Az eddigi legdurvább dolgok:
- Miután kétszer rászóltam, hogy nem a kérdésre válaszolt, lecsapta a telefont.
- Kért egy kis türelmet, majd másfél óra(!) "zenehallgatás" után bontottam a vonalat.
- A bejelentésemnek 5 nappal később semmilyen nyoma nem volt, én nem is hívtam a 1212-t!
Mindenkinek felhívom a figyelmét arra, hogy a 1212 NEM ügyfélszolgálat, tulajdonképpen a MATÁV-nak nincs is ügyfélszolgálata, hiszen személyesen semmilyen mód nincs arra, hogy illetékes foglalkozzon bármilyen üggyel.
A 1212-vel történt bármilyen beszélgetésnek az ügyfélnél nem marad nyoma, így később a beszélgetés és annak tartalma nem bizonyítható.
A vonal túlvégén ülő is ember(?), így tévedhet, elírhat, elfelejthet valamit, így egyáltalán nem bizots, hogy a felé intézett kérés/bejelentés/reklamáció rögzítése a beszélgetésnek megfelelő módon történik.
Mindent összevetve: az az egyetlen biztos dolog, ha mindent papíron ad be az ember egy MatávPont-ban, és az eredeti másolatának minden oldalát aláíratja és lepecsételteti, hogy átvették, esetleg az Ügyfélszolgálat később még az anyját is letagadja, ha már (mint ahogy megtörtént velem) a tértivevényes levél átvételét is.
(Jelen pillanatban a 1212 egy hibás adatrögzítéséből kifolyólag négy havi számlámat reklamálom, kb. 300ezer Ft-os túlszámlázás miatt, most már nem a 1212-n)
tudnak egyáltalán arra válaszolni ami engem érdekel?
mindig adnak egy 0680-as másik számot, amin egy "sokkal" hozzáértőbb ember válaszolgat. hmm, egyébként a kedvesség az stimmel. mivel egyéb gondjaim nem a 1212vel kapcs. inkább nem leszek off.
Azon ecceri alkalommal, amikor dolgom támadt velük a minap (számlareklamáció+szolgáltatás módosítás) borzasztóan kedves volt a hölgy és főleg hatékony! Aranyos volt, előzékeny, segítőkész, el is intéztünk mindent! :)))))))