Keresés

Részletes keresés

boyfiu Creative Commons License 2009.01.08 0 0 803
Karácsonyra vettem ajándékba egy kiméretű mobil telefont. Hétfőn el kellett vinni egy T-pontba megnézetni, mert bizonytalanul működött. Már a sorszámért is sorba kellett állnom. Az előttem lévővel közölték: számla reklamáció 2 óra várakozás kéri? Az illető: nem elég, hogy digitális telefonra áttérés után dupla számlát küldenek, de még 2 órát is várjak? Inkább levelet írok. Nekem: 1,5 óra a várakozás. Kértem. A kártya volt rossz, nem a telefon. Ingyen, ahogy ilyenkor kell kicserélték, a hívószámokat az újba átmásolták. Avval kezdte a munkatárs, hogy ez a telefon típus nem szoftver hibás. Érdekes ilyen is van? A készülék 11900 Ft-os egyszerű készülék. (Akciós ár). Jó pár esetet végighallgattam előttem. Egyöntetű vélemény volt, hogy 1,5-2 óránál előbb nem jut sorra senki.
Előzmény: Kevin (802)
Kevin Creative Commons License 2009.01.07 0 0 802
Én 2 óra 37 percig hallgattam a 1412 zenéjét december 29-én.

Majd közölték, hogy a problémám csak személyesen rendezhető bármelyik T-Pontban.

Pedig csak a lejáró net, telefon, kábeltv hűségidőmet szerettem volna újrakötni.
Előzmény: boyfiu (801)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.07 0 0 801
Kedves Miki!

Az 1412-n a 20 perces várakozásról. Tegnap műsornézés közben, 1,5 óra után megjelent a képernyőn egy felírat: (nem pontos idézet) ellenőrizze a csatlakozásait, majd hívjon minket. Türelmesen megvártam, míg jelentkezett a T munkatársa, rád gondolva lemértem: 26 percig hallgattam a "zenét" attól a gépi hangtól, hogy várjon a munkatársunk jelentkezésére. Első kérdésem az volt miért kellett 26 percet várnom, és hol reklamálhatok, a válasz: nem tudom. Mi volt az ok amiért telefonálnom kellett, válasz a mi hibánk. Közben vissza jött a kép meg a hang, miután a szoftver frissítés lefutott hajnali 6 óra helyett, mint közölte velem a munkatárs.
Írd meg légyszíves, elhiszed? Vagy hova forduljak állításom igazolására?
Egyébként még szívesen felhívom az1412-t, és lemérem, hogy mennyit kell várni,biztos lesz rá alkalom.
Üdv: boy.
Előzmény: Törölt nick (796)
milenda Creative Commons License 2009.01.04 0 0 800
Mikimaus, hagyd a nyelvészkedést, koncentrálj inkább a szakmára, abban jobb vagy. A sok központozástól szinte érthetetlen a bejegyzés, arról nem beszélve, hogy nem egyben írandó, hanem egybeírandó, és nem BUÉK, hanem BÚÉK. Amúgy boldog 2009-es esztendőt minden fórumolvasónak!
Előzmény: Törölt nick (799)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.02 0 0 799

Szia Boy-frend:)

 

Először is: nyugi:)

 

Másodszor is (és hidd el, nem Te vagy az első, akinek ez ügyben, ilyen ügyben szólok): az "ugyanúgy" egyben írandó, hiszen, gondolj bele: az "ugyan" szó önállóan tök más jelentéssel bír - amit Te (is) írsz, hogy ti. "ugyan úgy", az azt jelenti: "nahát, hagyjál már .. úgy" :)

 

Egyebekben változatlanul támogatlak. És Neked is BUÉK!

 

