe, meg a QP IV V8 mellé nem veszel a nyakadba egy ghibli felújítást is :-)

Előzmény: Törölt nick (15043)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.27 0 1 15043

Az utóbbi hetekben alakítgatom ki az új autós műhelyem - amiből a bele illő dekoráció sem maradhat ki :) ..

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 0 0 15042

Mi a XX. ker Vörösmarty u 47. szám alatt található vízpumpa felújító idős szakival újíttattuk fel a QP V8 vízpumpáját. Jó szívvel tudom ajánlani, mert jó munkát végzett és harmad annyiért, mint amit a vizpumpa.hu-s cég mondott rá előzetesen. Mondta, hogy semmi különleges alkatrészt nem talált benne, polcon volt neki a hozzá szükséges összes alkatrész cikkszámra egyezően - nem értette, hogy mi kerül ennyibe a neten ezeken a vizpumpákon :).. 

Nincs fent a neten, sem mobilja - csak vezetékes és délelőtt elérhető: 283 2183

Előzmény: GHIBLI II (15041)
GHIBLI II Creative Commons License 2018.08.26 0 0 15041

Üdv.

Nincs véletlenül valakinek víz pumpa elfekvőben? V6-hoz.

GHIBLI II Creative Commons License 2018.07.25 0 0 15040

Hali!

Esetleg valakinek 6-os Getrag váltó nagyon kevés futással?

SpyderSanyi Creative Commons License 2018.07.05 0 0 15039

Üdv. újra mindenkinek!

A hétvégi alfás megmozdulásra terveztek menni?

Ha igen, akkor már lassan szervezkedni kellene egy esetleges közös utazásra.

Indulás a régi jól megszokott balatoni úti shell töltőállomásról?

shami Creative Commons License 2018.06.14 0 0 15038

Nekem tetszik a playlist :-)

Előzmény: maseratisti (15037)
maseratisti Creative Commons License 2018.06.13 0 0 15037

Lehet hogy majd még választhatsz is mi szóljon :-)

mc12

granturismo mc

biturbo v6, v8

szívó sor 6, sor 4, v8

kis grofó, vagy lagzi Lajcsi  :-) :-) :-)

Előzmény: shami (15035)
maseratisti Creative Commons License 2018.06.12 0 0 15036

Majd lejátszák hangszóróból :-( Villanyautónak jövőre már úgyis kéne hangot kiadnia :-) s akkor már inkább egy 205f hangja szóljon a hangszórókból, mint fehérzaj :-)

Előzmény: shami (15035)
shami Creative Commons License 2018.06.12 0 0 15035

A gyárban megtalálták a szekrény mögött az Alfieri koncepciót.  Ez persze nem baj.  A baj az, hogy most villanymotort akarnak bele szerelni és fő céljuk, hogy a Tesla gyorsulását (vmivel több mint 2 mp 100-ra) megverjék és 2 másodperc alá szorítsák...

 

Szép és milyen lesz közben a hang? 

Hang?  Milyen hang?

shami Creative Commons License 2018.05.15 0 0 15034

Kösz!  Megkaptam, jelentkezek!

Előzmény: Lajesz1 (15032)
shami Creative Commons License 2018.05.15 0 0 15033

Halló!  Vártunk Nadapon :-)  Most meg várom az emailedet ...

Látom, a legközelebbi találkozót Salgótarjánban kell tartanunk  -  ha a hegy nem megy Mohamedhez....

 

Balázzsal már leveletünk a honlap ügyben, remélem sikerül visszaállítani.  Ha nem, akkor vagy csinálunk másikat vagy pedig egy záért csoportot hozunk létre Face-en.

Előzmény: maseratisti (15031)
Lajesz1 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 15032

Szia Attila!

 

Részemről minden támogatva, címemet elküldtem az il Topolino-ra.

Köszönöm.

 

Üdv.:

 

Ricsi

 

Előzmény: shami (15030)
maseratisti Creative Commons License 2018.05.13 0 0 15031

Tök jó :-)

 

Nyilván igen, annak ellenére hogy szerintem működőképes autóm az idén se lesz kész, mert az egyéb sürgősebb melók miatt rohadt lassan haladok :-)

 

Klubos honlapot nem állítjuk vissza? Mire összeállt, meg kezdett fasza lenni, pont addigra fogyott el a klub, meg a lelkesedés :-(

 

Többi e-mailben :-) 

Előzmény: shami (15030)
shami Creative Commons License 2018.05.13 0 0 15030

Kedves Mindenki!

 

A nadapi, szűk körű találkozón a megjelentekkel megállapodtunk, hogy visszaállítjuk a Magyar Maserati Club formális tagságát, valamint, hogy a további tagsok toborzása és a márkával való szorosabb együttműködés érdekében felveszem a kapcsolatot a Wallis Maseratival.

 

Az utóbbi megtörtént, Nagy F. Béla üzletágvezetővel sikerült találkoznom és örömmel vettem, hogy nyitott volt az együttműködésre.  Abban maradtunk, hogy kis lépésekben haladunk, elsőnek egy rövid ismertetőt küldök a klubról, valamint egy belépési nyilatkozatot.  Kölcsönösen megjelentetjük honlapjainkon a másik linkjét (ehhez persze újra kell éleszteni a weblapunkat).  Közösen összeállítunk egy éves programot néhány előre tervezett találkozóval, amelyben lehet a Maserati Wallis által szervezett esemény.

 

A Clubot illetően a legsürgősebb feladat a tagsági viszony megújítása.  Ehhez kérem szépen egy rövid e-mailben, telefonon, sms-ben jelezzétek nekem a szándékot és küldök nyilatkozatot.  Ha tudtok valaki, aki érdeklődne, szívesen küldök annak is.  Javaslom a tagdíjfizetés visszaállítását, mértéke havi 1000 Ft, évi 12 000 Ft lenne.  A tagdíjből közös rendezvényeinket lehetne szponzorálni, cluibos pólót stb. csináltatni  -  ez Tőletek függ.

 

Elérhetőségeim:  Horváth Attila,  horvatha@hdkft.hu, 30 9494 364

 

ÜDV!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!