Van ott fönt egy ilyen lyukacsos fedél, azt le lehet venni, és az alatt lakik a kis motorka. Az utastér levegőjét tolja rá az érzékelőre. Egy kis puceválás segít rajta, rengeteg port tud beszívni az idők folyamán.
Ez felér kb azzal, ami az amerikai gyártású, illetve amerikai piacra készülő, ott is forgalmazott autók visszapillantójában van. Valami olyasmi van odaírva hogy "Figyelem! A tükörben a tárgyak a valós méretüknél kisebbnek tűnnek!"
a doblemezen van oldalt, a termosztát háztol ahogy jön a vastag csö, felette van a vékonyabb ami megy a tartályba, az also csö meg valahova becsatlakozik a visszafolyo fütéscsöbe talán ami megy a hütö also vastagcsöve felé
m1 nél az a gond hogy amig a termosztát zárva van addig nem tud menni a kiegyenlitö tartály felé semmi még a levegö sem, ezért kell felmelegiteni annyira,eljátszottam párszor,
viszont inditás után sokáig hideg a vastag csö és a hütö is hideg, a fütés csövek már nagyon melegek amikor hirtelen elindul a hütö felé a meleg,
miután körbeért a viz majd felmelegedett ventillátor kapcsolásig a motor, ha elindulok az autoval a mutato ugyanugy ingadozni fog fel és le,de ettöl még meleg van és az alapjáratot sem emeli vissza
Dieselre is ezt írta a légtelenítésre. Járattam majd fél órát, de nem melegedett fel annyira, hogy a ventije elinduljon. Simán leadta álló helyben is a hűtőn a meleget.
Jó termosztátnál nem ingadozhatna. Akkor működik jól, ha a hűtőzöz menő felső cső sokáig hideg, és amikor a motor eléri a normál hőfokát, hirtelen átmelegszik a vastag cső, majd a hűtő. A csőnek olyan melegnek kell ekkor lennie, hogy kéz nem bírja el. 80-90 fok. Ha már korábban elkezd melegedni a vastag cső, és nincs ez a hirtelen hideg-forró váltás, akkor beteg a termosztátod. Hiába új.
elküldtem, hosszadalmas a dolog ugyanis addig kell melegiteni amig el nem indul a hütöventillátor, a termosztát 92 fokon nyit és a hütöventillátor 95-97 fok körül kapcsol be,tehát ezt meg kell várni és hagy forgassa csak a vizet kicsit , látni fogod a tartályban ahogy felül belemegy kis csövön
mostanában jó idő volt erre a munkára,pontosabban én akartam ennyire és még ez a hideg ez határeset volt!De még azt is észrevettem,hogy ha alapjáraton van a kocsi akkor a hőfok mutatóm beáll egy szintre,majdnem a közepéig,de...ha elindulok a kocsivak akkor meg ,ahogy írtam már régebben is hogy elkezd ingadozni 2 beosztás között! Termosztát??