Keresés

Részletes keresés

NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 30
division by zero

"én lehet, hogy megmondom, de az a nyári munkás diák nem fog 300 oldalas listával mászkálni, hogy hova nem dobhat, és hova dobhat..."

Ez szerintem a lapterjesztő felelőssége. Ha neki megéri a per, akkor ne csináljon listát.

NaNe

Előzmény: division by zero (26)
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.09.25 0 0 29
Azt hiszitek érdekli a hírdető cégeket és a reklámklipgyártókat néhány hőzöngő emberke véleménye?
KICSIT TÚLBECSÜLITEK AZ EMBERISÉG SZELLEMI SZÍNVONALÁT!
-ant-
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 28
division by zero,

"reklámra tényleg lenne szükség, de nem abban a formában és mennyiségben mint ahogy ma öntik ránk... "

Azt tartom legfőbb gondnak, hogy hazudnak. Apaként kipróbáltam egy csomó mosóport, ami negyven fokon kiveszi a gyümölcs- vagy zsírfoltokat a ruhából. Nincs ilyen. Belehazudnak a képünkbe, és közben egy tonna pénzt leakasztanak az emberről a magyar állami televízió aktív közreműködésével, az adónkból, anyagi érdekből.

NaNe

Előzmény: division by zero (24)
netizen Creative Commons License 1999.09.25 0 0 27
NaNe azt mondnaám 1cerű a dolog, ha németországban lennénk, mert ott az adók sugározzák a VPS jelet. Ez akkor hasznos ha felveszel, és csúszik a film kezdése és még a reklámok tartama alatt pause-ra állítja a vidót. Szal a VPS jelet kell dekódolni... Legjobb tudomásom szerint a magyar adók is sugározni fogják a VPS jelet 2000 után.

Amugy meg ne TV-z, internetezz. Az Internet junkbuster 1x és mindenkorra megoldja a reklámproblémákaqt :-))

A reklámokkal az a bajom, hogy nem terméket adnak ma már el hanem konzumidóta kiképzést folytatnak...

Nézd csak meg mivel operálnak: család, gyerek, emberi hiúság...

Előzmény: NaNe (-)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 26
én lehet, hogy megmondom, de az a nyári munkás diák nem fog 300 oldalas listával mászkálni, hogy hova nem dobhat, és hova dobhat...
Előzmény: NaNe (23)
initex Creative Commons License 1999.09.25 0 0 25
Rsüni:
Ez az, a reklámra szükség van!

Különbenis, ha nem tetszik a papír, reklám, akkor dobd át a szomszéd postaládájába ;)

Előzmény: Rsüni (22)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 24
reklámra tényleg lenne szükség, de nem abban a formában és mennyiségben mint ahogy ma öntik ránk...
amúgy nagyon ritkán látok új terméket reklámozni.
Előzmény: Rsüni (22)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 23
division by zero,

Úgy gondolom, hogy ha azt mondom, nem kérem, akkor ez egy világos felhívás a reklámújságok terjesztői részére.
Egy társasházba be sem tehetnék a lábukat. Nincs joguk hozzá.

NaNe

Előzmény: division by zero (19)
Rsüni Creative Commons License 1999.09.25 0 0 22

Én itt próbáltam viccesen rámutatni, hogy reklámra szükség van.
Mivel senki sem ellenkezett, ezért komolyan is elmondom, hogy reklámra szükség van.
Különben honnan tudnád meg hogy megjelent egy új termék, vagy egy szolgáltatás a piacon?
Előzmény: Rsüni (4)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 21
Budapesti Piacból az "újság" rész kiolvasom amig elérek a kukáig, a hardverárakat már rég nem, úgy is hazugság az egész: "épp elfogyott...", "jövö héten jön...", "rég adtuk le a hírdetést, azóta fölment az ára..." válaszokat kaptam főleg...
kaja házhoz szállítókkal sincs bajom, azok csak 3 havonta szoktak itt bedobni egy lapot...
initex Creative Commons License 1999.09.25 0 0 20
Szerintem nem ilyen egyertelmu a helyzet...

A Budapesti Piacot (reklamujsag) pl. szoktam olvasgatni, nezem mindig benne a hardverarakat, meg neha mast is.
Azt se banom, ha egy-egy hazhozszallitos pizzeria dob be reklamcedulat a postaladaba.

Előzmény: division by zero (17)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 19
én se akarok komolyan verekedni...
meg vagy 20-30 céget se akarok állandóan hivogatni...
tényleg, be lehetne perelni őket emiatt? milyen paragrafus alapján?
és nem mondanák azt, hogy ők nem is dobáltak be ilyet, én szereztem valahonnan máshonnan?
Előzmény: NaNe (18)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 18
Nem gondolom, hogy szerencsétlen nyári munkás diákot kellene elővenni miatta.
A szórólapon rajta van cím, az újságokban ott van az imresszum.

Egyszer elmagyaráztam a Pannon GSM-nek, hogy hogy ne szórakozzanak velem. Vagy ötven szórócédulát nyomtak be a postaládámba. Elmondtam a az illetékesnek, hogy vagy ért a szóból, vagy nagyon gazdag leszek, mert beperelem és garantáltan meg fogom nyerni. Mindezt persze udvariasan, de határozottan.
A pali majd lenyelte a szemüvegét, de megértette. Azóta nincs PGSM hulladék a postámban.

