Hát igen. A videóért kattintottam, de ha már ott voltam, elolvastam. Hiba volt.
Mellesleg én az Égéstér mellett is elég sokáig kitartottam (tudom, nem vagyok normális), de mikor ilyen figurák csinálják, akkor már nem érdemes. Az általam egyébként igen nagyra tartott Karotta meg belefáradt az egészbe (úgy tippelem, valahol érzi ő is, hogy ideje lenne váltani, de nincs szíve elengedni a TC-t), a tartalmai jó része pedig elment a fizetett promók irányába, amire részemről már nem vagyok kíváncsi.
Az egész egy chatGPT-vel magyarított igénytelen szar, de nem bírom ki: aki TC-t olvas még 2024-ben, mégis mit vár? (Bocs, Leadfoot, amúgy örülök hogy látom a nicked :) )
Ezt a "másodfokú emberölést" (az eredetiben second-degree manslaughter) én is néztem, szerintem gondatlanságból elkövetett emberölés lesz az. A sebesség mértékegysége (mp/h) szerint 1 másodpercet tett meg 1 óra alatt, tehát erősen be volt lassulva. Hogy a "meggondolatlan vezetés" meg milyen lehet? Valószínűleg olyan, mint a meggondolatlan cikkírás.
Már a "cikk" szerkesztése is durva. Felsorolással kezdi listajelek használatával. Gyönyörű. Angolszász forrásoldalt másolva, ugye. Remélem ez már mintaként szolgál minden "újságíró" kolléga számára.
Googletranslate használatával alkotott írások mintapéldánya. Mondjuk azt is le lehetett volna formázni/javítani, de az legalább + 5 perc lett volna.
"A queens-i főügyész, Katz Melinda" Nahh, hát lemagyarosította a kedves amcsi hölgy nevét is, röhögök nagyon. :D
Pedig ő még az értelmesebbje a TC szerkesztőségében.
Hát, gyerekek, én kb. 600 éve nem írtam az Index fórumra, ebbe a topicba meg pláne, de ez a hír megérdemli. Másodfokú gyilkosság, mp/h mint a sebesség mértékegysége, a fiuk és a fiúk szavak konzekvens összekeverése meg egyéb nyalánkságok. Ehh, katasztrófa.
Mondjuk a kassza őre alá betolni a félkész Vespát szerintem komoly stratégiai hiba volt, a nők nem tolerálják annyira az ilyen majd összeáll sztorikat.
A KAti már rég megnyitotta a családi kasszát a romautós tévedéseknek mert épeszű nő már 50szer offolta volna ezt az ámokfutást. Az alfába iszonyat pénz belement már vinnyog a Csík hogy vegyetek könyvet adjatok pízt! Horog Árpit meg Isauraként kéne már kiszabadítani a Főhős karmaiból. A Speedzone király munkahely de a fizu mégsem elég ehhez mert mennek a beszólások oda is.. mindegy Kati intézi a lovét.
hát ugye ott is ugyanúgy kúratta át magát, mint a töröktől vett lefingott Alfával. pedig az első ösztöne még helyesen súgta azt, hogy kérjen valamiféle bizonyítékot arra, hogy nem szivárog a tank. aztán amikor erre (állítása szerint) egyfajta dorgáló választ kapott a bizonyítékok helyett, hogy "persze, hogy jó, ha én árulom", már nem bírta tovább és fizetett.
figyelemreméltó részlet az is, hogy valószínűleg már Kati is annyira unja ezeket a bénázásokat, hogy a családi kasszát is megnyitotta a projekt előtt, csak valami legyen már.
egy biztos: a következő könyvet még drágábban kell adni, illetve jó pénzt kell majd kiárulni az Alfából, hogy mehessen tovább ez a gyűjtögetés.
Én mondjuk a tankragasztós részt még elolvastam, mert az legalább szerelős sztori, meg hátha lett végre megoldás ebből a rengeteg szívásból (de persze nem lett, csak még egy szivárgó tank).
