Ezt nem tudom szó nélkül hagyni! Szegény apám akit 45 augusztusában "kértek fel" egy kis munkára, aztán 39 hónap múlva jött vissza, ő is azt szokta mondani, hogy ha a háború alatt annyi partizán lett volna mint utána, végig vertük volna Európát! Bocs az off. témáért.
Ez a 10 valami mágikus szám lehet, hiszen hírek szerint a megbecsült K család egyik jeles tagja is éppen ennyi 1901-es Laurin&Klement motorkerékpárt készített az 1990-es évek végén.
Egy időben nagyon idegesített amit Magyarországon művelnek bizonyos egyedek, de már látom, hogy a művelt Nyugaton is hasonló, sőt néha rosszabb a helyzet.
32 éve kezdődött a történet , folyamatosan készültek az autók és kinti gyűjteményekben landoltak . mindig volt egy kész és 1-2 készülő . Ezzel nincsen semmi baj , de miért nem után gyártottnak árulja . Az eredetin 17"-os felnik voltak , az autókat viszont 16"-os felnivel árulta - készítette . Adler limuzin autók alkatrészei lettek beépítve a replikákba . Pl. alu hengerfej egyikre sem került . A járműtörténész Dr úr is csak mosolygott az autók eredetén - minőségén .....
Közel tíz készült belőle , ez az utolsó darab . Egyiket sem vihető OT vizsgára ! Az eredeti autó , amit a néhai Fülöp József vásárolt az még maradványaiban megvan darabokban .
Ez nem az az autó ! Ez replika - silány másolat . Ezt nem Fügedi János készítette , Ő az első két darabot ( hármat ) készítette ! Ez már költséghatékonyan készült sokadik darab - gyengébb minőségben mint amit Fügedi János készített .
"Magyarországon 1935-ben eladott autó. Az első szériából való, közvetlenül a Berlini bemutató után érkezett négy db autó egyike. . . 1935 április 28-án, a VI. Magyar Concours d Elegance vörös szalagot és elegancia plakettet nyert. Az első tulajdonosok 1935-ben: . Horthy István ( Felesége Gróf Edelsheim Gyulai Ilona részére ) Muráti Lili, Mannheim Jenő és Wohlmuth Emil A felújítás 1993-tól 2000-ig tartott: Az alumínium karosszéria felújítását Fügedi János végezte aki a II. világháború előtt a Nagy Géza féle Karosszéria építő cégnél tanulta ki a szakmát. 2000-ben sikeres vizsga után kapott rendszámot"