Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 5 napja 0 0 136006

Előzmény: gumidani (136004)
Kurdeejay Creative Commons License 5 napja 0 0 136005

A CSANÁD-ról.

Tegnap jöttünk le Győrből.

Előzmény: jakyg (136000)
gumidani Creative Commons License 5 napja 0 0 136004

Szerintem nem a FARKAS. Azon az első utastérnek három nagyobb és egy csaknem négyzet formájú ablaka volt. A csoportképen levőnek pedig legalább négy nagyobb ablaka van. 

A kerékállás oldalablakai nem hasonlítanak a FARKAS-éhoz, de a három Tápé 130-aséhoz sem

Előzmény: f.domino_ (135999)
Enzo Creative Commons License 5 napja 0 0 136003

Szerintem nem lehet a FARKAS, mert az ránézésre is sokkal zömökebb hajó kevesebb ablakkal, és annak a kormányállás első ablakai előre dőlnek, ennek meg hátra. (Resszul látszik, mert előtte daru, mögötte másik hajó ablaka, de azért kivehető a saját ablakkeret is. 

Előzmény: f.domino_ (135999)
révész64á Creative Commons License 5 napja 0 1 136002

Farkas m/s 

gumidani Creative Commons License 5 napja 0 0 136001

Nem válaszolta meg eddig senki. Köszönöm.

Előzmény: f.domino_ (135999)
jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 136000

:)

Hát ezt Te miről lőtted?

Előzmény: Kurdeejay (135998)
f.domino_ Creative Commons License 5 napja 0 0 135999

Bocsánat, kicsit ritkán járok erre :-)

 

És bocsánat, ha közben valaki válaszolt! 
Az egy kérdőjeles inkább Farkas lehet, mint Mohács 130-as. (Farkasban nem vagyok biztos, de abban majdnem, hogy nem Mohács 130)

A két kérdőjeles biztosan Tápé-100, mégpedig az egyik tápéi építésű (tulipán orrú). Vagyis Hapci, Morgó, Jancsi, Juliska valamelyike.

Előzmény: gumidani (135616)
Kurdeejay Creative Commons License 5 napja 0 0 135998

Hegymenetben nézve balról a második pillérnek ment neki, még látszik a nyoma:

Előzmény: gumidani (135994)
smith Creative Commons License 2022.05.09 0 0 135997
Előzmény: Töck Jenő (135966)
jakyg Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135996

És úgy tűnik magyar oldalon ütközött.

jakyg Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135995

Valóban a vasúti hídnak mehetett neki.

Előzmény: gumidani (135993)
gumidani Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135994

Előzmény: gumidani (135993)
gumidani Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135993

A szlovák újságok a vasúti hídról írtak. De, ha valóban a közúti híd pllérének ütközött akkor a vasúti híd alatt is rossz hídnyíláson haladhatott át. Jól látom a képeken, hogy völgymenetben a vasúti híd jobbparttól számított második hídnyílását, hegymenetben pedig a középső hídnyilást kell használni? Ha a balparttól számított második hídnyíláson haladt át, akkor szembe kerülhetett a közúti híd pillérével. 

 

Előzmény: jakyg (135989)
zjakabfi Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135992

Vagy már kiképzték őket, hogy ezt mondják egy bizonyos 2019-es baleset után.

Előzmény: jakyg (135991)
jakyg Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135991

Talán igaz lehet, hogy rosszul lett. Mert ezt hegymenetben így benézni nem nagyon lehet.

Előzmény: Enzo (135990)
Enzo Creative Commons License 2022.05.06 0 1 135990

Nem látta a híd alatt a sötétben az előtte haladó hídlábat.

Az a jó ebben az orrkiképzésben, hogyha ezzel nekimegy bárminek, akkor teljes szélességében nekimegy, és biztosan nem fordul le róla jobbra vagy balra. Milyen praktikus. :-)

Előzmény: rm40 (135988)
jakyg Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135989

Már továbbment Amsterdam úti céllal. Úgy néz ki, az új híd pillérjének ment neki.

Előzmény: rm40 (135988)
rm40 Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135988
Előzmény: rm40 (135986)
gumidani Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135987

https://www.hajoregiszter.hu/hajoadatlap/omsk/omsk/2317/1800

A példakép Szovjetúnió részére 1959-ben készült el Óbudán az ОМСК. Hogy képzelheted el, hogy a már szocializmus felépített és a kommunizmust építő SZU-nak csak úgy elejbe tolakodott volna technikailag Csehszlovákia?

Előzmény: rezgaras (135983)
rm40 Creative Commons License 2022.05.06 0 1 135986
tehtube Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135985

Az angoloknál 1953-ban építettek még szenes oldalkerekest, Óbudáról meg 1959-ben futott ki az utolsó nem nosztalgia jármű.

Előzmény: rezgaras (135983)
tehtube Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135984

1941-ben kezdék építeni, de 1949-re fejezték be. A háborús olajhiány és relatív szénbőség miatt dönthettek a szénnel hajtás mellett. Tipikus német elbai gőzös. Mint a másik kettő, ez is gyakorlatilag Németországban épült. Csóró Németország nem tudja fenntartani, visszakerült Csehországba. 

http://www.paddlesteamers.info/Labe.html

A cseheknek van 3 nagy üzemelő termesgőzöse, (Vysehrad, Vltava, Labe) egy új kisebb (Syrius) és két kis farkerekese. Irigylésre méltó hajópark.

A nagyoknál egy a hátrány, nem szép a gépház és emiatt teljesen rejtett. Kár.

Előzmény: rezgaras (135983)
rezgaras Creative Commons License 2022.05.06 0 0 135983

Azért érdekes, hogy a csehek még 1949-ben szén tüzelésű, lapátkerekes gőzhajót építettek.

Előzmény: Zoltika (135978)
jakyg Creative Commons License 2022.05.05 0 0 135982

Én köszönöm véleményedet. Úgy látom, jó a tipped. Vártam még, mások mit mondanak, mivel feltenném a képet a regiszterbe.

Előzmény: Bólinder (135981)
Bólinder Creative Commons License 2022.05.05 0 0 135981

Köszönöm hogy segíthettem.

Előzmény: jakyg (135962)
smith Creative Commons License 2022.05.05 0 0 135980

Akkor egyelőre ennyit az új hajókról. Kivételesen a józan ész győzött...
https://www.hirbalaton.hu/oszig-nem-fognak-ereszteni-a-balatonbol-a-hajoszallitas-kedveert/

trizs77 Creative Commons License 2022.05.05 -3 0 135979
Zoltika Creative Commons License 2022.05.05 0 0 135978
jakyg Creative Commons License 2022.05.04 0 1 135977

Igen, lassan Pestre ér a Viking.

Előzmény: guberavera (135975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!