Keresés

Részletes keresés

nyebojsza Creative Commons License 17 órája 0 0 49383

Az meg olyan, mintha újra csinálnának 2x1 sávot...

Előzmény: RadiX (49380)
nyebojsza Creative Commons License 17 órája 0 0 49382

De itt az épülő M4-esen nem, látom...

Előzmény: ssimi (49381)
ssimi Creative Commons License 17 órája 0 0 49381

Autópályákon azért a leállósávon is rendes pályaszerkezet van építve.

Előzmény: nyebojsza (49379)
RadiX Creative Commons License 17 órája 0 2 49380

Nyilván a teljes rétegrendet értik alatta, nem a murvára aszfaltozást.

Előzmény: nyebojsza (49379)
nyebojsza Creative Commons License 17 órája 0 1 49379

Annyiszor emlegetitek ezt a leállósáv aszfaltozását... annak mi értelme? A murva alatt se beton, se semmi!

Előzmény: dimelo (49376)
hegyaljai3 Creative Commons License 17 órája 0 0 49378
nyebojsza Creative Commons License 17 órája 0 0 49377

Vagy ott a komp Mohácsnál, ha nem akar több határt átlépni (a háborús időkben is így jártak pl. Eszékről Zomborba), de nagyon kicsi a forgalom azon a Budzsaki úton...

Előzmény: Tamas(Ottawa) (49364)
dimelo Creative Commons License 17 órája 0 0 49376

Jósolni kockázatos, de az utakat 50-100 évre építik...

A jelen forgalmi viszonyaiból ne általánosíts.

Volt kutatócsoport, amely néhány éve még a személygépkocsik csökkenésével számolt, azóta félmillióval több közlekedik...

 

Éppen ezért ez a 2030. évi prognózis nagyon óvatos:

Azért az látszik, hogy Monorig, sőt Gomba csp-ig 30 ezret jeleztek.

 

Miután mindenféle családi- és zöldkedvezmények is megjelentek, rápakolhatunk még 20 %-ot...

 

A tendencia így is - úgy is: növekedés.

 

Abonyig nem lesz bonyolult a leállósáv aszfaltozása - utólag sem.

Egészen más a helyzet Szolnoktól Berettyóújfaluig, mert a 20 m-es koronaszélesség nem teszi lehetővé a leállósáv bővítését (Csak brutális földmunkákkal...)

 

Előzmény: józsi24 (49375)
józsi24 Creative Commons License 18 órája 0 0 49375

Hat a vecses-ullo szakasz valoban durvan forgalmas (40e korul?), de az ulloi csp utan nagyot esik (nem veletlenul van b+ ebben a cspban) ottmar nem okoz nagy torlodast egy baleseti/munkavegzesi egysavra szukules...

Előzmény: radio100jozsi (49361)
dimelo Creative Commons License 18 órája 0 0 49374

Ismered a mondást?

"Kaparj kurta neked is jut..."

 

Az "urambátyám" világban ez mindig így volt-van-lesz...

 

Nincs olyan szakmai érv, amit ne lehetne félresöpörni...

Előzmény: józsi24 (49370)
troglodita Creative Commons License 19 órája 0 0 49373

Micsoda marhaság, ettől biztosan mindenki szabályszerűen kezdett el vezetni ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=7RQWlVP1bWs

dimelo Creative Commons License 19 órája 0 0 49372

A hasonlatod elég bizarr, de ha már kerékpárút...

 

Külterületi kerékpárutakra (50-100 millió/km) is jut forrás... (környezetvédelmi indok)

https://kerekparosklub.hu/hogyan-ne-koltsunk-eu-s-penzt-kerekparos-fejlesztesekre

 

Az autópálya leállósáv egy kerékpárútnyi, (műszaki tartalom más)

hiányában az autóutakon nagyobbak a baleseti torlódások...

 

2005-06-ban 1480 vs. 1405 millió Ft/km volt. A difi:  75 millió/km volt...

 

Az autópálya és a autóút között a különbség most 1000 millió/km!!!!!!!

De újabban már az M85, M44 szakaszokon is vastagon fog a ceruza...

Előzmény: Autobahn89 (49369)
józsi24 Creative Commons License 19 órája 0 0 49371

Igen, ezt az atkotest en is nagyon hianyolom...

 

Ezt az m0k-tel egyutt meg kellett volna csinalni, enelkul az ecseri cspnak kb. semmi ertelme...

Előzmény: dimelo (49367)
józsi24 Creative Commons License 19 órája -1 0 49370

Igy van.

 

Deha a penzt istenverte szellempalyakra basszak el, akkor nem jut pez felujitasra...

 

Sajna a csekelyertelmu szellempalyafanok nem jutnak el ennek felismereseig...

Előzmény: totyit (49357)
Autobahn89 Creative Commons License 20 órája 0 0 49369

Nem is ertem mit bohockodnak ezekkel az autoutakkal az ilyen nagy forgalmu szakaszokon, ahol siman palyara lenne igeny. Kb olyan mint a Veszprem-Liter kerekparut. Leszortak murvaval, kiraktak a bringaut tablat oszt csokolom. Penzt meg zsebre tettek.

 

Előzmény: radio100jozsi (49361)
Avaar Creative Commons License 20 órája 0 0 49368

Ehhez egy Ecsert elkerülő valami, mert mindenki arra járna a 17-ből, Ecsernek pedig hatalmas forgalma lenne hirtelen, de egyébként nagyon jó ötlet, támogatom!

