Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

patopal Creative Commons License 2019.06.22 0 0 396

Első, hátsó híd csere, 31" -es kerék, és a T5 váltóban létező leghosszabb ötödik fogaskerékpár. Ha automata és a mercié van benne akkor csak a nagyobb kerékkel nyerhetsz pár %-ot. Ha az ausztrál váltós akkor hídcsere . De hogy bírni fogja e a váltó arról nincs tapasztalatom. 

Előzmény: xatis (395)
xatis Creative Commons License 2019.06.22 0 0 395
Annyi bővennelég..csak tartalék miatt van rá szükség,
viszont amit írtál a foedulattal kapcsolatban az hogy érhető el? Váltó difi csere?
patopal Creative Commons License 2019.06.22 0 0 394

A motor kibír sokat de a kuplung, váltó már nem. Ha megmaradsz a 120_130 lónál, és nem cserélsz mást mint amit írtam, akkor kezdj bele, egyébként cseréld le egy másik eleve erősebb kocsira, mert a költségek nem állnak arányban a kocsi értékével. 

A leghosszabb áttétel ami kihozhato gyári megoldásokkal a 135/3000.

Előzmény: xatis (393)
xatis Creative Commons License 2019.06.21 0 0 393
Értem. Ennek örülök hogy le egyszerűsödik a dolog ezzel...lóban s nyomatékban mennyiben változik....nem gyorsulninakarok vele csak kiváncsi vagyok :) ....gondolom marad a 100 km/h 2900-3000 fordulat
patopal Creative Commons License 2019.06.21 0 0 392

Nem kell cserélni semmit, turbó ,adagolóban elemek, egy jó cooler. Nyomás maradjon egy bár körül. Ez elég boltba járni. Nagyobb teljesítményt is ki lehet hozni de ott a költségek, már nem állnak arányban a kocsi értékével.

Előzmény: xatis (391)
xatis Creative Commons License 2019.06.20 0 0 391
Persze a sallangokkal együtt csinalnám meg hajtókarcsapágy porlasztó stb...
Villogni nem villog csak inditás után kezd izzítani
patopal Creative Commons License 2019.06.20 0 0 390

1:lehet, de csak turbótól nem lesz érdemi változás.

2:használni végsebességig,de kapcsolni csak 70 km/h alatt és CSAK CSÚSZÓS ÚTFELÜLETEN mert nincs benne középső diffi.

3: nem a kerékagyat és az osztóművet

4:Testkábeleket átnézni, relét és az izzítógyertyákat szintén. Ha villog vmelyik gyertya rossz.

Előzmény: xatis (389)
xatis Creative Commons License 2019.06.20 0 0 389
Sziasztok!
Nemrég került a tulajdonomba egy Musso OM602 2.9d s egy pár kérdést tennék fel naívan.
1: erre a merci motorra lehet e tenni turbót?
2: ezen mekkora sebességig lehet használni az összkereket?
3: az első kerekeken a difit zárom?
4:olyat csinál hogy ráadom a gyujtást s nem izzít...majd ha indítanám csak katta
aztán ha ugy gondolja indít s majd csak utánna izzít....de máskor meg egyből indít de akkor is csak utanna izzít...

Ezek tényleg buta kérdések de terepjáróm sosem volt s az összes összkerekesem állandó összkerekesek voltak-van

Előre is köszönöm a válaszokat :)
bodrogkoz Creative Commons License 2019.06.19 0 0 388

SsangYong Action visszatérő hibakód P1235 P1236 mi okozhatja?

davide7 Creative Commons License 2019.06.11 0 0 387

Sziasztok!Az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is pont az a bajom, hogy a Kyron 120 km/h-nál vízforrást jelez, leállítás után  újraindítom és  100 km/h as tempóig nem jelez, utána ismét! Egy helyen 200 ezres javítást ajánlottak, hogy az ECU-t kell cserélni, de az nem valós, hiszen nem hibajelet ír ki, és nem jelentkezik állandóan! Csak a vízhőfok érzékelőt kell vajon cserélni (egy Delphit találtam 7800 Ft-ért,ha az amire gondolok)??? 

