A bugyilila szolgáltató ma reggel 4 óra 30 perckor - saját ülepéből szájat csinálva - 20 nappal a meghirdetett szeptember 1. előtt kikapcsolta a Klip szolgáltatást. Ez az önfelszámolás kezdete... Béke poraikra.
"10. Az alábbi szolgáltatások, díjcsomagok értékesítését a Magyar Telekom 2008. szeptember 8-i hatállyal megszünteti : T-DSL Favorit Plusz 4M/8M, T-DSL Favorit, T-DSL Favorit Non-stop 4M, T-DSL Favorit Non-stop Plusz 8M, T-DSL Eco 500, T--DSL Eco 100, T-DSL Profi Grátisz, T-DSL Profi Grátisz Partner, Bázis Plusz, Favorit Plusz, Favorit Non-stop, Favorit Non-stop Plusz, Favorit Komplex, Favorit Non-stop Komplex, Turbo ISDN, Csevegő díjcsomag, Kedvenc szám, XL, XXL, Péntek 13 kiegészítő csomagok (Vezetékes telefon ÁSZF Törzsrész II. fejezet 7.6.7.8., 7.13.7.17.; Függelék V. fejezet 2.1.5.1., 2.1.14.2.1.18, 2.1.2., 2.7.1., 2.3.1.; 2.1.9., 2.1.10., 2.1.3., 2.9.6.2.9.8., 2.9.13.2.9.17.)."
Ki mire véli ezt?
Persze azon túl, hogy az összes Favorit terméknél volt legalább egy meghatározás ("kivéve .. VoIP szolgáltatókon keresztül"), melynek módosítására (kifejtésére) egyebek között, szerény mozgolódásom eredményeképp, július közepén 30 napos határidő adásával felszólította NHH MT-ot...
megtévesztés Újabb bírság megtévesztő reklám miatt. Ebben az a szép, hogy a bírságot részben fedezik az előfizetőkre rákényszerített hűségszerződések díjai.
- Remélve, hogy szép Karácsonyotok volt - mindenkinek egészségben, szeretetben és békességben eltelő, sikeres és bőséges 2008-as Új Esztendőt kívánok sok szeretettel! 2007. 12. 29. Maus Robi
Kedves pomm Szinte ugyan ilyen cipőben járok, és nagyon szorít. Én a mai napig is harcban állok velük, de azért azt elmondanám, hogy egyenlőre, az ő kintlévőségük növekszik. Nem akarok senkit ledegradálni, hiszen alap állásban azért kötünk szerződést, hogy legyen szolgáltatásunk, nem pedig peranyaghoz papír gyártási céllal.
Rengeteg ötletem van amiből számos már bejött a t-csoportal szembeni jogos követelésemet illetően legyen elég elöljáróban annyi, hogy jóváírások történtek a számlámon, és nem zártak ki.
Amennyiben további megoldást keres és még aktúális a kérdés ,kérem vegye fel velem a kapcsolatot. (Magán személy ként működöm, de dühöm annál nyagyobb.) Nem tudom lehet e ide email címet írni, kimoderálás nélkül ezért egyenlőre nem irom ide. De szeintem megoldjuk.
Magának a telefonnak az alapfukcióira rájöttem (nem volt túl nehéz, van másik Dect telefonom). De az üzenetrögzítő az más tészta..... :) Szó ami szó, nem töltöttem még eddig órákat, mivel gondoltam egy manual-t elolvasni egyszerűbb, mint kisérletezni.... :)
Szerintem kis fantáziával és NAGY türelemmel kézikönyv nélkül is rá lehet jönni a működtetésre. Véletlenül nem a digitális üzenetrögzítővel akadt hazsnálati problémád?
Üdv!
