Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 366
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 365

Szerintem igen.

 

www.csergoe.hu

 

http://opelalkatresz.try.hu/

 

Egy telefont eressz meg nekik.

Előzmény: akzo (364)
akzo Creative Commons License 2008.01.06 0 0 364
srácok,5 ajtós H astra...hátulról eltűnt a jobb oldali kalaptartó pöcök...tudok ilyet venni alkatrészboltban?
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.09 0 0 363
A jobb oldalinál nincs ilyen gond, a légszürő kiszerelése után, kényelmesen ki lehet cserélni.
Opeles Laca Creative Commons License 2007.12.09 0 0 362
Teljesen igazad van.
Előzmény: Törölt nick (361)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.08 0 0 361
Bal első izzócsere:
Végy 1 db H7 - es izzót.
- a gépháztető felnyitása után ovatosan távolítsd el a hűtőmaszk 4 db felső müagyag patentját (közepe benyom, kis csavarhúzóval felfeszít)
- a bal oldali sárvédőnél vedd ki a műanyag dobvédő 2 alsó csavarját (torx kulcs szükséges)
- ovatosan a lökháritó felső részet bontsd le (2 műanyag patent + 5 -6 pöcök)
- ekkor a lökhárító bal oldali része kb 20 - 25 cm - re előrehúzható
- vedd ki a lámpát tartó 3 db csavart (kettő fölül, egy a lámpa alatt, 8 - as kulcs)
- ekkor kis feszegetéssel a purhabból készült lökhárító merevítést távolítsd el
- a lámpatestet lassan előre mozgatva a tetejét buktasd ki
- így már hozzáférhető az égőt védő gumikarika, amit leveszel
- a tompított égőt elcsavarod az óramutató járásával ellentétesen, amíg az egő ki nem jön
- égő kihúz, másik betesz, kipróbál
- az összerakás ellenkező sorrendben történik

Aki ezt így tervezte az bek......
garupeti Creative Commons License 2007.11.11 0 0 360
Sziasztok én opel astra h hoz keresnék váltót M32 es tipust ha esetleg van valakinek.1.9 diesel az enyém és 2005 évj.Ha valaki tud hivjon 06705110340
Köszi előre is!
Forester07 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 359
Amint láthattad ez csak ennyit megy! Mondjuk mikor csináltuk én rosszabra számítottam. Ez van, el kell fogadni. Szép a 12 a dieseltől.
Előzmény: kovimann (358)
kovimann Creative Commons License 2007.11.06 0 0 358
Hi

Szép a H Astra, nekem nagyon tetszik! 12,8 s alatt gyorsul 100 ra??? Ez durva, én azt hittem ennél sokkal jobb! 12 s az én diesel paripám is tud pedig csak 80 Le!!! :)
Előzmény: Forester07 (357)
Forester07 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 357
Helló Astra fanok!

A Safety Area oldalán a legfrisebb videótesztünk az új Astra! Akit esetleg érdekel az nézze meg. Jó szórakozást hozzá!

Üdv.: Safety Area tema
kovimann Creative Commons License 2007.11.05 0 0 356
http://www.balu.try.hu/
Astra menüpont alatt vannak képek!
Itt talán látszik egy kicsit a küszöblezáró elem!
kovimann Creative Commons License 2007.11.05 0 0 355
Köszi DuDu a válaszod!

Elvileg lev van zárva hátulról is a küszöb, de szerintem akkor sem 100 %-os
Majd tavaszal a nagymosáskor meglátom mi lesz alatta! Még addíg eldöntöm h szétbányászom-e. Ha leszedem le is kellene festeni szire, sokat dobna rajat!
Jah tehénhugy színű az Astra! :)
akzo Creative Commons License 2007.10.30 0 0 354
Kiderült,h előző tulaj valahol elhagyta H Astrámról a kartervédő műanyagot lentről (ha csak ez derült volna ki...) 3 lehetőséggel szemezgetek: 1.) ugyanolyan beszerzése...nem is nagyon véd sokat,drága (hol tudom megnézni,mennyi??) 2.) acél kartervédő hozzá... biztos gyártanak,nem?!? (Hol,kik mennyiért). 3.) 4es alu lemezből csináltatok én...állítólag sok versenyző is ilyennel jár,strapabíró,etc.
Kinek mi a véleménye, honnan tudnék árakat szerezni?
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.27 0 0 353

Szia,

 

elvileg, ha olyan van neked, amelyiken a hátsó kerékdoboknál egy műanyag idom van építve a köszöbvédő műanyag végére, és nem látszik rés a műanyag mögött , akkor oda nem is nagyon mehet be semmi.

Nekem olyan, hogy a műanyag vége "szabadon", tehát idom nélkül végződik, de onnan nagyon könnyen, slaggal ki tudom veretni a szutykot. Rakni akartam én is oda olyan idomot, hogy a kerék ne tudja beverni a sarat, vizet, de azt mondta szervízes barátom, hogy ne tegyek, mert ez gyárilag nem teljesen olyan, mint a másik. Ennél beveri ugyan, viszont ki is tud folyni, míg a másik típusnál azért van az idom, hogy ne verje be, mert nem is tudja "kimosatni", amikor pl. vizes úton nagy sebességgel halad.