 

Dancsi30 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 386

Sziasztok! Szerintetek lehetséges az, hogy légtömegmérő miatt csinál olyat a váltó, hogy nem vált? Se magától se manuális nem vált. Leál beindît és minden megy tovább mint ha nem történt volna semmi. Tud valaki ajánlani Pesten vagy környéken megbízható emberi áron dolgozó Ssangyong szerelőt?

patopal Creative Commons License 2019.06.05 0 0 385

Te nem tudsz vele semmit tenni ami érehető javulást hozna. Elemeket kell benne cserélni. Szami vagy krézi  tud neked segíteni.

Előzmény: Musso Sports (384)
Musso Sports Creative Commons License 2019.06.04 0 0 384
Sziasztok, adott egy ssangyong musso sports 2.9 td amin a gyári turbó meghalt, és kapott egy nagyobb csigát, viszont ehhez több üzemanyag dukálna, a kérdésem az lenne hogy nyúlt e már valaki ilyen módon az adagolójához és ha igen hogyan tudnék állítani rajta hogy több üzemanyagot szolgáltasson! Mielött leszólnátok, nem nagyon találtam rá embert aki elvállalja és meguntam a keresést, ezért szeretném kezembe venni a dolgot! Válaszokat előre is köszi, már ha lessz! 😊👍
Dancsi30 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 383

Szia. A turbóra úgy néz ki idő közben meglett a megoldás, ugyan is a turbó csövet rögzítő/szorító gyűrű nem volt rendesen meghúzva és a turbó csövet lerúgta magáról. Az orvosolva lett. A váltóban hogy mikor volt olaj cserélve azt nem tudom, egy biztos amikor voltam 2 hete a szerelőnél megnézték de nem nyúltak hozzá mondván, hogy úgy is vissza kell mennyek mert vagy panel vagy mechanikus hibája van a váltónak. Azonban amióta a hibakódot kivették azóta szépen vált és nem csinál ilyet.

Előzmény: hayabusa123 (382)
hayabusa123 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 382

Tipushiba a turbonyomas szabályzó szelep, vákum hiba, valahol a vakum elenged, váltoban olajcsere szurocsere mikor volt? 

Előzmény: Dancsi30 (381)
Dancsi30 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 381

Sziasztok! Olyan problémára keresném a megoldást, hogy van egy 2006-os Ssangyong Kyron 2.0 Xdi kapcsolható 4x4. Olyat produkál, hogy néha feldobja a Check lámpát. Ilyenkor a motor nem húz annyira és nagyon lomha lesz az autó. Félreállok, leáll pár másodperc múlva újraindítom és a Check lámpa elalszik és az autó továbbra is szépen megy mint előtte. A másik, a váltóm ( automata ) menet közben berakta magát vész üzemmódba ami azt jelenti, hogy nem vált és manuálba se enged váltani. Tegnap voltam szerelőnél aki rá rakta komputerre ami két hibát jelzet az egyik a turbót töltés ( alacsony ) a másik most hirtelen nem jut eszembe :) A lényeg, hogy kivette a 2 hibakódot és a váltó mintha semmi baja nem lenne gyönyörűen működött tovább. A szerelő azt mondta, hogy vigyem vissza és szétszedi a váltót mert szerinte vagy panel vagy mechanikai probléma lehet a váltóval. Találkoztatok már ilyennel illetve tudnátok Pesten vagy környéken ajánlani emberi áron dolgozó, megbízható és hozzáértő Ssangyong szerelőt? Köszönök minden tanácsot és segítséget!

hayabusa123 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 380

Lássuk csak, 15ezer km,kapsz bele 5L 5w30 olajat, levszűrőt, pollszűrőt, átnézik, cserelnek izzót ha muszály, bepecsételnek a szervizfüzetbe és mehetsz a dolgodra, sem váltó, sem diffi, sem a fékhez nem nyulnak ha laza a melos 2 óra, ha siet 1.5 óra alatt simán meg van, szerintem ha a garidat is figyelembe veszed, és márkaszervíz csinálja ez teljesen reális ár ezen ne akarj faragni. 