Előzmény: dimelo (49367)
dimelo Creative Commons License 20 órája 0 2 49367

Komplexebb megoldás kell.

Az évtizedek óta hiányzó 31. bypass.

Ott áll kihasználatlanul M0 Ecseri csomópont.

 

Csak 6 km-t kellene építeni és megváltoznának a forgalmi viszonyok.

(Még merészebben: M4 Y - rémlik még a Helikopter út?)

 

Előzmény: józsi24 (49314)
troglodita Creative Commons License 21 órája 0 0 49366

Nagy része országhatár, szóval annyira nem is hiányzik senkinek...

Előzmény: Gyurma73 (49341)
RadiX Creative Commons License 21 órája 0 0 49365

és lesz utivideó narrációval? 

Előzmény: trizs77 (49363)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 29 órája 0 2 49364

"...– Ezen kívül hiányzik egy Duna-híd Mohácsnál, hogy meg lehessen közelíteni a szerb határt is Hercegszántónál. ..."

 

Hát erre, ezért, nincs szükség hídra Mohácsnál. Ha valaki Rácországba igyekszik a bajai oldalról, az megy Hercegszántónak, vagy esetleg Bácsalmásnak. A mohácsi oldalról igyekvő pedig átmegy a horvát határon Udvarnál, majd Főherceglak előtt balra fordul és követi az utat egészen Kiskőszegig. Ott átmegy a Duna-hídon és már a rácoknál van...

Előzmény: Thibczy (49241)
trizs77 Creative Commons License 30 órája 0 0 49363

holnap :

 - Rákospalota - M0 - M4 - 4- 46 - Békéscsaba - 44 - M44 - 44 - M5 - Mo - Rákospalota.

 

 

smith Creative Commons License 30 órája 0 0 49362

Egyetértünk.

Előzmény: totyit (49360)
radio100jozsi Creative Commons License 1 napja 0 3 49361

Amúgy az aszfaltos leállósáv hiánya sajnos nagyon vissza fog ütni az M4 esetében, ha javítás, felújítás, vagy baleset lesz, mert mint most is, a forgalom autópályát is megszégyenítő, miközben egy sáv zárását nem lehet sehogyan sem pótolni leállósáv hiányában. Ezért is fura, hogy az M2-es autóút, még is aszfaltos leállósávos, az M4-es meg csak murvás padka van és ennyi.

Előzmény: radio100jozsi (49358)
totyit Creative Commons License 1 napja 0 1 49360

Ott nem is a földvári híd kapacitásával van a baj, hanem az 52-es út állapotával.

Kritikán aluli.

Előzmény: smith (49355)
totyit Creative Commons License 1 napja 0 2 49359

Majd ez a 12 ember, miután véget ért ez e buli, beült a saját autójába és szépen haza autózott.

A tömeg közlekedés szóba sem jött, azt csak használják a többiek.

Aztán ha kész lesz az M85, és a Cinfalvi körforgalomtól a magyar határig fog érni a sor, akkor majd vakaróznak, hogy hát még is össze kellene kötni a két autó pályát.

Előzmény: rm40 (49347)
radio100jozsi Creative Commons License 1 napja 0 1 49358

Ezért van torlódás: 

 

Az M4-es autóúton Üllő elkerülő szakaszán, a 28-as km-nél a műszaki átjárót átépítik, mindkét oldalon a belső sávot lezárták.

Előzmény: józsi24 (49303)
totyit Creative Commons License 1 napja 0 1 49357

Merthogy a fo es mellekutak rendberakasa telhesen kizart, hiszen az csak 20ad30ad annyiba kerul

 

Pedig amíg nem újítják fel az összes ilyen leamortizálódott utat ,addig csak elmaradott ország maradunk.

És minél később állnak neki annál többe fog kerülni.Szét fog esni az út az alapjáig.

Előzmény: józsi24 (49348)
totyit Creative Commons License 1 napja 0 0 49356

Az általad mutatott út minőség sajnos általános Magyarországon.

Az országos közút hálózat 32.000 km-éből  17-18 ezret azonnal fel kellene újítani.

A maradékból 10 % ráérne jövőre.

Erre sem kapacitás, sem szándék nincs jelenleg.

Az ilyen agit-propos programokban felújított, pár száz kilométer/év mennyiséggel csak hülyítik a népet.

Amíg nem lesz az ütem 3-4 ezer km/ év, addig esély sincs mondjuk 10 év alatt valami kulturált állapotba való eljutásnak.

Előzmény: nyebojsza (49332)
smith Creative Commons License 1 napja 0 0 49355

A földvári híd hosszabb ideje nem szűk keresztmetszet, ez vitán felül áll.

Előzmény: dimelo (49354)
dimelo Creative Commons License 1 napja 0 0 49354

Mivel a hídról volt szó, ezért az aktuális mért adat:

58+ 793 57 + 575 60 + 589  2018 mért 224 2,3% 1169

                                                                                      7286    9230    1270    4989  933  34  1       379 140 156 592

 

A felszorzott adatokkal én sem tudok mit kezdeni... Véleményem hasonló.

 

Fordulj a 2. oldalon megtalálható vállalkozóhoz.

 

Frissebb várhatóan 2020. nyarán lesz.

Előzmény: smith (49343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!