Keresés

Részletes keresés

count_zero Creative Commons License 2000.12.11 0 0 16
De a védelmi cuccok nagyon jók a Renegadesben.. Szinte csak Engineer vagyok, ha azzal nyomom. :) Tök jó, amikor jönnek a nagy batár Heavyk, azt néznek nagyot a tripla force field láttán :)))

Hát, ha én zászlóért megyek, akkor alapból odaküldök egy discet, csupáncsak a biztonság kedvéért. :)

Jah, scriptjeim időnként elszállnak... miért lehet? Pl a vásárlóscriptem inventory station helyett mindig stealthHPCpackot vesz. Ki érti ezt??? :))

Előzmény: KOma (14)
Lee_ Creative Commons License 2000.12.11 0 0 15
Na ez nekem rohadtul tetszik az alapjan amit itt pampogtok. Csak azt mondjatok meg mostmar, hogy honnan lehet letolteni??? :)
KOma Creative Commons License 2000.12.11 0 0 14
> mert egyetlen könnyűpáncélos csákó el tudja vinni a zászlót, úgy, hogy utolérni is lehetetlen...

ez azert nem egeszen igaz, mert egyetlen slide-olost konnyu megallitani az aknakkal. siman le lehet szedni egy akarmekkora sebessegu slide-olost, ele kell dobni egy aknat, es a megfelelo idoben beleloni egy disc-kel.

>Semmi nagyarányú támadás, semmi összmunka...

ha majd jatszol egy nagy klan ellen, akkor eszreveszed, hogy egy slideolos semmi, de ha mondjuk egyszerre harom iranybol jonnek akkor mar valami, es fontos az idozites, mert egyetlen masodperc hiba, es lottek az egesz tamadasodnak....

>. Amikor IGAZÁN szükség lenne APCre
Ebben viszont teljesen igazad van, a jarmuvek nagyon hasznalhatatlanok, ezen remelem javitanak a t2-ben...

>Renegadest
En nem szoktam es nem is szeretek jatszani a renegadessel, mert szerintem ertelmetlen lovoldozes az egesz, es nincs benne semmi csapatmunka...

KOma

Előzmény: count_zero (13)
count_zero Creative Commons License 2000.12.11 0 0 13
Hm.. hát slideról annyit, hogy igy a csapatjáték nullára redukálódik, mert egyetlen könnyűpáncélos csákó el tudja vinni a zászlót, úgy, hogy utolérni is lehetetlen... Semmi nagyarányú támadás, semmi összmunka... Egyetlen jól irányzott slide... Nincs idő a mapek elején védelmet épiteni.
Szerintem te már túl régóta jáccol, túlságosan megszoktad a mostani rendszert, hogy lásd mi lehetne slide nélkül. Amikor IGAZÁN szükség lenne APCre... vagy a heavyknek nagyjából együtt kéne mozogni a lightokkal, hogy legyen némi mozgékony védelmük (mert ugye igy elsuhan mellettem, hogy azt sem mondom: hittyenrelieshuenta! ;)) Szóval ez a rendszer igy nagyon gáz... Csak gondold végig... Alapban ez egy bug, nem? Véletlenül benne maradt. Valaki rájött, gyorsan irt rá scriptet, és utolérhetetlen sebességre lett képes... Mire a hir eljutott a készitőkig, már annyi ember használta, hogy nem merték kivenni. Szerintem ez a helyzet. És nem tesz jót a játékmenetnek.

Az NGI Renegades 4.0 #1, a Fragfactor One amin jáccani szoktunk. Ezekre 100-150 körüli a pingem egyetemi hálóval. Vannak nekem jobbak is, pl a tribes.hu ra 7 (!!!), a SCHneemannra 30-50 körüli.

Jah, akkor a Renegadest is kritizálom picit.
Ami jó benne azok a lepakolható turretek, falak, erőterek, sokféle cucc meg a sok hasznos hátizsák, pl Cloaking Device.
Ha csak ennyi lenne, azt mondanám, OK, baromi jó, DE a fegyverek NAGYON kiegyensúlyozatlanok, ismét csak az "egyedül bemegyek a bázisra, szétb@szom az egészet, azt ha valaki respawnol, azt lelövöm a pics@ba" módszer megy. Több halál és vagy 3 perc megy rá, mire egyetlen Shield Packos Vulcanos meg Mortaros Defendert kitakaritsunk a bázisról. (Hozzátéve, hogy ha nem lehetne slideolni, akkor a Defender félútig sem jutna, annyira tetűlassú) Új sniperpuska, lövés nem látszik, Mercenaryt egy lövésből öl, tűzgyorsasága vagy kétszeres. Suxx.
Végeredményben a slidera sok mindent vissza lehet vezetni. Én teljesen boldog lennék, ha a T2ben EGYÁLTALÁN nem lenne.