Előzmény: miro_13 (378)
miro_13 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 379

Ssangyong Tivoli XLV autorol van szo

Előzmény: miro_13 (378)
miro_13 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 378

Sziasztok!

 

Szeretnék ötletet kapni arra, hogy az első 15.000km es 73.000ft os garanciális szervizköltséget hogyan lehetne csökkenteni. Ez az összeg 20% os márkaszerviz kedvezménnyel és klima takaritás nélkül értendő.

 

bármilyen másik szervizbe mehetek garanciavesztés nélkül ?

 

üdv Miro

Tevemadár Creative Commons License 2019.04.27 0 0 377

Az biztos. :-) Ma voltam XLV teszt vezetésen, és meg nézegettem a Rextont is. Tényleg nagy brutális, sajnos az ára is (az én pénztárcámhoz mérve, persze)

Egyébként tetszett az XLV, nagyon. Jól ment, kényelmes az ülés, jó volt vezetni. Érdekes: a netes tesztekben több helyen is említik a "nehézkesebb" váltót - én nem éreztem nyűgösnek. Érdekes volt a 3 kormányzási mód (Normal/Comfort/Sport), jópofa dolog, bár fogalmam sincs használnám -e valaha is... :-)

Előzmény: hayabusa123 (376)
hayabusa123 Creative Commons License 2019.04.27 0 0 376

1ébként az új rexton nagyon ütős  

Előzmény: Tevemadár (375)
Tevemadár Creative Commons License 2019.04.22 0 0 375

Nagyon köszönöm a gyors választ! :-)

Előzmény: hayabusa123 (374)
hayabusa123 Creative Commons License 2019.04.22 0 0 374

Semmi különös, jó autót találtál magadnak, 

Előzmény: Tevemadár (373)
Tevemadár Creative Commons License 2019.04.21 0 0 373

Sziasztok!

 

Nagyon szimpatikus nekem a Ssang Yong. Újonnan szeretnék talán (még tervezgetés/nézelődés fázisban vagyok :-) )venni, Ssang Yong XLV -t néztem ki (benzinest, családi/hobbi autónak). Tudtok olyan típus hibát / rossz tulajdonságot, ami miatt lebeszélnétek?

 

Mintha Mo.-n nem annyira elterjedt lenne ez a márka, emiatt félek kicsit tőle (alkatrész utánpótlás / szervíz).

 

Minden véleményt / tapasztalatot nagyon szívesen fogadok. Köszönöm előre is. :-)

Popper75 Creative Commons License 2019.04.15 0 1 372

Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,ssangyong rextonom van.Van rajta gallytörő de a matrica amin a Tűv szám és felirat lenne félig le van kopva. nem tudtok segíteni? nincs valakinek autón amin képpel tudná mutatni hogy az övé milyen? 

Műszakira menne és félő hogy nem fogják elfogadni így. köszönöm

Popper75 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 371

A vízhőfok jeladót kell kicserélni.

hayabusa123 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 370

Erzékelő is lehet,  Űszer is  ecu is  

Előzmény: voyagerbaszó (369)
voyagerbaszó Creative Commons License 2019.03.18 0 0 369

SSangyong Kyron tévesen azt jelzi, hogy fő a vize. találkoztatok már ilyennel?

tamas_robert Creative Commons License 2019.03.14 0 0 368

Sziasztok! 

 

Segítséget szeretnék kérni, Musso-nál az első féltengelyek az agyban lötyögnek, tűgörgők vannak ott vagy más? Volt valakinek esetleg ilyen problémája már?

 

Sw201inger Creative Commons License 2019.03.12 0 0 367

Köszi szépen az infókat!

Előzmény: patopal (366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!