Keresés

Részletes keresés

TevTanito Creative Commons License 2000.10.02 0 0 31
Ha arra gondolsz, hogy a P/W szerelembol adta-e ki a halozatat, az hatarozott NEM, mivel erre torveny szerint voltak kotelezve.

TT

Előzmény: nickwarren (29)
TevTanito Creative Commons License 2000.10.02 0 0 30
hi

Legyszi vilagosits fel engem is, mert en ott lemaradtam anno, hogy a voda amig ki nem epiti az ORSZAGOS halozatat addig a meglevot BERLI. Nos, en eddig westel es pannon tornyokat lattam, persze ez meg nem jelenti azt, hogy voda tornyok is vannak...

Szoval?

TT

Előzmény: nickwarren (25)
nickwarren Creative Commons License 2000.10.02 0 0 29
szerinted a westel meg a pannon ingyér csinálja ezt?
szerelemből?

nyilván nem
akkor hol itt a kasza?

Előzmény: cs_geza (28)
cs_geza Creative Commons License 2000.10.02 0 0 28
Akkor ne is varjunk toluk semmit....Zsebretett kezzel ulni meg 2-3 evig es kasza, kasza, kasza.....
Előzmény: nickwarren (27)
nickwarren Creative Commons License 2000.10.02 0 0 27
öt év
de látom itt mindenki jóltájékozott
Előzmény: cs_geza (26)
cs_geza Creative Commons License 2000.10.02 0 0 26
A W/P paros kotelezve volt a Voda-roamingra, ha jol emlex, 1 evig. Na az most novemberben lejar...utana kiderul mit epitettek egy evig....reszemrol w rulez evek ota.
Előzmény: Kukorica János (24)
nickwarren Creative Commons License 2000.10.02 0 0 25
nem jól tudod
Előzmény: Kukorica János (24)
Kukorica János Creative Commons License 2000.10.02 0 0 24
Kedves mindenki, de elsősorban buxa!

Javítsatok ki, ha nem jól tudom, de a Vodafonnak még saját hálózata SINCS, így szvsz. nem állja meg a helyét az, hogy az ő hálózatuk minősége a legjobb. (lásd: ha Vodafonról hívsz Vodafont, akkor is 06-70-XXXXXXXX!!!)

Egyébként Vodafone = "vudufon" Jó kis fekete mágia...:)