KOma Creative Commons License 2000.12.11 0 0 12
A Tribes2-rol: tenyleg brutal gep kell hozza, nekem PII C 400->500, 288MB RAM, V3-2000 mellett 15 fps van epuletben 8 kint, ennek oka leginkabb a V3, mivel nem erre van keszitve a progi, szoval egy GeForce-szal sokkal jobb lehet a dolog ugyanilyen felallasban...
amugy van egy szomoru hirem( aki meg nem tudna):

>From: Tribes 2 Dev Team
>Subject: There will be a Beta Hiatus
>
>Howdy folks,
>
>I just wanted everyone that plays the game to understand why there
>will be a temporary break from the External Test (as I'm sure you've
>seen discussed on the in-game forums), so here goes:
>
>1) We've been in External Beta for a month now. During that time,
>we've compiled hundreds of bugs, have a mound of suggestions, and
>we've identified many gameplay areas that need refining.
>
>2) This has been an ENORMOUSLY SUCCESSFUL beta test so far. You folks
>have been extremely helpful with suggestions, ideas, bug reports, and
>everything we could have hoped for.
>
>3) This is a HIATUS...not a SHUTDOWN. We *will* be reopening the
>External Beta again in the future.
>
>However, for now, we're going to shut the beta down. Tomorrow night
>(Thursday night, Pacific Standard Time), we will shut down the log-in
>accounts and no one will be able to authenticate to get back into the
>game.
>We are doing this for a number of reasons:
>
>1) The Dev Team needs time to fight through the myriad issues we hvae
>now and fix all the things that we KNOW are broken before we start
>finding new ones again.
>
>2) Although I'm sure you folks are enjoying the game (well...some of
>you are), your effectiveness as testers is hampered due to stability
>and speed issues. We will resolve those before reopening the test.
>
>3) The fact that only 50 or so folks were playing at any given time
>because of the issues mentioned above (out of some 1600 active
>accounts) is hampering our ability to see large games being
>played...which also defeats (somewhat) the purpose of the external
>test.
>
>4) The process of creating patches on a regular basis and ensuring
>that the game was always running was a draining process on the
>resources of the team...a drain that we can ill-afford when we should
>be focused on critical tasks elsewhere.
>Those things all taken together bring me to the decision that the
>test should be closed for a while and then reopened in the near
>future.
>
>At this time, I do NOT have a date for you on when the test will re-
>open. I *will* send you mass mail about our plans as they develop,
>but I would not expect the test to reopen again for a couple weeks.
>
>Thanks everyone! I'm very serious when I say that this External Beta
>has provided the best feedback and the best bug reporting I've seen
>on a project...and I look forward to continuing it with you all soon.
>I'll talk to you via further "mass mails" soon.
>
>-- Dave "QIX" Georgeson.

Szoval aki nem akar szenvedni a leforditassal, annak a lenyeg: tul sok bug miatt leall a beta test. Meg azt sem tudjak , hogy mikor fog ujraindulni, de addig nem adnak ki semmilyen patchet, semmi fejlesztest nem lesz publikus(a betak szamara sem)... Szoval a tul sok melot nem birtak ,igy inkabb pihennek egy kicsit, hogy valami hasznalhatobbal jojjenek vissza kesobb.

Tribes: count_zero: a slidedirekt van beleteve, s szerintem nagyon fontos eleme a jateknak. Sokkal pergobb, gyorsabb tole a jatek. Mar nem is tudnek jatszani nelkule. A T2-ben elvileg reszlegesen ki lesz veve ugy, hogy a normal jatekosnak(jarmuvek nelkul) maximalizalva van(lesz) a sebessege. Ahogy nezegettem, bar 8 fps mellett nem sokat latni, de meg mindig eleg gyorsan lehet haladni jarmu nelkul, szoval szerintem a keszitok is tudjak, hogy fontos elem volt a slide, es felnek a tulzott lekorlatozastol...

Amugy szerintem sokkal jobb kozosseg, mint ami most megy a cs-ben a Rephyx altal cs forumban emlitett okok miatt.
Egyebkent nektek hova jo a pingetek? Van valami altalanos szerver, ahol jatszani szoktatok?

KOma

count_zero Creative Commons License 2000.12.10 0 0 11
Lee!