Maus Robi
PS: Ennyit találtam magam is sajna csak, de ez alapján olyan nagyon sok "ketyerésézés" nem kellhet ;-)
CLA985E: Anzeige Anrufernummer: ohne Caller-ID Aufnahmesystem des Anrufbeantworters: Digitale Ansage und Aufnahme Farbdisplay: Monochromes Display Freisprechfunktion: ja Gerätetyp: Schnurloses Telefon mit Anrufbeantworter Hintergrundbeleuchtung: nein ISDN Port: Analoggerät Lautsprecher: ja Schnurloser Übertragungsstandard: CT1/1+ SMS Funktion: ohne SMS
Volna egy őskövület SANYO CLA-985E-s vezetéknélküli telefonom (úgy kaptam) és ennek a készüléknek a használati utasítását keresném, de sajna a neten nem találtam (forgalmazták idehaza, mert a HIF matrica rajta van)
Ha volna valakinek....vagy egy link....(magyar v. angol v. német nyelvű)
Köszi!
Üdv.:Zoli
(ha valakinek mégis akadna értékes infója légyszi az emilemre küldje)
Sziasztok! [url=http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9168514]Ennek[/url] a topicnak az alapján másolom ide át a linkelt topic lényegét. Ott tanácsolta battila63, hogy talán többet tudnak itt segíteni nekem. A helyzet annyiban változott, hogy már küldtem levelet az elnök-vezérigazgatónak. A levelet elérhetővé tettem [url=http://pomm.hu/index.php?m=09&y=07&entry=entry070914-130212]itt[/url] és a választ is elérhetővé fogom tenni! Tehát a probléma:
"Előre is elnézést, de ezt igyekszem minél több helyen megjelentetni, hogy felhívjam a figyelmet a gusztustalanságra és arra, hogy mennyire kihasználják az embert!
2007 február 13.-án összeomlott a netem. A tonlány igyekezett elhárítani a problémát és stabil netet biztosítani nekem, igaz ez április 10.-ig tartott neki. ( kb 10 -15 alkalommal voltam kénytelen hívni az 1234-et, mert - ígéretükkel ellentétben - nem hívtak vissza és úgy oldották meg a 72 órás határidőt, hogy hiba ide vagy oda, lezárták a hibajegyet. 8000 Ft volt az össz számlám az ő hívásaikból ) A megoldás az volt, hogy lekorlátozták a sávszélességemet. Én előre fizettem mindig fél évet és kérdeztem mi lesz a befizetett lével. Hümmögtem, meg magyarázkodtak. Tele lett a tököm, mondtam, hogy ha nem rakják vissza nyolc megára, akkor nem kell. Erre kikötötték. Szerződés ide, kifizetett díj oda, kikötötték a netem :). Megkérdeztem, hogy mióta lehet szóban lemondani egy szerződést? Nem tudtak válaszolni. Mondtam, hogy akkor szankciók. Ekkor már visszahívtak, hogy egyezkedjünk. Ekkor felajánlottam, hogy jó, legyen 4 mega, de kompenzálják a kiesett időt és a sávszél közötti különbséget. A 2 és fél hónapra végül 2 hónapot írtak jóvá ( sztem kicsit több lett volna a kötbér :) ), DE azt is a 8 megás számlából vonták, mert a következő fél évet is arra számlázták. Erre nagyon felháborodtam. Mondták, nekem kell kérni a 4 megás csomagot. Mondom, mííííííííí? Hát maguk raktak le 4 megára. Akkor is kérjem, Mondom: kérem. Írásban. Jó kérhetem úgy is. Akkor felvilágosítanak, hogy nem tudom többet előre fizetni a számlám, kizárólag havonta és utólag, mert szerződést módosítok. Paff. Eközben kaptam számlát a félévre ( alapból 72.400Ft lenne a 8 megás csomag ) 112.000-ről, 54.000-ről, ( ezekre rákérdezve szóltak, hogy ne vegyem figyelembe ) 48.000-ről. Ez volt a legjobb, mert itt felszólítottak, hogy tartozásom van. ( számla kelte május 25, postázás, május 25 befizetési határidő május 10. ) Elég volt. Lemondtam. Ekkor kikötötték és megegyeztünk, hogy kiküldik a kompenzációt. Vártam. Kaptam még két felszólítást ( az utolsót augusztusban ), hogy kikötik a netem ( június 10.