Ki fogja adni "könyv" formájában ezt is ne aggódj! Már alig várom a legújabb művészi színvonalú borítót.
Nem is értem az iróniád: te tényleg nem vagy kíváncsi rá, hogy milyen finom kebabot evett Gradóban, vagy hogy hány cukrot tett a kedves neje a kávéba Vicenzában?
Illetve az is rendkívül edukatív hatású lehet (hogy nagy példaképemet Balogh Leventét idézzem), ahogy különféle ragasztókkal teleszkópot/üzemanyagtankot "javít".
"(...) nagyot fékeztem, betámolyogtam a szervizbe, kihívtam a nagydarab, szakállas embert, megmutatni, hogy mi Magyarországról jöttünk egy ugyanolyan kicsi autóval, amit ő kint rohaszt, mire rám nézett, és egyik öklét a másik kezébe zárva annyit morgott – „coraggio”. (Bátorság.) És visszament. Ennyiből állt északon a Bianchi körüli, őrjöngő fogadtatás."
"A TR4 alkalmi társa egy turbógermán 190 SL. A tulajdonosa nem volt valami barátságos, pedig próbáltam vele szóba elegyedni"
az azért fel van jegyezve, ha valaki nem az elvárt (és az otthoni rajongóktól megszokott) módon esik hasra Főhősünk kéretlen közeledésére. irgum-burgum! persze ki tudja, lehet 10-20 év múlva majd valami török vagy grúz blogger is csalódottan ír majd arról, hogy hiába suzukiswiftezett el különösebb lerohadások nélkül Debrecenbe az asszonnyal, nem igazították az érkezéséhez a Virágkarnevál időpontját... :))
arról nem is beszélve, hogy kb. az összes kabriózós írásában, így most is kikel a "csukott tetővel kabriózók" ellen a Főhös, ráadásul most két "munkaverziót" is benne hagyott a cikkben, nem tudta eldönteni, hogy a "pláza előtt villogós" vagy az "évente kétszer öt percre lenyissa" szókép a kifejezőbb, szóval mindkét bekezdés maradt. értelme egyiknek sincs, de jó sok karakter volt, profi tartalomgyártás-imitáció. a legviccesebb pedig az, amikor az öreg motorokat hiányolja valami parkolóból, miközben a cikk első fele meg ugye arról szól, hogy az ő öreg motorjai mind romok és használhatatlanok :))) ahh, csodálatos beszámoló ez is, bárcsak kiadná könyvben...!
yes - de hát az egyházának meg ez kell. bepillantás a családi életbe, melyik kasszából fizetjük, hol táborozik a kisebbik gyerek.
szó se róla, nagyon "profin" vannak felépítve a sztorik, és hiába készültek egy kaptafára, a Leslie L. Lawrence-könyveket is falták az Auchanban vásároló háziasszonyok.
15 év állás után miért kell bebikázni egy autót 15 éves olajjal? És ha elforognak a siklócsapágyak a fészkükben, visznek magukkal főtengelyt, hajtókart, vezérműtengelyt? Van ezeknek mákszemnyi agyuk is?
A jelek szerint a hiba ismert, és megoldás is van. Eleve ez egy több mint húszéves konstrukció, a komplexitás a mai szinthez képest a fasorban sem volt. Szerintem Magyarországon is találna rá embert.
Nem a nyákkal van baj, az tényleg javítható lenne. A ház nem szedhető szét úgy, hogy utána össze is lehessen rakni vízállóra.
Bár aki nagyon akarja, meg tudná oldani, még ha ronda is lesz. A bontottak nem jók, azok is szarok. Bár lehet éppen még működnek, de műszakira tényleg elég lenne. Nincs kihangsúlyozva, de az lehet az igazi baj, hogy ha már nem megy a km számlálás, akkor valsz' nem megy a sebességmérés sem.