Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni tőletek. leírnám "röviden" a sztorit. E65 M57D30, D3-as motor. Elkezdett felhígulni a motorolajam ( gázolaj szagú ). Sokat jártam városban, tehát olajat cseréltem... Azóta eltelt 2000-3000km és előjött a jelenség újra, hígul az olaj nő a motorolajszint. Nyílván olajcsere óta többet pályázok ( tanulva a hibámból )... Gépre téve (Launch) ami kiderült, hogy a klímaventi nem működik. Sajnos, csak pár nap múlva fog a szerelőm ráérni, hogy INPA-val ránézzen, addig is kérdeznék:
1. Létezhet az, hogy klíma venti hibával nem regenerál az autó?
2. Nem dobta a gép hibának az izzítógyertyát, de az én logikám szerint, ha regenerál az autó és rossz feltehetően 1-2 izzítógyertya, akkor regeneráláskor mikor utóizzít nem tudja eldolgozni a fölös gázolajat a motorból?!?!?!
Kilincs gumit még 10 éve cseréltem, akkor még pár ezerért rendelhető volt gyáriban. Lehet hogy most csak kilinccsel együtt adják. Utángyártott is van, szoktam látni ebay- en szetteket. A cseréje pár perces mutatvány, találsz róla tutorial videókat is. A többi is tipikus E32 betegség, de azokhoz érdemben nem tudok hozzászólni :)
Ha sokáig nem használom megsértődik. Simán indul, de ha 3 hétnél többet áll, pár perc járatás után olyan mintha kihagynia a gyújtás min 2 hengernél. Ha ilyenkor leállítom nem indul be, csak ha teljesen lehűlt.Hirtelen gázadásra torpan, ha viszont nagyon finoman adagolom és egyenletes fordulaton megyek vele kb 10 km-t, teljes bemelegefés után gyönyörűen jár, veszi is a lapot. Ez után hidegen- melegen szépen indul, minden tökéletes napok múlva is. Viszont ha újra hetekre leállítom garantáltan ugyanezt adja elő.
1966. Július 1-én jelent meg ez a "kocka" karosszéria eleinte Wartburg 1000 majd később Wartburg 353 néven,a képen látható szofita izzós lámpával. Majd 1971. Januárban módosult a 21W-os bogyó izzós verzióra és a tolatólámpa belülre került.
Ha jól tudom, ez a legrégebbi verzió. Utána jött az, aminél legbelül volt a tolatólámpa, és az egész fehér volt, a legújabb meg az, amin a tolatólámpa piros keretet kapott. Eddig jól tudom, vagy volt más is?
most nem az E65 miatt vagyis amiatt de általános kérdésem az lenne, hogy ha világít a légzsák visszajelző lámpa, és a diag a jobb hátsó térdlégzsákot találja hibásnak (vezeték szakadás vagy hasonló) akkor ilyenkor az összes többi légzsák sem nyílik baleset esetén,
Ezt esetleg tudja valaki, hogy itt kell e bármilyen értéknek szerepelnie, vagy hogy milyen értéket kell ide beírni? Egyáltalán mit lehet meghatározni ezekkel az értékekkel?