Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lesliev Creative Commons License 2002.03.26 0 0 669
Végre megvan !!!
Hónapok óta kerestem egy bizonyos autótípust magamnak, de hazai pályán nem találtam megfelelőt. Egyrészt nagyon kevés van, amit pedig meghirdettek túl drága volt nekem. Kapóra jött ez a topic, itt próbált segíteni néhány topictárs. Felvettem a kapcsolatot autoscut-tal, és némi tapogatózásés alkudozás után megegyeztünk. A "kiválasztottat" én találtam a mobile.de-n, autoscut utánaérdeklődött, rávette a kereskedőt, hogy tartsa (ez volt az autó, aminek hiányzott az egyik dísztárcsája) majd egy hét múlva (!) elmentünk érte. (autoscut Alfája nem semmi ...) Azóta enyém a "nagy Ő" , vámolás megtörtént, már csak az időrabló adminisztráció van hátra.
Mindent autoscut intéz (-ett), alkudozás a kereskedővel, kinti ügyintézés, vámügyintézés a határon (katasztrofális ...), vámügyintézés itthon, vizsgáztatások, átiratás stb. Minden összeg belefért abba amiben megegyeztünk autoscuttal ! Így végre megvan az autóm, sokkal jobb állapotú, mint az itthoniak, és még egy kicsit olcsóbb is. Persze az idegeskedés nem kevés, de nagy részét nem nekem kellett vállalnom...
Tudom ez itt nem a reklám helye, de ezt mégis el akartam mondani. Ezúton is mindent köszönök Autoscutnak !
stvi Creative Commons License 2002.03.26 0 0 668
Hi mindenki!

A közeljövőben szeretnék egy autót behozni külföldről. Mivel a fórumot nagyjából végigolvastam, kb. képben vagyok, csak néhány kérdés:
- Schwacke oldalon kerestem rá egy '90-es 1.4-es Tipo-ra 150.000km-mel, az azt mondta, hogy: Grundwert von 200 EUR bis 750 EUR. Ezt én úgy általában is elég alacsonynak találom, de a mobile.de-n tényleg futnak autók ilyesmi áron. Én terveim szerint a 750-es ár körül, vagy a felett szánnék a kocsira, max. 1000-ig.
A kérdés: melyik alapján kell nézni az 50%-ot?
- Számolásaim szerint egy 1000 körüli autó 450-ből áll meg.
Ez nagyjából helytálló?
Ha esetleg nem én intézem a papírmunkát az milyen többletköltséget eredményez?
- Bő utánajárás után a következő autókra csökkentettem a pontenciális választottamat: Fiat Tipo/Tempra, Ford Escort, Opel Astra, Renault Clio/19. Motor 1.4, mert itthon is fenn kell tartani valahogy.
Melyikben érdemes leginkább gondolkodni, miből van választék?

Más:
Egy barátom Hollandiában dolgozik lassan egy éve, és onnan akar egy autót a nyáron hazahozni. Tud-e valaki valamit arról, hogy mit és hogyan kell Hollandiában intézni a vásarlás után?

Nagyjából ennyi, a válaszokat előre is köszönöm.

marcsello Creative Commons License 2002.03.26 0 0 667
gabriel,

a hetesnek kizárólagossága van a külföldi gépjárművek magyarországi forgalom számára történő vámkezelésére, és két kirendeltsége van:
- magánszemélyeknek Gergely utca
- cégeknek Csepel, Szabadkikötő út

Tehát mindenki a hetesbe viszi, de cím szerint nem ugyanoda... :-)))

A. Miller,

olvasd vissza a topicot, egy kicsit, megtalálsz minden választ. Hogy hova menjél? Nézz körül a neten (pl. www.mobile.de, www.autoscout.de, www.autoweb.ch, www. autobox.ch), beszélj valakivel aki segít az ügyintézésben és ha találsz valami jót, indulj. Nem javaslom, hogy teljesen egyedül menj ki olyan emberke nélkül aki ismeri a procedúrát.

marcsello

Előzmény: gabriel_ (664)
A.Miller Creative Commons License 2002.03.25 0 0 666
Hellóka,

Van három gondolat köröm amit lehet, hogy már egy párszor megválaszoltátok, de nagyon nagyon megköszönném ha segítenétek.