-vel köttetem ki én! ) Ekkor - már nem baráti hangnemben - rájuk szóltam, hogy ne számlázgassanak, küldjék a kompenzációt. Ekkor megküldték. 1600Ft fizettem még én. Örültem, hogy a tonlánytól megszabadultam. A t-comtól nem tudtam, hiszen övék a hálózat. Saját szakállra kiderítettem, hogy a hiba valószínűleg az volt, hogy az oszlop és a ház közötti kábel a maga 20 évével kicsit gázos. ( bár azt sem értem, hogy akkor egy hétig miért ment stabilan azon is a 8 mega, de mindegy ) Azt ugyan a t-com-nak cserélnie kellett volna azon a helyszíniszemlén, amit a tonlány felém megígért, papíron ( szerintük ) itt voltak, csak én nem láttam senkit. Egy ismerősöm ajánlatára inkább új telefonvonalat kértem ( még májusban elindítottam a procedúrát, mert úgyis kellett volna előbb-utóbb egy ). Kihangsúlyoztam, hogy akkor és csakis akkor kérem a vonalat, ha azon elmegy egy 8 megás net. Mondták ügyfelesek, kiküldenek egy műszakist. Kiküldtek. Bemérte. Kábelcsere lesz, mondta, de itt simaliba a 8 mega. Vártam 1 hónapot. Erre rám akartak aggatni egy pcm-et. ( telefon megrendelés ugye bent figyelt, a határidőt - 30 nap -tartani kell. ) Elhajtottam a pcm-mel a szerelőt, mondtam, hogy adsl-re kértem. Ekkor vmi főnök nekiállt velem emberkedni telefonon, hogy nem netet rendeltem. Mondom, dehogynem, szóltam, hogy arra kell, csak nem kell a t-com-os 13 rugóért, hanem mástól szeretném. Ezek szerint megkülönböztetik, aki a t-com-os netet rendeli attól, aki nem a t-com-tól rendeli? Marha nagy kuss volt a telefonban. Du-ra ott volt az ember. Ekkor cserélték a kábelt. Tesztelték, 8 mega, simaliba. A szolgáltató egy hétig tolta nekem számla, fizetség nélkül ( feléjük is jeleztem, hogyc sak akkor érdekel, ha 8 mega megy ) ment. Becsengettem az egy évet előre ( ők meg a t-comnak - gondolom ) és ment szépen a 8 mega. Tegnap előttig. ( 3 hónapon át ) Mint februárban... Összedőlt a net a környéken - nem csak nálam. Aztán visszajött 2 mega le és 140 kb fel. Reklamáltam a szolgáltatónál, ő a t-comnál. Ma írtak vissza neki, hogy ennyit tud a vonalam, bye bye... Este értem haza, reklamációt leadtam a 1412-n, holnap még próbálkozom a műszakisoknál. Mert ők kimérték, megigérték és ezért velem 2 évet aláírattak t-com-mal, és én meg kifizettem előre egy évet a szolgáltatónak. Nem hiszem el, hogy ilyen esetben nem lehet a fogyasztónak semmi lehetősége. Vannak munkalapok, felvett telefonigénylés, felvett reklamációk, 3 hónapnyi log arról, hogy megy a net 8 megán...Felrobbanok... A kérdésem, ti mit tennétek. Kihez forduljak? Fogyasztó védelem? NHH? Ebben nincs nagy rutinom. A t-com vezérnek, holnap küldök levelet. Bárki aki tud segítsen, nem csak nekem segít, hanem mindenkinek, akiket átvert és lerabolt a t-com/tonlány!
Mára csoda történt. Rájöhetett a Pantel szakembergárdája, hogy mit kell ahhoz állítani, hogy a bejövőhíváskor (hívószámkijelzés esetén) milyen időt kell beállítani. Remélem nem felejtik el és majd a téli időszámításra áttéréskor nem lesznek hasonló gondjaik.
De majd nem fognak külön órát "üzemeltetni", hogy az egyik a Tőled (Előfizetőtől) kimenő forgalom idő-stemplijeit képzi majd, a másik meg Téged (Előfizetőt) tőjékoztat egy adott érkező (végződtetett) hívás időpontjáról?!
