Tegnap végre átvettem a Cee'd-em:) 1.6 CRDI EX, kompassblue gyönyörűség:) 100 km megtétele után ugyan még semmit nem mondhatok róla - ami a tapasztalat kategóriába tarozik - de tökéletesen megy, csendes, gyors. Klub oldalra teszek majd fel képeket, ilyen szinben ugy sincs még fenn. Ja, előfordulási hely: Szeged ill Óbuda/Kaszásdűlő-Huszti út. Ha munkában vagyok Kecskemét-Békéscsaba is. KWA-4....-es rendszám. Üdv :)
Én is szerettem volna egy ilyen autót venni. Ezért írtam öt kereskedőnek is e-mailt hogy küldjön számomra egy ajánlatot. Aztán eltelt két hét se egy válasz email se egy telefonhívás. Aztán inlább egy másik autót kerestem aminek van csomagtartója is. És megtaláltam a Skoda Octavia Tourt. Ezért írtam egy kereskedőnek. Aki még aznap fel is hívot és tett egy visszautasíthatatlan ajánaltot. Skoda Octavia Perfect 1.4 klímával 8 hangszórós Cd lejátszóval és mátálfénnyel mindösszesen 3.199.000 Forintért. Ja az autó alapára 3.650.000. És eltelt 3 nap és már meg is van az új autóm. Így lett a szlovák KIA helyett cseh Skodám.
Én írtam, hogy tudja-e valaki, hogy M6/M8 rendszerű-e a mienk, mert az látható, hogy csavaros, és arról olvastam, hogy ilyen... de pontos infóim nincsenek, és a nemrég belinkelt online szervízkönyvben sem leltem infót...
Amúgy én is láttam a csomagtarto.com -on egy csomó ilyenre illeszkedőt, és míg a gyári olyan 30e körül van, addig ezek 15-be mennek, ami nem kis difi...
Kérdés, hogy valóban rakhatók-e Cee'd-re, és ez egyfjta szabvány, amit ezeknél is alkalmaztak...
ergó a kérdés továbbra is az, hogy a Cee'd tetőcsomi-rögzítői M6/M8 szabványúak, vagy sem... az SW persze más, mert annak van sínje...
A www.csomagtarto.com -on van egy csomó M6, és M8 rögzítésű csomagtartó, (a napokban itt írta valaki, hogy ilyesmi a ceed is) de a ceed egyenlőre nincs rajta a listájukon. Egy telefont megér szerintem, és az áraik sem annyira horrorisztikusak.
Érdekes, mert nekem a mappanevek, mint albumnevek jelennek meg... de csak az elején írja ki, amikor ráugrok, vagy arra vált, aztán már a számcímeket írja... viszont be lehet állítani a menüjében enneka kezelését, ha jól rémlik, de már nem emléxem, el kéne olvasni megint...
A fogyihoz: változó szelepvezérlés alul nyomatékosabbá teszi a 16V mocikat, cserébe nő a fogyasztás...
A pár évvel korábbi kocsikat hasonlítani már meredek, mert az EURO3-hoz képest az EURO4 szabvány sajna majd minden gyártónál cca 10% fogyinüvekedéssel járt... amúgy az EURO2-ről EURO3-ra ez még drasztikusabb, 15% körül volt...
A 8V mocik kevesebbet esznek, kevésbé is mennek, és papíron sincs bennük annyi paci általában...
szóval azért ezeket tartsuk szem előtt kíremszípen...
Csendes megjegyzés: Azért faxság az EUROx szabvány, mert ha kevesebb károsanyagot nyomok ki, de párhuzamossan nő a fogyim, akkor ugyanannyi megtett km alatt végeredményben ugyanott vagyok... ergó máshogyan kéne számolni... no de mind1...
hát az igaz,hogy én 99%-ban egyedül használom a kocsit, de szinte csak Pesten minden nap Kőbányáról Budaörsre járok melózni, tehát át az egész rohadt városon, mégegyszer mondom, saját mérés tankolásnál első koppanásig tankolom, szóval 7,5
de én soha nem pörgetem 5000-6000-ig, meg nekem nem változó szelepvezérlésű, nem tudom ez számít-e....
de nem is értem, minek 5000-ig pörgetni kigyorsításnál......F1-re gyúrsz? :o)
végülis nem egy fenevad, de erős meglepetéseket szoktam okozni vele...:) Pislogó BMW-sek a legjobb barátaim.
Cee'd meg a legnagyobb. München belvárosában állok a pirosnál és látom, hogy szomszéd BMW-ből néz a néni az anyósülésről és mutatja férjének milyen jól néz ki. Majd elhaladtak, meglátták hogy kia, aztán néztek tovább hogy ilyet is gyárt...
Finoman vezettem a munkatárs fókuszát. 4 hónapos, változószelepes 1.6-os, kombi. Hát barátom 10 liter volt az átlag. Volt benne pesti dugó és 130-140-es autópályázás. 5-en ültünk benne (400 kg) és akkor fogyasztott igy. Végig ment a klima. szegényke csak 4000-5000 közt érezte jól magát, 3000 alatt igen harmatos volt :( értsd: A padlógázra 5 másodperccel később tudott reagálni :( No de nem csodálkozok én ezen, végülis a kaszni is nagy nehéz asszem 1200 kg, és még jött a 400 kilós "teher" meg ugye a forma sem áramvonalas. Szóval aki erre az autóra mondaná, hogy 8 literrel eljár vele annak nem hinnék. "üresen" 1 fővel reális lehet a 9 liter. Az átlagfogyi a kompjúterben amikor elindultunk 9.5 literen volt, és a menet végére kerek 10 lett. kb 50 km volt a kompjúterben indulásnál.
Én a miénket legális körülmények között próbálgattam az autobahnon, csak az volt a bibi hogy még éppen csak 2000 km volt benne, ezért nem volt szívem nyomni ki a szemét. Nekem is kb itt állt meg a tudása, talán belendülne kicsit még, de ez bőven elég. Amúgy megdöbbentő, hogy milyen csendes mág mindig ilyenkor is a gép.