1.) Ha autót szeretnék behozni Németo. vagy Svájc-ból akkor hova érdemes menni. (az autó típusa opel, renault, peugeotm és kicsi 1,6 max)

2.)Mi a pontos menete a hazahozatalnak? Itt értem azt, hogy a kereskedőtől milyen papírokat kell beszereznem illetve átvennem. Gondolok most szerződés, forgalmi??? egyéb okmány ami a vámolásnál segíthet? Tovább haladva miket kell lepecsételtetnem a (Magyar-Oszrták) Hegyeshalom határon (már ha ott érdemes behozni, vagy van-e olyan határ átkelő ahol ezt könnyebben el lehet végezni?) Gondolom csak az EU-ból történő kivitelkor kell a határom szórakozni? (pl Svájc és Ausztria között nem kell semmit lepecsételtetni.)

A Magyar határon miket kell elintéznem?

3.)
Lehet-e vám mentesen Yaris-t behozni? Gyártotanak-e Yarist EU-belül?

Tudom egy kicsit tágra hagytam a témakört de mivel még nem csináltam ilyet nem tudom, hogy mi a menete. Ja és az autót magán emberként szeretném behozni.

Nagyon szépen köszönöm.

Ja és bocs autoscout, hogy nem tudtam válaszolni még kb 2 héttel ezelőtti válaszodra, de a netem maghalt (vagy is letiltottak mert nem fizettem)

Akos

autoscout Creative Commons License 2002.03.25 0 0 665
az is hetes
Előzmény: gabriel_ (664)
gabriel_ Creative Commons License 2002.03.25 0 0 664
Hetesbe mentel maganszemelykent? Biztos?
Nem a Gergely utcaban van az ugyintezes?

Udv,
Gabriel

Előzmény: marcsello (632)
autoscout Creative Commons License 2002.03.25 0 0 663
Szia smp,

Erre nem tudok így felelni. Az biztos, hogy a vám ugyanaz használtra, mint újra.
Ha konkretizálod, hogy milyen típus akkor tudok további adatokat mondani.

Előzmény: smp (661)
marcsello Creative Commons License 2002.03.25 0 0 662
ronson,

a srác a kiutazási költségeket akkor is beszedi, ha nem veszel semmit, ez fix díj. Ezen kívül haszna az ügyintézésből van még, ami ugye ha nincs autó - nincs ügyintézés...
Egyébként nem erőlteti azt hogy vásárolj, segít átnézni az autókat (szerelő) és van képe az árakról itthon és kint, szóval ne fog beleugrasztani semmibe, mert az neki se jó, ha utána anyukázol vele, mert nem is ilyet akartál.
Én is 2szer voltam kint mire megvettem a vectrát (bár nem igazán azt akartam), mert elsőre nagyon rá voltam állva a BMW E34 touring-okra, de nem láttunk egy igazán szépet sem. Az első utazás költségét végülis beszámította a második kocsinál, de szerintem ez inkább baráti alapon volt.

autoscout,

mél megy vissza.

Előzmény: ronson (654)
smp Creative Commons License 2002.03.25 0 0 661
Kedves autoscout!
(esetleg más szakember is)

A kérdés a következő:

Ha egy vadonatúj autót hozatnék, de nem márkakereskedőtől veszem, hanem szabad importőrtől Németországban (Berlin), és az autó 20.000 Euro-ba kerül (bruttó, alku előtt, MWST ausw.). Akkor mennyibe kerülhet itthon a végére (ügyintézéssel!!!, nincs időm-kedvem, stb.)?

1. Svéd autó 2000 cm alatt (benzin)
2. Svéd autó 2000 cm felett (benzin)
3. Svéd autó 2000 cm felett (dízel)

Az árak azonosak, ha egy-három éves az autó, akkor is (kereskedőnél venném azt is)?

