Első, hátsó híd csere, 31" -es kerék, és a T5 váltóban létező leghosszabb ötödik fogaskerékpár. Ha automata és a mercié van benne akkor csak a nagyobb kerékkel nyerhetsz pár %-ot. Ha az ausztrál váltós akkor hídcsere . De hogy bírni fogja e a váltó arról nincs tapasztalatom.
A motor kibír sokat de a kuplung, váltó már nem. Ha megmaradsz a 120_130 lónál, és nem cserélsz mást mint amit írtam, akkor kezdj bele, egyébként cseréld le egy másik eleve erősebb kocsira, mert a költségek nem állnak arányban a kocsi értékével.
A leghosszabb áttétel ami kihozhato gyári megoldásokkal a 135/3000.
Értem. Ennek örülök hogy le egyszerűsödik a dolog ezzel...lóban s nyomatékban mennyiben változik....nem gyorsulninakarok vele csak kiváncsi vagyok :) ....gondolom marad a 100 km/h 2900-3000 fordulat
Nem kell cserélni semmit, turbó ,adagolóban elemek, egy jó cooler. Nyomás maradjon egy bár körül. Ez elég boltba járni. Nagyobb teljesítményt is ki lehet hozni de ott a költségek, már nem állnak arányban a kocsi értékével.
Sziasztok!
Nemrég került a tulajdonomba egy Musso OM602 2.9d s egy pár kérdést tennék fel naívan.
1: erre a merci motorra lehet e tenni turbót?
2: ezen mekkora sebességig lehet használni az összkereket?
3: az első kerekeken a difit zárom?
4:olyat csinál hogy ráadom a gyujtást s nem izzít...majd ha indítanám csak katta
aztán ha ugy gondolja indít s majd csak utánna izzít....de máskor meg egyből indít de akkor is csak utanna izzít...
Ezek tényleg buta kérdések de terepjáróm sosem volt s az összes összkerekesem állandó összkerekesek voltak-van
Sziasztok!Az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is pont az a bajom, hogy a Kyron 120 km/h-nál vízforrást jelez, leállítás után újraindítom és 100 km/h as tempóig nem jelez, utána ismét! Egy helyen 200 ezres javítást ajánlottak, hogy az ECU-t kell cserélni, de az nem valós, hiszen nem hibajelet ír ki, és nem jelentkezik állandóan! Csak a vízhőfok érzékelőt kell vajon cserélni (egy Delphit találtam 7800 Ft-ért,ha az amire gondolok)???
Sziasztok! Szerintetek lehetséges az, hogy légtömegmérő miatt csinál olyat a váltó, hogy nem vált? Se magától se manuális nem vált. Leál beindît és minden megy tovább mint ha nem történt volna semmi. Tud valaki ajánlani Pesten vagy környéken megbízható emberi áron dolgozó Ssangyong szerelőt?
Sziasztok, adott egy ssangyong musso sports 2.9 td amin a gyári turbó meghalt, és kapott egy nagyobb csigát, viszont ehhez több üzemanyag dukálna, a kérdésem az lenne hogy nyúlt e már valaki ilyen módon az adagolójához és ha igen hogyan tudnék állítani rajta hogy több üzemanyagot szolgáltasson! Mielött leszólnátok, nem nagyon találtam rá embert aki elvállalja és meguntam a keresést, ezért szeretném kezembe venni a dolgot! Válaszokat előre is köszi, már ha lessz! 😊👍
Szia. A turbóra úgy néz ki idő közben meglett a megoldás, ugyan is a turbó csövet rögzítő/szorító gyűrű nem volt rendesen meghúzva és a turbó csövet lerúgta magáról. Az orvosolva lett. A váltóban hogy mikor volt olaj cserélve azt nem tudom, egy biztos amikor voltam 2 hete a szerelőnél megnézték de nem nyúltak hozzá mondván, hogy úgy is vissza kell mennyek mert vagy panel vagy mechanikus hibája van a váltónak. Azonban amióta a hibakódot kivették azóta szépen vált és nem csinál ilyet.
