Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 24 órája 0 1 45932

Itt már anno ki lett vesézve, hogy jelenleg kb. semmi szükség nem kell egy 2x2 sávos M47-re.

Most is csak azt tervezgetik, hogy merre lenne jó vinni a nyomvonalat.

Bőven elég lenne a jelenlegi forgalomnak, ha felújítanák rendesen, a nagyobb városok előtt/után 2x2 sáv

Valamint ha van benne hosszabb rész, ahol nincs 2x2 sáv a városok miatt, akkor előzési helyeket csinálni.

Ezzel olyan 20-25 évig ellenne a környék.

Előzmény: Herodes68 (45919)
józsi24 Creative Commons License 26 órája -6 0 45931

baszki, veled beszelgetni olyan, mint egy hujepicsaba oltott loval kartyazni...

 

dol beloled az inkoherens picsogas...

 

te szerencsetlen, felfogod, hogy a szellem44 arabol a megyed TELJES uthalozatat fel lehetne ujitani???

(lehet nem is egyszer)

 

es epp te vadolod meg a masikat az empatia hianyaval, mikor epp te vagy az, aki nagy ivben leszarja a sokkal nagyobb forgalmu utakon kozlekedok kinlodasat...

 

szanalmas...

Előzmény: Landsmann_ (45928)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 29 órája 0 0 45930

Ez a videó az 84.-es út nyomvonal változását mutatja. Az M85 egyenlőre még a földmunkáknál jár Nagycenk környékén... sőt még előrébb Vitnyéd alatt is.

Előzmény: rm40 (45929)
rm40 Creative Commons License 1 napja 0 0 45929
Landsmann_ Creative Commons License 1 napja 0 0 45928

Nem süllyedek le a szintedre, most az egyszer válaszolok az írásodra, de ezen túl olvasni sem vagyok hajlandó, likvidállak a fenébe. Az esetleg eszedbe sem jutott, (persze hogy nem) hogy itt nem csak a 47-estől., M47-esről van szó? A 47-es minősége is gyalázat, de a mellékutaké egyenesen katasztrófa. Szóval az nem jutott eszedbe, hogy ha lenne normális minőségű alternatíva, mégha kerülővel is, de rövidebb idő alatt megtehető lenne az új úton. Próbálj meg mellékútakon megtenni 60 km-t. Mennyi időbe fog telni? AShol nincs főút, ott bizony a mellékutak teljesen szét vannak taposva, mert a teherszállításnak nincs alternatív útvonala. Aligha van még egy olyan megye, mint Békés, hogy a legutolsó időkig még egy számjegyű főútja sem volt.  (most sincs, de legalább az M44 épül) Mindössze a Gyula-Békéscsaba szakasszal büszkélkedhetett a 44-es főút, hogy 2x2 sávos. De mindegy is, téged nem érdekel más kínlódása. 

Előzmény: józsi24 (45927)
józsi24 Creative Commons License 1 napja -6 0 45927

nem kene ennyire fullba nyomni a kretent...

 

hol mesz te ott 1,5 oraig 60 kmt???

 

b+, a bcsaba bujfalu szakasz forgalma tanyasi bekotout szintu, mia lofaszt akarsz te ott negysavositani?????

 

arra meg esetleg nemgondolsz (koltoi kerdes, nyilvan nem, ahhoz nemi esz is kellene), hogy az eszement szellempalya epitesek veszik el a forrast a felujitasok elol???

 

csakhogy erezd az aranyokat: 300km szellempalya arabol kb. 6000km foutat lehet felujitani, ami kb. a teljes magyar fouthalozat hossza...

Előzmény: Landsmann_ (45916)
Landsmann_ Creative Commons License 1 napja 0 0 45926

Ez is jó. De tényleg kíváncsi vagyok mit fognak összehozni.

Előzmény: Aladár46 (45921)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45925
Mondjuk pont a színe miatt???
Mehehe...
Mert 3 híd is kell ahhoz a nyomvonalhoz
Előzmény: Tamas(Ottawa) (45922)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 1 napja 0 0 45924

Én a 47-es Tisza hídjának párjára várok... mert azonkívül Békéscsabáig nincs sok okom a panaszra. Ami utána van viszont É-nak, az megér egy litániát.

 

Őszintén remélem (itt is, ott is, fővárosi gyerekként), hogy az 55-öst beleillesztik a Szt. László hidhoz is valahogy, valamikor... bár ha ennyire mohácsoznak, lehet, hogy az elmaradt.