MAsu Robi

Előzmény: boyfiu (798)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.30 0 0 798
Miért kellene olyan behatóan ismernem mindent amit Te ismersz, ha egyszer semmi más választásom nincs, mint a topik címe. Még egy egyszerű szabványosan kiépített földi sugárzású adó (3 műsor) kiépítésére sincsen lehetőségem. Ugyan úgy parabóla antenna felszereltetésére. Nagyon sokszor látom az UPC, T-Home reklámját, látom sok házfalra felszerelve DIGI parabóla antennáját, és más cégek reklámját. Az meg, hogy karbantatás kiírás a T-Home ajtaján, két óra várakozás után úgy , hogy előttem 4-en 5-en nem hajlandók várni a sorukra, több, mint 20 perc kínlódás után mely javarészt telefonálgatásból áll, mert nem jön létre egy módosítás természetes, ez természetes neked, az lehet. Az emlegetett több ezer forintos havidíjra amire nekem telik úgye, azért elvárhatom, hogy minden normálisan működjön, különösen akkor, ha egy nagy tapasztalatú külföldi a tulajdonos. Nem tudok neked sajnos a munkaszerződésem titoktartási kötelezeségem miatt példát hozni neked arra, hogyan lehet valamit jól elrontani, ami külföldön bevált, mert mi csináljuk. Az is érthetetlen számomra, hogy a Mizó zene csatorna renkívül színvonalas zenei műsorait hogyan tudnám könyvtárral pótolni, például, a Milánói Opera balett előadását hol nézhetném meg egy könyvtárban, amit nem rég kétszer is vetítették. Egyébként 16 éves korom óta könyvtári tag vagyok, még ha nem is látszik rajtam. Tudnák erről is vitatkozni veled, vagy Yoy-al, de a továbiakban semmi kedvem, sem itt sem a Polidiliben, ha esetleg a téma egy része oda tartozna.
Mindenkinek eredményekben gazdag, Boldog Új évet kívánok!
Előzmény: Konrad (795)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 797
PS: a rettenetesen sok elütésért elnézésetek kérem, remélem még érthető az a pár szó is, ami csúfosan eltorzul emiatt:)
Előzmény: Törölt nick (796)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 796

Kedves Joy!

 

Szerintem meg (sajnos nékül) Neked nem van igazad:) Az a hivatkozás, hogy a Spektrum nem vonz elég közönséget, mindenki által átláthatóan haugság, de legalábbis mellébeszélés.

 

A byofiúnak abban is igaza vagyon - ha nem is jól fejezte ki magát -, hogy NHH (és nem NFH) évek óta kitartóan NEM foglalkozika KTV piaccal, mint szabályozást igénylő területtel és meggyőződésem szerint az e téren végzet piacelemzései erős prekoncepciót szolgáltak ki.

 

Tökéleetsen igaza van boy-unknak abban is, hogy ami új szolgáltatók területekre való belépéseinél történik (azaz inkább: nem történik) immár 2-3 éve, az minden normális piacgazdaságban elfogadhatatlan volna, nálunk azonban NHH ezt kieléígtő versenynek tarta. Kérlek: a közös képviselők  le vannak fizetve, hogy ne engedjenek be újabb szolgáltatókat! Az pedig GVH felelőssége, hogy a nagyvárosi KTV piac felosztásával kapcsolatban nem talál felelősöket, sőt nem is igazán keresgél.

 

Itt egyes cégek (UPC, DIGI és T-Kábel) különleges védett pozícióban vann NHH berkeiben. Bocsáss meg, de amikor egyed piacfelügyelet keretein belül DIGI hibaelháírtására NHH elsőfok kijeletni és másdofok is heyénvalónak tartja, hogy a belső munkalapokon aláírás nélkül (!) elhelyezett "OK" azt jelentené: a hiba nem állt fent a vizsgálatkor - ahelyett, hogy mivel az egész hibaelhárítás szabálytalan és jogellenes, így nem vonunk le következtetést azon kívül, hogy Szolgáltató állításainak bizonyítására alkalmatlan saját dokumentációja - mire gondoljak, ha nem arra: kesztyűs kézzel bánnak velük?!

 

Az is nehezményezhető, hogy NFH-NHH egymásra tologatással (hála Eht. ellobbizásának!) sikeresen NEM érvéynesül a fogyasztóvédelem, különösen KTV területeken.

 

Aki pedig azt kívánná tagadni, hogy 2007. decembere óta tudatos szolgáltatás-szűkítést végzett T-Kábel az ő drága (Sic!) digitális átállásának megalapozásához, az tudatosan ferdíti a tényeket.

 

 

Az pedig, hogy T-Home 25008. 09. 08.-i brand-váltása óta már az üzleti ügyfeleit sem képes nem, hogy hatékonyan, de egyáltalán: kiszolgálni sem, önmagáért beszél.

 

Mindennek dacára a 20 perces várakozásokat 1412-őn nem hiszem el, mert ugyanazok az ügyfelesek kezelik tudtommal a T-Kábel ügyeket is, mint a vezetékes telefon vagy internetes ügyeket!