Kukorica

Előzmény: buxa (12)
Laci Creative Commons License 2000.10.02 0 0 23
Szerintem egy ilyenre be lehet pereléni őket, mert nem teljesítették azt, ami elvárható lett volna tőlük. És közben ()persze előtte is lehet próbálkozni) peren kívül megegyezel, hogy ha fizetnek ennyit-annyit (lealkudhatják nullára), akkor nem pereled őket, és együttesen felbontjátok a szerződést. A másik két mobilszolgáltatóval nincsenek ilyen bajok (mondjuk a Westel is ultra gagyi néha, de az más miatt (készülék garanciális javítás, de ez offtopic)).
Előzmény: Sir Balambér (18)
Sir Balambér Creative Commons License 2000.10.02 0 0 22
Az az érdekes, hogy az előfizetői szerződés 1 bizonyos pontjára hivatkoznak, amely viszont nem tartalmazza ezt amit te is mondasz. Másrészt viszont (Ha nagyon rákérdezel!!!) kaphatsz erről szóbeli tájékoztatást, csak nem tom az mennyire érvényes jogilag. És hogy bizonyítják be, hogy volt eggyáltalán. Nagyon kacifántos egy dolog. Jellemző rájuk. Azt sem láttam sehol leírva, hogy a kedvezményesen kapott készülékek árát hol fizetjük vissza, mint pl. a Pannonnál-Westelnél ahol ugye havidíjkedvezményre konvertálják a készülékért fizetett részletet.. Nemértem. Egy ekkora monstrum és annyira távol vannak attól amit "vevőorientáltságnak" hívnak.. Biztos a pénz arroganciájáról van szó, hiszen mindent csak megvesznek, de semmit sem építenek. Remélem a piac megtanítja őket mi az az egészséges hosszútávú gondolkodás.
Előzmény: Léderer (20)
chromax Creative Commons License 2000.09.28 0 0 21
azért azt nem tudom felfogni, hogy mi a jó isten a zavaró 1 db sms-ben naponta. max letörli az ember...én pl. örültem neki amíg volt..persze tök igaza van a vodának, olyat úgysem tudsz csinálni amivel mindenki meg lenne elégedve, ha 0 Ft lenne a telefon és még ők fizetnének hogy használd akkor is lennének egy csomóan akiknek nem tetszene.
Előzmény: Léderer (20)
Léderer Creative Commons License 2000.09.28 0 0 20
Naná. Már én is eljátszottam... volna... Szorozs meg az előfizetési díjat annyi hónappal, ahány hátra van még a szerződésből. Na pont annyit. CUKIK, nem? Szerintem együtt kéne fellépnünk ellenük. Egyszerre, talán az hatásos. Mint így, külön-külön. Nem?
Előzmény: Sir Balambér (18)
Sir Balambér Creative Commons License 2000.09.28 0 0 19
Mellesleg láccik, hogy már csak az emlegetésüktől is a gutta kerülget. Sok az elgépelés.
Előzmény: Sir Balambér (18)
Sir Balambér Creative Commons License 2000.09.28 0 0 18
Nekem be volt fizetve a kaució, de amikor a számlám külföldről 60000e Ft fölé ment hó közben küldtek 1 levelet, hogy mivel 60000Ft fölött van hitelképességi vizsgálat okán azonnal fizessük be (1 napos fizetési határidővel) mert különben letiltják a készülékeket. Mindet, nem csak az enyémet. Mivel a pénzügyes kolléganő is épp külföldön volt, a nempénzügyes meg aznap amikor jött nem bontotta ki (gondolván, ha számla, akkor is legfeljebb 8 napos) csak akkor kaptunk észbe amikor MÁSNAP!!! az összes céges telefont letiltották. Ez az én és a kolléganőm esetében a bejövő hívásokat is jelentette!! Külföldön. Kb 15.-e környékén. Nesze neked megbízhatóság, szolgáltatás stb.. Vannak olyan munkakörök ahol az elérhetőség elveszítése nem 60000 Ft kárt tud okozni, hanem sokkal többet. Mindenkinek a fanzáziájára bízom.. És rengeteg a számlázási probláma. Az ügyintézés tetű lassú. Ha nem előre fizetett kártyát veszel jobb ha elásod magad. Szolgáltatás meg nuku.
mellesleg, tud valaki olyanrór, hogy mi van ha felbontom a 3 éves szerződést?
Léderer Creative Commons License 2000.09.28 0 0 17
Komoly? Nem, az illetőnek teljesen normális neve van.

ON

Előzmény: alexandrosz (16)
alexandrosz Creative Commons License 2000.09.28 0 0 16
OFF:

Protekció, hmmm... Lehet, hogy ismerem, akire gondolsz:o))) Ugyanis előtte az én kollégám volt... Ha ugyanaz a vezetékneve, mint neked:o)))
De hallgatok, mint a sír

ON

Előzmény: Léderer (13)
dock Creative Commons License 2000.09.28 0 0 15
én is... :o)

