A barátom kedvéért ugrottam be hozzátok, ugyanis eladná Gilera Runner 50 robogóját.
Kék színű, e/h tárcsafékes, 2000. évjáratú, sportkipufogóval, 8000 kilométerrel.
Irányár: 340.000.-
Tel.: 06-70-2357116
luc72 ill. bárki aki tudja: az EVO henger hány km-t bír és mi a tünete ha kezd szétmenni? /az enyémbe kb 1800 km van és a kompresszíója mostanába szerintem csökkent/ ha szétment elég csak a dugattyút cserélni v. csapszeg, csapágy, szimering, tűkosár is javasolt?
Egyik haverom nyert egy Yamaha BW50-es robogót.
Természetesen 0km-es és a szine kék (a képpel ellentétben).
Gyönyörűen pöcög a kis gép.
Most a Yamahánál az új ára:
"2002-es modell 487.000,-
2002-es modell AKCIÓ! 450.000,-"
A srác csak 320-at kér érte!
Akit érdekel a robogó irjon nekem egy mailt tel.számmal és össze hozom a haverommal.
Meséljetek nekem egy kicsit ezekről a tuning-settekről, pleez! Mit tud pl. egy Malaguti F12-es 70ccm-es készlettel, okos kipuffal és a többi apróalkatrésszel? Mennyibe fájnak ezek a dolgok? Hány ezer km-t mennek el (megépítve) két motorgenerál között? Átlagfogyi? (Kezd nagyon megtelni a város - lehet, hogy jövőre veszek valami kétkerekű okosságot)
Nekem egy Malaguti F-12-sem van 70-es Malossi szettel és Hebo puffancsal!
A robcsim levegős metál bordó szinű és megy mint a barom!
A közel múltban sikerült megragasztanom a 70-es Polini hengerben a dugót,ugyanis a kedves szerelőm elfelejtette,hogy a Hebo sport puffancs felrakásával a karburálás is eggyütt jár!
Kénytelen voltam venni 20 rugóért egy új Malossi szettet és ezután a karbiba /ami 12-es/ 88-as fúvókát tettünk a 78-as helyett!
Most marha jól elgyorsul,de kb 50-60-nál van egy kis megtorpanás,de ez szerintem a nagy fúvóka miatt van!
De egyenlőre hagyom a 88-ast,majd bejáratás után visszább megyek 83-ra!
Egyébként nekem a Malossi szett jobban tetszik mint a Polini!
A Hebo kipufogót pedig mindenkinek ajánlom mert tuti jó a hangja,és 24 rugóért vettem szüzen egy pesti cégtől!
Mellesleg a Hebo legalább akkora név mint a Leovinci vagy a Gianelli,csak mi magyarok még nem annyira ismerjük!
Ha valakinek még van itt rajtam kivül Malaguti F-12-se az ne kiméljen !
Szerintem és sokan mások szerint is az egyik legszebb vas!
Ja még valami: most készül a műhelyben egy Aprilia sr 50 Ditech-em aminek az eleje tört egy kicsit,3000km van benne 1 éves,szerintetek milyen gép az SR 50 Ditech?
Na csá,és várom a reakciókat!
Kérdezd Luc-ot nyugodtan, mit tud a mostani "robogója" (szerintem inkább hajó)..
A Runnerem utazó sebessége, hosszabb távon 80-110 között van, és kényelmes is. Pedig "csak" egy robogó! Szóval, ha rám hallgatsz, azt gondolsz, amit akarsz :)
Elég jól haladtam a tízezredik km felé, amikor betett ez az eső-téma :-(( azóta csak nézek ki, mikor lesz már (még?) jó idő...
Nekem elloptak egy Aprilla Sr50-t nagyon jo kis vas volt aprillak birjak szentem legjobban a strapat.Most megint van egy Aprilla SR-m csak vettem bele Malossi70es hengert Gianelli kipufogot meg 2Malossi kuplungot.Eleg kemenyen megy es jol birja.Speedfight telleg jo csak gyenge Aerox is jo jol is megy csak az alkatreszei nem birjak tul jol foleg ha abba raknak tuningot.Ez tapasztalat haverjaim motorjan.