Gondolj csak belé: a szolgáltatók közötti elszámolásnak az az alapja, hogy milyen forgalom MIKOR kezdődöt és MIKOR fejeződött be. Bizony a hívott oldalon is keletkezik arra nézve információ, hogy egy adott hívás mikor indult (csengetés) és mikor emelt fel a hívott majd mikor és ki bontott. Ha ez az információ nem is feltétlen rögzítődik (naplózódik), mint a "tarifarekordok"m azért a minimális rendszerkövetelmény, hogy az ország egyetlen időzónájában lévő összes berendezés ugyanazt az időpontot rögzítse!
Most képzeld el: ha van egy számlapanasz, és Te pont akkor hívtál vissza valakit (más szolgáltatónál vagy PanTel másik, más időalappal járó központjában végződtetve a hívást!), amikor épp egy óra telt el (vagy fordítva) és mindkét hívás a SAJÁT központjában ugyanazt az időmegjelölést kapja kezdetre, ne adj Isten a végére is (azaz legalább átfedésben vannak), akkor melyik szolgáltatónak lesz igaza - egyszerer egy A és egy B partner ugynais (ha nem ISDN-ek!) csak egy hívást tudnak produkálni, ennél több (tehát egy analóg vonalnál) fizikailag képtelenség - azaz melyiknek és ki fizeti ki a hívás díját?! (Nem beszélve az egymás közti elszámolásról, pl. végződtetési és esetleges tranzitálási díjak..)
Az, önmagában ne keserítsen el, ha VAN olyan előfizetői készülék (szakszerűen: végberendezés ;*D), amel y NEM firssíti az idő/dárum adatot: pl. a SINUS 7xxxDECT készülékek (de a korábbi megfeleőik, az ún. GIGASET-ek) alapból nem támogatjáék a CLIP-ből az idő elhozatalát!
Viszont Te azt írtad,hogy a kipróbált készülékek MÁS SZOLGÁLTATÓNÁL a megfelelő időt írták ki?! Nem?!
Akkor viszont ne kételkedj, hanem üss oda - ezzel ugyanis adott esetben igen komolyan jót tudsz tenni a PanTel-nek (mindenki tévedhet alapon igen nagy bajoktól is megóvhatod őket...)!
(Ha meg nem, akkor tessék átvini egy T-Com analóg vonalra, ahol van CLIP és ellenpróbát csinálni!).
DE: mondok jobbat: a HÍVÁSOK időpontja is a rossz (-1 órás) idővel tárólódik?!
Az első olyan választ Tőled kaptam a problémára, ami alapján előre tudok lépni, el tudom kezdeni a bizonyíték gyűjtést.
Csak akkor tehetek panaszt, ha a kifelé történő beszélgetésem tényleges időpontja nem egyezik meg a híváslistára rákerült időponttal. (Ekkor nyítok egy topicot "Hogyan csalhat a Pantel" címmel.
Ugyanakkor én azt vitattam, hogy ők az én telefonomra helytelen időpontot küldenek, ez viszont a befelével kapcsolatos, és azért nem kell fizetni.
Sőt azóta akadt olyan telefon is, aminek az óráját nem állította át a bejövő hívás.
A T-Com-tól elhordozott vonal esetében a T-Com műszakilag már semmibe nem avatkozik bele!
Legalábbis nagyon remélem, hogy jól értem: a "telefonvonaladat" ún. teljes szolgáltatóváltással elvitted a PanTel-hez! Azza NEM a PAnTel MAXXX vagy más cosmagjára rendeztetted "csak" be Magad, hogy a Favoritoknak megfelelő szolgáltatást tudjál igénybe venni? Egyszerűbben: a PanTel-nek és csak a PanTel-nek fizeted a számlát?!
Nos ebben az esetben a PanTel lehet csk é skizárólag a ludas, de még nagyobbat is bukhat, mint amire első körben számíthat: ugyanis HA valami miatt a forgalmi adataidban is a téli időszámítás szerinti (vagy más időzóna szerinti) időmérést alkalmaz, számlázási rendszer abbana pilanatban az összes előfizetője tekintetében bukott. Ami elsőként ehy igen kerek és sok nullát tartalmazó hatósági bírságot von maga után (extrém durva és az előfizetők széles körét érintő szolgáltatási hiba!), másrészt gyakorlatilag az összes efi akár joggal is megtagadhatja a forgalmi díjak megfizetését!