 

 

Mindekinek kellemes, békés és egészséges, sikeres plusz bőséges 2009-es Újesztendőt kívánok - ismeretlenül is sok szeretettel:)

 

Maus Robi

 

 

Előzmény: joy (792)
Konrad Creative Commons License 2008.12.29 0 0 795
Nézd, se a piacot nem ismered, se a technológiával nem vagy teljesen tisztába, se a törvényi és egyéb szabályozást nem ismered behatóan - erre jutottam, miután újra végigolvastalak. Lehet egyébként dühöngeni meg hibásokat keresni, ha neked attól jobb, de ettől még nem lesz igazad.
Előzmény: boyfiu (794)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.29 0 0 794
Máskor figyelmesebben olvasd el a hozzászólásomat.
Előzmény: joy (792)
Konrad Creative Commons License 2008.12.28 0 0 793
Ne politizálj, egyébként egyetértek.
Előzmény: joy (792)
joy Creative Commons License 2008.12.28 0 0 792

Sajnos azt tudom csak írni, nincs igazad.

Senki nem kényszerít senkit arra, hogy tévét nézzen.

Legkevésbbé a "szegény"eket, hogy a drága készüléket megvegye, áramot fogysszon, sokkkezret fizessen kábelműsorokra.

Ez demagóg duma olyanaktól, akik HD plazmatévén nézik az általuk pocskondoázott műsorokat.

 

Aki valóban kulturálódni szeretne, és valóban szegény, az nem teheti ezt meg, nem is foglalkozik vele, hanem elsétál a legközelebbi könyvtárba, és kikölcsönzi Hemingway-Öreg halász és a tenger-t, Gárdonyi-Öreg tekintetes-t, vagy "Ahogy tetszik"...

 

Akinek tetszik, és van pénze havi több ezret fizetni a "sz.sz"ért, annak van pénze váltásra is.

Különösen olyan akciós időszakban, mint a Karácsony előtti dömping, amikor félpénzért, ingyért kínálnak rendkívül sok mindent: delódert, vevőt...

Ígyhát panaszod üres, semmi se jó, fidesznyekergés.

Előzmény: boyfiu (791)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.28 0 0 791
Nem a ker-tv-k-től várom a kultúrát. A topik a Matáv KábelTV-ről szól. Az ország döntő többsége a tv előtt ül, soknak más lehetősége nincs. Egyszerűen felháborítónak tartom a tudományos, és komolyzenei csatorna drágább csomagba való áttételét, nézettségre hivatkozva. Sokan olyan jól állnak anyagilag, hogy évente kétszer csomagot váltanak, nyáron a kisebbet nézik. A bulvár jellegű műsorok mennyiségét sokallom. Egyenlőre váltani sem tudok más szolgáltatóra. Ha csak arra gondolok, hogy a sok akció film meghozta már is gyümölcsét, mert az erőszak a megoldási mód, lásd tanító, tanárverés. Ha arra gondolsz, hogy eleve felosztották a területeket a kábel tv társaságok között, az is érdekes. Nemrég hallottam, hogy milyen emberfeletti munkát követel egy közös képviselőtől, hogy ha egy másik szolgáltatóra kíván áttérni, megválva a MATÁVTÓL egy társasház teljes közössége. (Első refleszió: szó se lehet róla). A végkifejletet még nem ismerem.
Ez az én véleményem.
Előzmény: joy (789)
joy Creative Commons License 2008.12.28 0 0 790
Előzmény: Konrad (786)
joy Creative Commons License 2008.12.28 0 0 789

Ne a kerTV-ktől várd a kultúrát, sőt tovább megyek:

Ne a TV-ktől várd a kultúrát!

Azt a könyvekben /könyvtárakban/ színházban leled meg!

Előzmény: boyfiu (785)
joy Creative Commons License 2008.12.28 0 0 788

Nem árt utána nézni a legközelebbi akcióknak, mert azért egyre több a választási lehetőség!

Nekem már régóta torkom TeleKábellel, csak a lustaságom tartott eddig náluk.

Íme az eredmény:

Félhavi díj-elszámolással /hó közepén váltottam/, és az aktuális kedvezményekkel dec-jan nem kell fizetnem sem a tévéért, sem az internetért. Utána a kettő együtt nem kerül annyiba, mint eddig a T-K egyedül.

Az eddigi 46 csatorna helyett 66 az alapcsomag tartalma.

