Én 3 hete vettem egyet. Kurva jó roller de egy kibaszott nagy szopás van vele, ez pedig a fékbetét. Használattól függően 400-800 kilometerenkent cserelni kell, elol hatul. Ha durvan nyomod akkor a tarcsat is. Egy par betet olyan 6-8 ezer, a munkadíj 13 ezer.
És akkor tárcsát nem cseréltél. Drágább a fentartása ennek a szarnak, mint az ezres sportmotoromnak.
Szevasztok .Ilyen rollert láttatok már? Az neve hogy: " Patinete Walk Machine " Ez egy házilag épített középmotoros roller amin joval stabilabban lehet állni ezáltal jobban is lehet vele száguldozni, határozottabban is lehet vele közlekedni mint a hagyományos klasszikus keskeny deszka rollerekkel . Nna hogy tetszik? https://www.youtube.com/watch?v=uZJKW8Zb_mY
Mióta megvettem a Xiaomi Pro II rolleremet, nem kellett az első kereket fújni. Most szemmel is láthatóan lapos volt (egy év után). Ekkor szembesültem azzal, hogy a hozzá adott hosszabbító gumitömlőt (ami azért kell, mert a szelep az első kerékben sűlyesztett módon van elhelyezve) nem igazán lehet használni. Ugyanis annak a kis menetes csavarja is olyan rövid, hogy alig lehet hozzáférni. Így a fújás után, mire kitekerem (mert először szűnik meg ugyebár a légtömítettség, és csak utána zár be a tűszelep), addigra nullára (!!) leereszt a gumi. Nem is tudom, hogy hogyan lehet felfújni a gumit. Mivel iszonyatosan kicsi a gumi térfogata, a legkisebb levegő-elszökéskor (amikor leveszem a pumpa, vagy a benzinkút tömlőjét) is a kerékben lévő levegő jelentős százaléka elszökik. Így fogalmam sincs, hogy az előírt 3,2-3,5-ös nyomáshoz képest mennyi van a kerékben. :-(((
Nekem is ez a tapasztalatom. Egy csomó ilyen fasságra bukkantam. De leszarom, mert ha ilyenekkel foglalkozom, akkor hamarosan pszichológushoz kell forduljak.
A telefonos app-ban nekem úgy tűnik, hogy az odometer köszönő viszonyban sincs a valósággal.
Rendszeresen használom emelkedőn is és olyan, mintha a töltést követően becsült km-t jelenítené meg.
pl: eddig 3x töltöttem, minden töltést követően becsült km. 45km valóságban 20-30km-t mentem. Így kb. 50-60 km-t használtam és az odometer 110 km-t mutat.
Azt sikerült valahogy állítani, hogy ne 50%-os akkumulátornál kezdjen visszavenni a teljesítményből?
Kicsit idegesítő, hogy 54%-kal indulok otthonról és 1 perc múlva már csak úgy gyorsul mint egy csiga. Eléri még a végsebességet, de kb 3szor annyi idő alatt.
Sikerült orvosolni a hibát ,megy mint a szél ! Csóri tulaj azért adta le mert állandóan leállt ,persze mert nem ért a cső a benzinbe !A kis vágott szeműek is megérik a pénzüket !Nekem viszont lett egy majd vadi új rollerem bagóért !
Hasonlóak a tapasztalataim. Én nem mértem pontosan, de szerintem nekem is 20 km. körüli a max. táv. Én is mindig S-ben használom, bár én 78 kg. vagyok. Ezért is tettem le arról, hogy a 20km/h korlátot kiüttetem, mert valószínűleg drasztikusan csökkenne az amúgy sem nagy hatótáv.
Azóta én is megtaláltam a pótgumi-szettet a dobozban. A külsőt k . .va nehéz le illetve felszerelni a felnire. Vért ízzadtam vele. :-)
PRO II-m van nekem volt tömlő is a külső gumiban a dobozában.
Viszont cserébe én is kérdeznék egyet tőled.
Nekem köszönő viszonyban sincs a hatótáv a gyárival. Tudom, hogy a 45 km egy 75 kilós emberrel és 15 km/h sebességgel van mérve.
