Keresés

Részletes keresés

Clavell33 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 175
En peldaul :)

Udv,

Tamas
Előzmény: hejo (174)
hejo Creative Commons License 2010.09.19 0 0 174

Szerdán 10-re ki jön az NHH-hoz?

 

Blasto1 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 173
Köszi !!
Előzmény: gg630504 (172)
gg630504 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 172
Picit régebben vizsgáztam, de minden okosságomat kitettem a
http://hg9ieg.atw.hu/kezdo.htm
címre.
Előzmény: Blasto1 (171)
Blasto1 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 171
Sziasztok !

Én még totál kezdő vagyok itt, de mostanában határoztam el, levizsgázok rádióamatőrből ! :)

Villamos mérnökként nem tekintem magam teljesen kezdőnek, mert annak idején az MHSZ keretein belül a HA5KDB hívószámú rádióamatőr klubban „érintett” meg a rádiótechnika (nem tudom, létezik-e még ez a hívószám…). Nem beszélve arról, hogy az (akkor még) kötelező honvédségi időmet is mint rádió hírközpontos tudtam le.

Úgy gondoltam, nem megyek el tanfolyamra, hanem magam tanulom meg az anyagot az általatok is belinkelt honlapokról. Az alábbit tervezem:
- letöltöm a jelentkezési lapot
- kitöltve visszaküldöm
Gondolom küldenek egy csekket és adnak egy időpontot.
- elmegyek vizsgázni
- örülök ! (remélhetőleg...)

Minden jó tanácsot és infót szívesen veszek azoktól, akik nemrégiben vizsgáztak !

Üdv:
Blasto

HG4I Creative Commons License 2010.03.28 0 0 170
Gratulálok!

Jó rádiózást (az engedély után)!

Aztán irány a távíró! :)))

/A MRASZ minden sikeres távíró vizsgát tett tagjának visszafizeti a vizsgadíjat!/

73! HG4I

Előzmény: Adzseszkó (166)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.28 0 0 169
Őszinte gratula! :-)
Előzmény: Adzseszkó (166)
Adzseszkó Creative Commons License 2010.02.11 0 0 168
filenevek javítva
Előzmény: gg630504 (167)
gg630504 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 167
Gratulálok!
A tesztlapokat köszönöm.
P.S. Az állományazonosítókban az ékezetes karakterek felesleges bonyodalmakat okozhatnak.
Előzmény: Adzseszkó (166)