En aztmondom Aprilla legjobb robogo csak sokaig kell varni az alkatreszre.
idén sajna már nem lesz robogózás, elteszem télire a verdát; elég hidegek vannak! A nap süt, de ez csalóka, 11-14 fokban nem olyan jó motorozni azért. Nekem sem, a motornak sem :-((( Úgyhogy, sajnos, ez a szezon véget ért....majd jövőre!
A kuplungja EVO ez azért jó mert baromi sok bealítást tartalmaz + sulyok + rúgok.
A fékpofákat meg éri kicserélni Nissinekre baromi jók, az első tárcsát kékes színre melegíti.
Van egy digi fordszám mérőm az adatok onnan vannak.
10600 körül indul meg, innen 11500-12000 tartja a fordulatot ez kb 110 km/h elég innen meg emelkedik a fordulat. A csúcs 14900.
A bealítás valóban nem egyszerű, kezdődik a karbival, de a görgő+ kuplung páros sem rossz.
Az egész kb 3 napot vett igénybe, de most már az időjáráshoz meg a pályához való bealítás nem sok idő.
Repbenzin+Motul 800 keverék volt benne.
Most 2 ütemű verseny benyo és ELF verseny olaj van benne.
De van most nálam ELF 124 verseny benya is.
Persze, hogy érdekel.
Pl. mennyit szívtál a behangolásával??? :)
A Görgő–hátsó nagy rugó egyensúly eltalálása nem egy vidám feladat....
Milyen alkatrészeket használtál?? Milyen fordulatszámon pörög??
Nekem volt, van Aprilia SR-em, én is nagyon szeretem, a futóműve nekem bejött.
Most versenyezni szándékozok vele, a régi tuningal van pár kép róla: http://kep.tar.hu/luc72
A robi talira csak 50-esel lehet menni? 70 esel nem?
Ill. egyébként is csak akkor tudnék elmenni, ha valahol Óbudán lenne a tali.
Én a Yamahát választanám. A Hondáknak nem elég tartós a blockja. Hamar ciripelni kezd a gyűrű, stb. Pedig a nagyoknál ponn fordítva van. De a robogóik nem túl tartósak.
A Yamaha többet eszik, de jobban megy és sokáig tart.
Volt egy Malaguti F-15-öm, de nekem annyira nem jött be. Még hetvenes Malossi hengerrel sem volt egy sportgép. (pedig ezeket ugyanazzal a minarrelli blockal szerelik, ha jól írtam Yamaha, Malaguti, Aprilia). Szóval a többi hasonblockal szerelt gép jobban tetszett.
Esetleg vkinek volt már régebbi - a mostani előtti - Aprilia SR-je? Isten volt a futóműve.
Dr.V: Jó moci, bár kicsit kemény, de hát ezért sportrobogó.... Elől-hátul tárcsás, vizes, paioli gátlók, tartós block. Ha szeretsz száguldozni kanyargós utakon akkor javallott.
Ha viszont kényelemre vágysz Neo's a jó vétel. Nem olyan dögös, hátul dobfékes, levegős, de sokkal olcsóbb és kevesebbet eszik. KÉNYELMES.
Ha pedig terepre is vágysz (egy kicsit)akkor BWS. Ságuldozni is lehet vele. Nagyon stabil. Nekem bejött:)
Viszont, ha nem feltétlenül Yamahára vágysz, akkor a Gilera Runner feltétlen megér egy próbát.... Isteni. Főleg a 2001-es mert annak már jobban hangolt a futóműve. Erősebb a motorja, nem beszélve a 125-ős vagy a 180-as ról.
A témában még nem vagyok jártas, de annyit mondhatok, hogy imádok robogózni. Bár sajnos most nincs. Eladtam, s vele a lelkem:(((
Hogy miért vagyok köreitekben? Egy levél hozott ide. Hooligan ajánlotta ezt az oldalt.
Egy nagymérvű robogós találkozót szervezek. Robogósok Klubja néven. Egy kikötés van, csak 50 köbcisek jöhetnek:)
Hogy mi az ami alapján én választani fogok? Mert kell ha újra nyeregbe akarok ülni, először is: teljesítmény, volt e törve, kerekek állapota, váz szerkezete. (Volt vagy van e benne görbület)
Nem tudom ki mennyire ismeri a Malagutit, de én arra tenném le a voksom:)