A VOLVO fórumról nézek be hozzátok, egy felvetéssel. Van egy 1996-os B18F motorblokkom, hengerfej nélküli. Egy németországi 440-esben volt, kevés kilométerrel jött be lábon még 2009-ben, donor lett az autó. Jelképes áron (legyen 3000 Ft) elvihető, helyhiány és lomtalanítás zajlik nálam, ha itt nem kerül gazdája, megy az ócskavasba. Helyileg Karcagon van a blokk.
Szerelő javaslatom nincs, de ez alapszintű probléma lesz szerintem a jelenségek alapján, így aki hajlandó vele foglalkozni az meg tudja oldani (korrózió és kontakthiba esélyes).
Elsőként az összes problémás égőnél a foglalatokat kell átnézni és az oxidációs nyomokat eltüntetni, kontakt spray hasznos lehet a vezetési képesség fokozásához.
Fontos, hogy az égőket is rendesen szorosan fogják a foglalatok.
Ha a féklámpa sem égne, akkor a testelést kellene ellenőrizni és a korróziót ott is eltüntetni, mert a normális test hiánya tud érdekes működés okozni.
(Valamelyik lámparögzítő csavar alá van vezetve itt is szerintem)
A Régi R5-nél még a tekerős világításkapcsoló egyes érintkezőinek elfogyása tud problémát okozni, de ott a távolsági fény szokott elfogyni.
Azon csak a kapcsolócsere segít.
Ha ez lenne itt a gond, akkor elöl sem lenne akkor helyzetjelző amikor hátul nem világít. Ezt még esetleg érdemes ellenőrizni.
Tudtok esetleg egy jó autóvillamosságist, aki tud és hajlandó is foglalkozni egy 1990-es R5-el? Van, hogy a hátsó lámpák nem égnek (leszámítva a féklámpát). Pár ki-be kapcsolgatás után rendbejön, de hajlamos néha rázkódástól elmenni, kontakthibára gyanakszom... Érdekes, hogy ha nem ég hátul, akkor a sebességmérő lámpája sem világít (a bal oldalon egyik sem), csak a műszerikonoké.
Budapest és környéke is jó lehet akár. Köszi előre is!
Sziasztok! Megállt a kisautóm. Trélerrel kellett hazahozni, mert megszűnt szikrát csiholni a szikracsiholó. Az érdekelne, hogy ha az elektronikus egységben a vákumos szabályzó eddig sem csinált semmit. (Ha újat veszek 40+ Huf. A megszakítós ennél is drágább.) Ha vennék egy használt mechanikust és vennék bele új megszakítót, kondit vákumdobot, s új trafót, az jó választás lenne? Használt elekronikát nem vennék, mert abban is 30+ éves a membrán ami már kő kemény, vagy át van szakadva. Szerintem. Szóval, ha van valakinek elosztója és megválna tőle megvenném. Pest előnyben. Köszönöm.
Segítségeteket kérem 1991-es 1.1 R5 keresek megszakító kalapácsot----esetleg más típus nem jó hozzá?Clió stb---csak az írjon aki konkrétan tudja----köszönöm
1991-es 5 ajtós R5-höz keresek szerelőt. Olyat, aki ért a modellhez és a régebbi, karburátoros autókhoz. A konkrét gond, hogy indokolatlanul sokat fogyaszt, és elképzelésem sincs már, hogy mi lehet az oka.
Sziasztok! 1988-as Renault 5-höz keresek műszerfalnál található rádió boxot amibe a rádiót kell rakni. Illetve 3 ajtós kivitelhez jobb első ablakemelő szerkezetet. e-mail: bigyo2001@freemail.hu
Szia! Esetleg egy 1.1-es, '90-es gyártmányú, négy ajtósat, fehérben? :) Nagyon jó kis darab, nincs rohadva, és még 100.000 sincs bennne! Nemrég cseréltem váltót, ennek az előzményeit visszaolvashatod fentebb :)