92 kiló vagyok és sport módban használom, sok szintkülönbség nincs a munkahely és a lakás között. 3x már nem tudok bejönni, kétszer is alig. Tehát a tényleges hatótávom kb 20 km ami siralmas.
....defektjét. Szépen kiszedtem a hátsó kereket, levettem a külső gumit. Hát láss csodát, a belső tömlő úgy nézett ki, mint a szivacs. A belsőből pedig egy marék egyhetes rágógumi állagú gumireszeléket szedtem ki. Tehát a megragasztás eleve esélytelen. Elkezdtem keresni tömlőket. Csomó helyen azt írják, hogy "az eredetivel megegyező minőségű". No ez a fentiek ismeretében eléggé elriasztott a vásárlástól. Van ötletetek, hogy hol érdemes belső tömlőt vásárolni a Pro II-esemhez?
Valamint emlékszik rá valaki, hogy az eredeti, gyári dobozban tartalék belső is van, vagy csak külső? Mert külső tudom hogy van. Sajnos a doboz otthon van pár várossal arrébb.
XIAOMI M365 SCOOTER rollerem van. Több mint 700 km-t mentem vele és leeresztett az első kerék.
Azt a tanácsot kaptam, tegyek fel mindkét keréknek TÖMÖR gumikat.
Feltettem.
Így már nem kell ügyelnem arra, hogy jó keményre vannak-e fújva a gumik, belemegyek-e valami vasba, vagy üvegbe. Nyilván jobban ráz a kockaköveken. De megéri.
Töltés közben mutatja a százalékot, ha megnyomod a bekapcs gombot! Amikor 100% ne húzd ki a töltőt! Várd meg amíg zöld lesz a töltőn a fény. Addigra a kijelző is kikapcsol. A töltésciklus végén balanszol, fontos megvárni!
Balesetmentes közlekedést!
Ne rollerezzetek ott, ahol autók járnak, nem figyelnek a rolleresekre, sem a kerékpárosokra.
Mások figyelmét is felhívnám, hogy a sebesség veszélyes! 2 hete 20km/h-val mentem közúton (tempomattal), és egy autó elkezdett előzni. Jobbra volt egy utca ahova befordult velem együtt! Észre sem vette először, hogy elsodort és felborultam. Korházban töltöttem pár napot, agyrázkódás eszméletvesztés, zúzódások.
Mai napig nem tudok dolgozni, úgy szétment mind a két kezem.
Szóval aki "száguldozni" akar, ne autók által használt úton tegye, hanem jó minőségű üres kerékpárúton!
Sikerült lecserélnem a szoftvert benne.DownG nevű appot használtam.Követtem a YouTube videót amiben vannak linkek ahol le tudod tölteni hozza a szoftvereket. Kis küzdelemmel aDRV155 file lett jó .
igy most 32 km/h az S, a D fokozat 28 km/h a gyalogos 18 km/h.
Sajnos melyik video volt már nem tudom mert sokat töltöttem le,de essentail tipus lett jó .
Ha valakinek van tapasztalata vagy gyorsabb szoftvert talál , megköszönöm .
470 km van benne. Teljes hatótávot nem mértem de így is sztem el megy 30-35 km biztosan.
A publikus mailed működik? Mert ha megengeded, megkeresnélek privátban, egy kis ezzel kapcsolatos segítségért. Elég béna vagyok ezekhez a dolgokhoz. :-)
Ez ugye a Xiaomi pro 2-vel nem működik? Az enyém gyárilag 20 km/h-ra van korlátozva, mert bár hazai üzletben vettem, de német régióra lehet állítva. Egy barátomnak ugyanilyen rollere van, szintén Magyarországi vásárlás, de az övé alapból 28 km/h-t tud. Bosszantó.
Nem kell semmit módosítani a rolleren, ez benne a jó! A 365 tools a kulcs!
Írják is, ha minden működik, ne frissítsem a szoftvert, mert most támogatott az összes funkció!
Ez a program nem egy hack-elő szoftver, hanem egy profi diagnosztika, összes infó kiolvasható a rollerből!
Még a cállánkénti voltokat is mutatja. Nagyon szuper, a Trip-et is lehet vele rögzíteni, térképen visszanézheted, hol mennyivel mentél és mennyit fogyasztott. Mennyit tudsz még megtenni egy feltöltéssel stb.