Érdemes megszerezni, nagyon kira game.
Eljuttatom hozzád, mondd meg a módját. Feltölthetem valahova, elküldhetem ICQn, eljöhetsz érte vinyóval... :) Cirka 100 mega az egész, és nagyon jó filingje van. Nagyon sok lehetőség van benne, nem egyszerű beletanulni, sok kezdőt ez riaszt el tapasztalatok szerint, de pont ez benne a szép. Megtűzdelem majd egy picit screenshotokkal a topicot, hátha úgy jobb lesz...

count_zero Creative Commons License 2000.12.08 0 0 10
Nah, jáccogattam kicsit neten.(Élesben először) Észrevételek:

- VAN csapatjáték!!!
- a slideolás elb@ssza az egész játékot
- jó, hogy a modokat nem kell letölteni, mert csak szerver oldaliak
- jó a ping külföldre is
- van magyar szerver, csak nincs rajta soha senki
- tök jó a hangulat, a beépitett kommunikációs cucc nagyon feldobja a dolgot
- baromi nehéz eltalálni az ellenséget

Jók a modok is. Pl tetszett a Tac, ahol nem lehetett rálépni a földre, csak szállítójárművekkel lehetett nyomulni (igaz, hogy picit nehéz, de az benne a jó :)). Jól nézett ki például, amikor egy fullos nagyAPC leparkolt a zászló mellett, azt lődöztek kifelé belőle...

Duel is jó, gyakorlásra...

Renegades még 6szor bonyolultabb, mint az alap.

Jah, fölfogtam, mit akarsz, Reph... :) Nekem megvan. Viszont azt az Aghartát hozhatod, feltehetjük TJhez, asszem egész hétvégen itt leszek Pesten... És rakd fel jól, azt nyomjuk le a germánokat! :)

count_zero Creative Commons License 2000.12.08 0 0 9
Már fennvan TJnél, csak eléggé el van rejtve. Incoming/Shinenak könyvtár. Még anno odaadtam neki, azt azóta ott van. :)

Tehát Tribes letölthető az
ESS FTPről az Incoming/Shinenak könyvtárból!!!

Előzmény: Rephyx (8)
Rephyx Creative Commons License 2000.12.08 0 0 8
Jolvan akkor felteszem, ha mar ennyire pedalozol. Es elviszem neked is (irj emilt mikor jo mostantol kezdve) es feltehetjuk TJhez, hogy tudja leszedni a nep jol.

r. :)

Előzmény: count_zero (7)
count_zero Creative Commons License 2000.12.07 0 0 7
Nah, ne süllyedjünk már!

Van magyar szerver, játékosokat keresek. Nagyon kira game, nagyon sok lehetőséggel.

Ha érdekel valakit, akkor ICQ: 92415853

Meg: www.extra.hu/tribes, és még www.tribes.hu

count_zero Creative Commons License 2000.11.28 0 0 6
Akkor külgyé nekem is! :))

Nekem sem gyenge a gépem, mégis félek a T2től... A betateszter csákó irta, hogy neki PIII600on 128RAMmal, Gef2MXen 37FPSt produkált max, eléggé lebutitott gfxel... :(((( Szóval addig kell még egy gépcsere... :(((

Na mindegy, reménykedjünk... :))

DaveD Creative Commons License 2000.11.27 0 0 5
Én azt hallottam igen jó játék! Sajnos én nem játszottam az első részével de várom a 2.ak! Mindjárt megnézem a honlapot.
Az első rész tényleg itthon a sülyesztőbe került. Ha egy haverom nem mondja milyen király játék akkor nem is igazán hallottam volna róla! Tényleg el kellene egy kis tábor neki! Nem szabad, hogy a második rész is erre a sorsa jusson.
Atomerőmű egyelőre nekem nem gond :o)
count_zero Creative Commons License 2000.11.27 0 0 4
Úgy hallom még az atomerőműnél is atomerőművebb gép kell hozzá... Az bizony suxx jól...

De addig is, míg kijön a jövő évezredben, nem akar valaki játszani az első résszel?

Rephyx Creative Commons License 2000.11.26 0 0 3
Beta kinnvan egy ideje, csekkoljatok a www.tribes.hu -t.

r.

Előzmény: KOma (2)
KOma Creative Commons License 2000.10.15 0 0 2
Hali!

Nem tudjatok, hogy meddig huzodik meg a beta megjelenese? nagyon szar lenne, ha ebbol is hasonlo dolog lenne, mint a diablo 2 -nel...

KOma

count_zero Creative Commons License 2000.10.08 0 0 1
Mégis mennyi idő még?

Kéne egy kis magyar tábort toborozni ennek a gaménak, nehogy eltűnjön a süllyesztőben, mint az első része.

(Jah, igen Reph, csak neked: MEGINT rinyálok igen! :)

Zero

Előzmény: Rephyx (-)
ErniE Creative Commons License 2000.10.08 0 0 0
Rephyx:

Tényleg j0 ez az 0ldal...

ErniE

Előzmény: Rephyx (-)
Rephyx Creative Commons License 2000.10.07 0 0 topiknyitó
Lassan itt a nagy elod folytatasa, ugyhogy nyitottam egy forumot neki... Van nagyon jo magyar oldal is, tessek megnezni minden erdeklodonek : Tribes.hu , itt minden info fennvan a jatekkal kapcsolatban. Roviden csak annyit, hogy ez egy remek csapatjatek, meg nagyobb szukseg van a csapatjatekra, mint peldaul a counter-strike -ban... Mar nem sok ido...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!