Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

<Soma> Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551801

"Benzinesek meg 100e-ként kuplungszettet cserélnek 70-140e Ft-ért."

de ez az 1.4-es MII-re igaz, nem?

legalábbis ez esett le abból amit xsara írt

Előzmény: gesszti (551794)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551800

308. A bömbi motoros :)

Jó mélyen vannak bent a gyertyák, szerelő csak kamillázott, hogy ez most mi :)

A műhelyben levő szerszámokkal nem tudta kiszedni.

Előzmény: Törölt nick (551798)
gesszti Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551799

Ez érvényes a befecsrendszerre is. "vagy nem" :-)

Előzmény: Törölt nick (551796)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551798

Olyan macerás kivenni egy 307-ből a gyertyát?

Előzmény: Törölt nick (551765)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551797

Köszi mindenkinek! Sokat segítettetek. :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551796

Benzinesek meg 100e-ként kuplungszettet cserélnek 70-140e Ft-ért.

 

:-))

vagy nem.

Előzmény: gesszti (551794)
Tazman73 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551795
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (551789)
gesszti Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551794

2000 km-t 1.5 dci-vel 430 Ft-os gázolajjal megfutsz 40-43e Ft üzemanyaggal. Benzines ~1-1,5 literrel legalább többet eszik. Dieselnél 2-300e km-nél esélyes egy befecsrendszer javítás 2-300e Ft, és hajtókarcsapágy csere 30-50e Ft cullangokkal együtt. Benzinesek meg 100e-ként kuplungszettet cserélnek 70-140e Ft-ért.

 

A napokban fordult 300e km egyik klubtársunk autójába, és sokan vagyunk már 200e km felett dci-vel. Semmivel sincs velük több gond, mint más márkákkal, csak ezt jobban útálják az autószerelők, mert "francia". Sok a mókolt, tekergetett példány, jó alaposan meg kell nézni vásárláskor.

Előzmény: Törölt nick (551785)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551793

Mit gondoltok mennyit bír a motorja?

Addig mig más márkáké...

Félek a francia autóktól motorikusan.

Ja nyilván nem nézel F1-t, sok Renault motoros igen veri a többit, ráadásul régi beidegződés a francia motor, ami elromlik bennük általában, német, vagy más országbeli alkatrész....

Tudom Megane fórum, de esetleg ötlet vmi másra?

1.9, vagy 2.0-s diesel motoros szerintem jobb

alternatívának Reanault Scenic II

 

Márkatárs irj neki mailt megvan e még a kocsi

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=114729978&t=9015399

Előzmény: Törölt nick (551790)
nzs30 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551792

Akkor dizel. En mikor nezegettem nekem azt mondtak hogy az 1,5-os jo de nagyobbat nem ajanlottak. Pl kuplungszett csere 190 nel van alapvetoen.

 

Előzmény: Törölt nick (551790)
nzs30 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551791

Azt mondtak nekem hogy mivel merul auz akksi es a hideg sem teszi neki jot ezert nehezebben kelti eletre a dolgokat  mint pl a szijat es azert sikit. Tehat nem az akksi hanem amit hajt:))

 EN nem vagyok muszaki ember, lövésem nincsen. :)

 

Előzmény: Törölt nick (551772)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551790

Most már a digitális kütyüket is "tekergetik"? :(

Mit gondoltok mennyit bír a motorja? Tegyük fel hogy megvolt a 100k v. 120k-nál a nagyszervíz, esetleg még szervízkönyves is.

Félek a francia autóktól motorikusan. Nem nagyon bízok benne, de alapjában véve jó árban vannak és még annál is jobban felszereltek. Tudom Megane fórum, de esetleg ötlet vmi másra? Kombiban gondolkodom.

 

köszi

Előzmény: <Soma> (551788)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551789

Nem, az E85 kint nem annyira elterjedt.

Itt a kútlista, ahol van E85: http://www.e85.biz/media/archive1/ethanol-tankstellen-d.pdf

Előzmény: Tazman73 (551786)
<Soma> Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551788

ha a 100 az valóban annyi (az ilyen ritka mint a fehér holló) akkor igen, természetesen készülve a később várható extra költségekre. (üzemanyagrendszer felújítása, hajtókarcsapágy stb.)