Előzmény: boyfiu (783)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.27 0 0 787
A földi sugárzás is egy alternatíva. Nem? Alternatívákról volt szó?
A műholdas alternatívákról annyi, hogy elmentem egy T-Pontba a korábban a T-Kábellal tapasztaltak miatt, ahol kb 1 óra várakozás során beszédbe elegyedtem a mellettem állóval aki közölte: az UPC-t lemondtam, a T-hez jövök a műholdashoz, mert elegem van a UPC-ből. Ez is egy alternatíva. De tudom van DIGI, meg más is.
Ha már a topik a MATÁV-KÁBEL-ről szól. Azt ne mond, hogy ha felhívja az ember az 1412-t és 20 perc után leteszi a zenehallgatást megunva, hogy erre is van alternatíva.
Van, ha a Fogyasztóvédelmi Hatóság időnként leellenőrizné miután jó pár topikban elolvasná ezt a panaszt (hosszú várakozási idő az 1412-nél), és egy rendes büntetést, de rendeset a T-re akkor lehet, hogy egy csapásra megoldódna ez az igazán egyszerű probléma. Vagy ha kivizsgálná milyen problémák történnek a T-Kábelnál. Egy órája vártam, egy utánam jövő: nem várok tovább, karban tartás ide vagy oda a fönökkel szeretnék beszélni. Az eligazító: szabadságon van. Akkor a helyettese. Az is. Nyílik a főnök ajtaja, kijön ki? A főnök. Többen: Ő a főnök. Téma: Telefonon megbeszéltem, hogy rossz a kiküldött 9000 Ft-os csekk, 5000 Ft jóváírás jár nekem, erre küldtek egy 5000 Ft-os csekket. Csak annyit vagyok hajlandó fizetni amennyi jár! Még hány hasonló témát írjak? Persze miért nem fordul mindenki a Felügyelőséghez? Gondolom, nem csak a piacokat kellene ellenőrizni, de gondolom ahhoz sokkal több szakember ellenőrt kellene alkalmazni. Meg gondolom végre fogyasztó barátabb, sokkal szigorúbb törvényeket kellene alkotni, vagy fogyasztó barát szerződéseket kellene eleve kötni a szolgáltatókkal? Mindjárt nem lennének a topikok tele panaszokkal, gondolom.
Azért érdekesnek tartom, hogy az átlagtól eltérő igényről írsz, mert nehezményezem, hogy két korábban alapszolgáltatásból kivett csatornát a piacra hivatkozva kivett a T.
Ez az igénytelenség miért jó ma nekünk? Nem annak kellene többet fizetnie, aki több bulvárt, akciót akar nézni? Ez a véleményem.
Előzmény: Konrad (786)
Konrad Creative Commons License 2008.12.27 0 0 786
Csak ennek semmi köze nincs a témához, sajnos. Direkt nem földiről írtam, hanem műhöldasról. Ott van normális verseny, ennek megfelelően a kínálat is elfogadható. Ha pedig az átlagtól eltérő igényed van, akkor vagy többet kell fizetned, vagy nem tévét kell nézni. Itt az internet, menj fel pl. a youtube-ra, és fogsz találni jó "műsorokat". :)
Előzmény: boyfiu (785)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.27 0 0 785
Alternatíva persze van, nem is egy. Ha földi digitális adást akarok nézni, akkor is arra a pár adóra is mindjárt kell vennem egy olyan set-top-boxot, amelyik kb. 40 ezer, és ha ATV-Hír, akkor külön kártyát előfizetésnek, meg még ki tudja, (lehet, hogy Te már tudod), hány kártyát, milyen csatornákra. A gond szerintem a fogyasztók érdek érvényesítési lehetőségéről szól. Csak egy példa: Pop zenét minden lap csatornán nézhetsz, persze van rá igény. De komolyzenét ami azért szerintem legalább olyan fontos lenne, azt nem. De ha netán csak példának hozom fel, az alap csomagban sokáig szereplő Spektrum csatornát is kivették a T alapcsomagjából, mert az nem olyan nézett, utána a komolyzenei csatornát is. Nyáron végighallgattam egy riportban, hogyan maradt meg a Mezzo a UPC alapcsomagjában. Ez az egyetlen kivétel.
Nézzünk minél több bulvárt, akciót, meg mindent ami köszönő viszonyban sincs a kultúrával. Mert ez a piac. Nehogy azt mond, hogy egyáltalán valakinek fontos ebben az országban, hogy az általam említettek fontosak.
Egy a fontos, hogy a részvényesek minél nagyobb haszonra tehessenek szert, ezt senki nem titkolja. Kultúra? Minek, hiszen a nyilvántartott munkanélküliek felének még szakmája sincs, kérdés, hogy hány százaléknak még 8 általánosa sincs.
Erről ez a véleményem.
Előzmény: Konrad (784)
Konrad Creative Commons License 2008.12.26 0 0 784
Szerintem már bárminek van alternatívája. Igaz, az analóg rendszer helyett tányéros-digitális, de ha csak 2-3 tévékészüléked van (pl. 2 tv meg egy felvevő), akkor már ez valós alternatíva lehet.
Előzmény: boyfiu (783)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.26 0 0 783
Először nov. 26-án voltam ott, akkor már "karban" tartották a rendszert, de pont karácsony előtt még egyszer felfelé sem tudtam módosítani, mert nem fogadta el a "karban tartott rendszer" a módosítást, újra kellett mennem.
Szintem találó a tréé- home elnevezés, csak az a furcsa, hogy ennyien panaszkodnak, mégsem változik semmi.
Az 1412-t általában 20 perc után leteszem. De ha olyan erős piaci verseny van(???), hogy más szolgáltatót ki sem próbálhatsz, akkor ez van, ez a piac.
További Boldog Ünnepeket.
Előzmény: joy (780)
NeomatiK Creative Commons License 2008.12.23 0 0 782
Csoda, hogy felvették a 1412-t. Egyre trébb ez a cég.
Előzmény: joy (781)
joy Creative Commons License 2008.12.23 0 0 781