Előzmény: kovimann (352)
kovimann Creative Commons License 2007.10.26 0 0 352
HelOPEL!!! Srácok nem nagyyon pörög a fórum!
Kérdeznék valamit: G Astráról szedte már le valamelyikőtök a küszöbvédő műanyagot?
Kíváncsi lennék mennyi dzsuva rakódik a műanyag és a küszöb közé? Érdemes e leszedni és kipuclni? Nem szeretném ha a francos műanyag mögött előbb-utóbb a küszöb bomlana!
Írjátok meg tapasztalataitokat légyszi!

Előre is köszi!

Üdv Koviman
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.11 0 0 351

:)))

Nem tudom, ezt nem a gyorsításkor a tankban erősen meglöttyenő benzin okozta-e?

:)))

Én elképzelhetőnek tartom.

Édesapád Astrájának motorkódja nincs meg?

 

 

 

Előzmény: akzo (350)
akzo Creative Commons License 2007.10.11 0 0 350
No, végül teletankoltam... ha jól emlékszem,52literes a tank... nos, ebbe 48.321liter ment...erről annyit,hogy 0 range:) Amúgy még 1 érdekesség... A nyolcadjelzőnél asszem van 5 osztás... a lentről a negyediken állt... egy kövér gázas kigyorsítás után lement 1 osztásnyit (kb. 2 vagy 3 másodperc lehetett)...szerintem azért annyi benya nem fogyott az alatt:)
Előzmény: DuDu1987 (349)
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.10 0 0 349

Szia,

 

hát ami az üzemanyagszint-jelző hibáját illeti, nekem is ilyen. De igazából minden általam használt típusban, VW és peugeot-ban feltűnt már nekem az a hiba.

A hátralévő km számlálóval nem érdemes foglalkozni még egy BMW-ben sem, mivel mindíg az adott fogyasztási átlaggal számolja ki. Gyakorlatilag használhatatlan, prasztvakító extra minden típusban.

Előzmény: akzo (348)
akzo Creative Commons License 2007.10.10 0 0 348
De, van, azaz nem gond, inkább bosszantó marhaság...
Astra H fedélzeti kompjúter és a fogyasztás...no meg a benzinszint visszajelző a műszerfalon. Z16XEP még mindig a moci...
Mindkettő érdekes állatfajta...
Először is...amikor teletankolom az autót, akkor a Range nagyjából 900-1000km-t mutat, teljesen mindegy,mekkora az éppen aktuális átlagfogyasztás... Mivel döntően városban járok vele, ennyit még életemben nem sikerült megtennem 1 tank benzinből....sőt, elég sokat eszik a pesti dugókban, akár 10liter körül is.
Nos, a range visszajelzés nem igazán okos, mivel sokkal hamarabb elfogy,mint a benzin...most már 50km óta 0km a range, mindig irogatja nagy felkiáltójelekkel...pedig nem is tankoltam bele kb. 2 hete... És az üzemanyagszint visszajelző is éppen ott van,hogy világít. Ez utóbbi a szintén érdekes, mert nem először csinál olyat,hogy megyek vele és elkezd ugye fogyni hosszú utakon...ez rendben is van... eléri a nyolcad szintet,elkezd világítani a lámpa...ok...megyek még vele 50km-t...leállítom. Pár óra múlva megyek tovább és a szintjelző 2 milliméterrel a nyolcad felett van, lámpa nem világít...majd megyek még vele városban 20km-t, akkor kezd el újra világítani.
Erre varrjatok gombot...
A range kijelzés másik hibája,hogy írja mondjuk,h még 50km... ok, bemegyek egy kútra, tankolok 6litert....de volt,h már tizet is.... utána range marad az 50km-en...természetesen izmosan nullán lesz,mire egyáltalán a lámpa kigyulladna,h fogy...
Örülnék neki,ha ennél okosabb lenne a mutató és a range kijelzés is....
Amúgy megyek mondjuk ha mutat egy értéket, nullázom az átlagfogyasztást és a többit...akkor sem változik érdemben a kijelzett érték...pedig általában város/vidéki út vagy fordítva váltásnál szoktam nullázni az átlagfogyit,hogy lássam,h vidékre mondjuk 5,6lityit eszik, városban meg mondjuk 9.5-öt... értelemszerűen érdemben kellene változnia a megtehető útnak...
Előzmény: DuDu1987 (347)
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.10 0 0 347

Mi ez a pangás? :)))

Senkinek nincs semmi gondja? :)))

kovimann Creative Commons License 2007.10.06 0 0 346
Sziasztok!

Persze persze, én is 1/percre gondoltam!