Előzmény: nickwarren (14)
nickwarren Creative Commons License 2000.09.28 0 0 14
én kiváncsi vagyok rá
nagyon :)
Léderer Creative Commons License 2000.09.27 0 0 13
Hát nem tudom...
Én december közepe óta vagyok náluk. SC25-ösöm van, ami mondjuk tényleg nem a legjobb telefon, na de h a deák közepén vagy a moszkván nics rendes térerő???durva. na meg hogy elnyomtatják a csekkjüket, aztán rányomtatják, hogy nem érévnyes, de nem küldenek újat. gondolom magamban, ez még a 30 ezres jóváírás miatt van. erre júniusban jön egy kultúr sms: ha 48 órán belül nem igazolom júniusi(!!!!) számlám befizetését, kikapcsolják a telcsit. Pontosabban kimenő hiváskorl. na de hogy a rákba tudnám befizetni, a még aktuális havi számlám???:)erre kiderül.. ja, igen, nem is júniusi, hihihi, bocsika, hanem májusi. anyátok. na nem baj, kifizetem. a 30 rugót azért kellett lepengetni, hogy külföldön is lehessen használni. sohasem fogjátok kitalálni mi történik velem a távoli és elszigetelt bécsben? pábábé! önnél nemzetközihíváskorlátozás van érvényben. még jó, h előtte 4-5ször telefonáltam, hogy UGYE BIZTOSAN MŰKÖDIK??? Persze, persze Léderer úr. naná, h működik. Há má mié ne működne? Na dzsó. szerzek egy mobilt, amiről felhívom a 1270-t. nagy nehezen sikerül visszahívatnom magam, hogy csak a felét kelljen kifizetnem...Na jó, így is +2000 ft a telefonköltség a másik mobilosnak. gyorsan ( 7-8 perc ) alatt kiderül, hogy valaki véletlenül rosszul állított be nekem egy opciót. Ó, mily érdekes. kb 3 hét alatt sikerült addig veszekednem, kiabálnom, ráborítgatni az asztalt az emberekre, mire egy normális emberhez kerültem, aki elintézte, hogy ha nem is kapom kézhez a kb 2000 ft-t, nem is utalják át az illető számlájára, nekem jóváírják vhogy. ekkor - biztos ami biztos -beadtam egy írásos reklamációt. haha. 6 sorod van, hogy leírd, mi a hasfájásod. de előtte funny módon ott van, hogy minél részletesebben meséljek nekik, mert
1: unatkoznak kurvára
2: gyorsabban kivizsgálhassák.
na, a napokban jön egy levél a vodától:
kedves ügyfelünk,

értesítjük, hog reklamációját nyilvántartásba vettük és ügye folyamatban van. ENNYI. NYASGEM, és még kedves voltam. Na nem baj. 30 nap után majd leszkapsz. t.i. ha írásban adom be a reklamációt, akkor abban is válaszolnak. elvileg. na mindegy, most már csak azért se hagyom.

na erre mi történik velem 2 hete? miután miegvolt a bécsi hahota, gondoltam, na most aztán minden oksa lesz. na egy frászt. Mielőtt elmentem volna Venicébe, odaszóltam a "protekciómnak", hogy nézze meg: akkor ugye minden... Ó, igen. Mellesleg még jót is röhögcséltünk, hogy ennek már tutira működnie kell... A többit ti is tudjátok!!!

Sajna nem hagyhatom ott őket egy darabig, mert nem egy, hanem kétéves szerződélsem van velük...:(((((((

NA MINDEGY. REMÉLEM, ŐK HAMARABB MENNEK CSŐDBE!!!

Csókolom a vodafonet meg a többit!

P.S. Azért nem mondom meg a protekcióm nevét, mert e végén még kirúgják, mert túl normális. Azaz deviáns...:)

Léderer

Előzmény: buxa (12)
buxa Creative Commons License 2000.09.27 0 0 12
amióta van voda mo-on, azóta náluk vagyok.
előtte sokáig pannonnál voltam, aztán westelnél.

szerintem a hálózat minősége szempontjából
1. voda
2. pannon
x. westel (messze lemaradva a többitől pl. a csúcsidőbeli kidobásai miatt...)

a napi sms-es dolgot azért szüntették + (telefonos kisasszony elmondása alapján), mert rengeteg negatív visszajelzést kaptak, h zavaró.
engem is zavart pl. (ha érdkel az egyenlegem, megnézem a neten)

szerintem ahhoz képest, h nemkicsit későn léptek be erre a kis piacra, elég gyorsan behoztak 1 rakás szolgáltatást.
szerintem idő kérdése és (márcsak a nemzetközi tapasztalat, háttér miatt is logikus lenne) lepipálják az összes többit.

sok példát lehetne mondani, de pl. + lehet próbálni összehasonlítani az OTP-t a CITI-vel vagy a Bank Austriával...(mit tesz a nemzetközi háttér)

