Keresés

Részletes keresés

Risch Creative Commons License 2005.05.18 0 0 1501

Vannak még Half Life játékosok Magyarországon??

 

Ez a legnagyszerübb játékok egyike!

 

Valójában fps gondjaim vannak..Tul alacsony az értéke a játékban..

P4 1.6

Ati 9600

és nem az igazi..

ötlet?

Konnektororrú Creative Commons License 2005.04.01 0 0 1500
Ja, elnézést, én a "legújabb változat" alatt először a Source-os HL1-et értettem, de így másodikra olvasva te nyilván úgy értetted, hogy az eredeti játéknak is vannak újabb változatai! Na holnap utána is nézek a Steam-en, köszi!
Előzmény: Törölt nick (1497)
Konnektororrú Creative Commons License 2005.04.01 0 0 1499
Köszi szépen a tippeket. A HL2 Collector's Editionban levő Source-os HL1 az én ősi (most épp Ati Radeon 9200SE, de volt már Nvidia GF2 is, egyik sem az a kimondott erőgép) kártyámon ölég érdekesen jeleníti meg a fegyvereket meg néha a vizet meg a Vortigauntokat, úgyhogy az annyira nekem nem jön be, bár kétségkívül ott nincs ez a liftes tökölődés. Paradox módon az eredeti HL1 butább képi világa nekem jobban tetszik, mint a Source-osé, csak ott meg ugye a liftek... Egyébként én is noclippelni szoktam ilyenkor, csak gondoltam, van valami kis hack, amivel el lehet tüntetni ezt a hibát.
Különben most játszom már nemtom hányadszor végig a HL1-et és a HL2-t, szimultán:))
Mr_Fusion Creative Commons License 2005.03.31 0 0 1498
Igaz, HL1-et már elég régen láttam/patcheltem, de ez a hiba szinte mindegyik általam látott verzióban megjelent, teljesen véletlenszerűen. Úgy rémlik, többször próbálták javítani, a jelek szerint sikertelenül, mert mindig visszajött. :) Valszeg magában a liftek implementálásában van valami olyan alapvető dolog, ami miatt ez néha óhatatlanul bekövetkezik (bizonyos esetekben pl. konkrétan crashel a game, ha megpróbálsz NPC-t magaddal vinni mozgásra képes objektumon, valszeg rájuk nincs is megírva a kényszermozgatáshoz szükséges eljárás).

A legevidensebb megoldás a liftezés előtt mentés, ragadás esetén újratöltés, de szoktak olyan praktikák is segíteni, hogy lift közepére, vagy legszélére állás, vagy liftezés közben folyamatos ugrálás.
Talán ez utóbbi a legbiztosabb, a hibát olyasmi okozhatja, hogy a player koordinátái belekerülnek a liftet alkotó objektumok valamelyike által határolt térrészbe, amit az engine aztán úgy értelmez, hogy a játékost jelenleg minden oldalról átjárhatatlan felületek veszik körül, tehát nem hagyja semerre mozdulni.
(Persze bekapcsolt konzol esetén a noclip is segít, "kirepülsz" vele a liftből, és odakint visszakapcsolod. Egyébként ha túl közel vagy a földhöz, vagy bármi máshoz, mikor visszaállítod a clippinget, ugyanez lesz az eredmény, odaragadsz, mert a koordinátáid kilógnak a map bejárható térrészéből.)
Előzmény: Konnektororrú (1496)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.31 0 0 1497
probald a steamen elerheto legfrissebb valtozatokat, a hl packhoz kapott kulcsoddal elerhetoek, talan azokban mar nem lesz ilyen gond.
Konnektororrú Creative Commons License 2005.03.30 0 0 1496
Hali mindenki!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne megakadályozni, hogy időnként beszorulunk a liftekbe, és nem tudunk a jó égnek se kimászni, se guggolva, se ugrálva, se futva, se sehogyse? Nem tudom, ti találkoztatok-e már ezzel a problémával, de baromi idegesítő. Pedig nem is warez játék, hanem az a fajta négycédés, amit a médiamarkecben lehet(ett) kapni, és van hozzá CS, meg Opposing Force, meg Blue Shift is.
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.29 0 0 1495
meg menüben se árt beállítani, hogy enabled, valamint mondjuk shortcutba is bevésni, hogy -console
Előzmény: Mr_Fusion (1494)
Mr_Fusion Creative Commons License 2005.03.29 0 0 1494
Van HL2 topic is... :)
Az, hogy autoexec-ben benne van, nem sokat jelent, mivel azt még (gondolom) játékállás visszatöltés előtt parse-eli végig, az AI meg az állás betöltése után fordul fel, ergo újra vissza kell kapcsolni.
A konzol nyitás default billentyűjét meg asszem ugyanabban (vagy valamelyik másik .cfg fájlban?) át lehet írni másra, hogy ne a ~ legyen, ami tényleg az istennek nem hajlandó működni magyar billentyűzeten. :/
Előzmény: fotofabrik (1493)
fotofabrik Creative Commons License 2005.03.27 0 0 1493
köszi szépen, de még nyaggatnálak picit mert:
az autoexec.cfg-ben 0-n áll ez az opció;
egyébként meg sehogysem akaródzik a konzol előjönni. (ugye ~-el kellene?)
magyar billentyűzeten nemtom hol van, altkódot nem nyeli be, angol billentyűzettel is csak shifttel van meg, de azt sem akarja érteni.
előre is köcc! :)
Előzmény: Lord Sage (1492)
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.27 0 0 1492
hehe, warez :PP

