Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117632

Az utolsó mohikán balansztengelyes, VVT-s, VIS-es nemtvinszpárk. :D

Előzmény: bojo (117631)
bojo Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117631

Ez nagyon szép lett. Múzeumban a helye. :)

Előzmény: downer (117620)
bojo Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117630

Trencsik bontóban Tatán nincs jó áron?

Előzmény: rajztanbá (117628)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117629

Hát az nincs közel valóban.

Előzmény: rajztanbá (117628)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117628

Megköszönöm a lehetőséget, de nem járok gyakran arrafelé, jómagam Tatabányán élek. 

Előzmény: downer (117627)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117627

Köszi! :)
Nem tudom az ilyen jellegű dolgokat elküldeni se postán, se futárral.

Előzmény: rajztanbá (117623)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117626

klímás az istenadta! :) lassan megszokom, csak néha lassabban fűt, a buborék miatt.

 

Előzmény: downer (117625)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117625

Ha nem klímás, akkor lehet hogy egy kicsit genyóbb. Még anno Punto I-nél emlékszem, hogy járatás közben pumpáltam a vastag gumicsövet, úgy indult meg rendesen a keringése.

Előzmény: rajztanbá (117621)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117624

Értem, köszi az infót, nekem csak az első kettő kell, mert az a ramaty. Futárral elküldöd?  Már feltéve, ha adod az első kettőt külön.

 

Előzmény: downer (117622)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117623

Gratula! Nagyon szép lett! :)

Előzmény: downer (117620)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117622

Elsők-hátsók együtt eladók, egy huszasért. Egy ugyanilyet eladatam már szintén Brava-ba, természetesen a padlólemeze ugyanaz, így csak ki kell cserélni.

Előzmény: rajztanbá (117619)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117621

Jómagam is hasonló módon próbáltam, de a radiátorom így is szörcsög, ha 4000 fölé tolom a fordulatot. -az meg sűrűn előfordul :)- hiába próbálom a légtelenítőt, ott nem jön sokminden.

 

Előzmény: downer (117618)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117620

Itt vannak a mai képek, ide eljutni is vagy két óra:

 

Ide meg még kettő:

rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117619

:) Én kérek elnézést, mert nem bravo-m van, -az volt előtte- hanem brava-m szóval 1. nem tudom csereszabatos-e, 2, az enyémnek a szivacsolása ment tönkre, azt szeretném kiváltani egy épkézláb darabbal. 3, mennyiért adod az első kettőt? köszi a választ, és jelentkezést!

 

Előzmény: downer (117617)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117618

Én kinyitom az összes légtelenítőt feltöltés előtt és lassan öntöm bele, amikor ahol megjelenik a folyadék, akkor ott elzárom. Olyan sokat nem kell ezen sportolni így.

Előzmény: DOGMAN (117613)
downer Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117617

Nekem van, de el kell jönni érte a Nyírségbe.

Előzmény: rajztanbá (117614)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117616

Köszönöm a gyors választ! Gondolom, az évjárat nem minndegy, olyan kocsi kellene, ami lényegesen fiatalabb, hiszen egy öreg alfa ülése pont úgy szét van ülve, mint az enyém ! :)

 

Előzmény: R. Scherbotsky (117615)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117615

Alfa 156-osé csereszabatos vele.

Előzmény: rajztanbá (117614)
rajztanbá Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117614

Sziasztok! Érdeklődök, van-e valakinek tapasztalata ülések ügyében! :) 2002-es bravomhoz keresek első üléseket, a bontókban csak hasonló mód kiült rumlis darabok vannak. Tudtok arról, hogy valamelyik fiatalabb típusnak, -akár alfa is lehet-csereszabatos az ülése? Tudom, hogy át lehet kárpitoztatni, de egyszerűbbnek tűnik egy jó állapotút beszerelni! Köszönök minden infót! 

 

DOGMAN Creative Commons License 2019.11.27 0 0 117613

Sziasztok!

 

Bravo 1.6 16V-n volt kb 2 hete vízpumpa és vezérléscserém. (folyt a vízpumpából a hűtőfolyadék).