Köszi az infókat!
akzo Creative Commons License 2007.10.05 0 0 345
nem:)
bocsi...utánanézek:)
Előzmény: DuDu1987 (344)
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.05 0 0 344

Szia,

 

hát ja az egy kicsit sok lenne.....  :))

4000 1/s az 240.000 1/min -nek felel meg :))) az már elég jó kis fordulat :D

Biztos csak véletlenül elírta.

Na, tehát Z16XEL

A motorkód a következőt jelenti:

Z : Euro 4

16 : szorozva 0,1 -el a lökettérfogat (gondolom ez nem új)

X  : a sűrítési arány (> 10,5 - 11,5 : 1)

E  : "einzeleinspritzung" külön, hengerenkénti befecskendezés

L   : alacsonyabb teljesítmény (H a magasabbik)

A váltó:

Te figyu, biztosan ez a kocsi motorkódja, és nem X16XEL ?

mert XEL csak X kezdetű motorhoz társul a katalógus szerint.

Ha X16XEL akkor az F17+CR váltó egyik altípusa csatlakozik hozzá, meg tudom mondani azét is, csak feleslegesen nem akarom írogatni.

Szóval biztos a motorkód?

 

 

Előzmény: akzo (343)
akzo Creative Commons License 2007.10.05 0 0 343
amúgy felülmúlná a turbókat és a kis repcsimodelleket is fordulatszámban:)

Tényleg, apu autójának áttételére is kíváncsi vagyok... ha minden igaz Z16XEL (G Astra)
Előzmény: DuDu1987 (342)
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.05 0 0 342

szia,

 

Z17DTL motorhoz F17+WR váltó kapcsolódik, a következő áttételekkel:

 

1. 3,727

2. 1,957

3. 1,303

4. 0,946

5. 0,761

R  3,308

 

Köszi az érdekes infókat, kíváncsi voltam egyébként a dízelek mennyivel pörögnek kevésbé. Egy hibára szeretném felhívni a figyelmedet: pl. 4000 fordulat/perc (1/min)

a helyes mértékegység. Ami ugye értelemszerűen azt jelenti, hogy egy perc alatt 4000-szer fordul körbe a forgattyús-tengely. De tudod te ezt, szerintem csak elírtad.

 

Előzmény: kovimann (341)
kovimann Creative Commons License 2007.10.04 0 0 341

Szia Dudu!

Engem a Z17 DTL jelű motor váltóáttétele érdekelne! Csak kíváncsiságból!
Sebesség/motorfordulat arányokat tudok mondani: 130 km/h - 3000 1/s nél tudja, 180 km/h 4000 1/s fordulaton megy a gép.

Előre is köszi!
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 340

szia,

 

én tudok :)))

 

A Z16XEP motorhoz minden típusban az F17+CR kódú váltó párosul, a következő áttételekkel:

1.   3,727

2.   2,136

3.   1,414

4.   1,121

5.   0,890

R    3,308

Bármely típusét meg tudom mondani, ha valakit érdekel, a dízelekét és benzinesekét egyaránt.

 

Előzmény: akzo (339)
akzo Creative Commons License 2007.10.04 0 0 339
óó, az álom lenne:) amúgy ha valaki tud egy pontos váltóáttételezést az Z16XEP motorhoz,akkor annak örülnék:) (ha jól tudom nagyobb,kisebb mocikhoz más az áttét..de valszleg csak a köbcentitől függ (no meg attól,h turbós-e,benzin v dízel))
sehol nem találtam ilyet,ami megmondta volna,pontosan mennyi...
'cserébe' elárulom az 1.8-as motorhoz készült áttételt:)
Előzmény: DuDu1987 (338)
DuDu1987 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 338

Nálam nincs gond a fogyasztással, sem városban sem azon kívül. Most kapott egy hosszabb németországi utat, 600 Km egyhuzamban autópályán 140-150 között, jó morgós hangja lesz utána mindíg. Rögtön feltűnik mindenkinek.

Mondjuk jobban örülnék, ha 4000 f/perc-en 160 km/h-val menne. Szerintem még akkor sem lenne nagy vész a gyorsításkor, és talán még takarékosabb lenne. Nem értem, mért spórolják ki sok kocsiból a 6. sebességet, pedig sokat lehetne javítani a fogyasztáson vele.

Előzmény: akzo (337)
akzo Creative Commons License 2007.10.04 0 0 337
No igen... a motornak 140körültől lesz jellegzetes hangja ötösben,ugyanúgy,mint apáménak (Astra G 1.6XEL), viszont 'cserébe' sokkal alacsonyabb sebességnél válthatom az 5. fokozatot... vízszintesen 50-nél, ha nem kell nagyon gyorsítani... apué 80 alatt nem igazán szereti az ötödiket... viszont az alacsony sebességről,indulásból jobban húz, kevésbé hajlamos a lefulladásra (pedig az egy böhöm nagy kombi):)

Nekem pályán 140körül 6.5-et eszik, városban sajna mostanában elég sokat...(9-10l) lehet,h megnézetem,vajon miért eszik többet,mint pár hónapja...
Előzmény: DuDu1987 (336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!