Elárulom, hogy az eredetiben nincs ilyen. Vedd meg a játékot és jó lesz :)

De hogy segítsek is, console-ba "ai_disabled 0" és utána vagy megy vagy nem.
Előzmény: fotofabrik (1491)
fotofabrik Creative Commons License 2005.03.27 0 0 1491
sziasztok!

nem nagyon találtam semmit a neten erről pedig hallani már hallottam, hogy más is küzd ilyesmivel.

hl2, szépen megy a játék, de kilépés és játék visszatöltés után az ai-k megfagynak, még csak szét sem lehet lőni az ellenfeleket. nagyon ideegsítő, mert nincs kedvem ujrakezdeni az egészet! grrr

tipp?
pROF Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1490
Naná. A legérdekesebb rejtett pályákat csak így lehet megtalálni!
Előzmény: Lord Sage (1489)
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1489
az 1 elején te tudtad vezetni? csíter...
Előzmény: pROF (1488)
pROF Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1488
De nem lehet vezetni. Vonat még egy csomó más helyen van, van ahol pl a mozgó vonat tetején kell átugrálni egyik épületről a másikra. Meg van, hogy a homokfutóval kell átszáguldani egy vasúti hídon, úgy, hogy közben jön szembe is egy vonat... De vezetni nem lehet a vonatokat :(
Előzmény: Lord Sage (1487)
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1487
amúgy meg hülyeségeket beszélsz, mert van benne, a legeleje itt is vonatos, de ez belső nézetes (a vonat belsejét nézed) és egy nagy pofa folyton eltakarja a kilátást. Meg rövid is.
Előzmény: pROF (1485)
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1486
de az sokkal gagyibb, mert nyomkodni kell gombokat, hogy menjen, az első részben meg elég volt csak nézelődni hozzá
Előzmény: pROF (1485)
pROF Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1485
Na, az nincs. Helyette légpárnás csónak és homokfutó szimulátor van. Tudom, hogy nem az igazi, de hát ez van...
Előzmény: trollcsi (1484)
trollcsi Creative Commons License 2005.03.02 0 0 1484
van ebbe a kettesbe is vonatszimulátor? mercsak akkor veszemmeg. a gamát. köszönömha válaszoltok.
Előzmény: Lord Sage (1483)
Lord Sage Creative Commons License 2005.03.01 0 0 1483
1 óra 45 perc alatt az egész játék végigvihető, hamar el lehet jutni a kérdéses pontig :)

Egyébként tényleg érdekes, hogy másodjára, ha nem akarsz mindent megnézni, felfedezni, stb., akkor már végig is lehet rohanni az egész játékon, a monsták nagy része nem is ér oda, amikor elfutsz mellettük...
Előzmény: AccordTypeR (1482)
AccordTypeR Creative Commons License 2005.02.28 0 0 1482

 

Köszi a tippet..megyek kipróbálni...

 

AccordTyper

Előzmény: TSL16b (1480)
patuha Creative Commons License 2005.02.27 0 0 1481

Üdv!

 

Azt nem tudod véletlenül, hogy a bullettime-ot hogyan lehet beélesíteni? Mikor belépek és beírom a consol-ba, hogy exec bullettime, azt írja, hogy elindítva, de nem tudom a játékban előhalászni a dolgot. Pedig soxor marhajó lenne:-))

patuha

Előzmény: TSL16b (1480)
TSL16b Creative Commons License 2005.02.27 0 0 1480
Ha átírod az config.cfg-ben az sv_unlockedchapters értékét 14-re, akkor bárhonnan újrakezdheted.

Pl.:
sv_unlockedchapters "14"
Előzmény: AccordTypeR (1479)
AccordTypeR Creative Commons License 2005.02.22 0 0 1479

Sziasztok!!

 

Problemem van !!

Wincsi cserés a gépem, elvesztek a HL2 mentései...

Kellene egy mentés segitségnek ne kezdjem előlröl...

Egy alagutban vagyok, olyan mint egy beomlott aluljáró, a végén van kettő géppuskaállás a kék pajzssal és rengeteg repülő "köszörü" jön felém, és kommandósok..valahol erről a környékről várom mentést..

 

acura1@freemail.hu

 

Köszi előre is a segitséget

 

AccordTypeR

Lord Sage Creative Commons License 2005.02.16 0 0 1478
szerintem is kamu, én még a Half-Life 1-et se láttam, de várom már nagyon
Előzmény: pROF (1477)
pROF Creative Commons License 2005.02.16 0 0 1477
Hát, mindig felröppenek ilyen hírek, de szerintem most is, mint eddig bármikor, ez is kacsa...
Előzmény: Lord Sage (1476)
Lord Sage Creative Commons License 2005.02.16 0 0 1476
úgy tudom megjelent már a Half-Life második része, hallott erről valaki? A legutóbbi információm még tavalyi volt, és nem bizonyult akkor igaznak
Előzmény: pROF (1475)
pROF Creative Commons License 2004.11.16 0 0 1475
Tuti az. Ha lenne, azt full-life-nak kéne hívni (gyk. 2x fél=egész).
Előzmény: Lord Sage (1474)
Lord Sage Creative Commons License 2004.11.16 0 0 1474
azt mondják van valami Half-Life 2, szerintem kamu
patuha Creative Commons License 2004.10.29 0 0 1473
Kár érte:-( Pedig az engem is érdekelt volna.... Azt hiszem...
Előzmény: Mr_Fusion (1470)
trollcsi Creative Commons License 2004.10.29 0 0 1472
:)
Előzmény: pROF (1471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!