Úhgyhogy ebben a zsellemben fogalmazz meg egy ÍRÁSOS panaszt a PanTel-nek, hogy amennyiben nem vizsgálja ki a hibajelenséget, úgy a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál teszel ellenük bejelentést (fognak nejkiörülni!)...
Műszaki oldalról: az FSK-jelekkel az általában az első csengetés(i fröccs) alatt átvitt adatokak ETSI szabvány alapján kell küldeniük. Az itt közölt időadatoknak KÖTELEZŐ megegyezniük a forgalmi elszámoláshoz használt "valós idejű óra" adataival!
Utóbbinak pedig a Mo-n érvényes időszámításnak megfelelően x pontossággal kell működnie; x-et a mérésügyről szóló jogszabály, illetve a hírközlési jog valahol szabályozza (nem vagyok lexikon, nem is lényeges fejből tudni), maradjunk a max. +/- 1 perces eltérésnél!
Azaz amennyiben Te nem megfelelő adatot kapsz a CLIP-ben (hívószámkijelzés), akkor az hibás teljesítés :
1. Jelentsd le hibára, illetve ha már lejelentetted és nem hárították el, követelj kötbért a bejelentés utáni 4. naptól a hiba kijavításáig (ez hatni fog, úgy érzem ;-D)
2. A hiba bejelentése óta esedékes összes számlád forgalmi adatait megkérdőjelezve jelent be számlapanaszt azzal, hogy bizonyítsák be, hogy a CLIP-en megjelenő idő és a számláidpn megjelenő időadatok atonos forrásból származnak (mint ahogy ezt a jogszabályok előírják), vagy vezessék le, hogy nincs igazad ;-)
Hááát, ha műszaki hiba, akkor az jó nagy lehet - ugyanis az Összhang (hangposta, hívószámkijelzs és átirányítás vagy hívásvárakoztatás) tudtomal a T-Com összes digitális főközpontjában elérhetőek. Ha pedig esetleg ADS-en lennél (lehet az országban 2 darab, egy Budafokon, egy Székesfehérváron tám..), akkor az OSS fel sem engedte volna szerintem venni, ha egyáltalán annnál van valóban "ellenjavallat" (fejből semmit sem tudok ;-D).
HA GSM alapú előfizetői vonalad lenne (azaz nem réz érpár), akkor is kidobta volna az OSS (amiit az ügyfelesek prütykölnek amikor beszélsz velük ;-D)
Tehát: Vagy ha olyan optikai (HYTAS) "érpárad" le, ahol valami nagyon gáz van - de tudtommal alapesetben ennél nincs műszaki kizáró ok.
Esetleg a hívószámkijelzés nem megy át pl. vonalsokszorozón - de ez sem lehet kizáró ok, mert akkor megvalósíthatatlanságot írtak volna.
Akárhogy is nézem: a megrendelés utáni 49. órától Részedre ketyeg a KÖTBÉR - amelynek igényét ("kötbérkövetelés") be kellene írásban jelentened mondjuk egy rövid faxon a 06/80/44-33/23-as számon az Ügyfélszolgálatnál, és odaírni, hogy egyrészt NEM mondod vissza a megrendelést, másrészt a kötbér és annak késedelmi kamatai addig ketyegnek, míg nem létesítik a megrendelt és visszaigazolt (!) ÖSSZHANG csomagot.
T. Szolgáltatónk a következőt teheti: 1. Elismeri, hogy hibásan vette fel a megrendelést (a kötbért ennek közléséig (ez az Általad történt kézhezvétel!) akkor is meg kel lfizesse!), és hivatkozhat jogszerű (vagy annak tűnő) ÁSZF pontokra, és műszaki állapotra. [Hogy valóban jogszerű és tényszerű, okszerű lehet-e a hivatkozás, az majd akkor lesz téma ;-D]
2. Elismeri, hogy nem tudja megoldani a hibát - egyúttal "felmondja" a megrendelt szolgáltatást. Ebben az esetben is egyrészt a kötbér a közlésig ketyeg; másrészt mivel a VONALAD nem teljes értékű, így azonnal köteleni fogod a hibás teljesítés miatti árleszállítást (!), azaz a havi előfizetési díjad 30%-os csökkentését azzal, hogy amennyiben nem jogszerűen járnak el (ez esetben a tényleges értékcsökkenést maguk már elismerték, más módjuk tehát nincs!), akkor a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz fordulsz szerződésszegés, ÁSZF ellenes ügyfélszolgálat és szolgáltatás valamint jogellenes magatartás hatósági jogkörükben történő megállapítása véget.