Előzmény: aladar644 (45918)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 1 napja 0 0 45923

Mondjuk, ezeken a képeken én nem látok egy 50+ évest (magamról már nem is beszélve) sem bringán, sem robogón. Sőt most olaszhonban és a csigaevőknél sem... szóval azért ne szaladjon el a ló teljesen.

 

Előzmény: aladar644 (45911)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 1 napja 0 0 45922

Miért nem jó szimplán csak a narancs színű?

Előzmény: Mash_bakter (45909)
Aladár46 Creative Commons License 1 napja 0 0 45921

Na én valami ilyenre gondoltam:

 

-> csak 2 híd szükséges

-> M44-en jó helyen lesz a csatlakozás

-> mégis közel Békéscsabához

-> későbbi továbbépítés esetén könnyű csatlakozás

 

Előzmény: Landsmann_ (45916)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45920
Igen ez a linkelés idő sorosan mutatja a képeket és nem album ra bontva. Valahogy olyan link kellene, ami adott albumon belül adott képtől lapozhato...
Előzmény: Samott (45915)
Herodes68 Creative Commons License 1 napja 0 0 45919

 

Mélységesen egyetértek! A következő 10 évben ebből remélem nem lesz semmi.

Azt követően pedig I. ütemben max 2 x 1 sávon. Ahogy ez történik nagyon helyesen

az M8 Körmend - országhatár közötti 29 km-es szakaszon.

Előzmény: józsi24 (45908)
aladar644 Creative Commons License 1 napja 0 1 45918

A 47-es valóban észbontó minőségű. Gyakran jártam arra Erdélybe menvén, Dunaföldvártól délre-Kecskemét- Szarvas- Gyomaendrőd- Körösladány- Berettyóújfalu vonalon. Az egész szakasz egy borzalom.Most,hogy a Dévai autópálya használható ( pár napja még inkább),és, hogy 4 éve nagyon meglepő módon a Baja Szeged út fel lett újítva,inkább erre járok.

 

Hiányzik nagyon az ország összeköttetése rendes utakkal,még,ha nem is 2x2 sávon,de gyorsforgalmi 2x1 sávon, település elkerülőkkel,máris nagyobb lenne a komfortérzet. A közlekedésbiztonságról nem is beszélve.

Előzmény: Landsmann_ (45916)
Landsmann_ Creative Commons License 1 napja 0 0 45917

Tudni kellene a környéken az adott földterületek tulajdonosainak a nevét. :D

Előzmény: Aladár46 (45914)
Landsmann_ Creative Commons License 1 napja 0 3 45916

Tudod, mi is szeretnénk közlekedni itt vidéken, de ha lehet, 60 km-t nem másfél óra alatt megtenni. Ráadásul ebben a térségben a 47-esen kívül semmi más, nagyobb teherbírású, viszonylag gyorsan járható út nincs. És igen, a 47-esnek vannak igen gyalázatos minőségű szakaszai, ami már életveszélyes. A toldás-foltozás nem megoldás, nem ilyen teherbbírásra lettek építve annak idején, ráadásul a talajszerkezet is olyan amilyen, normális utat csak költségesen lehet építeni. A meglévő 47-es esetleges kétsávosítása Békéscsabától északra, lehet nem kerülne kevesebbe mint egy teljesen új gyorsforgalmi út. Utána már lehet javításokat végezni a 47-esen, mivel kisebb lesz a teherforgalom, nem fog annyira tönkre menni. Hát ezért rugózunk sokan az M47-esen.

Előzmény: józsi24 (45908)
Samott Creative Commons License 1 napja 0 0 45915

Igen, franko, megy rendben. Bar a helikopter-koteleket nem teljesen ertettem. :)

 

Mas: M4 epites: Monoron volt dolgom, Peteri fele kerultem pest felol, atadtak az egyik feluljarot az M4 felett es a masik is kesz van hogy felpalyasan ratereljek a forgalmat (itt meg a regi uton mentem, de mar fel volt festve a sav a feluljaron). Sajna kamera nem volt nalam, szoval video nincs most.

Előzmény: Mash_bakter (45912)
Aladár46 Creative Commons License 1 napja 0 0 45914

Estére én is rajzolok valamilyen tervet, hogy szerintem, mi fog bejönni.

Előzmény: Landsmann_ (45905)
Aladár46 Creative Commons License 1 napja 0 0 45913

Köszi, működik, én már meg is osztottam belőle 2 képet. :)

 

https://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=161570858&postcount=14821

Előzmény: Mash_bakter (45912)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45912

Jó a link? Megnyitható? lapozható?