Még csak információkérés, vásárlás július elején leszen.

Danke

lexington Creative Commons License 2002.03.24 0 0 660
Hi autoscout!
Köszi a választ és a felajánlott lehetőséget, jelentkezni fogok.
autoscout Creative Commons License 2002.03.24 0 0 659
Szia Ronson,

A Marcsellonak feltett kérdésre is válaszolok, ha nem bánod. Én nem eröltetném, hogy vegyél valamit, amit később várhatóan megbánsz. Akkor biztos nem fogsz velem autót venni többet, ha viszont korrektnek látsz úgyis kijössz velem újrapróbálkozni. Ennyit kockáztathatok.

Ez Griffin? Befizetőd max. 1,3 M lenne.

Előzmény: ronson (654)
autoscout Creative Commons License 2002.03.24 0 0 658
Sanyibá,

6000 Euroig hozd az autót akár számlával akár adásvételivel, de legyen rajta a számlanyilatkozat (Der Ausführer der Ware...). Efelett kell az EUR1, vámprocedura, nem vészes az sem.

Előzmény: sanyiba (653)
autoscout Creative Commons License 2002.03.24 0 0 657
Easy, mi lett a Vectrával?
Előzmény: Easy_t (651)
autoscout Creative Commons License 2002.03.24 0 0 656
Szia Lexington!

VAjknak igaza van, az 5-600000 hirdetést nem mind makulátlanul korrekt ember adta fel. Maga a hirdetés is sokat elárul, az első telefonbeszélgetés is. Pl. hoztunk tegnap egy autót, szépen körbe volt fényképezve. Az ember nagyon szimpatikusnak tűnt mélben telefonban. Gond nélkül tartotta az autót kb. egy hétig nekünk. A képhez képest annyi eltérés volt, hogy hiányzott egy dísztárcsa (amit le lehetett alkudni) és voltak használási nyomok (hm, ez magyar kifejezés?:) a kocsin, de nem is írta, hogy 1a Zustand lenne.

A jó kocsik gyorsan elmennek! Azt ajánlanám, ha van egy pontos elképzelésed, akkor csinálj egy Suchauftragot és akkor minden nap megkapod mélen az új hirdetéseket. Ha valami megfelel, akkor le kell foglalni. Ha meg nem úgy néz ki, ahogy az ember mondja akkor nem kell elhozni, keresel másikat. De, ha ilyen BMW-t szeretnél tudok Neked kerestetni.

Az említett autót a vételáron felül én kb. 1,3 M-ért tudnám behozni Neked, amiben minden benne van (kiutazás, vizsgák, egyebek).

Előzmény: lexington (646)
autoscout Creative Commons License 2002.03.24 0 0 655
Elnézést, ha valaki korábban várt választ. Dolgoztam:)

Én nem értem az embereket! Megint volt a határon egy figura (egy Lancia Lybrát hozott), 7500 EURO-s adásvételivel, EUR1 nélkül. Meg lehet oldani, de miért nem tájékozódik mielőtt kimegy? Na mindegy.

Marcsello, méleztem Neked! Alkalomadtán válaszolj légyszi.

Szia Dr.ugs,

Érdemes nézegetni a japánokat is! De az Euro 2950 nagyon magas indulóösszeg, még akkor is, ha lealkudod 2500-ra. Civicet kapsz simán 2000 Euro körül.
A pontos kalkulációhoz kevés adatot adtál.
Tegyük fel az autód egy 1,3-as DX, egy tulajtól, alapextrákkal, kb. 150e km-vel, akkor a befizetőd 415e ft körül alakul.

Előzmény: Dr.ugs (643)
ronson Creative Commons License 2002.03.22 0 0 654
autoscout,

Ha már felajánlottad: mennyi lenne egy 02/99 Saab 9-5, 3.0 V6 ? A mobile-n 17 900.-EUR.
(Bemásolnám az oldal címét, de baromi hosszú.)

marcsello,

Visszatérnék a swisscar-hoz. Mi lett volna, ha nem talász megfelelő autót, akkor elvész a srác haszna? Vagy addig mentek míg nem talász valami kocsit? Egyszóval nincs "vásárlási kényszer" egy ilyen út alkalmával.