Itt is felteszem a kérdést, mert ugyan a Pantelhez hordtam a telefonvonalam, de se tőlük se más fórumon választ nem kaptam.
Mostmár ha valakinek a hívószámkijelzés működik, a készülék (bázis) óráját nem kell beállítani (vagyis be is állíthat bármit), az első beérkező hívás automatikusan beállítja (illetve be kellene, hogy állítsa) a pontos időt.
Nohát nekem nem a pontos időt, hanem annál pontosan egy órával kevesebbet állít be, mintha nem lenne nyári időszámítás.
Több telefonnal is próbáltam. Mi lehet a probléma oka? A telefonszolgáltató? (Pantel: szerintük a készülékek az okai.) A kipróbált többféle telefon)? (Ventus, Sinus 1000, Panasonicok, Siemensek, ezeket próbáltam). A Tcom bosszúja, amiért elhordtam a vonalat? Valami virus került a telefonvezetékbe?
T-Com területen (!) minden Egyéb1-be tartozó szolgálttató (így az összes T-s is) kedvezményezett 2007. március 1. (a gyakorlatban február 1.) óta.
Az egyetlen lényeges szolgáltató, akinek a számait (vagy az oda hordozottakat) nem tudod kedvezményesen (ingyen) hívni, az gyakorlatilag jelenleg a Datanet (van még két másik olyan szolgáltató az Egyéb2-ben, amelyeket szvsz nem egyéni előfizetők "tartanak el", igazság szerint az egyikről feltételezem, hogy saját "VPN jellegű" hálózatára nem érte meg a megfeleő összekapcsolási szerződést aláírnia, amivel az Egyéb1-be kerülhetett volna).
Arra azonban vigyázni kell, hogy a NEM T-Com területen (azaz az LTO-k területén) élő számok közül CSAK a nem LTO-s azaz az ún. alternatív szolgáltatók által (ott elhordozott) kiszolgált előfizetőket tudod ingyen hívni az (értelemszerűen itt kizárólag) Favoritokkal Plusz-okkal. Azaz pl. egy Emitel területre betelepült Invitel szolgáltatásra előfizetőt NEM tudod ingyen hívni, míg egy Emitel területre betelepült Pantel által kiszolgált előfizetőt meg igen.
Na most: AKI ezt észben tuidja tartani az összes mátrix-eredményével együtt, az egy valóban tudatos előfizető! És épp emiatt csak azt nem értem, és meg egyre kevésbé (!), hogy ez a fergeteges bonyolultság miért és kinek is jó?
A MT (T-Com) forgalmi percei úgyis csökkennek, ha belegebed is - tehát vagy meg fogja szépen szüntetni (!) a Favorit rendszert, vagy teljesen kiterjeszti: ugyanis már a számlázási megoldásaikban amondó vagyok, többe kerül ez a bonyolúltság, mint amit "megspórolnak" vele.
Hadd kérdezzek valamit: Ha valaki átvált T-Comról a T-Home Tripla-ra akkor gyakorlatilag melyik cég lesz a telefonszolgáltatója? Mert az ok, hogy a T-Onlinetól jön a számla (amíg be nem olvad a MT-ba), de valójában ha áthordozod a tel.számodat a T-Home triplára és az ismerősömnek van egy Favorit csomagja vagy egy T-Mobilos T-percek kedvezménye az valójában ingyen hívhat-e vagy sem? Mert ugye ezen szolgáltatások (Favorit, T-Percek) T-Comos számok hívására vonatkoznak, de az jó kérdés, hogy a T-Homeos (valamint a T-Kábel kábeltelefonos) számok azok T-Comos számoknak számítanak-e?