Előzmény: Mash_bakter (45910)
aladar644 Creative Commons License 1 napja -1 2 45911

szerinted vidéken a földes utat leszórhatják kővel,vagy az is teljesen felesleges? pénzkidobás,hiszen te nem ott élsz.. Arra nem gondoltál,hogy a dugóban ácsorgás helyett használj robogót vagy bringát? rögtön kisebb a dugóérzésed.  Figyeld,hogy oldották meg a dánok Koppenhágában.Ott így néz ki egy parkoló (lehet P+R)

És így a dugó:

Nem azért kárognak,hogy miért nincs minden egyszemélyes autónak külön út,hanem segítenek magukon.Gondolom az agyukkal,ami neked talán egy szajkóéval vetekszik.

Ha kicsit szétnéznél Európában, nem olyan röghöz kötött, csak a saját utcádban élő kis rikkancs lennél, talán észrevennéd a megoldások lehetőségét.

Előzmény: józsi24 (45908)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45910

Tettem fel új képeket az épülő M710-es csomópontról

 

https://indafoto.hu/mefi69/image/26454957-1fed614e/user#nagyitas

 

csak azt nem tudom, hogy nektek így megnyílik-e...

Mash_bakter Creative Commons License 2 napja 0 0 45909

a leendő M47 és az épülő M44 csomópontot nem az kellene hogy meghatározza, hogy Szeged felől merre jön? Vagy az majd szépen illeszkedik a már meglévő szakaszhoz? Én simán kihagynám azt a szép S betűt az elejéről és az M44-ből indulva Mezőberényt nyugatról kerülve vinném azt a rózsaszín csíkot. Maximum ha Békésről akkora forgalom kerül a  470-esről berénybe, hogy az sok, akkor kapnak egy déli elkerülőt, ami összeköti a 470-47 és M47 utakat.

Előzmény: Landsmann_ (45905)
józsi24 Creative Commons License 2 napja -3 2 45908

hogy a faxomba tudtok ezen a xaron vergodni, mikor a tervezett gyorsforgalmi fejlesztesek kozul ez a legeslegesleges legutolso, amit meg kene epiteni, ha egyaltalan...

 

 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
puntooo Creative Commons License 2 napja 0 1 45907

És a biharugrai halastavak autópálya nélkül maradnak?:-( Mi lesz így a nemzetgazdasággal?:-) 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
Landsmann_ Creative Commons License 2 napja 0 0 45906

Ja, a magenta színű nyomvonal  a tervezetem. 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
Landsmann_ Creative Commons License 2 napja -1 0 45905

Hm, sejthető volt. A kérdés az, hogy kombinálják a kettőt. Én csináltam két változatot. AZ első esetén csak 1 hidat kellene építeni, viszont így az északi rész déli szakaszán egy S kanyar alakul ki, ami többlet utat igényel. A második verzió egyenesebb, viszont 3 híd kell. Egyéb környezetvédelmi szempontokat nem vettem figyelembe. Kíváncsi vagyok, az okosok mit hoznak ki a B-G verzióból.  Annak mindenképpen örülök, és valóban ez a leglogikusabb megoldás, hogy az M47 onnan kezdődne, ahol az M35 véget ér az M4-hez való csatlakozásnál. 

 

 

 

Előzmény: Aladár46 (45900)
aladar644 Creative Commons License 2 napja 0 1 45904

Érdekesen számol a google: az M6 lehajtójától a különbséget,a 6-oson egyszer 38km-re,aztán (külön nézve) 31-re adja meg.

https://www.google.hu/maps/dir/46.4170365,18.7311117/P%C3%A9cs/@46.3901587,18.6997043,13.5z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x4742b111ea3252e3:0x400c4290c1e1200!2m2!1d18.232266!2d46.0727345!3e0

az előbbit 10,az utóbbit 2 perc többlettel.

Lehet matekozni,de a kényelmesebb elérhetőség fontos az autópályán.

csak kiváncsiságból megnéztem Debrecen- Bp távolság leküzdési lehetőséget. Figyeld csak:

https://www.google.hu/maps/dir/Budapest/Debrecen/@47.4196935,20.4646615,8.95z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!1m5!1m1!1s0x47470c2afe5e2b83:0x400c4290c1e1170!2m2!1d21.6273124!2d47.5316049!3e0

Előzmény: troglodita (45902)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2 napja 0 2 45903

Miért, ha mondjuk Mecseknádasd és Zengővárkony közt súlykorlátozással tilos a nem célforgalom teherforgalom, akkor már volt értelme :)

Előzmény: troglodita (45902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!