És a telefonos tanácsadásuk 1100 HuF-ba került NEKEM!

Előzmény: joy (780)
joy Creative Commons License 2008.12.23 0 0 780

Szép, jónapot mindenkinek!

 

Épp most mondtam föl a sokkéve meglévő szerződésemet a T-kábellel.

Először csak módosítanio szerettem volna, de az ügyfélszolgálattól jó egy órával a zárás előtt elküldtek, mondván: 

- "Rendszer probléma miatt már nem tudnak fogadni."

- Következő napon zárva voltak.

 

Ekkor másik céghez mentem, ahol az internettel együtt fizetek annyit, mint a síma analóg családi T-K-s csomagért, és 1,5* annyi csatornát kapok!

 

A szerződés bontás sem ment könnyen:

Múlt héten 1* küldtek, 1* be sem mentem, mert láttam túl sokan vannak.

Tegnap szintúgy.

Ma megint elküldtek, hogy "Rendszerhiba miatt nincs Tévés ügyintézés."

Végül kénytelen voltam telefonon megbeszélni, és -ha minden igaz- faxon fölbontani a szerződést.

 

Nem emléxem, mikor alakították át a központi antenna rendszerünket kábeltévésre, vagy 20-25 éve, de azóta voltam előfizetőjük.

 

Most lett végképp tele a tokom velük!

boyfiu Creative Commons License 2008.06.21 0 0 778
Bocsi! Csak fülbe súgja.
Előzmény: boyfiu (777)
boyfiu Creative Commons License 2008.06.21 0 0 777
Már hirdeti a DIGI TV a kábeltv kinálatát is, de még nem országosan. Arányosan az is olcsóbb lesz, de pl. nem lehet egyszerre internetezni, és telefonálni egyszerre, hirdeti a tree-kom, úgy mint a tree-kom-nál.
Előzmény: Törölt nick (717)
SchWimmer Creative Commons License 2008.03.22 0 0 745

A minap cseréltem le a UPC direkt műholdas cuccot T-kábel digiális szolgáltatásra. Megremdeltem hozzá a HD szolgáltatást is, HD box-al. Már több 1 éve van HD kompatibilis tv-m, de most először láttam olyan képet, amit mindíg is kellett volna.

A digitális rendszer miatt a többi csatorna egyes adásainak képe is jelentősen javult.

Valóban nem olcsó, és bővítésre szorul, de örülök, hogy elkezdődött. Szar volt 50 colos HD tv-n analóg adást nézni.

Mike73 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 744
Csak ismételni tudom magam... T-Kábel suxxx
Konrad Creative Commons License 2008.03.02 0 0 743
Se a kínálat, se az ár nem normális. Úgy tűnik, nagyon el vannak szállva... A havi előfizetési díjból majdnem kijön mai áron a BR lemez, ami viszont az enyém. És mit tud a set top box ennyiért? Tud pl. felvenni?...
Előzmény: Kevin (742)
Kevin Creative Commons License 2008.03.01 0 0 742
T-Kabel HDTV

Ezt tenyleg komolyan gondoljak? Mert ez igy eleg vekony ...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!