üdv.

Előzmény: autoscout (633)
sanyiba Creative Commons License 2002.03.22 0 0 653
Azután érdeklődnék,hogy"a származás igazolására vagy megerősítésére csak akkor van lehetőség, ha a járművet vámhatósági eljárás mellett hivatalosan kiléptették a külföldi vámterületről";ezt a kereskedőnél vagy a határon kell intézni?
És hogyan történik (formanyomtatvánnyal,vagy csak egy pecsét az adás-vételire)?

őrült elmebeteg Creative Commons License 2002.03.22 0 0 652
"A ma használatos alvázszámok szabványát az 1978-as detroiti egyezmény alapján az ISO-szabvány határozza meg, a benne foglaltakat gyakorlatilag minden sutógyár alkalmazza. Magyarország 1982-ben csatlakozott az egyezményhez, és magyar szabványként is elfogadta az előírást."
"Így kapta meg Németország a "W", ranciaország a "V", Olaszország a "Z", míg Magyarország a "T" betüt."

Autóvám 2000 (újság)

Előzmény: Easy_t (651)
Easy_t Creative Commons License 2002.03.22 0 0 651

Szasztok!

Idezet:
...
Szóval, van egy-két Wagen-Ident-Nr, mondjátok már meg plíz, hogy hol gyártották, meg hogy mindezt hol kéne látnom:

JT1WOEE9008001558 (ez egy 87-es toyota corolla, gyanítom elég japán)
KLATF68V1TB688386 (ez egy dévú nexia)
JMBLNE32AMZ505108 (ez egy galant)
...

Es ha 'W'-vel kezdodik, akkor az mi?
West-Germany???

Koszi!

Előzmény: Törölt nick (593)
borgasz Creative Commons License 2002.03.22 0 0 650
pedig én is ezt csináltam és nem bántam meg.
Az eladó leírása és szavai nálam sem fedték a valóságot viszont pozitívan nem:)
egy csomó olyan és fontos extrával volt több az autóban ( pl xenon, levehető vonóhorog, komfort ülés, gyári telefon stb... ) amit nem mondott mert úgy gondolta, hogy minek mondja...
Az viszont érdekes volt, hogy többszöri telefonbeszélgetés és kérés után sem volt haklandó alacsonyabb öszeget ítni a számlára mint a megbeszélt vételár. Viszont amikor kimentem az autóért magától írta az alacsonyabb árat a számlára...

Az ebay-ről ugyanez a véleményem mint Neked, bár már sikerült egy két olyan dolgot és olyan áron megvennem onnan amiről nem is reméltem, hogy ilyet egyáltalán lehet kapni ( pl az elég ritka 77-es autómhoz szinte nyomdai állapotú kezelési kézikönyvet ) .
De az tényleg igaz, hogy nagyon nyomják fel az árakat és ha az eladónak nem felel meg az összeg akkor a licitzárás elötti utolsó 20 mp-ben licitál rá magára és akkor neked már esélyed sincs egy új licitre mert a rendszer már nem engedi. Majd ezek után az eladó újra feldobja a terméket licitálásra...

Borgasz

Előzmény: Köt-Köt-Kötöde (649)
Köt-Köt-Kötöde Creative Commons License 2002.03.22 0 0 649
és lefoglaltam egy fax után az autót

Szvsz ez azert eleg bator dolog. En nem csinalnam.

Van errol valahol egy nemet forum (valamelyik egyetemi szerver tu-berlin??), ahol a mobile.de es az autoscout24.de dolgait beszelik meg. A tavolsagkerdes, latatlanlefoglalas Nemetroszagban is eloall mivel az eszaki es deli regiok kozott majdnem egy Bp-Munchen tavolsagot lehet merni, oda-vissza 300-400 euro koruli vasutkoltseggel.