NaNe

Előzmény: division by zero (16)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 17
valahol a Széna tér környékén egy utcában láttam egy jó megoldást: a házak zárva vannak, a kapuban egy "szorólapok, raklámújságok ide" felírat mutatja a kéretlen küldemények helyét: egy "hulladékpapir" felíratú gyüjtőkonténer...
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 16
történtek ilyen kisérletek, nem jött be...
talán egész nap ott kéne állnia egy lakónak, és jól megvernie azt aki ilyen szemetet hoz...
Előzmény: NaNe (15)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 15
Szerintem a szórólapoknak viszonylag könnyen véget lehetne vetni.
Ki kell írni a lápcsőházban, hogy a postaláda magántulajdon és a postáson, valamint a tulajdonoson kívül senki nem használhatja. És pont.
Nem tudom, mennyire működne, talán érdemes kipróbálni.

NaNe

Előzmény: division by zero (13)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 14
Amúgy a reklám hatása általában 0, vagy negatív nálam...
Ha lehet inkább olyan terméket választok a boltban, aminek nem láttam reklámját...
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 13
és a lentebb emlitett postaládába dobált reklámújság, szorólap rengeteg az tényleges környezetszennyezés, és még nem is recycled papirra készülnek, tehár sok-sok fát kell kivágni azért, hogy az embereknek legyen mit a kukába dobálni...
A várost elrondító óriás plakátok vizuális szennyezéséről nem is beszélve...
Előzmény: NaNe (11)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 12
Melyik film volt az, ahol a diliházba kerül a reklámiró, és ott az ott lévőkkel elkezdenek igaz reklámokat gyártani, és óriási sikerük lesz?
Előzmény: NaNe (10)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 11
division by zero,

"Ha max 2-3-at adnának be egyszerre az még el menne, na de vagy 15 perc folyamatosan???"

Hát ez az. Azt hiszem, fogalmazhatunk úgy, hogy a jelen reklámok intellektuális szemétnek, környezetszennyezésnek foghatók fel. Többnyire károsak is.

NaNe

Előzmény: division by zero (9)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 10
Anti ..,

"Persze ez az ellenállás a reklámok iránt talán lecsökkenne, ha reklámmanagerek megpróbálnának olyan dolgokat kitalálni, amik szórakoztatóak, mert a csaj akinek a legjobb barátnője a tőrlőkendő volt még két-három éve, az nagyon nem jött be :))))) "

Bőven elég lenne, ha csak igazat mondanának. Mert az ún. költői túlzások immáron átcsaptak hazudozásba, megtévesztésbe.

NaNe

Előzmény: Antikrisztus (8)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 9
Ha max 2-3-at adnának be egyszerre az még el menne, na de vagy 15 perc folyamatosan???
Előzmény: Antikrisztus (8)
Antikrisztus Creative Commons License 1999.09.25 0 0 8
Nos itt vagyok világmegváltó ötletemmel: Ne nézz tévét :) Én is minimalizálom a napi TV szintemet annyira, hogy egyedül napi egy Babylon5-ot vagyok hajlandó megnézni este 7-8-ig és ennyi ideig ki lehet bírni a reklámokat is :)
Ha meg mindenképpen jó filmet akarok, akkor meg bővítem a videokollekciómat (ami nem túl nagy, de megteszi)
Egyébként én sem állhatom a reklámokat, de gondolj bele, hogy milyen jók tudnak lenni amikor pl a mellékhelységet kell az embernek igénybe venni, vagy hozni kell egy csomag chipset a kifogyott helyett :)

Ne csak a rossz oldalát nézzétek a dolgoknak :)
Persze ez az ellenállás a reklámok iránt talán lecsökkenne, ha reklámmanagerek megpróbálnának olyan dolgokat kitalálni, amik szórakoztatóak, mert a csaj akinek a legjobb barátnője a tőrlőkendő volt még két-három éve, az nagyon nem jött be :)))))

Antikrisz

division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 7
Ilyen kütyüre már én is gondoltam...
Addig is marad az "analóg" módszer: a család távirányítót bitorló tagjának feladata 0.1 s-en belül lelőni a reklámot...
Előzmény: NaNe (6)
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 6
John Zero,

Erre én is gondoltam már. De mivel az adott tévé csatorna ellenérdekelt, biztosan gátat vetne az automatikus felismerésnek.
Viszont, a hangerőszintet megemelik a reklámok alatt - nyilván nem véletlenül, hanem tök szándékosan. Ezt talán lehetne figyelni.
Valamint a filmek és reklámok közt a színbalanszban óriási különbség van. Talán ezt is lehetne érzékelni.
Csak egy ilyen kütyüt kellene kifejleszteni/üzembe helyezni, aztán az Interneten keresztül értesülhetnek a többiek is.

NaNe

Előzmény: John Zero (5)
John Zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 5
NaNe:
Ez teljesen felesleges.
Eszreveheted, hogy amikor reklam megy, akkor nincs kinnt az ado logoja a jobb felso sarokban, amugy pedig mindig kinnt van.
Kb. ennyi.
Erre lehetne valami figyelomechanizmust epiteni (tv-tunerrel pl.)
Előzmény: NaNe (-)
Rsüni Creative Commons License 1999.09.25 0 0 4

Én márpedig betét nélkül nem élhetek, nehogy már a Gizinek lökhajtásos legyen, nekem meg ne!
Akkor már inkább tényleg a sok szemét prospektust az erdők miatt.

Sün

Előzmény: NaNe (2)
division by zero Creative Commons License 1999.09.25 0 0 3
És attól a több kilónyi szeméttől, amit a postaládába dobálnak (a valódiba), hogyan lehetne megszabadulni? Hány fát kell hetenként kivágni ehhez a sok szeméthez???
NaNe Creative Commons License 1999.09.25 0 0 2
Rsüni,

"És akkor honnan tudnám, hogy kijött a legújabb szuperszónikus szárnyasbetét? "

Sehonnan.

NaNe

Előzmény: Rsüni (0)
Rsüni Creative Commons License 1999.09.25 0 0 1
Ráadásul még nullázni sem lehet.
Előzmény: NaNe (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!