Sziasztok! Olyan problémára keresném a megoldást, hogy van egy 2006-os Ssangyong Kyron 2.0 Xdi kapcsolható 4x4. Olyat produkál, hogy néha feldobja a Check lámpát. Ilyenkor a motor nem húz annyira és nagyon lomha lesz az autó. Félreállok, leáll pár másodperc múlva újraindítom és a Check lámpa elalszik és az autó továbbra is szépen megy mint előtte. A másik, a váltóm ( automata ) menet közben berakta magát vész üzemmódba ami azt jelenti, hogy nem vált és manuálba se enged váltani. Tegnap voltam szerelőnél aki rá rakta komputerre ami két hibát jelzet az egyik a turbót töltés ( alacsony ) a másik most hirtelen nem jut eszembe :) A lényeg, hogy kivette a 2 hibakódot és a váltó mintha semmi baja nem lenne gyönyörűen működött tovább. A szerelő azt mondta, hogy vigyem vissza és szétszedi a váltót mert szerinte vagy panel vagy mechanikai probléma lehet a váltóval. Találkoztatok már ilyennel illetve tudnátok Pesten vagy környéken ajánlani emberi áron dolgozó, megbízható és hozzáértő Ssangyong szerelőt? Köszönök minden tanácsot és segítséget!
Lássuk csak, 15ezer km,kapsz bele 5L 5w30 olajat, levszűrőt, pollszűrőt, átnézik, cserelnek izzót ha muszály, bepecsételnek a szervizfüzetbe és mehetsz a dolgodra, sem váltó, sem diffi, sem a fékhez nem nyulnak ha laza a melos 2 óra, ha siet 1.5 óra alatt simán meg van, szerintem ha a garidat is figyelembe veszed, és márkaszervíz csinálja ez teljesen reális ár ezen ne akarj faragni.
Szeretnék ötletet kapni arra, hogy az első 15.000km es 73.000ft os garanciális szervizköltséget hogyan lehetne csökkenteni. Ez az összeg 20% os márkaszerviz kedvezménnyel és klima takaritás nélkül értendő.
bármilyen másik szervizbe mehetek garanciavesztés nélkül ?
Az biztos. :-) Ma voltam XLV teszt vezetésen, és meg nézegettem a Rextont is. Tényleg nagy brutális, sajnos az ára is (az én pénztárcámhoz mérve, persze)
Egyébként tetszett az XLV, nagyon. Jól ment, kényelmes az ülés, jó volt vezetni. Érdekes: a netes tesztekben több helyen is említik a "nehézkesebb" váltót - én nem éreztem nyűgösnek. Érdekes volt a 3 kormányzási mód (Normal/Comfort/Sport), jópofa dolog, bár fogalmam sincs használnám -e valaha is... :-)
Nagyon szimpatikus nekem a Ssang Yong. Újonnan szeretnék talán (még tervezgetés/nézelődés fázisban vagyok :-) )venni, Ssang Yong XLV -t néztem ki (benzinest, családi/hobbi autónak). Tudtok olyan típus hibát / rossz tulajdonságot, ami miatt lebeszélnétek?
Mintha Mo.-n nem annyira elterjedt lenne ez a márka, emiatt félek kicsit tőle (alkatrész utánpótlás / szervíz).
Minden véleményt / tapasztalatot nagyon szívesen fogadok. Köszönöm előre is. :-)
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,ssangyong rextonom van.Van rajta gallytörő de a matrica amin a Tűv szám és felirat lenne félig le van kopva. nem tudtok segíteni? nincs valakinek autón amin képpel tudná mutatni hogy az övé milyen?
Műszakira menne és félő hogy nem fogják elfogadni így. köszönöm
Segítséget szeretnék kérni, Musso-nál az első féltengelyek az agyban lötyögnek, tűgörgők vannak ott vagy más? Volt valakinek esetleg ilyen problémája már?