Lehet, hogy bennem van a hiba, de egyáltalában nem kerültem cinkos viszonyba a plakáttal.
A boltban meg nem veszem meg!
És szerintem ugyanúgy sértő a nőkre nézve is... Én NEM érzem magam olyan TÖKÉLETESNEK, mint egy mosópor tabletta...
Bár lehet, hogy nem engem célzott meg a reklámszakember...Bár ha igen, akkor jelentem nem talált!
Szerintem "vicces" figyelem-felkeltésnek szánták.
Egyébként pedig még nő létemre is utálom ezt a reklámot. Nem szeretem ha az embereket nemenként beskatulyázzák, egy nő is lehet olyan egyszerű mint a macskakő, nagyjából annyi ésszel is. Bár nem tartozik ide, de a női-vezető jelzőt is gusztustalannak tartom.
Nem akartam hozzászólni mert még nem láttam a reklámot, de asszem ezzel megint csak a noket nézik hülyének. És ahogy itt elnézem egy páran már be is doltek nekik. Nekem meg tök mindegy, mert én valahogy nem szoktam észrevenni ezeket az óriásplakátokat.
Nem is olyan régen egy FÉRFI szájából a következo választ kaptam:
- Én ilyen egyszeru egy pasi vagyok.
Ha tudná, hogy kicsit sem egyszeru:-))))))))))))
rizsa
... ja persze, felháborodva azért lehetünk, mert -ezek szerint - ezt velünk meg lehet csinálni, a nökkel meg nem. Lehet, hogy a férfiak vannak elnyomva ? Persze.
Úristen! Mit kell ezen vitázni? És ti férfiak miért vagytok így felháborodva? Ez csak egy reklám. Az biztos, hogy ha fordítva lenne, a nők vernék a nyálukat és ti meg lefeministáznátok őket. Pedig ez is csak arra jó, mint a Széphídi Klára, felhívja magára a figyelmet...
Ez egy reklám. Akár pasik is kitalálhatták - és akkor ők röhögtek a legnagyobbat. Hiszen mosóport akartak eladni, természetesen nőknek, és elég valószínűnek tűnik, hogy össze is jön nekik ez a dolog. (Most őszintén, a nő meglátja a plakátot, cinkos viszonyba kerül vele, és a boltban: áá mé ne venné meg.) Már ha még mindig a nők azok akik leggyakrabban mosóport vesznek - de úgy tűnik, hogy ők. Az meg egyáltalán nem érdekes most, hogy egy autóreklám valóban nem engedheti meg magának, hogy egyszerű nőről és tökéletes férfiról beszéljen - nem erről van szó. Volt, hogy lehetett, és akkor meg ez a mosóporos dolog nem mehetett volna.
Egyébként én emlékszem - omo tabletták (persze lehet, hogy nem).
Ja kérem, a cosmopolitanos cicifogásért volt nagy haddelhadd. Pedig azt is egy régi Janet Jackson poszterről másolták le. Kíváncsi vagyok, büntetlenül eláraszthatja-e az országot az említett kiváló grafika, és lesz-e második része "vesztes, mint a férfi (férjeddel az élen), győztes, mint a nő" felirattal, két, felfelé meredő büszke cicivel és egy öreges, petyhüdt fasszal?
És vajon eljátszadoznak-e majd az alkotók a hátrányos a nemi megkülönböztetésen kívül a fajival is?
Egyszerü vagyok, egyszerü vagyok...
Döbbenetes, hogy mennyire nem képesek felülemelkedni a reklámcsinálók az idióta sztereotípiákon. A nő egy hasíték két nagy lufival, a férfi meg egy f@sz, aki/ami sört iszik és böfög. Csókolom. Esetleg meccset néz. Hát igen. Megyek, és keresek is egy meccset.
Gratulálok innen Pécsről. Alig várom, hogy elérjen ide is, milyen jó, hogy lehet végre hímsoviniszta primitív állatokat emlegetni, ennek ellentételezéseként meg legalább kurvázni. Mindenesetre mélyen a szemébe néznék annak a kreatívnak, akinek ez ugrott ki a fejéből. Még egyszer elismerésem, nem tudok betelni vele. Ja, legalább "hagyományos", vagy neadj' Isten valamely fullextrás mosóporról van szó? :)))