De most is eszi a vizet, a vízpumpa, termosztát rész teljesen tiszta, viszont a hűtő beöntőnyílás felőli oldala alatt teljesen hűtővizes midnen, a hűtőt jobban megnézve már a fele magasságtól a műanyag és a lamellák illesztésénél piros folyadék van mindig. Így ma hűtőcsere következik.

Van-e valami trükk, a tök üre rendszer feltöltéshez?
pl.: melyik légtelenítőt kell kinyitni, milyen sorrandben?

amit én gondolok, hogy kinyitom a fűtésoldali és a hűtőn levő légtelenítőt is, majd feltöltöm csurig a hűtőt. Elindítom az autót, és a szivattyú ki kell dolgozza a levegőt a hűtőbe. Megvárom míg kinyit a termosztát.
Akkor még utánatöltök, majd ha már nem megy bele több (7 liter a max), akkor lezárom.
Ha van egyéb infótok írjátok meg.

R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.11.26 0 0 117612
Ez olyan minőségű munka, amit így senki nem csinálna meg neked, semennyiért. Remélem, ez vigasztal egy kicsit. Derekadra vigyázz azért, kitartás.
Előzmény: downer (117611)
downer Creative Commons License 2019.11.26 0 0 117611

Na én mégegyszer biztos nem kezdek bele ebbe a kibaszott macera hengerfej melóba...

Ma is 9-től 15-ig. Mosás, szelepbecsiszolás, összeszerelés.

 

Idiotizmus:

Az utolsó öblítés, kész gyúrás. Előrehajolva emelgetni ki a forró vízből és vissza, hogy hirtelen minden csatornában még megmozduljon az áramlás.

 

A bal oldalon becsiszolva, a jobb oldalon még nem:

 

Csiszolópaszta, tapadókorongos csiszolófa (műayag). Órák kérdése csak, még a gumi tapadókorong is szétnyíródott. :D

 

Na ennyi.

 

Nem mintha holnap kevesebb macera várna, a dugattyútetők, a motorblokk felső síkja és különös figyelemmel a hengerfejcsavarok zsákfuratának tökéletes kitisztítása, még mielőtt egyáltalán a hengerfej a blokk közelébe kerülhet.

downer Creative Commons License 2019.11.26 0 0 117610

Sajnos nincs köztünk dízeles. :(

Előzmény: Balogh Zoltán István (117609)
Balogh Zoltán István Creative Commons License 2019.11.25 0 0 117609

Sziasztok!!

Segitséget szeretnék kérni, van egy Fiat Brava (182) 1.9 TD 100s motorral, aminek menet közben egy visszaváltásnál leállt a motorja és azóta sem indul! Az üzemanyag rendszer vákummal müködik mivel a tankban sem és a benzin csövön sem található szivattyú!! biztositék nincs elégve a relékek nem tudom bemérni multiméter hiányában de ha felpumpálom az üzemanyagrendszert a szürő elötti kézi pumpával inditásnál akkor sem jut el a porlasztokhoz az üzemanyag!! mi lehet a gond? esetleg a vákum pumpa vagy az EGR van beálva? ha vki járt igy legyenszives leirni hogy mi volt a baj hogy el tudjam dönteni hogy érdemes e költeni a javitásra vagy inkább haggyam ?!

downer Creative Commons License 2019.11.25 0 0 117608

Hát ezaz, nekem kell még kimosni. 

De mivel nem egy lépcsőben van marva, a forgács szemcséi aprók, nem fognak beragadni az olajjáratokba.

Kell még egy merítéses öblítés, aztán egy nagyobb nyomású.

bojo Creative Commons License 2019.11.25 0 0 117607

A képet elnézve, elég koszos az még. Maximum levegővel kifújták. 

Előzmény: R. Scherbotsky (117606)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.11.25 0 0 117606

Ez elég dögös azért. Síkolás után lemossák a hengerfejet ipari mosóval, vagy azt is neked kell megoldanod?

Előzmény: downer (117605)
downer Creative Commons License 2019.11.25 0 0 117605

Uhh, és még nincs vége a tisztogatásnak.

bojo Creative Commons License 2019.11.24 0 0 117604

De szép fényes! :)

Előzmény: downer (117603)
downer Creative Commons License 2019.11.24 0 0 117603

Hát ne tudjátok meg, mennyi idő elmegy egy mindent átfogó tisztításra.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!