 

ha a 100 az 400-ról van visszatekerve és porából újjáélesztett, kitaposott belű, külföldről behozott autóról van szó akkor nagyon nem

 

esetleg még alternatívaként szóba jöhet egy 1.6-os benzines és beszereltetni a gázszettet

Előzmény: Törölt nick (551785)
Ata61 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551787

Szép jó napot Mindenkinek!

Tazman73 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551786
Ezeken a kutakon E85 is van?
Előzmény: Törölt nick (551750)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551785

Ez menne hosszab útra is. Én úgy számolom hogy havi kb. 2000km-t mennék vele. Mivel használtan venném így az is fontos lenne, hogy érdemes-e venni ha pl. 100k felett ment már? Érdekelnének az 1.5dCi-k. Tapasztalatok? köszi!!

Előzmény: nzs30 (551769)
Tazman73 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551784
Szép napot!
<Soma> Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551783

ismersz konkét márkát/típust ami tiltja a szkennelést üres patronnál?

Előzmény: gesszti (551782)
gesszti Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551782

Vedd meg a legolcsóbb multifunkcit. Dokumentumok beolvasására megfelel. Aztán max kidobod 1-2 éves korában. Csak arra figyelj, hogy van olyan, ami tiltja a szkennelést is, ha ki van fogyva a patron...

Előzmény: <Soma> (551774)
gesszti Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551781

Nem csak a panel különbözik. A tekergetős egy manuális klímához, a digitális meg egy automata klímához tartozik. Sok alkatrész különbözik még a panelen kívül a két rendszernél.

Előzmény: olika91 (551780)
olika91 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551780

Szia Renault-ok egy kis segitséget szeretnék töletek kérni vagy a véleményetekre vagyok kiváncsí,

 

van egy Renault Megane 2 extreme -modellű autóm és a fütés panelja nem tetszik mert analog és nem digitális,szerintetek ki tutóm cseréltetni az analog van benne és digire szeretném.

<Soma> Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551779

köszi a segítséget:

megrendeltem egy canont. a festék beszáradást megelőzendő bele sem fogom tenni a patront. száradjon bele abba, ne a fejbe. na nem mitha annyit akarnék vele nyomtatni... :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551778

tárcsa

Előzmény: KrGábor (551775)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551777

nekem hp van multiban tökéletesen szkennel, még fényképet is, fénymásolni is szépen másol

Előzmény: <Soma> (551774)
nzs30 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551776

Sztem tokeletes ra. Nekem Canon pixma volt. De miutan kifogyott a patron allt vagy 3 evet aztan kidobtam. Olcsobb ujat venni mint patront cserélni. Tiszta gáz..

Előzmény: <Soma> (551774)
KrGábor Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551775

Tegnap vettem észre először, hogya sokat fékelek egymás után (nyomkodom a pedált), akkor már a 3. nyomásra sokkal jobban fog a fék. Szakaszokban akartam lassítani, de ugyan akkore mértékű nyomásra a 3. nál már rendesen bólintott a kocsi. Mi lehet a baj? Levegős a fék? Vagy kopottak a tárcsák? A nővérem 1-es meganjában (tegnap vezettem először neki) ezerszer jobban fog a fék, mint az enyémben. első hátsó betétek, és a fékolaj is cserélve lett nyáron, után nem éreztem semmi változást...

<Soma> Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551774

srácok: gyors segítséget kérnék

 

gyorsan szükségem lenne egy szkennerre. néha-néha egy-egy lapot kellene beolvasni, illetve pár tankönyvet. nyomtatás funkció nem szükséges. viszont egy csak szkenner 30e-től indul, a tintasugaras miltifunkcionális csodák 10-12e-től indulnak. mennyire gáz egy ilyennek a szkenner része? mint említettem, annyit nyomtatnék vele amennyi a demo patronban van. nyomtatásra ott a lézernyomtató

 

nzs30 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551773

ok akkor a sikitas egyertelmuen a kuplung hibaja es elorrejelzi hogy cserés? Mert akkor most elkezdem gyujteni a penzt:)

Előzmény: Törölt nick (551772)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 551772

hallottam már akkut kerregni,recsegni, mert elszakadt a belseje és szikrázott is, de sirni visitani még soha, lemerült állapotban sem

Előzmény: nzs30 (551769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!