SEMMI KÖZÖM A VODAFONE-HOZ, mielőtt bárki leanyázna! (azonkívül, h előfizető vagyok :)))

la esperanza Creative Commons License 2000.09.27 0 0 11
ne nézz hülyének, mér zavarná?

valentin

Előzmény: dock (10)
dock Creative Commons License 2000.09.27 0 0 10
a töketlen stimmel, mert dolgoznak nők is szép számmal...a szedett vedett társaságot pedig pontosan kire érted? ismered a társaságot, vagy mi? :o)

az esetleg nem jutott eszetekbe, hogy a technikai ok azt is jelentheti, hogy, az ügyfelek nagyobb része zavarónak találta azt, hogy minden nap kap egy sms-t az egyenlegéről?
vannak ilyen emberek is...
engem spec. nem zavarna, pláne ha ingyenes, de mindegy...

na jó, nem minden fenékig tejfel... :o))
vagy ... még egy közhely... az élet nem egy habostorta.

Előzmény: la esperanza (8)
nickwarren Creative Commons License 2000.09.27 0 0 9
monnyuk mer a két cégnek semmi köze nincs egymáshoz. közös tulajdonos - akkor a deutsche telekom mér nem fogadja el matávos telefonkártyámat?

de amúgy a vodával télleg vannak gázok

Előzmény: Attys (7)
la esperanza Creative Commons License 2000.09.27 0 0 8
hazudnak akkor is amikor levegőt vesznek
mocskos banda
looserek, szedett-vedett, töketlen társaság
köcsög vezetés - köcsög szolgáltatás
Attys Creative Commons License 2000.09.27 0 0 7
A Vodafone veri a mellét, hogy a világban milyen sok ügyfele van. Namármost: ha veszel egy voda kártyát készülékkel, akkor a telefon hálózati kódos(csak voda kártya megy bele). Ez még nem is lenne furcsa. De ha kiviszed a telefont külföldre, és kint veszel bele a külföldi vodánál kártyát, az nem fog müködni a készülékeddel. Pedig mind a kettő vodafone.
cuda Creative Commons License 2000.09.27 0 0 6
DEHOGYNEM! Igenis panaszkodni kell, a rohadt eletbe! Azert mert Kelet-Europaban elunk, meg nem kell a szart is foldig hajolva megkoszonni! Egy ceg amelyik 70 millio "barattal" buszkelkedik, az ne csak hangyanyival nyujtson jobbat, mint egy 1 millio elofizetos ceg, hanem merfoldekkel. Uff.
Előzmény: bajnok3 (5)
bajnok3 Creative Commons License 2000.09.24 0 0 5
Más szolgáltatóknál semmit se kapsz, ha pedig te kérdezed le akkor fizethetsz érte.(pl.pannon)
Úgy, hogy annyira azért nem kell panaszkodni!
Előzmény: Attys (3)
cuda Creative Commons License 2000.09.23 0 0 4
Hm..Vodafone. Tetu banda. Konyorgom, ha valaki ekkora pofaval tor be a piacra, az hogy engedheti meg maganak, hogy "gyartasi hiba" miatt ne aruljon 2500-os kartyat honapokig??? Es csak annyit tudnak mondani, hogy sajnaljak, talan a jovo heten. SMS egyenleg? Kapjak be, en beutom a 453-at akarmikor, es egy kedves noi hang bemondja az egyenlegemet ingyer (Orange, UK). Egyebkent errefele (Wales) a Vodafone buszkelkedik a legrosszabb lefedettseggel.
A Te Penzed.
Attys Creative Commons License 2000.09.23 0 0 3
Eddig minden nap az első kezdeményezett hívásnál kaptál egy sms-t, hogy mennyi az aktuális egyenleged. Ezt műszaki okokra hivatkozva megszüntatték, és most már csak heti 1 alkalommal jön az egyenleginfo.
Előzmény: cyber.greg (2)
cyber.greg Creative Commons License 2000.09.22 0 0 2
"Pl:már nem küldenek minden nap az első hívásnál sms-t"

Mi?

Előzmény: Attys (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!