TE hogy látod, mi a túróért lehetséges az, hogy a Favorit Non Stop Plusz esetében annak ellenére kedvezményezi T-Com "barátom" a 21-38x-xxx számokat, hogy azok az Invitel/EuroWeb lévén a Helytől független 3-as irányba (Telefonos ÁSZF Függelék V. fejezet 2.5.5.4) tartozóak?
Jó, jó: Nekem egy (vitatott utóéletű) F. N. S. P. Speciális ajánlat-on alapuló előfizetésem van, de annak alapján pedig a GTS Datanet (Egyéb szolgáltató 2) helyi számok is ingyenesen kellene legyenek hívhatóak, mégsem azok!
És +1 kérdés: SZERINTED hogy érti az ÁSZF a Non-stop csomagoknál a kártyahazsnálat 10 órás korlátját - Hazaszámlázó kártyánkánt vagy előfizetésenként (és persze havonta)?!
Elnézést mindkettőtöktől. simán bemásoltam a Coma által már bemásoltat, és észre sem vettem, hogy éppen benne van a negatív + negatív = pozitív kizárás ;-)
Vélhetően az zavart meg, hogy a Plusz-os ÁSZF-részben a T-Com KLIP is benne van és annak hiányára figyeltem tudat alatt...
Mea culpa, mea maxima culpa --- sőt még inkább önsanyargatóan önostorozó leszek: Zsuppánnéval egy szintre értem - lefelé ;-D
Bocs, de VITÁBA kell - a Te érdekeid védelme miatt - szállnom a kedves Coma kollégával!
Ugyanis ha JÓL olvasom, akkor Te kifejezetten a SIMA Favorit csomagról és nem a Favorit Plusz-ról szóltál - abban opedig NEM ez az ÁSZF kitétel szerpel, hanem a "régi", azaz:
"A beszélgetési kedvezmény nem vonatkozik ! A helyi 7 jegyű Internet behívószámokon bonyolított forgalomra ! A nem földrajzi számokra (a helyi díjazású Kék szám kivételével), valamint a 06-51-es irányra, így a Nyílt Internetre sem ! Vezetékes SMS küldésre ! VoIP szolgáltatókon keresztüli forgalomra ! Helyi adatforgalomra ! Mobil számok hívására"
Ami annyiban logikus, hogy a kék (vagy kék típusú rövid) számok nem feltétlenül maradnak helyben, így az a djmegosztástól (kék szám = osztott hívásdíjú szám) fügetlenül LEHET egy nem (helyköz/belföldi) helyi hívás is.
Ezért viszont MINDEN ESETBEN érdemes KÖVETELNI az adott kék-szám hazsnálótól, hogy árulja el, milyen 6 vagy7 jegyű számon lehet NEMZETKÖZI viszonylatból elérni, és az ha Neked helyi szám, akkor a "sima" Favoritoddal is ingyen tudod hívni!
Egy jó ötlet: írd meg nekik, hogy ha 24 órán belül nem szüntetik meg a SPAM küldést mint szolgáltatók (!!!), akkor feljelentést teszel ismeretlen tettes ellen az ORFK-n, illetve káártérítési pert indítasz ellenük!
Két dolgot szeretnék megkérdezni az itt lévő szakértőktől:
1. A sima Favorit csomagnál ugye a kékszámok és a kéktipusú rövid számok (pl. 1234) helyi tarifával kerülnek elszámolásra. Ezekre is ugyanúfy vonatkozik az ingyenesség, mint a helyi számok hívására vagy ezt kiszámlázzák?
A T-Com telefonos ügyfélszolgálat szerint nem, az emailes szerint igen. Mi az igazság?
2. Ha megrendelek a T-Comnál egy alapszolgáltatást(pl. hangposta) akkor miért kell 1-2 napot várni az aktiválásra? Én a mobilokhoz vagyok szokva, ott ha bármit megrendelek, 10 percen belül él. Nehezen tudom elhinni, hogy a T-Comnak a mai digitális világba 1 napig tart egy hangpostát vagy díjcsomagot bekapcsolni! Vagy a 1412 csak felveszi az igényt és a műszakiaknak ki kell menni a telefonközpontba kézzel felinstalálni a hangposta szoftvert vagy a díjcsomag szoftverét? Ez nagyon érdekes lenne...