Sajnos nagyon sok (egyre tobb) a bunozo mostmar a nemet autos interneten is, mert rajottek, hogy (nagyon) viragzik a bolt.

4-5 evvel ezelott nagyon jo volt az ebay.de nevu licitalo portal, ahol pl. meghirdettek egy autot 1 DM-ert es 5 napig licitalhattak a kuncsaftok. Eleg jo arakon lehetett autot venni.
Azonban a konnyu manipulalhatosag gyorsan kijott, mert aki meghirdette nyitott (egy-tobb) fiktiv nevet s maguk kozott feltornaztak az arakat.
A Spiegel nevu ujsag buktatta le a rendszert tavaly. Az ujsag munkatarsai egy sajtoszsomlet ajanlottak megvetelre (5 napig lehet licitalni!) s a szaradt zsomle vegul 18 millio markaert kelt el.

Előzmény: Vajk (647)
Vajk Creative Commons License 2002.03.22 0 0 648
ja, még valami !

Ezen az oldlon bárki hirdethet, tehát egyáltalán nem jelenti azt, hogy bármiféle törvényszerűséget fel lehetne állítani az eladókkal, vagy az ott látható autókkal kapcsolatban

Előzmény: Vajk (647)
Vajk Creative Commons License 2002.03.22 0 0 647
ez autótól függ. Én kitelefonáltam, beszéltem a fickóval(márkakereskedő), és lefoglaltam egy fax után az autót, amíg kiér a pénz.
Igaz, látatlanban vettem, és nem minden úgy volt, ahogy elmondta a faszi, de csak lényegtelen dolgokban.
Ha nincs bejelölve mwst, akkor az már export ár...(nem jön le belőle a mwst)
Előzmény: lexington (646)
lexington Creative Commons License 2002.03.21 0 0 646
Hello autoscout !
Látom sokmindenkinek adsz infot és nem csak körülbelieket.

Azok az autók amik mobile-n vannak milyen gyorsan kelnek el ?
BMW 520i 15800 EUR
49000 km
98/11
Le lehet telefonálni őket?
Körülbelül mennyibe ál meg mire hozzám kerül ?
MwST ausweissbar nincs megjelölve
Nagyon megköszönöm ha válaszolná rá

marcsello Creative Commons License 2002.03.21 0 0 645
autoscout,

nem tudom sajnos, szerintem magánszemélyként nem is kérhetsz, valószínű gépkocsi kereskedő cégnek kell legyél vagy valami hasonló, de az biztos, hogy ezekkel minden egyes méterről menetlevelet kell vezetned. ha komolyan érdekel, utánakérdezek.
És szívesebben maradnék marcsello, ha nem bánod? :-))

Előzmény: autoscout (640)
V6Max Creative Commons License 2002.03.21 0 0 644
Ha japán gyártású felejtsd el, ha angol, akkor az itt lévő nálam okosabbak biztos tudnak segíteni.
Előzmény: Dr.ugs (643)
Dr.ugs Creative Commons License 2002.03.21 0 0 643
Sziasztok!

Lenne 1 amatör kérdésem?

A 92-töl gyártott Honda Civic nem tetszik senkinek, vagy nem lehet behozni???

Én egy ilyesmit szeretnék behozni/behozatni:


ennek az ára 2950 euro. Mennyibe lenne ez, mire minden ki van fizetve???

thx

V6Max Creative Commons License 2002.03.21 0 0 642
Úgy tudom a P-rendszám nem olcsó játék, szerintem csak akkor éri meg ha sok autót hozol.
Előzmény: autoscout (640)
V6Max Creative Commons License 2002.03.21 0 0 641
Persze nagyjából kiszámoltam és ezek után vágtam bele. Nem is problémázok ezen, csak jár az agyam :)

Hát igen, Hans Regenkurtot könnyen össze lehet velem téveszteni :)) Akkor most vezethet?

Előzmény: autoscout (639)
autoscout Creative Commons License 2002.03.21 0 0 640
Erre van a P-s rendszám. Marcsi, hogy lehet olyanra szert tenni?
Előzmény: marcsello (638)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!